Παραμένουν κλειστά μέχρι νεωτέρας τα χειρουργεία της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Κομοτηνής

Τα χειρουργεία στην οφθαλμολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής θα παραμείνουν κλειστά μέχρι να πραγματοποιηθούν όλοι οι έλεγχοι για την απολύμανση του χώρου, καθώς 6 ασθενείς έχουν βρεθεί θετικοί στο μικρόβιο της ψευδομονάδας.

Τα χειρουργεία της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Κομοτηνής είναι κλειστά καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της ΕΡΤ, διαπιστώθηκε μόλυνση στα μάτια ασθενών, μετά από οφθαλμολογική επέμβαση.

Οι ασθενείς διακομίσθηκαν για περαιτέρω θεραπεία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Ρεπορτάζ: Ειρήνη Τσακίρη/ertnews.gr




Συνάντηση Γ. Πασχαλίδη με τον Υπουργό Υγείας – Επί τάπητος το ζήτημα της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσ. Καβάλας

Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον οποίο συζήτησε τα σοβαρά θέματα που αντιμετωπίζει το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας καθώς και τα Κέντρα Υγείας της Π.Ε. Καβάλας.

Ειδικότερα, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Υπουργό για το γεγονός πως το Γ.Ν. Καβάλας δεν διαθέτει Οργανισμό, ο οποίος είναι απαραίτητος για την ορθή λειτουργία του. Επισήμανε, επίσης, αφενός την ανάγκη διορισμού νέου Διοικητικού Συμβουλίου αφετέρου δε την ίδρυση Ογκολογικής Κλινικής, με σκοπό την αντιμετώπιση των πολυάριθμων περιστατικών.

Ο Υπουργός ενημέρωσε τον Βουλευτή πως θα προγραμματίσει επίσκεψη στο Γ.Ν. Καβάλας, ώστε να συζητηθούν εκτενέστερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τόσο το Νοσοκομείο όσο και τα κατά τόπους Κ.Υ.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Υγείας, ο οποίος άκουσε με προσοχή τα αιτήματα μου και συζητήσαμε για τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του ΕΣΥ στην Περιφέρειά μας. Αναμένουμε την επίσκεψή του προκειμένου να δοθούν λύσεις στα διάφορα ζητήματα».

Με εκτίμηση,

Γιάννης Πασχαλίδης

Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας




Επίσημη αναγνώριση της Αιματολογικής κλινικής του Δ.Π.Θ | Κέντρο Αριστείας στα Μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα

Ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας κοινοποιήσει πως η Αιματολογική κλινική της Αλεξανδρούπολης, αναγνωρίστηκε επίσημα ως κέντρο Αριστείας στα Μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα (MDS Center of Excellence), από τον πλέον έγκυρο παγκόσμιο φορέα το MDS Foundation.

Η διάκριση αυτή έρχεται ως επιστέγαση των πολυετών, υψηλού επιπέδου, ερευνητικών δραστηριοτήτων της κλινικής, παράλληλα με το βαρύ κλινικό της έργο και τις καθημερινές υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες όλης της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που πάσχουν από σοβαρά αιματολογικά νοσήματα.

Επιπρόσθετα, η αναγνώριση αυτή αποτελεί και τον εγκυρότερο δείκτη ποιότητας ιατρικών υπηρεσιών στον τομέα των Μυελοδυσπλαστικών συνδρόμων, καθώς για να αναγνωρισθεί μια κλινική ως διεθνές κέντρο αναφοράς ασθενών με ΜΔΣ, απαιτείται η τεκμηριωμένη κλινική εμπειρία και η δυνατότητα συλλογής όλων των πλέον σύγχρονων μοριακών δεδομένων για κάθε ασθενή.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου συγχαίρει την Αιματολογική Κλινική του ΔΠΘ για την μεγάλη αυτή διάκριση, όπως και κάθε άλλο μέλος του, με ανάλογες διεθνείς διακρίσεις.