Διαμαρτυρία του «Αίσωπου», περιστατικό κλοπής στο καταφύγιο του!
Από τον φιλοζωϊκό σύλλογο «Αίσωπο» γίνονται γνωστά τα ακόλουθα:
«Δυστυχώς διαπιστώσαμε με μεγάλη μας λύπη πως από το καταφύγιο μας έλειπαν μερικά σακιά τροφής. Συγκεκριμένα έλειπαν 8 ολόκληρα σακιά. Αυτός που μπήκε και τα έκλεψε έκανε πολύ μεγάλη προσπάθεια να τα κουβαλήσει και να τα περάσει πάνω από την περίφραξη μας ή πολύ πιθανόν να είχε μαζί του και κάποιο συνεργό να βοηθήσει το έργο του.
Η τροφές είναι υπέρ πολύτιμες για μας και απαραίτητες για τη σίτιση των αδέσποτων που έχουμε σε φιλοξενία όπως και γι αυτά που ταΐζουμε στους δρόμους. Δίνουμε πραγματικό αγώνα καθημερινά για να εξασφαλίσουμε ένα σακί τροφή και να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε μήνα.
Ευελπιστούμε όποιος το έκανε να τις είχε απόλυτη ανάγκη όπως και εμείς και να γεμίσει έτσι άλλες πεινασμένες κοιλίτσες. Θα μπορούσε όμως να ζητήσει βοήθεια και να μην προβεί σε αυτή την πράξη ντροπής. Θα βοηθούσαμε με όποιο τρόπο μπορούσαμε!
Σχεδόν ταυτόχρονα είχαμε και ένα άλλο παρόμοιο κρούσμα. Όλοι γνωρίζεται πως το Σωματείο μας αλλά και άλλοι εθελοντές, φροντίζουμε τα αδέσποτα ζώα που βρίσκονται εδώ και αρκετά χρόνια στην περιοχή της Άσπρη Άμμου.
Πριν λίγες μέρες λοιπόν εξαφανίστηκε ένα μεγάλο μπιτόνι το οποίο γεμίζαμε με νερό για να έχουν στη διάθεση τους τα ζώα εκεί για να σβήνουν τη δίψα τους, το οποίο νερό ανανεώναμε καθημερινά. Εχθές εξαφανίστηκε και ως διά μαγείας και μία γάστρα στην οποία τοποθετούσαμε και την τροφή».
proininews
Ο Καβαλιώτης τραγουδιστής Βασίλης Μπατής βοήθησε δύο τουρίστες που έπεσαν “θύματα” κλοπής στην Θεσσαλονίκη
Θύματα κλοπής έπεσα δυο τουρίστες από την Ουγγαρία κατά την περιήγηση τους στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το ζευγάρι αντιλήφθηκε ότι λείπει το πορτοφόλι τους όταν πήγαν να παραγγείλουν σουβλάκια από το ψητοπωλείο που βρίσκεται μπροστά από την στάση του μετρό στην Αγ. Σοφίας.
Ωστόσο, πάνω στην ατυχία τους στάθηκαν τυχεροί, καθώς στο μαγαζί βρίσκονταν οι ιδιοκτήτες, ο γνωστός τραγουδιστής Βασίλης Μπατής και ο Δημήτρης Μίτκος, που όχι μόνο τους πρόσφεραν δωρεάν το φαγητό που είχαν παραγγείλει αλλά τους βοήθησαν κιόλας να ψάξουν τα κλοπιμαία και να καταγγείλουν το περιστατικό.
Οι δυο Ούγγροι, που μπορεί να μην βρήκαν το πορτοφόλι και τα κλοπιμαία, έμειναν ενθουσιασμένοι από την συμπεριφορά του γνωστού τραγουδιστή και του συνεργάτη του. Μάλιστα, έγραψαν σχόλια στη σελίδα του ψητοπωλείου, μοιράζοντας την εμπειρία τους και ευχαριστώντας τους ιδιοκτήτες του ψητοπωλείου.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο τουρίστας από την Ουγγαρία, ήταν διακοπές με την σύζυγό του στην Σάρτη και ήρθαν στη Θεσσαλονίκη για βόλτα. Φαίνεται πως όταν πήγαν στο Καπάνι, τους έκλεψαν τα χρήματα και το πορτοφόλι. «Μετά τα ψώνια, αποφασίσαμε να φάμε κάτι και μας άρεσε πολύ το Metro43. Μετά την παραγγελία, αποδείχθηκε ότι δυστυχώς δεν έχω το πορτοφόλι μου. Το άτομο που εργαζόταν εκεί (μάλλον ο ιδιοκτήτης) δεν με έστειλε πίσω για να βρω χρήματα, αλλά προσπάθησε να βοηθήσει! Γύρισα στην αγορά για να δω αν το πορτοφόλι μου ήταν ακόμα εκεί, αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Επιστρέψαμε στο εστιατόριο Metro43 όπου περίμενε η γυναίκα μου. Πριν πάμε στην αστυνομία και στο προξενείο για να καταγγείλουμε το πρόβλημα, μας δώσανε τα δύο χάμπουργκερ που παραγγείλαμε. Μας έδωσε επίσης δύο αναψυκτικά και δύο μπουκάλια νερό ως επιπλέον δώρα. Το τονίζω ως δώρο! Του είμαι πολύ ευγνώμων για τη βοήθειά του αλλά και για τον τρόπο που μας φέρθηκε. Είναι πολύ σπάνιο να βρεις έναν τόσο ευγενικό, καλόκαρδο άνθρωπο, και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το νόστιμο χάμπουργκερ και το φιλόξενο μέρος το έφτιαξαν» γράφει στο σχόλιο του ο τουρίστας.
Μάλιστα, αναφέρει ότι ήταν πολύ δύσκολο να αποκτήσει ξανά έγγραφα για να μπορέσει να φύγει. «Ίσως αρκεί να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα πορτοφόλια σας! Δεν ήταν εύκολο να αποκτήσω ένα προσωρινό έγγραφο για να μπορέσω να ταξιδέψω στο σπίτι μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ για τη βοήθεια φίλε μου!» λέει απευθυνόμενος στον γνωστό τραγουδιστή και ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου, Βασίλη Μπατή.
Oρεστιάδα | Σύλληψη 3 ημεδαπών για απόπειρα κλοπής
Συνελήφθησαν την 17-11-2023 το απόγευμα σε περιοχή της Ορεστιάδας, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ορεστιάδας τρεις ημεδαποί, οι οποίοι εντοπίστηκαν να επιχειρούν να αφαιρέσουν από προαύλιο χώρο μη λειτουργικής επιχείρησης ανταλλακτικά εξαρτήματα αυτοκινήτων, χρησιμοποιώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο το οποίο και κατασχέθηκε ως μέσο τέλεσης
αξιόποινης πράξης. Ενεργείται προανάκριση από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
Σύλληψη 2 ημεδαπών για παράβαση της νομοθεσίας περί εμπορικών σημάτων καιλοιπούς ειδικούς ποινικούς νόμους
Συνελήφθησαν την 17-11-2023 το μεσημέρι σε οικισμό του Έβρου, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Τυχερού σε συνεργασία με αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού δύο ημεδαπές, οι οποίες εντοπίστηκαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν συνολικά 123 συσκευασίες καλλυντικών προϊόντων και αρωμάτων αμφιβόλου γνησιότητας, οι οποίες και κατασχέθηκαν. Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Τυχερού.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
Σχηματισμός δικογραφίας σε βάρος 2 ημεδαπών για κλοπή
Από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών για κλοπή, διότι όπως προέκυψε πρωινές ώρες της 15-11- 2023 ενεργώντας από κοινού, εισήλθαν σε κατάστημα στην Κομοτηνή και αφαίρεσαν από το εσωτερικό του δύο ψηφιακά ρολόγια, τα οποία κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον δικαιούχο τους. Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής.
Ελαιόλαδο: Η τιμή του στα ύψη – Περιστατικά κλοπής και περιπολίες
Η ξηρασία και η κλιματική κρίση έχουν προκαλέσει κατακόρυφη άνοδο στην τιμή του ελαιόλαδου
Το «κύμα» ανατιμήσεων σε βασικά είδη διατροφής επηρεάζει άμεσα και το ελαιόλαδο προκαλώντας πονοκέφαλο στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Το πιο υγιεινό από τα μαγειρικά λάδια είναι πλέον και το ακριβότερο, λόγω της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζει τις καλλιέργειες, ιδιαίτερα στη νότια Ευρώπη.
Η συγκομιδή ελιάς έχει μειωθεί στο μισό σχεδόν οδηγώντας το κόστος του ελαιολάδου στα… ύψη.
Νάξος: Παραγωγός πούλησε 5 τόνους προπέρσινο λάδι για 30.000 ευρώ
«Υπήρχε παραγωγός στο νησί, που είχε λάδι δύο ετών στα βαρέλια του και το πούλησε 6 ευρώ. Συγκεκριμένα, είχε πέντε τόνους και πληρώθηκε 30.000 ευρώ από έμπορο σε άλλο νησί. Σε κανονικές συνθήκες, το έδινε τσάμπα και δεν το έπαιρνε κανείς», ανέφερε ο Πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου, Δημήτρης Καπούνης, μιλώντας στο Newsbomb.gr
Το τελευταίο περιστατικό κλοπής και οι… περιπολίες πολιτών υπό τον φόβο για πλιάτσικο
Με… περιπολίες πραγματοποιείται εφέτος η συγκομιδή της ελιάς στη Νάξο, αφού έχουν αυξηθεί τα κρούσματα κλοπών του πολύτιμου καρπού! Επιπλέον, οι ελαιοπαραγωγοί και οι ελαιοτριβείς όχι μονάχα του νησιού αλλά και άλλων περιοχών της επικράτειας βρίσκονται σε απόγνωση, «επιστρατεύοντας» μέχρι και την τεχνολογία (χρήση GPS), προκειμένου να προστατεύσουν τη σοδειά τους.
«Στο εργοστάσιό μας έχουμε κάμερες, είναι περιφραγμένο, έχουμε συναγερμό, έχουμε κανονίσει τις βραδινές ώρες που λείπουμε να έχουμε σεκιούριτι να φυλά τον καρπό», τόνισε o ελαιοπαραγωγός, Δημήτρης Ράπτης, μιλώντας στο MEGA.
Σε άλλη περίπτωση, ελαιοπαραγωγοί που δεν πρόλαβαν να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα, αντίκρισαν μία θλιβερή εικόνα, όταν έφθασαν στο κτήμα τους. Οι καρποί από τα ελαιόδεντρα είχαν εξαφανισθεί.
«Διαπίστωσα, με μεγάλη έκπληξη, ότι σε ένα κτήμα βρήκα είκοσι ελιές ραβδισμένες. Τότε τα έχασα, γιατί ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Αυτό το πράγμα φαίνεται ότι έχει γίνει τρόπος ζωής για κάποιους», περιέγραψε ελαιοπαραγωγός από τα Φιλιατρά.
Σε χωριό λίγο έξω από τη Χαλκίδα, οι δράστες άφησαν πίσω τους τα ελαιόπανα, με τα οποία ράβδισαν τους καρπούς από ελαιόδεντρα και εξαφανίσθηκαν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.
Σύλληψη για νοθεία
Σε ένα χωριό των Σερρών, οι αρχές συνέλαβαν έναν άνδρα ηλικίας 37 ετών που κυκλοφορούσε με 30 τενεκέδες ελαιόλαδου μέσα στο αυτοκίνητο. Πάντως, ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα πλεκτάνης μίας ηλικιωμένης γυναίκας.
«Αυτά τα βρήκα από μία γιαγιά σε ένα χωριό και τα πήρα. Τα πήρα για προσωπική μας χρήση για την οικογένεια και τα αδέλφια μου. Δεν τα πήρα για εμπόριο, να τα πουλήσω», υποστήριξε. Όμως, δεν είχε κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι τα αγόρασε από εκείνη.
«Της έδωσα εμπόρευμα για 300€, είχα κάποια σεντόνια, είχα διάφορα πράγματα εγώ και της έδωσα κάποια, δηλαδή ανταλλάξαμε στην ουσία, της έδωσα και 50€».
Στο χημείο αποκαλύφθηκε ότι οι τενεκέδες που βρέθηκαν στο αυτοκίνητο του 37χρονου ήταν νοθευμένο ελαιόλαδο και ο άνδρας συνελήφθη.
«Το πήραμε εμείς για ελαιόλαδο και βγήκε τελικά σπορέλαιο με χρωστικές ουσίες μέσα. Στο μάτι φαίνεται κανονικά, δεν έχει καμία διαφορά από το ελαιόλαδο. Ούτε στη γεύση μπορείς να το καταλάβεις. Πρέπει να το στείλεις σε κάποιο χημείο για να το καταλάβεις, με πολύ ειδική ανάλυση να το καταλάβεις ότι είναι νοθευμένο το λάδι», ανέφερε.
Το τελευταίο περιστατικό κλοπής εντοπίσθηκε στην Ξάνθη, όπου ένας επιτήδειος «τρύπωσε» μέσα σε ελαιώνα και μάζεψε συνολικά 620 κιλά ελιών από 32 ελαιόδεντρα.
Η ιδιοκτήτρια του ελαιώνα εντόπισε τον δράστη να έχει προχωρήσει στη συγκομιδή 620 κιλών ελιών, προκαλώντας και φθορές. Ο επιτήδειος συνελήφθη προχθές το πρωί (31/10) σε οικισμό της Ξάνθης, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας.
Η παραπάνω ποσότητα των ελιών παραδόθηκε ξανά στην ιδιοκτήτρια του ελαιώνα, ενώ, το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης διενεργεί την προανάκριση.
Συνεχείς έλεγχοι σε επτά πολυεθνικές εταιρείες για το περιθώριο κέρδους
«Η μία εταιρεία αφορά την πώληση ελαιολάδου και όταν δούμε παραβιάσεις του πλαφόν, δε θα διστάσουμε να επιβάλλουμε πρόστιμα», έχει δηλώσει ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
Τον «τσάκωσαν» με δύο τενεκέδες λάδι, τους οποίους είχε κλέψει από διπλανό σπίτι
Στη Μεσσηνία, συνελήφθη ένα άνδρας που κρατούσε δύο τενεκέδες λάδι, όταν κατά τη διάρκεια περιπολίας αστυνομικών τον σταμάτησαν και δεν μπορούσε να δικαιολογήσει πώς βρέθηκαν στην κατοχή του.
Κατά τη διάρκεια περιπολίας που έκαναν δύο αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Μεσσήνης, εντόπισαν έναν άνδρα να αφαιρεί έναν τενεκέ λάδι από σπίτι στην πόλη της Μεσσηνίας.
Μετά την έρευνα που έκαναν, προέκυψε ότι ο ίδιος είχε αφαιρέσει ακόμη έναν τενεκέ λάδι, τον οποίο είχε κρύψει σε παρακείμενο χώρο, ενώ, ύστερα και από καταγγελία που υπέβαλε στο τμήμα ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, απεδείχθη ότι είχε κλέψει και ένα κινητό τηλέφωνο.
Όλα τα αντικείμενα που εκλάπησαν, βρέθηκαν και παραδόθηκαν στον ιδιοκτήτη, ενώ, ο δράστης αναμένεται να οδηγηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες στις δικαστικές αρχές, ώστε να τού απαγγελθούν κατηγορίες.
Τα «καπέλα» που προκαλούν «εκτίναξη» του κόστους και η σύγκριση με πέρυσι
Μετά τον ελαιοπαραγωγό, το λάδι περνά στον ελαιουργό, ο οποίος το διαθέτει στον έμπορο και τον τυποποιητή μετά τους απαραίτητους ελέγχους. Από εκεί, τοποθετείται στα ράφια του σούπερ μάρκετ.
Μόλις μέσα σε έναν χρόνο, η τιμή του τενεκέ έχει αυξηθεί από 100% – 130%. Από 85 ευρώ πέρυσι και 120 ευρώ τον περασμένο Απρίλιο, σήμερα φθάνει να κοστίζει 170 ευρώ.
Διάθεση ελαιολάδου με το… σταγονόμετρο στα σούπερ μάρκετ: Τρία με τέσσερα μπουκάλια αυστηρά
Το υψηλό κόστος του ελαιολάδου έφερε και τις πρώτες ελλείψεις στα ελληνικά ράφια. Ως αποτέλεσμα, μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα γνωστοποίησε μέσω ανακοίνωσης ότι θέτει πλαφόν στην πώληση ελαιόλαδου από τα καταστήματά της.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ τόνισε προς τους πελάτες πως μπορούν να πάρουν μέχρι 3 τεμάχια σε όλα τα ελαιόλαδα τεσσάρων και πέντε λίτρων και έως 4 τεμάχια σε όλα τα ελαιόλαδα ενός και δύο λίτρων.
Καβάλα | Τα ελαιόδεντα φυλάνε οι αγρότες του Δήμου Παγγαίου λόγω των περιστατικών κλοπής
Οι απόπειρες κλοπής της ελιάς δεν λείπει και απο την την Π.Ε Καβάλας και πιο συγκεκριμένα απο το Δήμο Παγγαίου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Αγροτικού Συλλόγου του Δήμου Παγγαίου, κ. Γρηγόρη Γρουζίδη, πρίν απο δέκα ήμερες οι παραγωγοί εντόπησαν περίεργη κινητικότητα στα χωράφια τους και απο τότε έχουν ξεκίνησει την φύλαξη για να αποφύγουν τα δυσάρεστα.
Ενω στην συνέχεια ο κ. Γρουζίδης μιλάει και για την τιμή του ελαιόλαδου όπου φέτος είναι σχεδόν η διπλάσια απο την περσινή χρονιά ενώ συνιστά στους καταναλώτες να ελέξουν τι αγοράζουν, καθώς έχουν εντοπιστεί στην αγορά ελαιόλαδα τα οποία πουλούνται ως παρθένο ελαιόλαδο ωστόσο ειναι ανεμειγμένο με κάποιο άλλο λάδι πιο φθηνό και χαμηλής ποιότητας.