Καβάλα | Χωρίς κλιματισμό το δικαστικό μέγαρο Καβάλας για ένα ακόμα καλοκαίρι.
Χωρίς κλιματισμό για ένα ακόμα καλοκαίρι το δικαστικό μέγαρο της Καβάλας.Ο πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Καβάλας, κ. Γιώργος Γραμμένος, μιλώντας στην κάμερα του Ena Channel, αναφέρθηκε στην απόφαση που ελήφθη ωστε οι υπαλληλοι λόγω των αυξημένων θερμοκρασιών και των ανεπαρκών συνθηκών κλιματισμού να αποχωρουν νωριτερα απο την εργασια τους στο Δικαστικό Μέγαρο Καβάλας.
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με τον κ. Γραμμένο, έχει ως στόχο την προστασία της υγείας των δικαστικών υπαλλήλων δικηγόρων οι οποίοι ειναι αναγκασμενοι να εργάζονται κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω της μη λειτουργίας του κεντρικού κλιματισμού. Προσθέτοντας την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.