Αύξηση απορριμμάτων στους Δήμους του Νομού Καβάλας λόγω τουριστικής κίνησης το καλοκαίρι του 2024

Σημαντική αύξηση των απορριμμάτων παρατηρήθηκε το καλοκαίρι του 2024 στους Δήμους του Νομού Καβάλας, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ., με κύρια αιτία την αυξημένη τουριστική κίνηση.

Συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2023, οι ποσότητες απορριμμάτων παρουσίασαν ανοδική τάση, ειδικά στον Δήμο Καβάλας, όπου η αύξηση έφτασε το 12%, ενώ στον Δήμο Θάσου καταγράφηκε αύξηση 6,2% και στον Δήμο Παγγαίου 5,5%. Ο Δήμος Νέστου διατήρησε τα απορρίμματά του στα περσινά επίπεδα, με ελάχιστη μεταβολή της τάξης του 0,25%.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Ιούλιος αποτέλεσε τον μήνα με τα περισσότερα απορρίμματα, καταγράφοντας αύξηση 20% στους Δήμους Καβάλας και Θάσου, ενώ στον Δήμο Παγγαίου η κορύφωση σημειώθηκε τον Αύγουστο.

Συνολικά, για την περίοδο Μάιος – Αύγουστος 2024, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023, οι ποσότητες απορριμμάτων στους τέσσερις Δήμους αυξήθηκαν κατά 7,47%. Ο Δήμος Καβάλας παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση με 12%, ενώ ο Δήμος Νέστου τη μικρότερη με μόλις 0,25%, επιβεβαιώνοντας την τουριστική επίδραση στην παραγωγή απορριμμάτων στην περιοχή.




Ρεκόρ Επιβατικής Κίνησης στη Θάσο το Καλοκαίρι του 2024

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας, καταγράφηκε γεωμετρική αύξηση της επιβατικής κίνησης προς τη Θάσο κατά το τρίμηνο Ιούνιος-Αύγουστος 2024, με σχεδόν 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες να μετακινούνται από την Κεραμωτή και την Καβάλα προς το νησί.

Η γεωμετρική αύξηση της επιβατικής κίνησης από έτος σε έτος αποκαλύπτει τόσο την επιτυχημένη προβολή του προορισμού όσο και τη βελτίωση των μεταφορικών υποδομών και υπηρεσιών.

Η σταθερή άνοδος στην κίνηση μπορεί να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, όπως η ενίσχυση των τουριστικών υποδομών, οι ελκυστικές προσφορές και η βελτίωση της συνδεσιμότητας με τα δρομολόγια των πλοίων.




Ρεκόρ επιβατικής κίνησης στις ακτοπλοϊκές γραμμές Καβάλας-Θάσου: 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες το καλοκαίρι του 2024

Γεωμετρική αύξηση σημειώθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές που εξυπηρετούν τα λιμάνια του Λιμένα και του Πρίνου τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας. Η αύξηση αφορά τόσο τη διακίνηση επιβατών όσο και οχημάτων από τα λιμάνια της Καβάλας και της Κεραμωτής προς το νησί της Θάσου, καθώς και προς τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Ειδικότερα, κατά το τρίμηνο Ιούνιος-Αύγουστος 2024, ο αριθμός των επιβατών που μετακινήθηκαν προς τη Θάσο άγγιξε το 1,5 εκατομμύριο, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Η επιβατική κίνηση αυξάνεται σταθερά, αποδεικνύοντας την αυξανόμενη δημοτικότητα των προορισμών αυτών.




Αύξηση Επιβατικής Κίνησης προς Θάσο: Πρόσθετα Δρομολόγια μέχρι 17 Σεπτεμβρίου και Αντιδράσεις Κατοίκων

Σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης προς το νησί της Θάσου καταγράφηκε το φετινό καλοκαίρι, γεγονός που ώθησε τις ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Καβάλα – Πρίνος να αιτηθούν περισσότερα δρομολόγια.Το αίτημα αυτό έγινε δεκτό, και έτσι προστέθηκαν επιπλέον δρομολόγια μέχρι και τις 17 Σεπτεμβρίου, ώστε να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση για το δημοφιλές νησί του βορειοανατολικού Αιγαίου.

Ωστόσο, από τις 18 Σεπτεμβρίου, τα δρομολόγια στη γραμμή θα περιοριστούν σε τρία την ημέρα, γεγονός που έχει προκαλέσει παράπονα από τους κατοίκους της Θάσου.




Λήμνος: Ρεκόρ ανόδου δεκαετίας ακτοπλοϊκής επιβατικής κίνησης για τον Ιούνιο

Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων δεκαετίας για τον Ιούνιο του 2024 καταγράφεται από τα επίσημα στοιχεία του Λιμεναρχείου Μύρινας που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Τα στοιχεία δείχνουν αύξηση αφίξεων επιβατών κατά 18% σε σχέση με πέρυσι στο λιμάνι της Μύρινας. Συγκεκριμένα, καταγράφηκαν 13.827 επιβάτες, δηλαδή 2.079 περισσότεροι από πέρυσι, επιβεβαιώνοντας την ανοδική τάση των τελευταίων ετών.

Η σημαντική αύξηση αποδίδεται κυρίως στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, από 22 έως 24 Ιουνίου, που αποτέλεσε ορόσημο για την εκτόξευση των αφίξεων. Επίσης, η τελευταία εβδομάδα του μήνα συνέβαλε σημαντικά, καθώς το νησί φιλοξένησε μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Σε πολυσύχναστα σημεία όπως το λιμάνι της Μύρινας, η κίνηση στους δρόμους και οι θέσεις πάρκινγκ παρουσιάζουν εικόνα δεύτερου δεκαπενθημέρου του Ιουλίου.

Οι επαγγελματίες εστίασης δηλώνουν αισιόδοξοι, καθώς βλέπουν τους τζίρους τους να είναι σε “καλό δρόμο”. Ωστόσο, η εμπορική κίνηση στο νησί δεν είναι το ίδιο ενθαρρυντική, με τον εμπορικό κόσμο να παραπονιέται για πεσμένους τζίρους και τη “δυσκολία” των επισκεπτών να εισέλθουν στα καταστήματά τους.

gnomionline.gr




Προμαχώνας Ρεκόρ κίνησης Σε έξι μέρες 200.000 τουρίστες πέρασαν τα σύνορα

Πολύ αυξημένη είναι η κίνηση στον μεθοριακό σταθμό Προμαχώνα Σερρών και στο ρεύμα εισόδου τις τελευταίες ημέρες με χιλιάδες τουρίστες να περνούν τα σύνορα για να χαρούν το ελληνικό καλοκαίρι.

Σε έξι μέρες 200 χιλιάδες τουρίστες

Σύμφωνα με την ΕΡΤ από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου έως και χθες Σάββατο 6 Ιουλίου από τον Προμαχώνα πέρασαν στην Ελλάδα 200.000 άτομα υπήκοοι χωρών Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το μεγαλύτερο μέρος των ξένων τουριστών – επισκεπτών προέρχονταν από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, ήταν κυρίως ζευγάρια ή οικογένειες που έρχονται στην Ελλάδα για να κάνουν διακοπές με προορισμό περιοχές όπως ο Στρυμονικός κόλπος, από την Καβάλα μέχρι τον Σταυρό, τη Χαλκιδική και τη Θάσο.

Λόγω της αυξημένης κίνησης η Διεύθυνση Αστυνομίας Σερρών έχει λάβει πρόσθετα μέτρα με πολλούς αστυνομικούς να βρίσκονται επί ποδός και με αυξημένη παρουσία στις κύριες οδικές αρτηρίες που οδηγούν στα παράλια.

ethnos.gr




Λιμάνι κεραμώτης | Ρεκόρ επιβατικής κίνησης με περισσότερους από 13.000 επιβάτες

Η κατάσταση πλέον αναδεικνύει ένα σοβαρό πρόβλημα υποδομών και συντονισμού στην περιοχή της Κεραμωτής.

Η αύξηση του αριθμού των επιβατών που ταξιδεύουν προς τη Θάσο αποτελεί μεν θετικό δείγμα τουριστικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη για άμεσες λύσεις και βελτιώσεις. Ακολουθούν μερικές προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος:

  1. Αύξηση Δρομολογίων:
    • Ένας από τους άμεσους τρόπους για την αποσυμφόρηση είναι η αύξηση των δρομολογίων των πλοίων. Αν τα δρομολόγια γίνονται πιο συχνά από κάθε μισή ώρα, η ροή των επιβατών θα κατανεμηθεί καλύτερα, μειώνοντας τον συνωστισμό.
  2. Κυκλοφοριακή Ρύθμιση:
    • Η παρουσία της Ελληνικής Αστυνομίας για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας μπορεί να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των δρόμων που οδηγούν στην είσοδο της Κεραμωτής. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών, την παρουσία τροχονόμων σε κρίσιμα σημεία, και την καθοδήγηση των οχημάτων προς εναλλακτικές διαδρομές.
  3. Προσωρινές Υποδομές:
    • Ενίσχυση των προσωρινών υποδομών, όπως κινητές πλατφόρμες επιβίβασης και αποβίβασης, μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία μετακίνησης των επιβατών έως ότου ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας προβλήτας.
  4. Συνεργασία των Εμπλεκόμενων Φορέων:
    • Η συνεργασία μεταξύ Οργανισμού Λιμένα, Λιμεναρχείου, Δήμου Νέστου και Ελληνικής Αστυνομίας είναι καίριας σημασίας. Η συντονισμένη δράση θα μπορούσε να οδηγήσει σε γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση της κατάστασης, περιορίζοντας τις αρνητικές συνέπειες.
  5. Ενημέρωση και Καθοδήγηση Επιβατών:
    • Η καλύτερη ενημέρωση των επιβατών για τα δρομολόγια, τις ώρες αιχμής, και τις εναλλακτικές διαδρομές μπορεί να μειώσει την πίεση στις υπάρχουσες υποδομές. Οι ψηφιακές εφαρμογές και οι ενημερωτικές καμπάνιες μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο σε αυτό.
  6. Μακροπρόθεσμες Λύσεις:
    • Παράλληλα με τις άμεσες ενέργειες, η προώθηση της κατασκευής της νέας προβλήτας πρέπει να συνεχιστεί. Αυτό θα απαιτήσει μελέτες, χρηματοδότηση, και ίσως επιτάχυνση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για να διασφαλιστεί η ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση.

Η λήψη άμεσων μέτρων και η συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την κατάσταση, μειώνοντας τα προβλήματα και βελτιώνοντας την εμπειρία των επιβατών.




Έτοιμη η απόφαση για την απαγόρευση κίνησης πολιτών στα δάση

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των τοπικών φορέων για όλα όσα χρειαστεί να γίνουν στην αντιπυρική περίοδο, υπογράφηκε για να εφαρμόζεται ότι υπάρχει ανάγκη και λόγος η απόφαση απαγόρευσης κίνησης πολιτών στα δάση. Την απόφαση υπογράφει ο Θόδωρος Μαρκόπουλος κι αυτή αναφέρει:

«Αποφασίζουμε την απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που αναφέρονται στο άρθρο 130 του ν.4926/2022 (πρόσωπα που κατοικούν ή εργάζονται στις περιοχές του άρθρου 129, αποκλειστικά για την μετακίνηση τους από και προς την κατοικία ή εργασία τους, καθώς και πρόσωπα που μετακινούνται εντός του οδικού δικτύου), εντός των κάτωθι δασών, δασικών εκτάσεων, πάρκων και αλσών, όταν ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προβλέπει πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) ή κατάσταση συναγερμού (κατηγορία κινδύνου: 5), από την έναρξη της ημερολογιακής μέρας και για την διάρκεια αυτής.

Η παρούσα απόφαση μπορεί να ενεργοποιηθεί και με κατηγορία κινδύνου 3, έπειτα από εισήγηση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ν. Καβάλας ή της Διεύθυνσης Δασών Καβάλας: Δασικές περιοχές ευθύνης Δασαρχείου Καβάλας: – Περιαστικό Δάσος Καβάλας – Πευκοδασύλλιο Ζυγού – Δασύλλιο Παναγούδας – Πευκοδασύλλιο Εξοχής (παρυφές όρους Συμβόλου, μετά το χωριό Ακροβούνι και δίπλα από τον κόμβο της Εγνατίας οδού) – Παραποτάμιο δάσος Νέστου, από τον οικισμό του Παραδείσου (νότια της παλαιάς Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης) έως τις εκβολές του ποταμού Νέστου – Προστατευόμενη περιοχή – καταφύγιο θηραμάτων Ελαφοχωρίου (τοπωνύμιο Κεστενέ Νταγ).

Δασικές περιοχές ευθύνης Δασαρχείου Θάσου:

– Μακρύαμμος – Παραλία Παναγίας (Χρυσή Αμμουδιά) – Λαιμός – Αρχαίο Θέατρο. Αυστηρά ελεγχόμενη κυκλοφορία: – Άγ. Παντελεήμονας – Αγ. Μαρίνα – Αγ. Ειρήνη. – Ποταμιά – Πηγές Ποταμιάς. – Θεολόγος (θέση Καμίνι). – Λιμενάρια – Κάστρο. – Μαριές – Φράγμα Μαριών. – Μικρό Καζαβίτι – Αγ. Παντελεήμονα. – Καζαβίτι –Τούμπα. – Ραχώνι – Καλλιράχη – Σωτήρος.




Ανοδική η πορεία της καταναλωτικής κίνησης στα καταστήματα της Δράμας την περίοδο του Πασχα

Απο της αρχές της μεγάλης εβδομάδας, ξεκίνησε η ανοδική πορεία της καταναώτικής κίνησης αλλα και του αγοραστικού ενδιαφέροντος στα εμπορικά καταστήματα της Δράμας, με τους καταναλωτές να κάνουν αγορές και δώρα για την περιόδο του Πάσχα. Συμφωνα με επαγγελαμτίες ωστόσο, η κίνηση κατα την διάρκεια της Μ.Εβδομάδας να είναι καλή, όμως όχι όπως τις άλλες χρονίες όπου, οι καταναλωτές δεν είχαν να έρθουν αντιμέτωποι με τις ανατιμήσεις.

Την ίδια ώρα την Μ.Τρίτη 30 Απρίου τέλειωσε και η προθεσμία της διασύνδεσης, των POS με τις ταμειακές μηχανές, με τον πονοκέφαλο ωστόσο απο την πλευρά των επαγγεματιών να συνεχίζεται.




Στα ύψη παραμένη η τιμή των υγρών καυσίμων κίνησης

Στα ύψη παραμένουν, οι τιμές των υγρών καυσίμων κίνησης και θέρμανσης στις αρχές του Μαρτίου του 2024. Η τιμή μάλιστα της αμόλυβδης ξεπερνά τις τελευταίες ημέρες το 1,92 ανα λίτρο. Ενω σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου Βενζινοπωλών Καβάλας, κ. Φώτη Πούλο, μέτριος είναι ο απολογισμός του χειμώνα με την ζήτηση του πετρελαίου θέρμανσης να είναι αρκετά μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.




Αυξημένη και πάλι η τιμή των καυσίμων κίνησης και θερμανσης

Οι αλλαγές και τα ανεβοκατεβάσματα στην τιμή του πετρεαλαίου θέρμανσης και κίνησης, συνεχίζονται και στις αρχές του Φερουαρίου, όπου σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Σωματείου Βενζινοπωλών Καβάλας, κ. Μιχάλη Μεταξά τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται και πάλι άυξηση της τιμής, με την καταναλωτική κίνηση στα πρατήρια υγρών καυσίμων της Καβάλας να παραμένει σταθερά μειωμένη.

Ενω σύμφωνα με τον κ. Μεταξά, θα έπρεπε να γίνουν ενέργειες απο την πλευρά της κυβέρνησης, ωστε να υπάρξει στήριξη και προς τις επιχειρήσεις αλλα και προς τους πολίτες.




«Μειωμένη κατά 3 με 4 λεπτά ανά λίτρο η βενζίνη | Μεγαλύτερη μείωση στο πετρέλαιο κίνησης»

Για τις ελαφρά μειωμένες τιμές των καυσίμων μίλησε το πρωί της Πέμπτης (14/12) ο πρόεδρος των Βενζινοπωλών Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου. «Οι τιμές σε σχέση με πέρυσι είναι καλύτερες αν και οι καταναλωτές διαμαρτύρονται ότι δεν ακολουθούν την μεγάλη πτώση των διεθνών τιμών» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις» ο Νίκος Παπαγεωργίου σημείωσε: «Υπάρχει μικρή διαφορά στις βενζίνες όπου σε σχέση με πέρυσι είναι μειωμένες κατά τρία με τέσσερα λεπτά στο λίτρο και μεγαλύτερες στο πετρέλαιο κίνησης. Αυτό οφείλεται κυρίως στην τιμή διεθνώς του φυσικού αερίου που συμπαρασύρει και τα ορυκτά καύσιμα, αλλά και στο ότι έχει εξισορροπήσει η αγορά».

Για τις ελαφρά μειωμένες τιμές των καυσίμων μίλησε το πρωί της Πέμπτης (14/12) ο πρόεδρος των Βενζινοπωλών Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου. «Οι τιμές σε σχέση με πέρυσι είναι καλύτερες αν και οι καταναλωτές διαμαρτύρονται ότι δεν ακολουθούν την μεγάλη πτώση των διεθνών τιμών» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις» ο Νίκος Παπαγεωργίου σημείωσε: «Υπάρχει μικρή διαφορά στις βενζίνες όπου σε σχέση με πέρυσι είναι μειωμένες κατά τρία με τέσσερα λεπτά στο λίτρο και μεγαλύτερες στο πετρέλαιο κίνησης. Αυτό οφείλεται κυρίως στην τιμή διεθνώς του φυσικού αερίου που συμπαρασύρει και τα ορυκτά καύσιμα, αλλά και στο ότι έχει εξισορροπήσει η αγορά».

«Η διαφορά στην τιμή του πετρελαίου, με βάση τον ειδικό φόρο κατανάλωσης και τη βενζίνη πρέπει να είναι μόνιμα γύρω στα 15 λεπτά ανά λίτρο. Αυτό που είχαμε συναντήσει τις προηγούμενες χρονιές ήταν παράλογο και αυτό έφερε την μεγάλη αύξηση στο μεταφορικό κόστος» επεσήμανε.

Μειωμένη η ζήτηση για πετρέλαιο θέρμανσης

Εστιάζοντας στο πετρέλαιο κίνησης ο κ. Παπαγεωργίου υπογράμμισε πως είναι αρκετά πεσμένο χαρακτηρίζοντας την τιμή φυσιολογική για τα δεδομένα της εποχής. «Το πετρέλαιο τύπου μπρεντ είναι γύρω στα 75 δολάρια το βαρέλι. Αυτή τη στιγμή υπάρχει και μία παγκόσμια ύφεση στην αγορά. Η κίνηση για τις γιορτές, τουλάχιστον στην Ευρώπη, είναι αρκετά πιο μειωμένη και αυτό λοιπόν έχει φέρει και μία μείωση στις τιμές των υγρών καυσίμων, διότι δεν υπάρχει η ανάλογη ζήτηση».

«Οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες έκαναν τους καταναλωτές να μην προμηθεύονται μεγάλες ποσότητες πετρελαίου θέρμανσης. Οι παραγγελίες είναι ελάχιστες» είπε χαρακτηριστικά ωστόσο όπως σημείωσε τις επόμενες ημέρες αναμένουν μια έξαρση στις παραγγελίες λόγω της αλλαγής του καιρού.

Πόσο κοστίζει το λίτρο η βενζίνη και πόσο το πετρέλαιο

«Η μέση τιμή πανελλαδικά είναι στο 1,30 €/λίτρο ενώ στις μεγάλα αστικά κέντρα η τιμή είναι και λίγο χαμηλότερη, στα 1,25 λεπτά/λίτρο» διευκρίνισε.

«Όλα τα υγρά καύσιμα από την εποχή που ξεκίνησε η ακρίβεια, δηλαδή με την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, πωλούνται από τα πρατήρια και από τους πωλητές πετρελαίου θέρμανσης με το στανιό δηλαδή, ο κόσμος προμηθεύεται μόνο εκείνες περιόδους το απαραίτητο καύσιμο που χρειάζεται για να κινηθεί και να ζεσταθεί. Αυτό καταλαβαίνετε ότι έχει επιφέρει τεράστιο πρόβλημα και στον κλάδο των πρατηριούχων. Διότι εμείς είμαστε φοροεισπράκτορες, δηλαδή έχουμε μεγάλους τζίρους αλλά με πολύ μικρό κέρδος» σημείωσε.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους Χριστίνα Βίδου και Κώστα Παπαχλιμίντζο για τις τιμές της βενζίνης, όπως καταγράφονται στο δελτίο τιμών καταναλωτή αλλά και τις τιμές διυλιστηρίου που αναρτώνται καθημερινά ανέφερε ότι «αν δούμε σήμερα ότι η τιμή της βενζίνης αμόλυβδης φεύγει από τα διυλιστήρια στα 1,60 €/λίτρο τότε θα πρέπει να αναλογιστεί εάν το 1,64 €/λίτρο που τυχόν πωλείται είναι ορθή τιμή πώλησης» καθώς θα πρέπει να κερδίσει ο μεταφορέας του βυτίου, η εταιρεία χονδρικής μόλις λίγα λεπτά και ο πρατηριούχος.

«Ένας πρατηριούχος δεν κάνει λαθρεμπόριο μόνος του»

Σχολιάζοντας το θέμα των ελέγχων για τη νοθεία και το λαθρεμπόριο απάντησε ότι «τον τελευταίο ένα χρόνο έχει αυστηροποιηθεί το νομικό πλαίσιο που αφορά τους επαγγελματίες στα υγρά καύσιμα. Έχει υπογραφεί μια κοινή Υπουργική απόφαση που περιμέναμε χρόνια. Τώρα έρχεται το νέο άρθρο στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που πραγματικά είναι από τα πιο αυστηρά. Εμείς οι πρατηριούχοι θέλουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας. Θέλουμε ένα ασφαλές περιβάλλον ανταγωνισμού. Ένας πρατηριούχος δεν μπορεί να κάνει λαθρεμπόριο μόνος του, ούτε μπορεί να παρέμβει στις αντλίες μόνος του».

Το ζήτημα είναι, όπως δήλωσε έαν το νομοσχέδιο ακουμπάει αυτούς που υποστηρίζουν τους πρατηριούχους στο να καταδολιεύουν τις αντλίες και να λαθρεμπορούν. «Δεν είμαστε ένας αγγελικά πλασμένος κόσμος. Η παραβατικότητα υπάρχει παντού» δήλωσε χαρακτηριστικά κλείνοντας.




Μειώθηκαν οι τιμές στα καύσιμα κίνησης και θέρμανσης

Αποκλιμάκωση παρουσίαζουν απι τις αρχές του Δεκέμβρη οι τιμές του πετρελαίου θέρμανσης αλλά και κίνησης. Με την μείωση αύτη να τραβάει τους καταναλωτές προς τα πρατήρια υγρών καυσίμων για να προλάβουν να γεμήσουν τα αυτοκίνητα τους αλλα και της αντλίες θέρμανσης.
Μάλιστα σύμφωνα με τους επαγγελματίες η κινήση τα πρατήρια υγρων καυσίμων πρόκειται να κορυφωθεί κατα την διάρκεια των γιορτών, όπου θα αρχίσουν οι άδειες αλλα και οι μετακινήσεις των πολιτών απο περιοχή σε περιοχή.

 




Θεσσαλία: Άδεια ράφια σε σούπερ μάρκετ, ξέμειναν από πετρέλαιο κίνησης -Ακινητοποιημένα φορτηγά

Πέρα από κάθε φαντασία είναι όσα ζουν οι κάτοικοι σε Θεσσαλία και Μαγνησία με την πεδιάδα Ομολίου, από Παλαιόπυργο ως Στόμιο, να παραμένει βυ­θισμένη στο νερό και συνεχείς προσπάθειες ενίσχυσης των αναχωμάτων στον Πηνειό για να μην πνιγούν οι οικισμοί.

Οπως σημειώνει σε ρεπορτάζ του το choraagia και το onlarissa η πεδιάδα που περικλείει το Ελευθέριο, η Δήμητρα, η Πλασιά, το Καστρί, η Αμυγδαλή, το Καλαμάκι, το Αρμένιο, ο Πλατύκα­μπος, είναι επίσης βυθισμένη, κατά το μεγαλύτερο τμήμα της, στο νερό, που ασταμάτητο έρχεται από τον υπερχειλισμένο Πηνειό στο ύψος της Γυρτώνης.

Σε απόγνωση στη Θεσσαλία, κατεστραμμένες καλλιέργειες
Οι αγρότες είναι σε απόγνωση. Χαμένος γεωργικός εξοπλισμός, καλ­λιέργειες κατεστραμμένες, ελπίδα πια καμία για τη φετινή παραγωγή, ίσως και για τις επόμενες.

Μεταφέρουν πόσιμο νερό στην Αγιά
Ολόκληρος ο Δήμος παντελώς αποκομμένος από την Λάρισα. Αποκομμένος και από την πλευρά του Ομολίου και της κοιλάδας των Τεμπών. Αποκομμένος και από την πλευρά της Αγιάς, με πολύ νερό να τρέχει πάνω από το κομμάτι Δήμητρα – Ελευθέριο και να γίνεται αδύνατη έτσι η κυκλοφορία των οχημάτων.

Η μόνη διέξοδος ή είσοδος από ή στον Δήμο είναι από Ομόλιο για ή από Θεσσαλονίκη, και όσον αφορά τη σύνδεση με τη Λάρισα ήταν ως χθες μέσω των αναχωμάτων της Κάρλας, Βελεστίνου και εν συνεχεία παλιάς ή νέας Εθνικής Οδού, η οποία όμως απαγορεύτηκε, γιατί ο κίνδυνος να συμβεί ατύχημα μέσω ενός τέτοιου άτυπου δρόμου ήταν πάρα πολύ μεγάλος. Τα προβλήματα από όλη αυτήν την κατάσταση πάρα πολλά.

Αδειαζουν τα ραφια από τρόφιμα
Άδεια ράφια στη Λάρισα
Η τροφοδοσία ουσιαστικά ανύπαρκτη. Τέταρτη μέρα σήμερα απο­κλεισμού και τα ράφια στα σούπερ μάρκετ σχεδόν άδεια σε βασικά προ­ϊόντα, διατροφικά και υγιεινής. Εμφιαλωμένο νερό δεν υπάρχει πουθενά, γαλακτοκομικά, όσπρια, μακαρόνια, αλεύρι, είδη όλα τους σε ανεπάρ­κεια. Από χθες το πρωί τα πρατήρια υγρών καυσίμων ξέμειναν από πε­τρέλαιο κίνησης, άλλο ένα σοβαρότατο πρόβλημα για τους αγρότες και τα γεωργικά τους μηχανήματα και αυτοκίνητα, τώρα μέσα στην περίοδο της συγκομιδής των μήλων. Η βενζίνη ως το βράδυ είχε τελειώσει κι αυτή. Στα φαρμακεία, επίσης πρόβλημα με τη μεταφορά σκευασμάτων από τη φαρμακαποθήκη της Λάρισας. Μανάβικα άδεια. Φορτηγά ακινητοποιημένα να περιμένουν να φύγουν για την Αθήνα.

Αδεια ραφια σε σουπερ μαρκετ

Κακοκαιρία Daniel: Ψάρια κολυμπούν στα λασπόνερα της Λάρισας μετά την υπερχείλιση του Πηνειού [βίντεο]
Και το μεγαλύτερο από όλα τα προβλήματα, οι επιβεβλημένες με­τακινήσεις των αιμοκαθαιρόμενων στα νοσοκομεία της Λάρισας, τα προ­γραμματισμένα ραντεβού ασθενών, τα απρόοπτα περιστατικά υγείας για τα οποία πρέπει να γίνει διακομιδή στην Λάρισα. Αξίζει να αναφερθεί ότι πολλοί αιμοκαθαιρόμενοι αναγκάστηκαν να κάνουν τη διαδρομή Αγιά – Κάρλα – Βελεστίνο – Λάρισα και πάλι πίσω, διαδρομή διακοσίων χιλιομέτρων συνολικά να πας και να γυρίσεις. Δυόμιση ώρες να πας, δυόμιση να επιστρέψεις, τρεις να κάνεις αιμοκάθαρση, σύνολο οχτώ ώρες ταλαιπωρίας για κάθε αιμοκαθαιρόμενο.

Στο τμήμα του δρόμου Αγιά – Λάρισα από Δήμητρα ως Ελευθέριο, που είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα με νερά πάνω στο οδόστρωμα, από χθες κινείται μόνο ένας μεγάλος γεωργικός ελκυστήρας με καρότσα, που μεταφέρει ανθρώπους προς τη Λάρισα για πολύ μεγάλη ανάγκη. Τρι­τοκοσμικές καταστάσεις, αλλά σωτήριες αυτή τη στιγμή, μιας και δεν υπάρχει άλλος τρόπος συγκοινωνίας. Από σήμερα δε, στην περίπτωση που πέσουν λίγο τα νερά στο “δρομολόγιο” αυτό θα μπει πυροσβεστικό όχημα.

Ο Δήμος Αγιάς εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Παρά τις προσπάθειες για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο Αγιά – Λάρισα, σας γνωρίζουμε ότι αυτό έως και τώρα δεν κατέστη δυνατό. Μετά και τη χθεσινή ενημέρωση, ότι έχει κλείσει και η μοναδική πρόσβαση στην Λάρισα, η οποία γινόταν μέσω του αναχώμα­τος της Κάρλας, ο δήμος Αγιάς, προκειμένου να εξυπηρετούνται μόνο πολύ έκτακτα περιστατικά, όπως η μεταφορά ασθενών, φαρμάκων, κλπ., ενημερώνει ότι η προσπέλαση του επικίνδυνου σημείου του οδο­στρώματος στο ύψος του Ελευθερίου θα γίνεται με την χρήση βαρέως οχήματος του Πυροσβεστικού Κλιμάκιου Αγιάς ή ιδιωτικού γεωργικού ελκυστήρα, τους οποίους και ευχαριστούμε. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2494024513, 6947610090».




Στα ύψη η τιμή των υγρών καυσίμων κίνησης – Ακριβότερη η επιστροφή των εκδρομέων

Στα ύψη παραμένει η τιμή της αμόλυβδης τον μήνα Αυγουστο σύμφωνα με τον Πρόεδρο Βενζινοπολών Καβάλας κ. Μιχάλη Μεταξά

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ απο το ENA CHANNEL: