Ο Παναγιώτης και το ακορντεόν του: 25 χρόνια μουσικής νοσταλγίας στον Δημοτικό Κήπο

Για ένα τέταρτο του αιώνα, μια γνώριμη φιγούρα συνοδεύει καθημερινά τους περαστικούς στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας.

Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, δεν παίζει απλώς μουσική – χαρίζει στιγμές νοσταλγίας, γεμίζει τη γειτονιά με μελωδίες και αφήνει το δικό του ανεξίτηλο αποτύπωμα στην πόλη.

Καθισμένος διακριτικά στο μικρό καρεκλάκι του, χαμογελά σε όσους τον πλησιάζουν, αφήνοντας τις νότες να μιλήσουν για εκείνον. Οι μελωδίες του φέρνουν αναμνήσεις στους παλιότερους και δημιουργούν εικόνες για τους νεότερους, ενώ οι τουρίστες κοντοστέκονται, φωτογραφίζουν και απολαμβάνουν αυτή τη γνήσια, αυθεντική πινελιά πολιτισμού που τους προσφέρει.

Δεν ζητά κάτι, δεν επιδιώκει αναγνώριση. Παίζει για την πόλη του, για τη χαρά της μουσικής, για εκείνους που σταματούν και για όσους απλά περνούν βιαστικά, αφήνοντας όμως πίσω τους λίγη από την αύρα των μελωδιών του. Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας της Καβάλας, μια ζωντανή μνήμη που συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία με νότες.




Αυστραλία: Βρήκε πάνω από 100 δηλητηριώδη φίδια στον κήπο του

Σε κατάσταση σοκ ένα ζευγάρι, που είδε ξαφνικά τον κήπο του να καταλαμβάνεται από δηλητηριώδη φίδια, σε ποσότητα που εξέπληξε ακόμα και τους ειδικούς.

Αρχικά ανακάλυψε 4 μαύρες βίδρες με κόκκινη κοιλιά σε έναν σωρό από αχυρόστρωμα, σε ένα προάστιο στα δυτικά του Σίδνεϊ.

Στο τέλος, ωστόσο, περισσότερα από 100 φίδια κατέλαβαν ένα μόνο σημείο του ακινήτου.

«Έτρεμα όταν είδα τα φίδια», φέρεται να είπε ο Stein, σύμφωνα με τον Guardian. Η σύζυγός του έκανε κάποια έρευνα στο Διαδίκτυο και ανακάλυψε ότι τα φίδια συχνά συγκεντρώνονται σε τέτοια μέρη για να γεννήσουν τα μικρά τους.

Ο Stein ειδοποίησε αμέσως την εταιρεία η οποία ειδικεύεται στα ερπετά.

Οι εμπειρογνώμονες εξέτασαν το σωρό εδαφοκάλυψης και γρήγορα συνειδητοποίησαν «ότι πρόκειται για μια ασυνήθιστη περίπτωση», γράφει η εταιρεία στο Facebook.

Αρχικά ανακαλύφθηκαν τα 4 ερπετά. Κατά τη διάρκεια της αποστολής, οι έγκυες βίδρες γέννησαν τα μικρά τους και ο αριθμός των φιδιών αυξήθηκε: πρώτα σε 40, στη συνέχεια σε 70, τελικά υπήρχαν πάνω από εκατό.

Στο τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, οι εμπειρογνώμονες μέτρησαν 102 ζώα – συμπεριλαμβανομένων πέντε ενήλικων φιδιών και 97 νεαρών ζώων.

«Το ποσό είναι ένα σοκαριστικό», δήλωσε ο Stein στον Guardian. Αν και δεν είναι ασυνήθιστο για ένα φίδι να χάνεται στον κήπο του από καιρό σε καιρό, δεν έχει δει ποτέ τόσα πολλά.

Η μαύρη βίδρα με κόκκινη κοιλιά ανήκει στην οικογένεια δηλητηριωδών φιδιών.

Βρίσκεται κυρίως στην Αυστραλία, μπορεί να μεγαλώσει μέχρι 1,5 μέτρα μήκος και να ζυγίζει τέσσερα κιλά. Αν και το θεωρείται σχετικά ειρηνικό, μπορεί επίσης να είναι θανατηφόρο για τον άνθρωπο. Τα παιδιά και τα κατοικίδια ζώα διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο. Ένα δάγκωμα από το φίδι μπορεί να προκαλέσει αιμορραγία και πρήξιμο στο σημείο του τσιμπήματος. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν ναυτία, έμετο και σοβαρό μυϊκό πόνο.

Σύμφωνα με το νόμο, τα «συλληφθέντα» φίδια πρέπει τώρα να απελευθερωθούν σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων γύρω από τον τόπο όπου βρέθηκαν.




Νέες πιάτσες ταξί σε δημοτικό κήπο και ομόνοια | Προχωρούν οι διαδικασίες

Ο πρόεδρος του σωματείου των Ταξί, Χρήστος Ιωαννίδης, συναντήθηκε χθες με τον Αντιδήμαρχο Αλέξη Γούλα.

Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η δημιουργία πιάτσας ταξί σε εσοχή στον Δημοτικό Κήπο, όπως είχε συμφωνηθεί το Φθινόπωρο. Η πιάτσα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 10 αυτοκίνητα και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το Καλοκαίρι, πιθανώς ακόμα και πριν το Πάσχα.

Απομένουν λίγες ακόμη εγκρίσεις από τα αρμόδια όργανα του Δήμου. Παράλληλα, συζητήθηκε η δημιουργία νέας πιάτσας ταξί στην Ομόνοια, στη συμβολή των οδών Π. Μελά και Φιλώτα, με χωρητικότητα έως 5 οχημάτων. Για την πιάτσα αυτή, η διαδικασία ξεκινά τώρα με την εκπόνηση μιας απαραίτητης μελέτης.

proininews.gr




Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τον θάνατο της Ευγενίας: Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι θα την θάψει στον κήπο

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή»

Συγκλονιστικές είναι οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως για την κόλαση που ζούσε στα χέρια του κακοποιητή συντρόφου της η 40χρονη Ευγενία, η οποία άφησε την Κυριακή (05/01) την τελευταία της πνοή μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη και τη μάχη που έδωσε για να κρατηθεί στη ζωή.

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή», ανέφερε μιλώντας στο MEGA ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής.

«Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι αν φύγει από το σπίτι θα την θάψει στον κήπο, την είχε χτυπήσει πάρα πολύ βάναυσα, της είχε δημιουργήσει μεγάλα θέματα στον αυχένα. Η γυναίκα είχε νοσηλευτεί στο νοσοκομείο αρχικά στην Αθήνα και κατόπιν οι δικοί της την πήραν στη Βουλγαρία. Έχουμε δυστυχώς την πρώτη γυναικοκτονία για το 2025», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα της κακοποίησης των γυναικών και των γυναικοκτονιών και απ’ ότι φαίνεται η αυστηροποίηση των ποινών δεν είναι το μυστικό. Το μυστικό είναι αυτός ο οποίος κακοποιεί μια γυναίκα θα πρέπει να συλλαμβάνεται, θα πρέπει άμεσα να παίρνει μια ποινή από το δικαστήριο γιατί ίσως αυτό μπορεί να λειτουργήσει και αποτρεπτικά».

«Δεν είναι δυνατόν να αφήνονται οι κακοποιητές και να τελειώνουν αυτό που έχουν βάλει στο μυαλό τους», κατέληξε.

Για την συγκλονιστική υπόθεση η ψυχολόγος, Βέρα Αθανασίου, υπογράμμισε:

«Δυστυχώς οι αριθμοί είναι φοβεροί. Μια γυναίκα η οποία υπάρχει σε μια τόσο κακοποιητική σχέση στην οποία υφίσταται συνεχώς ξυλοδαρμούς και κακοποίηση, είναι πολύ δύσκολο να πάει να το καταγγείλει γιατί έχει προηγηθεί η κακοποίηση και θα πρέπει να γίνει μια καταγγελία σε έναν άνθρωπο που μετά από λίγες ώρες μπορεί να είναι πάλι στο σπίτι και να γίνουν τα χειρότερα».




Κατάθεση Στεφάνων στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Με την κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Ηρώων στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας, ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εκδηλώσεις για τα 51 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παρουσία εκπροσώπων  και πολιτών που τίμησαν τη μνήμη των αγωνιστών του Νοέμβρη του 1973.

Η συμμετοχή ήταν ικανοποιητική, με τους παρευρισκόμενους να αποδίδουν φόρο τιμής υπό το διαχρονικό σύνθημα «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία», που αντηχεί ακόμα και σήμερα ως έκφραση αγώνα για δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες, αφιερώματα και δράσεις που υπενθύμισαν τη σημασία της εξέγερσης και τα μηνύματά της για τις επόμενες γενιές. Οι διοργανωτές τόνισαν την ανάγκη διατήρησης της ιστορικής μνήμης και της ενίσχυσης των δημοκρατικών αξιών.

Οι εκδηλώσεις έκλεισαν σε κλίμα συγκίνησης, αναδεικνύοντας την προσήλωση της τοπικής κοινωνίας στις αρχές που γεννήθηκαν μέσα από τους αγώνες του Πολυτεχνείου.

 




Προς ολοκλήρωση η παιδική χαρά στο Δημοτικό κήπο Δράμας

Στην τελική ευθεία μπήκαν πλέον οι εργασίες για την ολοκλήρωση της παιδικής χαράς στο Δημοτικό κήπο Δράμας. Ένα έργο, του οποίου η ολοκλήρωση καθυστέρησε σημαντικά.

Θα πάμε αρκετά χρόνια πίσω, για να θυμηθούμε,  πότε ξεκίνησε η λειτουργία της προηγούμενης παιδικής χαράς με την αράχνη και τις κούνιες από ρόδες, που μεγάλωσε γενιές ολόκληρες.

Επίσης θα πάμε αρκετά χρόνια πίσω, για να θυμηθούμε πότε έγινε ο σχεδιασμός, η μελέτη και όλη η διαδικασία, μέχρι να απεμπλακεί από τα γρανάζια της γραφειοκρατείας και να ξεκινήσει το έργο.

Το έργο είχε μπλοκάρει εξαιτίας της μη πληρωμής από το Πράσινο Ταμείο.

Όπως μας εξήγησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σαλπιγκτίδης, το Πράσινο Ταμείο έπρεπε να είχε πληρώσει τον εργολάβο εδώ και πολλούς μήνες. Παρ’ όλα αυτά, για κάποιο λόγο, αυτό δεν έγινε.
Το αποτέλεσμα  ήταν να αναλάβει ο Δήμος Δράμας την πληρωμή του ποσού αυτού, ώστε να πληρωθεί ο εργολάβος για να μπορέσει να συνεχίσει τις εργασίες μέχρι την ολοκλήρωσή του. “Μια ενέργεια η οποία έπρεπε να γίνει από το Πράσινο Ταμείο”.

Όπως έχει υποσχεθεί η ανάδοχη εταιρία, στα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να έχει παραδωθεί το έργο και όλοι οι Δραμινοί αλλά και οι επισκέπτες της Ονειρούπολης θα έχουν την ευκαιρία να περάσουν λίγο χρόνο με τα παιδιά τους στη νέα παιδική χαρά, η οποία θα είναι ανοιχτή στο κοινό.

Πηγή: alpha-news.gr




Το 3ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας “Γη του Διονύσου” στον Δημοτικό Κήπο της Δράμας

Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας ανακοίνωσε το 3ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας “Γη του Διονύσου”, το οποίο θα διοργανωθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας, τον Σύλλογο Επισιτισ, το Επιμελητήριο Δράμας και άλλους φορείς. Φέτος, το φεστιβάλ θα λάβει χώρα στο Δημοτικό Κήπο Δράμας, από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2024.

«Το φεστιβάλ αυτό έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της περιοχής μας, με στόχο την προώθηση των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομικής κληρονομιάς της Δράμας. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις τοπικές γεύσεις και να υποστηρίξουν τους τοπικούς παραγωγούς και επιχειρηματίες.»

Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, γνωστοί σεφ θα ετοιμάσουν ζωντανά γαστρονομικές δημιουργίες με τοπικά προϊόντα, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικά κρασιά και προϊόντα, καθώς και να παρακολουθήσουν μουσικά δρώμενα και άλλες εκδηλώσεις.

Ώρες Λειτουργίας Φεστιβάλ:
20 Σεπτεμβρίου 2024: 16:00 – 22:00
21 Σεπτεμβρίου 2024: 11:00 – 22:00
22 Σεπτεμβρίου 2024: 11:00 – 22:00

Για επιπλέον πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
Email: unionhoteldrama@gmail.com
Τηλέφωνο: +30 2521401467




Πλήθος πιστών στην συνάντηση των Επιταφίων στον Δημοτικό Κήπο της Καβάλας

Πλήθος πιστών συγκεντρώθηκε το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής στην συνάντηση των επιταφίων στον Δημοτικό Κήπο της Καβάλας.

Συγκεκριμένα τέσσερις επιτάφιοι από τους ιερούς ναούς Αγίου Ιωάννη, Αγίου Παύλου, Αγίου Νικολάου και Αγίου Γεωργίου συγκεντρώθηκαν στον Δημοτικό Κήπο της πόλης.




‘Αδοντες και Ψάλλοντες στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας – Πλήθος μαθητών τραγουδά

Άδοντες και ψάλλοντες εν τη καρδιά. Ένα πενθήμερο γεμάτο μουσική και εκδηλώσεις από μικρούς και μεγάλους φίλους και λάτρεις την μουσικής.

Σήμερα το πρωί , σειρά είχε η μουσικός καλλιτέχνης Σοφία Νεοχωρίτου η οποία γεμάτη αγάπη και χαρά πλαισίωσε με την μουσική της τον Δημοτικό Κήπο Καβάλας με παιδιά σχολείων από διάφορες πόλεις.

Ωστόσο σημαντικό έργο και αυτό της γραφίστριας και υπεύθυνης επικοινωνίας της οργάνωσης, Θώμης Αγγέλου της οποίας οι αφίσες και τα μπάνερ έχουν γεμίσει τους δρόμους της πόλης.

Έργο σημαντικό και εμπνευσμένο από μια άλλη εποχή όπως και η ίδια δηλωνει.

 

 




Προχώρησε σε τρεις συλλήψεις η ΕΛ.ΑΣ για τον ξυλοδαρμό 17χρονου στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας

Σε τρεις συλλήψεις προχώρησε η Αστυνομία για τον άγριο ξυλοδαρμό ενός 17χρονου που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στον Δημοτικό Κήπο της Καβάλας.

Οι τρεις συλληφθέντες, ηλικίας 17, 27 και 38 ετών, αντιμετωπίζουν την κατηγορία της επικίνδυνης σωματικής βλάβης.

Το επεισόδιο έλαβε χώρα στον δημοτικό κήπο της Καβάλας και σύμφωνα με πληροφορίες οφείλεται σε προσωπικές διαφορές μεταξύ των εμπλεκομένων.




Καβάλα: Στον Δημοτικό Κήπο η συγκέντρωση για τα 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου

Στον Δημοτικό Κήπο την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023 στις 17:00 θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα η συγκέντρωση και κατόπιν η πορεία για τα 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, ενώ θα προηγηθούν ακόμη δύο απεργιακές συγκεντρώσεις.

Η ανακοίνωση-κάλεσμα των Σωματείων

Η φετινή επέτειος των 50 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου μας βρίσκει σε μια περίοδο που εργαζόμενοι και συνταξιούχοι ερχόμαστε αντιμέτωποι με:

  • Την ακρίβεια και τους χαμηλούς μισθούς και τα εργατικά ατυχήματα που ολοένα αυξάνονται
  • Τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας
  • Το διαλυμένο ΕΣΥ και την επιχείρηση διάλυσης της Παιδείας
  • Το τσάκισμα των ασφαλιστικών ταμείων και των συντάξεων
  • Τους αντεργατικούς νόμους
  • Τον πόλεμο στην Ουκρανία που μαίνεται και το τελευταίο διάστημα την σφαγή του παλαιστινιακού λαού στην Λωρίδα της Γάζας

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ανακοίνωσε και νέα φοροεπιδρομή προς τους αυταπασχολούμενους, χτυπώντας ακόμη περισσότερο το ήδη πετσοκομμενο εισόδημά τους και οι βιοπαλαιστές αγρότες  είδαν τεράστιο ψαλίδισμα (έως και 70%) στην πληρωμή της προκαταβολής της «Βασικής Ενίσχυσης».

Τα συνθήματα του Πολύτεχνείου παραμένουν επίκαιρα. Γιατί ο μισθός μας δεν φτάνει ούτε για ψωμί, η παιδεία γίνεται εμπόρευμα που το χρυσοπληρώνουμε από τις τσέπες μας, η ελευθερία σταματά στις πύλες των εργοστασίων με την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και στα σύνορα της Γάζας όπου η κτηνωδία της εγκληματικής κυβέρνησης του Ισραήλ με υποστηρικτή το ΝΑΤΟ, διαπράττει  γενοκτονία στον παλαιστινιακό λαό που εδώ και χρόνια παλεύει για την ελευθερία του. Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στον λαό της Παλαιστίνης που βομβαρδίζεται νυχθημερόν και παραμένει εγκλωβισμένος σε ένα κομμάτι γης, χωρίς καμία βοήθεια με πάνω από 9000 νεκρούς, με τους μισούς να είναι παιδιά. Στεκόμαστε αλληλέγγυοι και στον λαό του Ισραήλ που δεν ασπάζεται τις πρακτικές της κυβέρνησης του και ζητά να σταματήσει η σφαγή στην Γάζα.

Επίκαιρο όσο ποτέ είναι και το σύνθημα του Πολυτεχνείου που βρίσκεται στην πύλη. «Εξω οι ΗΠΑ έξω το ΝΑΤΟ» αφού η κυβέρνηση μας εμπλέκει σε επικίνδυνα σχέδια, αφού η χώρα μας συμμετέχει στους πολέμους.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου μας διδάσκει και φωτίζει τον δρόμο. Η ελπίδα βρίσκεται στην οργάνωση και την αλληλεγγύη μας! Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για:

  • ΣΣΕ με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, 7ωρη 5ημερη 35ωρη εργασία, με πλήρεις αποδοχές! Να μην εφαρμοστούν οι αντεργατικοί νόμοι που καταργούν το 8ωρο και  ποινικοποιούν την συνδικαλιστική δράση και την απεργία
  • Όχι στην ένταση της καταστολής! Παλεύουμε ενάντια στον φασισμό
  • Να καταργηθεί ο ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και ο ΕΦΚ στα καύσιμα. Κανένα σπίτι χωρίς θέρμανση, ρεύμα, νερό. Κανένας πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας. Να μην παραδοθεί η διαχείριση των απορριμμάτων του Δήμου σε ιδιώτες, να μην πληρώσει πάλι ο λαός της Καβάλας
  • Να επιστρέψουν κανονικά οι συνάδελφοι των πετρελαίων και των λιπασμάτων στις δουλειές τους με εφαρμογή των επιχειρησιακών συμβάσεων εργασίας
  • Μέτρα προστασίας της υγείας μέσα στους χώρους δουλειάς. Στελέχωση των ελεγκτικών φορέων για συχνούς και ενδελεχείς ελέγχους
  • Καμιά συμμετοχή της χώρας μας στους πολέμους! Να σταματήσει η σφαγή του Παλαιστινιακού λαού! Αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης. Να υπάρξει ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα που έχουν διαμορφωθεί το 1967 με πρωτεύουσα στην ανατολική Ιερουσαλήμ για να μπορέσουν ο παλαιστινιακός και Ισραηλινός λαός να ζήσουν ειρηνικά
  • Αύξηση κρατικής χρηματοδότησης για την κάλυψη των αναγκών σε Υγεία και Παιδεία. Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν υγεία και παιδεία. Στελέχωση του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας με μόνιμο προσωπικό και κατάλληλο εξοπλισμό. Να δοθούν στα χρωστούμενα ρεπό και άδειες στο προσωπικό του νοσοκομείου. Να καλυφθούν με μόνιμο προσωπικό οι κενές θέσεις σε εκπαιδευτικούς. Όχι στην αξιολόγηση που κατηγοριοποιεί τα σχολεία
  • Κατάργηση των φόρων στους μικρούς αυταπασχολούμενους και διαγραφή χρεών.Να δοθούν οι ενισχύσεις στους βιοπαλαιστές αγρότες στο ύψος των αναγκών! Να μην ξεκληριστούν οι αγρότες
  • Να σταματήσει το τζογαρισμα των ασφαλιστικών μας ταμείων. Επαναφορά 13ου 14ου μισθού και σύνταξης για τους εργαζόμενους δημοσίου τομέα και τους συνταξιούχους.Πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις. Να μειωθεί το ηλικιακό όριο συνταξιοδότησης

Καλούμε όλο το λαό της Καβάλας:

  • Την Κυριακή 5/11 στις 11:00 στην κεντρική πλατεία στην κινητοποίηση αλληλεγγύης για τον λαό της Παλαιστίνης
  • Την Δευτέρα 6/11 στις 12:00 στην κεντρική πλατεία στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο μαθητών και φοιτητών
  • Την Τετάρτη 8/11 στις 10:00 στο ΙΚΑ στην απεργιακή κινητοποίηση των Οικοδόμων
  • Την Παρασκευή 17/11 στις 17:00 στον Δημοτικό Κήπο στο συλλαλητήριο για τα 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου

Συμμετέχουν τα Σωματεία:

  • Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων και Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Καβάλας
  • Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού-Τουρισμού και Συναφών Επαγγελμάτων Καβάλας-Θάσου
  • Σωματείο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Καβάλας
  • Συνδικάτο Γάλακτος, Τροφίμων και Ποτών Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
  • Σύλλογος Εργαζομένων στις ΔΟΥ Καβάλας-Δράμας
  • Σύλλογος Δημοτικών Υπαλλήλων Καβάλας-Νέστου
  • Σωματείο Εργαζομένων στην Καβάλα Oil «Το Βαρέλι»
  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας
  • ΕΛΜΕ Καβάλας
  • Σύλλογος Εργαζομένων ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • Φοιτητικός Σύλλογος Χημικού ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • Φοιτητικός Σύλλογος Λογιστικής ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • Φοιτητικός ΣύλλογοςΠληροφορικής ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • Φοιτητικός Σύλλογος Εστιαζόμενων Φοιτητών ΔΙΠΑΕ Καβάλας
  • ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ
  • Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Καβάλας
  • Σωματείο Συνταξιούχων ΝΑΤ
  • Σύλλογος Γυναικών Καβάλας (μέλος της ΟΓΕ)
  • Επιτροπή Ειρήνης Καβάλας

 




Δράση για την Ανακύκλωση στον δημοτικό κήπο Καβάλας με τη συμμετοχή μαθητών Δημοτικών Σχολείων

Το πρωί της Τρίτης 31 Οκτωβρίου, για άλλη μια φορά, ο Δημοτικός Κήπος γέμισε με παιδικές φωνές μικρών μαθητών, οι οποίοι, μέσα από διάφορα παιχνίδια έμαθαν τα μυστικά της Ανακύκλωσης.
Ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο Προγράμματος, χρηματοδοτούμενου από το LEADER, κάλεσε παιδιά των Δημοτικών Σχολείων, τα οποία, με τη βοήθεια στελεχών εταιρειών που ασχολούνται με την Ανακύκλωση, έμαθαν, μέσω στοχευμένων παιχνιδιών, για τον σωστό τρόπο συλλογής ανακυκλώσιμων αποβλήτων, ζωγράφισαν για την Ανακύκλωση και συμμετείχαν σε «κυνήγια θησαυρών».
Ο Δήμος κάλεσε την «Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (Απόβλητα συσκευασιών), την «Φωτοκύκλωση» (Απόβλητα ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού) και την «COMBATT» (Μπαταρίες), οι οποίες εφαρμόζουν συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης, προκειμένου να επιδείξουν στα παιδιά τις ορθές πρακτικές ανακύκλωσης διαφόρων υλικών αποβλήτων.
 
 Ο Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής, Κυριάκος Σταυρίδης, δήλωσε πως «βλέπουμε ότι στα προγράμματα που εφαρμόζει ο Δήμος για την ευαισθητοποίηση των μικρών ηλικιών σε θέματα Ανακύκλωσης, υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Αυτό δείχνει ότι οι μικροί μαθητές και οι δάσκαλοί τους ενδιαφέρονται πραγματικά για την Ανακύκλωση και, βεβαίως, υποχρεώνει τη διοίκηση του Δήμου να οργανώσει στο μέλλον περισσότερες δράσεις. Οι προσπάθειές μας δεν αποσκοπούν μόνο στο να μάθουν στα παιδιά τη χρησιμότητα της Ανακύκλωσης, αλλά και στο να καταλάβουν ποιος είναι ο σωστός τρόπος συλλογής ανακυκλώσιμων αποβλήτων».
 Ο επιστημονικός σύμβουλος του Δημάρχου σε θέματα Διαχείρισης Απορριμμάτων, Κώστας Κητής, σημείωσε ότι η δράση «εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών του Δήμου Καβάλας για ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών, διότι θεωρούμε ότι βρίσκονται στην πιο κρίσιμη ηλικία για να μπουν στο πνεύμα της Ανακύκλωσης, αφού θα είναι η επόμενη γενιά, που θα κληθεί να υπερασπιστεί την προστασία του Περιβάλλοντος. Με συχνές δράσεις τέτοιου είδους ευελπιστούμε ότι θα πείσουμε τους μικρούς μαθητές και τους γονείς τους στο να πραγματοποιούν σωστότερη Ανακύκλωση». Γνωστοποίησε, δε, ότι και φέτος θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα Followgreen, που αφορά στη συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών σε ξεχωριστούς κάδους στα Σχολεία, με επιβράβευση των σχολείων που θα συλλέξουν τις μεγαλύτερες ποσότητες.
 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020” / Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη διαχείριση των αστικών Απορριμμάτων