Κινητοποίηση του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας για τα Τέμπη
Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώνονται δύο χρόνια από τη τραγωδία στα Τέμπη .Οι Ιατρικοί Σύλλογοι ΑΜΘ εκφράζουν για ακόμη μια φορά , τη βαθιά τους θλίψη και την οδύνη τους, για μια τραγωδία, που συγκλόνισε ολόκληρη
την ελληνική κοινωνία.
Τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων, στεκόμαστε με σεβασμό και αλληλεγγύη δίπλα στις οικογένειες, συμμεριζόμενοι τον ανείπωτο πόνο τους.
Ως ιατροί που υπηρετούμε το ύψιστο αγαθό της ζωής, πιστεύουμε ότι το κράτος οφείλει να διασφαλίζει συνθήκες , που να προλαμβάνουν τέτοιες τραγωδίες, να λειτουργεί με διαφάνεια, δικαιοσύνη και να προστατεύει την ανθρώπινη ζωή .
Η τραγωδία στα Τέμπη δεν έχει πολιτικό πρόσημο . Είναι ένα βαθύ κοινωνικό τραύμα, που αγγίζει τις θεμελιώδεις αξίες της κοινωνίας μας, την ασφάλεια, την εμπιστοσύνη στους θεσμούς και τον
σεβασμό στη ανθρώπινη ζωή.
Οι αρμόδιοι φορείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να εργαστούν άμεσα για την απόδοση δικαιοσύνης, αλλά και για την πρόληψη παρόμοιων τραγικών γεγονότων στο μέλλον.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους, να απέχουν από τις εργασίες τους και να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις της 28 ης Φεβρουαρίου 2025 .
Με σεβασμό,
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΛΓΑ – Πρόεδρος Ι.Σ. Δράμας
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ– Πρόεδρος Ι.Σ. Καβάλας
ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Ξάνθης
ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Ροδόπης
ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Έβρου
Μεγάλη κινητοποίηση στην Καβάλα για τα τέμπη | Συλλαλητήριο και κλειστά καταστήματα
Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, η Καβάλα θα βρεθεί στο επίκεντρο μαζικής κινητοποίησης, τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη, δύο χρόνια μετά το δυστύχημα. Στις 11:00 π.μ., πολίτες και φορείς θα συγκεντρωθούν στην πλατεία Ελευθερίας για ένα μεγάλο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας και μνήμης.
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, ο Σύλλογος Καφεζυθοπωλών Καβάλας ανακοίνωσε ότι καφέ και μπαρ θα παραμείνουν κλειστά από τις 11:00 έως τις 14:00, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης αποφάσισε το αντίστοιχο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων. Συμμετοχή στην κινητοποίηση θα έχουν επίσης οι δημοτικοί υπάλληλοι, οι οδηγοί ταξί και οι φαρμακοποιοί, με προγραμματισμένες στάσεις εργασίας.
Αγρότες και κτηνοτρόφοι από την ευρύτερη περιοχή του Παγγαίου θα δώσουν δυναμικό «παρών» με συμβολική παρουσία τρακτέρ. Παράλληλα, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική κίνηση, οι καμπάνες των εκκλησιών της Καβάλας θα ηχήσουν 57 φορές, όσες και οι ψυχές που χάθηκαν στα Τέμπη.
Η κινητοποίηση αποτελεί ένα ισχυρό μήνυμα μνήμης και διεκδίκησης για δικαιοσύνη, με την τοπική κοινωνία να εκφράζει την οργή και τη θλίψη της για την τραγωδία που συγκλόνισε τη χώρα.
Κινητοποίηση του ΚΚΕ ενάντια σε πολεμική άσκηση του ΝΑΤΟ
Σύμφωνα με το ΚΚΕ ΑΜΘ με αυτή την άσκηση επιδιώκεται να ενισχυθεί ο ιμπεριαλιστικός πόλος των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στον πόλεμο της Ουκρανίας
Σε κινητοποίηση έξω από το στρατόπεδο στο Πετροχώρι της Ξάνθης προχώρησαν μέλη του ΚΚΕ για να καταγγείλουν τη διεξαγωγή της διακρατικής άσκησης «Ολυμπιακή Συνεργασία – 24/ Olympic Cooperation – 24».
Η Επιτροπή Περιοχής Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει την κυβέρνηση που εμπλέκει ολοένα και πιο βαθιά της χώρα και τις Ένοπλες Δυνάμεις στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και σημειώνει: «Η κυβέρνηση με αυτή την άσκηση μπαίνει μπροστά για να συσπειρώσει πλάι στο αιματοβαμμένο ΝΑΤΟ επιπλέον χώρες. Στην άσκηση συμμετέχουν η Ελλάδα, η Αλβανία, η Αρμενία, η Αυστρία, η Βουλγαρία, η Γαλλία, η Γεωργία, η Ιορδανία και η Κύπρος. Να σταματήσει τώρα η αξιοποίηση του Πετροχωρίου από τους Αμερικανονατοϊκούς δολοφόνους».
Σύμφωνα με το ΚΚΕ ΑΜΘ με αυτή την άσκηση επιδιώκεται να ενισχυθεί ο ιμπεριαλιστικός πόλος των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στον πόλεμο της Ουκρανίας. Η απόφαση των ΗΠΑ και άλλων ΝΑΤΟικών κρατών να επιτρέψουν τη χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς από το καθεστώς Ζελένσκι μέσα στο ρωσικό έδαφος συνιστά εξαιρετικά επικίνδυνη κλιμάκωση κι αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς τη γενίκευση και περαιτέρω επέκταση του πολέμου ΝΑΤΟ – Ρωσίας, ο οποίος ήδη διεξάγεται.
Σαμοθράκη | Δύο περιστατικά πυρκαγιάς σε μία μέρα – Άμεση κινητοποίηση πυροσβεστικής και στρατού
Δύο περιστατικά πυρκαγιάς σημειώθηκαν χθες στη Σαμοθράκη, κινητοποιώντας ισχυρές δυνάμεις πυρόσβεσης. Η πρώτη φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι, σε περιοχή με χαμηλή βλάστηση ανάμεσα στους οικισμούς Κατσαμπά και Παλαιάπολης.
Η φωτιά κατέκαψε περίπου 5 στρέμματα γης, όμως η έγκαιρη επέμβαση της πυροσβεστικής περιόρισε την εξάπλωσή της. Στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχε και ο στρατός, υπό την παρουσία του Συνταγματάρχη, με οχήματα και προσωπικό, ενώ ο δήμος Σαμοθράκης συνεισέφερε με μηχανήματα και στελέχη, συμπεριλαμβανομένων του δημάρχου και αντιδημάρχων.
Σημαντική ήταν και η συνδρομή του τοπικού αστυνομικού τμήματος, που ανέλαβε να ρυθμίσει την κυκλοφορία στην επαρχιακή οδό Καμαριώτισσας – Πηγών Σαμοθράκης. Παράλληλα, συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε σε άμεση αποκατάσταση των ζημιών στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Αργότερα, στις 18:00, σημειώθηκε αναζωπύρωση σε κοντινή περιοχή, η οποία κατασβέστηκε άμεσα από την Πυροσβεστική, χωρίς να προκαλέσει περαιτέρω ζημιές.
Οι αρχές παραμένουν σε επιφυλακή για τυχόν νέα περιστατικά, ενώ οι έρευνες για τα αίτια της πυρκαγιάς συνεχίζονται.
Πανσυνταξιουχική Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη δυναμική Κινητοποίηση για τα δικαιώματα των συνταξιούχων
Οι συνεργαζόμενες Συνταξιουχικές Οργανώσεις που ανήκουν στη δύναμη της Σ.Ε.Α. αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν Πανσυνταξιουχική συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024, στις 5 μ.μ., στον Λευκό Πύργο. Μετά τη συγκέντρωση θα ακολουθήσει πορεία. Η κινητοποίηση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική, με στόχο να είναι μαζική και δυναμική, ώστε να σταλεί ένα ισχυρό μήνυμα προς την Κυβέρνηση και τους υποστηρικτές της.Οι συνταξιούχοι τονίζουν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την επίλυση των προβλημάτων τους και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών τους. Στη διαδήλωση θα συμμετάσχει και ο Σύλλογος Συνταξιούχων Καβάλας.
Τα βασικά αιτήματά τους περιλαμβάνουν:
Ουσιαστική αύξηση των συντάξεων στο επίπεδο που απαιτούν οι σύγχρονες ανάγκες.
Επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης.
Ενσωμάτωση της προσωπικής διαφοράς σε όλες τις συντάξεις.
Δημόσια και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Η αναχώρηση για τη συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 1 το μεσημέρι από τον Δημοτικό Κήπο.
Πυρκαγιά στο Παγγαίο | Σε κινητοποίηση οι πυροσβεστικές δυνάμεις
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε χαμηλή βλάστηση στην περιοχή του Παγγαίου, κοντά στις κεραίες.
Οι πυροσβεστικές δυνάμεις βρίσκονται σε φάση κινητοποίησης, ενώ έχουν ήδη ενημερωθεί και απογειωθεί εναέρια μέσα για την κατάσβεση της φωτιάς. Οι προσπάθειες για τον περιορισμό της συνεχίζονται.
Νέα εστία φωτίας στο Χαλκερό | ‘Αμεση κινητοποίηση των δυνάμεων της πυροσβεστικής υπηρεσίας Καβάλας
Μια νέα εστία φωτιάς ξέσπασε στην περιοχή Χαλκερό, ανάμεσα στο Χαλκερό και τη Νέα Καρβάλη Καβάλας. Η φωτιά εκδηλώθηκε σε χορτολιβαδική έκταση, προκαλώντας άμεση κινητοποίηση των δυνάμεων της πυροσβεστικής υπηρεσίας Καβάλας.
Το πυροσβεστικό όχημα κατέφτασε γρήγορα στον τόπο του συμβάντος για να αντιμετωπίσει την πυρκαγιά και να αποτρέψει την εξάπλωσή της σε κατοικημένες περιοχές ή άλλες ευαίσθητες ζώνες. Οι τοπικές αρχές παρακολουθούν στενά την κατάσταση και συνιστούν στους κατοίκους να είναι προσεκτικοί και να αποφεύγουν την περιοχή μέχρι να τεθεί η φωτιά υπό έλεγχο.
Απεργιακή κινητοποίηση και πορεια στην Ξάνθη με αφορμή την εργατική Πρωτομαγία
Στην καθιερωμένη απεργιακή κιμνητοποιήση και πορεία τους προώρησαν το πρωί της Τεάρτης 1 Μαϊου, τα σωματεία της Ξάνθης με αφορμή την εργατική Πρωτομαγία.
Τα σωματεία, συγκεντρώθηκαν στο εργατικό κέντρο της Ξάνθης αλλα και στην κεντρική πλατεία μιλώντας για τα εργατικά τους δικαιώματα, τιμώντας την ημέρα αυτή.
Κινητοποίηση φοιτητών στη Σύνοδο των Πρυτάνεων στην Αλεξανδρούπολη
Κινητοποίηση στην Αλεξανδρούπολη, όπου διεξάγεται η Σύνοδος των Πρυτάνεων, παρουσία του υπουργού Παιδείας Πιερρακάκη, πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι εκλεγμένοι με την «Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας» (ΠΚΣ) στους Φοιτητικούς Συλλόγους των Τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Όπως σημειώνουν «αποτελεί πρόκληση για όλους μας να διαλέγουν για τη Σύνοδο των Πρυτάνεων την Αλεξανδρούπολη για να μας διαφημίσουν την υποτιθέμενη αναβάθμιση του ΔΠΘ».
Ύποπτος φάκελος προκάλεσε κινητοποίηση στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης
Φάκελος που θεωρήθηκε ύποπτος προκάλεσε νωρίτερα κινητοποίηση στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης. Μετά από ελέγχο διαπιστώθηκε ότι περιείχε ένα βιβλίο θρησκευτικού περιεχομένου.
Δύο εβδομάδες μετά τον εντοπισμό φακέλου παγιδευμένου με εκρηκτικό μηχανισμό και παραλήπτρια μία πρόεδρο Εφετών, σήμερα μία συνάδελφός της, πρωτοδίκης, θεώρησε ως ύποπτο έναν φάκελο που έφτασε με αλληλογραφία στο γραφείο της και είχε το όνομά της ως παραλήπτρια.
Ο φάκελος παραδόθηκε στους αστυνομικούς για διερεύνηση, ενώ στο σημείο κλήθηκε κλιμάκιο του τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών με ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο. Επιπλέον, στα δικαστήρια έφτασαν στελέχη της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας και της Ασφάλεια Θεσσαλονίκης.
Ο ύποπτος φάκελος πέρασε από συσκευή σάρωσης ακτίνων Χ, στην πλαϊνή είσοδο του κτιρίου, όπου δεν διαπιστώθηκε κάτι ύποπτο. Αφού ανοίχτηκε προέκυψε – κατά πληροφορίες – ότι περιείχε βιβλίο θρησκευτικού περιεχομένου.
Δεν κρίθηκε αναγκαίο να γίνει εκκένωση του κτιρίου.
Πηγή: newsbeast.gr
Μεγάλη κινητοποίηση των συνταξιούχων στην Κομοτηνή
Στην Κομοτηνή πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο συλλαλητήριο Συνταξιουχικών Οργανώσεων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Επίσης συμμετείχαν συνταξιούχοι και από τον νομό Σερρών. Έγιναν ομιλίες, ακολούθησε πορεία και παραδόθηκε ψήφισμα προς τον Περιφερειάρχη κ Χριστόδουλο Τοψίδη.
Κινητοποιήση διαμαρτυρίας απο τους αγροτικούς και κτηνοτροφικούς συλλόγους της Π.Ε. Καβάλας
Σε κινητοποιήση διαμαρτυρίας προχώρησαν την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου, οι αγροτικοί και οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι της Π.Ε Καβάλας, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα ζητώντας την άμεσα επίλυση των προβλημάτων τους.
Σύμφωνα με τους ίδιος η συγκέντρωση αυτή είναι συμβολική και δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ημέρες οι κινητοποίησεις να κλιμακωθούν.
Κινητοποίηση αγροτών στον Πρίνο | Η μοναδική κινητοποίηση από αγρότες του Ν. Καβάλας
Η κινητοποίηση των αγροτών στον Πρίνο, Θάσο, αντικατοπτρίζει τις ανησυχίες και τις αντιδράσεις του αγροτικού κλάδου σε πολλά θέματα που αναφέρονται στη γεωργία και την αγροτοκτηνοτροφία.
Η ανακοίνωση του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου της Θάσου παρουσιάζει ορισμένα από τα βασικά αιτήματα και ανησυχίες των αγροτών αυτής της περιοχής:
Καταστροφική Αναθεώρηση της ΚΑΠ (Κοινής Γεωργικής Πολιτικής): Η ανησυχία για τυχόν αλλαγές στην ΚΑΠ που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τους αγρότες και τη γεωργική παραγωγή.
Αύξηση του Κόστους Παραγωγής: Η αντίδραση στην αυξανόμενη πίεση του κόστους παραγωγής, που μπορεί να επιρρεάσει την οικονομική βιωσιμότητα των αγροτών.
Μείωση Επιδοτήσεων: Η αντίδραση στη μείωση των επιδοτήσεων που ενδέχεται να επηρεάσει τα εισοδήματα των αγροτών.
Κανονισμοί ΕΛΓΑ: Η απόρριψη των κανονισμών του ΕΛΓΑ (Ενιαίος Λογαριασμός Επιτροπής Ελέγχου Και Πληρωμών στη Γεωργία), που μπορεί να θεωρούνται ως κατασταλτικοί για τους αγρότες.
Αθρόες Εισαγωγές Κινεζικών Προϊόντων: Η ανησυχία για τις αθρόες εισαγωγές κινεζικών προϊόντων, όπως μέλια και κρέατα, χωρίς κατάλληλο προστατευτισμό.
Ο σύλλογος καλεί τους αγρότες να ενωθούν για να αγωνιστούν και να διεκδικήσουν ένα καλύτερο μέλλον για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, παραμένοντας πιστοί στα 9 Αιτήματα Επιβίωσης του πανελλαδικού συντονιστικού μπλόκου της Νίκαιας.
Κινητοποίηση και μπλόκο στον Πρίνο της Θάσου
Μεγάλη ήταν η συμμετοχή στο μπλόκο στον κόμβο του Πρίνου στην Θάσο το μεσημέρι της Τρίτης.
Οι αγρότες έκλεισαν συμβολικά για μισή ώρα τον κόμβο του Πρίνου ενώ στην συνέχεια μεταφέρθηκαν και στον Λιμένα της Θάσου.
Αρμένικος λαός του Αρτσάχ | Πανευρωπαϊκή μαζική κινητοποίηση για την στήριξη των δικαιωμάτων τους
Στις 19 Σεπτεμβρίου 2023, μετά από εννέα μήνες αποκλεισμού, επιβολής πλήρους πολιορκίας, επιβεβλημένης λιμοκτονίας και ακραίες μεθόδους εκφοβισμού, το Αζερμπαϊτζάν εξαπέλυσε μια μεγάλης κλίμακας στρατιωτική επίθεση εναντίον του γηγενούς αρμενικού πληθυσμού του Ναγκόρνο Καραμπάχ/Αρτσάχ, συμπεριλαμβανομένων 30.000 παιδιών.
Αυτή οδήγησε στην αναγκαστική έξοδο/απέλαση ολόκληρου του αρμενικού πληθυσμού του Ναγκόρνο Καραμπάχ. Με αυτόν τον τρόπο, το Αζερμπαϊτζάν εκκαθάρισε εθνοτικά έναν αυτόχθονα πληθυσμό από τα πατρογονικά του εδάφη, εκεί όπου ζούσε για χιλιετίες.
Στις 5 Οκτωβρίου 2023 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε ψήφισμα με συντριπτική πλειοψηφία, καταδικάζοντας απερίφραστα την εθνοκάθαρση του αρμενικού πληθυσμού του Ναγκόρνο Καραμπάχ από το Αζερμπαϊτζάν.
120.000 Αρμένιοι κάτοικοι του Αρτσάχ (Ναγκόρνο Καραμπάχ) ζουν εκτοπισμένοι από την πατρογονική τους γη.
Στη σημερινή κατάσταση, οι ενέργειες της διεθνούς κοινότητας αποδείχθηκαν ανεπαρκείς. Τα λόγια στήριξης και οι νουθεσίες προς το Αζερμπαϊτζάν ήταν και χωρίς αποτέλεσμα.
Το Αζερμπαϊτζάν καταλαβαίνει μόνον την γλώσσα των κυρώσεων. Και της απομόνωσης από την Διεθνή κοινότητα.
ΛΕΜΕ OXI στην πολιτική εθνοκάθαρσης του Αζερμπαϊτζάν
Οι πολιτισμένοι λαοί που συντάσσονται με το δικαίωμα των Αρμενίων του Αρτσάχ να ζήσουν ελεύθεροι στην χώρα τους, λένε ΟΧΙ στην εγκληματική πολιτική του Μπακού.
Ήρθε η ώρα των κυρώσεων. Ήρθε η ώρα της καταδίκης του Μπακού από την ανθρωπότητα για τα εγκλήματα πολέμου που έχει διαπράξει και εξακολουθεί να διαπράττει εναντίον του ηρωικού λαού του Αρτσάχ.
Ως πολίτες της ΕΕ και των κρατών μελών του Συμβουλίου της Ευρώπης, ζητάμε:
Την καταδίκη της εθνοκάθαρσης των Αρμενίων από το Αζερμπαϊτζάν.
Την άμεση και άνευ όρων επιστροφή όλων των Αρμενίων αιχμαλώτων, αμάχων ομήρων και αιχμαλώτων πολέμου από τις 27 Σεπτεμβρίου 2020, καθώς και της πρώην και νυν ηγεσίας του Ναγκόρνο Καραμπάχ, που απήχθησαν από τις 19 Σεπτεμβρίου 2023 και κρατούνται με ψευδείς κατηγορίες.
Τη δημιουργία απτών διεθνών εγγυήσεων ασφάλειας, ώστε ο γηγενής αρμενικός πληθυσμός του Ναγκόρνο Καραμπάχ να μπορέσει να ασκήσει το αναφαίρετο δικαίωμά του να επιστρέψει στην πατρίδα του και να παράσχει στο Ναγκόρνο Καραμπάχ ένα διεθνώς εγγυημένο καθεστώς αυτοδιακυβέρνησης, που θα στηρίζει αυτό το δικαίωμα.
Την παροχή επαρκούς βοήθειας στην Αρμενία για την αντιμετώπιση του κύματος των προσφύγων.
Την άσκηση αποτελεσματικής πίεσης στο Αζερμπαϊτζάν για την αποτροπή κάθε είδους επίθεσης κατά της Δημοκρατίας της Αρμενίας και κάθε ενέργειας, που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την κυριαρχία της Αρμενίας.
Το EuropeansforArtsakh είναι ένα κίνημα υποστήριξης που συσπειρώνει 500 οργανώσεις από 17 χώρες της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων 90 ελληνικών οργανώσεων, που έχουν ενώσει δυνάμεις για να καταγγείλουν από κοινού τη ζοφερή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι ηρωικοί πολίτες του Αρτσάχ.
Καβάλα | Μεγάλη και πετυχημένη η κινητοποίηση των επαγγελματιών για το φορολογικό νομοσχέδιο
Παρά τη βροχή, πραγματοποιήθηκε κανονικά η συγκέντρωση και η πορεία κατά του προτεινόμενου φορολογικού νομοσχεδίου από φορείς και σωματεία της Καβάλας.
Συμμετείχαν επαγγελματίες όλων των κατηγοριών και ειδικοτήτων. Της πορείας προηγούνταν αυτοκίνητα Ταξί που συμμετέχουν ενεργά στην κινητοποίηση.
Δείτε φωτογραφίες :
Στα «κάγκελα» οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ -Κινητοποίηση στο κτίριο της Περιφέρειας στην Κομοτηνή
Κινητοποίηση στην Κομοτηνή πραγματοποίησαν οι κτηνοτρόφοι από την Περιφέρεια ΑΜΘ το πρωί της Δευτέρας (13/11), με μια σειρά από αιτήματα για τον κλάδο τους ενώ εξέδωσαν και ψήφισμα διαμαρτυρίας προς το αρμόδιο Υπουργείο και την Κυβέρνηση.
Το ψήφισμα αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Όλοι εμείς οι εναπομείναντες κτηνοτρόφοι και φίλοι αγρότες της ΑΜ-Θ, που έχουμε ακόμη το κουράγιο να διεκδικούμε το δίκαιο και το αυτονόητο και όλοι όσοι σεβόμαστε τον εαυτό μας, τις οικογένειές μας και πονάμε τον τόπο μας, συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ στην έδρα της περιφέρειάς μας στην Κομοτηνή.
Προσπαθήσαμε μέσω του διαλόγου και με συνεχή έγγραφες παρεμβάσεις μας προς το ΥΠΑΑΤ, τους βουλευτές και τη διοίκηση της περιφέρειά μας, να ενημερώνουμε για τα προβλήματα του κλάδου μας και να προτείνουμε δίκαιες και ρεαλιστικές λύσεις.
Κανένας δεν μπορεί να πει ότι δε γνωρίζει!
Εδώ στο ίδιο μέρος μαζί με τους αγρότες της ΑΜ-Θ το Φλεβάρη του 2022, είχαμε προειδοποιήσει τους παρευρισκόμενους και το ΥΠΑΑΤ, για το περιεχόμενο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΓΠ 2023-2027 που απέστειλε στην Ε.Ε για έγκριση το υπουργείο, χωρίς ουσιαστική διαβούλευση με τους φορείς του πρωτογενή τομέα και χωρίς να λάβει υπόψη, την ολοκληρωμένη πρόταση των κτηνοτροφικών συλλόγων της περιφέρειάς μας και του πορίσματος της διακομματικής επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν η τραγική πληρωμή του 70% της Βασικής ενίσχυσης που όλοι διαπιστώσαμε, ενώ έπεται και συνέχεια. Οι ενισχύσεις λόγω του ιστορικού μοντέλου που προκρίθηκε από το ΥΠΑΑΤ εξακολουθούν να μην κατευθύνονται αναλογικά στα χέρια όσων δουλεύουν τα ζώα και τη γη τώρα. Οι δράσεις του νέου πρασινίσματος στην κτηνοτροφία είναι ελάχιστες και ανεφάρμοστες, λόγω του περιεχομένου τους αλλά και της ανικανότητας του ΥΠΑΑΤ να τις προσαρμόσει και να τις ενεργοποιήσει.
Εξακολουθούν να ενισχύονται, με ελάχιστες υποχρεώσεις, όσοι καρπώθηκαν παράνομα ή νομότυπα τα χρήματα όλων μας, από το αμαρτωλό Εθνικό απόθεμα των βοσκοτόπων. Εξακολουθούν να ενισχύονται οι κτηνοτρόφοι συγκεκριμένων περιοχών της χώρας, με ενισχύσεις που χάνουν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜ-Θ και της Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω της ανισομερούς κατανομής των βοσκοτόπων.
Η μείωση του ζωικού κεφαλαίου και των κτηνοτρόφων της περιφέρειάς μας κατά το 1/3 και η ερήμωση των χωριών μας, είναι αποτέλεσμα και των παραπάνω. Οι βουλευτές και η διοίκηση της περιφέρειά μας, λόγω αδιαφορίας ή λόγω αναποτελεσματικότητας, δεν κατάφεραν να αλλάξουν αυτή την απόφαση του ΥΠΑΑΤ και της ανισομερούς αυτής κατανομής, που στέρησε και στερεί από τις τσέπες των κτηνοτρόφων μας από το 2015, από μερικές δεκάδες μέχρι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
Ίσως κάποιοι να θεωρήσουν τους παραπάνω χαρακτηρισμούς υπερβολικούς και για κάποιους άδικους, υπερβολικά όμως άδικη είναι η πραγματικότητα που εμείς βιώνουμε!
Καλούμε τον Υπουργό ΑΑΤ και το επιτελείο του, μαζί με το φορέα υλοποίησης του Σ.Σ να έρθουν άμεσα στην Κομοτηνή, για να μας δώσουν δια ζώσης απαντήσεις και λύσεις στην κατάσταση που οι ίδιοι δημιούργησαν και για να κάνουν αλλαγές στο Σ.Σ που το δίκαιο και η κοινή λογική επιτάσσουν να γίνουν».
Κινητοποίηση κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Αλεξανδρούπολη
Κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αλεξανδρούπολη πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας από σωματεία και φορείς.
«Δεν πάει άλλο»
Στο κάλεσμά τους για τη διαδήλωση αναφερόταν ότι: «Δεν πάει άλλο! Οι συνέπειες από τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο θα συνεχίζονται για πολλά χρόνια στο μέλλον.
Διεκδικούμε άμεσα μέτρα στήριξης των πληγέντων και προστασίας της ζωής μας:
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε όλους τους πληγέντες για τις βασικές ανάγκες επιβίωσης χωρίς κανέναν όρο και προϋπόθεση
Αποζημίωση στο 100% χωρίς όρους και προϋποθέσεις, για την αποκατάσταση των ζημιών σε σπίτια, αποθήκες, στάβλους, σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο, για όλο τον εξοπλισμό
Να δοθούν τώρα ζωοτροφές σε όλους τους κτηνοτρόφους για όσο καιρό χρειαστεί, για να μπορέσουν να σιτίσουν τα ζώα τους
Να ξεκινήσουν όλα τα απαραίτητα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας και αποκατάστασης των ζημιών που έχουν γίνει στο δίκτυο ηλεκτρισμού και ύδρευσης
Πάγωμα και αναστολή χρεών σε εφορία, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΑ, τράπεζες. Απαγόρευση κατασχέσεων, πλειστηριασμών.
Επιδότηση ενοικίου για όσους το έχουν ανάγκη και για όσο διαρκέσει η αποκατάσταση των κατοικιών.
Ειδικό επίδομα θέρμανσης για τους κατοίκους των πυρόπληκτων οικισμών που θερμαίνονται με ξυλεία.
Να στελεχωθούν τα Δασαρχεία με επιστημονικό προσωπικό για τα αντιπλημμυρικά έργα, την αναδάσωση, την προστασία του δάσους καθώς και με εργάτες από τις πυρόπληκτες περιοχές με σταθερή σχέση εργασίας. Προσλήψεις στην Πυροσβεστική, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, επαρκή και σύγχρονα μέσα πυρόσβεσης.
Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό για δασοπροστασία και δασοπυρόσβεση.
Να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη αποκατάσταση των δασών που κάηκαν. Καμία αλλαγή χρήσης γης, που θα επιτρέψει σε επιχειρηματικούς ομίλους να κάνουν μπίζνες πάνω στα καμένα».
Έβρος | Υπό έλεγχο η φωτιά στα Λάβαρα μετά από μεγάλη κινητοποίηση και ισχυρές δυνάμεις πυροσβεστικής
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του Ράδιο Έβρος, υπό έλεγχο βρίσκεται πλέον η πυρκαγιά που ξέσπασε σήμερα νωρίς το απόγευμα σε δασική περιοχή στα δυτικά του οικισμού των Λαβάρων.
Αυτή τη στιγμή γίνεται μία συνολική επιχείρηση των πεζοπόρων και μηχανοκίνητων ομάδων να αντιμετωπιστεί και η τελευταία εστία που είναι ακόμα ενεργή, εκφράζεται δε η αισιοδοξία ότι αυτό θα επιτευχθεί πολύ σύντομα.
Στο σημείο συντονίζει ο Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Έβρου Σπύρος Κούτρας, ενώ τις ισχυρές Ελληνικές δυνάμεις συνδράμουν και Βούλγαροι πυροσβέστες. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση με μεγάλη δύναμη πυροσβεστικών δυνάμεων.
radioevros.gr
Το «Κίνημα της πετσέτας» στη Θάσο -Κινητοποίηση στην Παραλία Ατσπάς
Μετά από τις επιτυχημένες παρεμβάσεις σε Πάρο, Νάξο, Σέριφο, Ρόδο, Κέρκυρα, Κρήτη και Χαλκιδική το «Κίνημα της πετσέτας» εμφανίστηκε και στη Θάσο ως «Κίνημα ελεύθερης παραλίας Θάσου/Free the beaches on Thassos».
Μάλιστα το πρωί της Τετάρτης 9 Αυγούστου προχώρησε στην πρώτη του κινητοποίηση στην Παραλία Ατσπάς στην Σκάλα Μαριών.
Θα ακολουθήσουν και άλλες κινητοποίησες στις υπόλοιπες παραλίες του νησιού.