Κρήτη | «Είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη» | Θρήνος στο Λασίθι για τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη

Μια τραγωδία σημειώθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο, όπου ο 33χρονος Μανώλης σκοτώθηκε, την ώρα που διασκέδαζε με φίλους του σε πεζόδρομο της πόλης. Ο νεαρός είχε βγει βόλτα στο καρναβάλι με δύο φίλους του. Είχαν μαζί τους περισσότερες από 20 ναυτικές φωτοβολίδες, τις οποίες άναβαν και εκτόξευαν μέχρι που έγινε το μοιραίο.

Ο 33χρονος κρατούσε τη φωτοβολίδα ακριβώς μπροστά από την κοιλιά του και στην προσπάθειά του να την πυροδοτήσει, εκείνη έσκασε και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο συκώτι.

«Είχε τις αισθήσεις του»

«Μετά την καρναβαλική παρέλαση, διασκεδάζαμε στα μαγαζιά εστίασης και κάποια στιγμή ακούσαμε έντονο κρότο», είπε, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Λασιθίου και αυτόπτης μάρτυρας, Μιχάλης Πλακογιαννάκης.

«Μετά από ένα λεπτό, μας ενημέρωσαν ότι κάποιος τραυματίστηκε. Λόγω της ιδιότητάς μου πήγα να δω αν χρειάζεται βοήθεια. Ήταν μια γιατρός εκεί, έδινε ήδη τις πρώτες βοήθειες. Είχε τις αισθήσεις του το παιδί όταν πήγα. (…) Μέχρι που έφυγε από εμάς, είχε τις αισθήσεις του. Στα 7 λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο, μέσα στο νοσοκομείο προφανώς δεν κατάφεραν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, «είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη. Εγώ δεν είδα τίποτα, τη στιγμή που πήγα είχε σβήσει η φωτοβολίδα».

«Πολύ επικίνδυνες»

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, είπε: «Είναι τραγικό εορταστικές ημέρες να τις αμαυρώνουν τέτοια πράγματα. Είναι τραγικό για ποιον λόγο χάνονται ζωές. Αυτές οι φωτοβολίδες είναι πολύ επικίνδυνες. Είχαμε το περιστατικό με τον αστυνομικό (σ.σ. στου Ρέντη)».

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, «κάποιες από αυτές που είχαν, ήταν ληγμένες. Δεν είναι αστείο αυτό. Χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνεις χρήση για οποιονδήποτε λόγο τέτοιων φωτοβολίδων. Τις πουλάνε παντού, το ζήτημα είναι πώς την χρησιμοποιείς».

Πηγή: newsbeast.gr




Πελάτης μάλωσε με τον μάγειρα σε ουζερί στη Θεσσαλονίκη και τον μαχαίρωσε στην κοιλιά

Επίθεση με αιχμηρό αντικείμενο δέχτηκε το απόγευμα της Κυριακής (3/3) ένας άνδρας που εργαζόταν σε ουζερί στην περιοχή της Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, γύρω στις 17:00, η ΕΛ.ΑΣ. δέχτηκε κλήση από το ΕΚΑΒ για έναν τραυματία από αιχμηρό αντικείμενο.

Άμεσα έφτασαν στο σημείο αστυνομικές δυνάμεις, διαπιστώνοντας ότι ο τραυματίας είναι ο μάγειρας του ουζερί, ένας 65χρονος με καταγωγή από την Αλβανία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του grtimes.gr, όλα ξεκίνησαν από τον διαπληκτισμό ενός πελάτη με τον 65χρονο μάγειρα, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει με αιχμηρό αντικείμενο στην κοιλιά και να τραπεί σε φυγή.

Στη συνέχεια, ο 65χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, ώστε να νοσηλευτεί.

Οι Αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό του δράστη.

Πηγή: Newsbeast.gr