Καταγγελία ΟΛΜΕ -Γονείς πήγαν με ανεμιστήρες στα σχολεία λόγω έλλειψης κλιματισμού στις Πανελλαδικές
Η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) προχώρησε σε καταγγελία για την έλλειψη κλιματισμού στις σχολικές αίθουσες κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, με αποτέλεσμα γονείς να αναγκάζονται να φέρνουν ανεμιστήρες στα σχολεία για να διευκολύνουν τις συνθήκες για τους μαθητές!
Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, η κατάσταση αυτή δημιουργεί ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες για τους υποψηφίους, οι οποίοι καλούνται να δώσουν τις εξετάσεις τους σε ακατάλληλο περιβάλλον, με υψηλές θερμοκρασίες που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοσή τους.