Ο Παναγιώτης και το ακορντεόν του: 25 χρόνια μουσικής νοσταλγίας στον Δημοτικό Κήπο
Για ένα τέταρτο του αιώνα, μια γνώριμη φιγούρα συνοδεύει καθημερινά τους περαστικούς στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας.
Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, δεν παίζει απλώς μουσική – χαρίζει στιγμές νοσταλγίας, γεμίζει τη γειτονιά με μελωδίες και αφήνει το δικό του ανεξίτηλο αποτύπωμα στην πόλη.
Καθισμένος διακριτικά στο μικρό καρεκλάκι του, χαμογελά σε όσους τον πλησιάζουν, αφήνοντας τις νότες να μιλήσουν για εκείνον. Οι μελωδίες του φέρνουν αναμνήσεις στους παλιότερους και δημιουργούν εικόνες για τους νεότερους, ενώ οι τουρίστες κοντοστέκονται, φωτογραφίζουν και απολαμβάνουν αυτή τη γνήσια, αυθεντική πινελιά πολιτισμού που τους προσφέρει.
Δεν ζητά κάτι, δεν επιδιώκει αναγνώριση. Παίζει για την πόλη του, για τη χαρά της μουσικής, για εκείνους που σταματούν και για όσους απλά περνούν βιαστικά, αφήνοντας όμως πίσω τους λίγη από την αύρα των μελωδιών του. Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας της Καβάλας, μια ζωντανή μνήμη που συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία με νότες.












