Κεραμέως: Στο χαμηλότερο ποσοστό από τον Δεκέμβριο του 2008 η ανεργία τον Ιανουάριο

Στο χαμηλότερο ποσοστό από τον Δεκέμβριο του 2008 κυμαίνεται η ανεργία τον Ιανουάριο του 2025, σχολιάζει η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Παράλληλα, τονίζει ότι συνεχίζεται μεθοδικά και συστηματικά η προσπάθεια για περαιτέρω τόνωση της απασχόλησης.
Συγκεκριμένα, η κα Κεραμέως αναφέρει τα εξής:

«Νέα σημαντική μείωση της ανεργίας τον μήνα Ιανουάριο 2025 στο 8,7%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, από 11,7%, που ήταν πριν από ακριβώς έναν χρόνο.
Είναι το χαμηλότερο ποσοστό από τον Δεκέμβριο του 2008.
Συνεχίζουμε μεθοδικά και συστηματικά την προσπάθεια και τις πρωτοβουλίες για περαιτέρω τόνωση της απασχόλησης, με ιδιαίτερη έμφαση στις πληθυσμιακές εκείνες ομάδες με σημαντικά περιθώρια βελτίωσης της απασχόλησης, όπως οι νέοι και οι γυναίκες».

 

Στο 8,7% μειώθηκε το ποσοστό της ανεργίας τον Ιανουάριο εφέτος

Στο 8,7% μειώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Ιανουάριο εφέτος, έναντι του αναθεωρημένου προς τα άνω 11,7% τον Ιανουάριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα κάτω 9,3% τον Δεκέμβριο 2024. Οι άνεργοι ανήλθαν σε 408.181 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά 149.257 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο 2024 26,8%) και κατά 28.830 άτομα σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2024 (6,6%).

Στις γυναίκες το ποσοστό της ανεργίας ανήλθε σε 10,9% από 13,9% τον Ιανουάριο πέρυσι και στους άνδρες σε 7% από 9,9%.

Κατά μεγάλες ομάδες ηλικιών, στην ομάδα 15- 24 ετών το ποσοστό της ανεργίας διαμορφώθηκε σε 19,5% από 23,2% τον Ιανουάριο 2024 και στις ηλικίες 25- 74 ετών σε 8,1% από 11%.

Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ, οι απασχολούμενοι ανήλθαν σε 4.288.284 άτομα, σημειώνοντας αύξηση κατά 61.559 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο 2024 (1,5%) και κατά 8.794 άτομα σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2024 (0,2%).

Ενώ, τα άτομα κάτω των 75 ετών που δεν περιλαμβάνονται στο εργατικό δυναμικό, ή «άτομα εκτός του εργατικού δυναμικού» (δηλαδή τα άτομα που δεν εργάζονται ούτε αναζητούν εργασία), ανήλθαν σε 3.066.282 άτομα, σημειώνοντας αύξηση κατά 59.740 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο 2024 (2%) και κατά 17.952 άτομα σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2024 (0,6%).

 

Πηγή:newsbomb.gr




Κεραμέως: Ανοιχτό το ενδεχόμενο για μείωση ασφαλιστικών εισφορών σε υπερωρίες, νυχτερινά και αργίες

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, προανήγγειλε περαιτέρω μείωση του μη μισθολογικού κόστους, υπέρ των εργαζομένων και των επιχειρήσεων.

Όπως εξήγησε η κα Κεραμέως, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, η προωθούμενη πρωτοβουλία αφορά στη μείωση εισφορών στις υπερωρίες, στην υπερεργασία, στα νυχτερινά και στις αργίες, υπενθυμίζοντας ότι είναι μία σταθερή επιδίωξη της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, «να προσπαθούμε να μειώνουμε το μη μισθολογικό κόστος για όλους».

«Έχει γίνει μία μεγάλη προσπάθεια, καθώς έχουν ήδη μειωθεί οι ασφαλιστικές εισφορές κατά 5,5 ποσοστιαίες μονάδες επί κυβερνήσεως Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι η μεγαλύτερη μείωση εισφορών που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη» σημείωσε.

Για τους εργαζόμενους στον Δήμο Θήρας, η Υπουργός Εργασίας εξήγγειλε μέτρα για την προστασία τους. Όπως είπε, «η Σαντορίνη, αυτή τη στιγμή, έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης από την Πολιτική Προστασία. Τα μέτρα, τα οποία εφαρμόζουμε, είναι πολύ άμεσα για τη στήριξη των εργαζομένων στον Δήμο Θήρας, ακολουθώντας μέτρα που έχουμε εφαρμόσει και στο παρελθόν, δηλαδή στήριξη με αναστολές συμβάσεων εργασίας και αποζημιώσεις προς αυτούς τους εργαζόμενους. Εκ των πραγμάτων, οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να δουλέψουν. ‘Αρα, η πολιτεία οφείλει να μεριμνήσει και πρέπει να ενσκήψει. Πρέπει να στηρίξει αυτούς τους εργαζόμενους».

Για την ανεργία, η κα Κεραμέως τόνισε ότι έχει μειωθεί στο 9,4% από περίπου 18%, που ήταν το 2019, όταν ανέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. «Προφανώς, είναι κάτι το οποίο είναι ελπιδοφόρο, με την έννοια ότι οι πολιτικές αποδίδουν, διότι η ανεργία δεν πέφτει από μόνη της. Υπάρχουν συγκεκριμένες πολιτικές, που έχουν εκπονηθεί όλα αυτά τα πέντε χρόνια, προκειμένου ακριβώς να έχουμε μείωση της ανεργίας και τόνωση της απασχόλησης» σχολίασε.

«Ημέρες Καριέρας»

Αναφερόμενη στις «Ημέρες Καριέρας», που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στον Βόλο, η Υπουργός Εργασίας δήλωσε τα εξής: «55 επιχειρήσεις ήρθαν και έρχονται και πολίτες, που αναζητούν εργασία. Εμείς, λοιπόν, κάνουμε τη σύζευξη μεταξύ των δύο. Φέρνουμε τους δύο κοντά. Στον Βόλο ήρθαν πάνω από 2.000 άνθρωποι. Πάνω από 8.500 πολίτες έχουν βρει δουλειά μέσα από τις “Ημέρες Καριέρας”».

Επίσης, η κα Κεραμέως αναφέρθηκε και στην επόμενη εκδήλωση, η οποία θα γίνει το Σάββατο στην Ελευσίνα, αλλά και σε αυτή που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη.

Για τα ευρήματα της ετήσιας έκθεσης του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ» σχετικά με την απασχόληση, η Υπουργός Εργασίας τόνισε τα ακόλουθα: «Για πρώτη φορά, μετά από πάρα πολύ καιρό, 3 στους 4 Έλληνες είναι πλήρους απασχόλησης. Έχει μεγάλη σημασία. Είναι σήμα μίας κατεύθυνσης πολύ πιο υγιούς αγοράς εργασίας. Εμείς προφανώς θέλουμε πλήρη απασχόληση εν γένει. Υπάρχουν βεβαίως ανάγκες για μερική, αλλά η πλήρης απασχόληση σημαίνει άνθρωποι που στέκονται στα πόδια τους, που μπορούν να είναι αυτόνομοι. Θέλουμε και επιδιώκουμε την πλήρη απασχόληση».

Σε ερώτηση για την αύξηση των μισθών, η κα Κεραμέως απάντησε: «Έχουμε μία διττή πολιτική. Η πρώτη είναι η αύξηση των μισθών για τους εργαζόμενους, γι’ αυτό αυξάνεται ο κατώτατος μισθός και αυξάνεται σημαντικά και ο μέσος μισθός. Ο μέσος εργαζόμενος κέρδισε σχεδόν 100 ευρώ από πέρυσι, μία αύξηση 7,2%. Ταυτόχρονα, όμως, με την αύξηση των μισθών, καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια, για να μειώνεται το μη μισθολογικό κόστος, δηλαδή το πόσο κοστίζει εν τέλει η εργασία και αυτό έχει οδηγήσει στο να έχουμε πάνω από μισό εκατομμύριο νέες θέσεις εργασίας τα τελευταία πέντε χρόνια. Μόνο από πέρυσι σε σχέση με εφέτος, έχουμε 93.000 νέες θέσεις εργασίας. Για πρώτη φορά, το 53% των Ελλήνων εργαζομένων κερδίζει πάνω από 1.000 ευρώ. Δεν ήταν έτσι πριν».

Σχετικά με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, η Υπουργός υπογράμμισε: «Η Κάρτα έχει εφαρμοστεί σε αρκετούς κλάδους, όπως σε τράπεζες, μεγάλα σούπερ μάρκετ, εταιρίες security, στη βιομηχανία και στο λιανεμπόριο. Πιλοτικά έχει εφαρμοστεί σε τουρισμό και εστίαση και καθολική εφαρμογή θα έχει σε αυτές τις κατηγορίες από την 1η Μαρτίου 2025» και συμπλήρωσε ότι, με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, δηλώθηκαν 815.000 παραπάνω υπερωρίες.

«Αυτές οι υπερωρίες κάπου ήταν πριν. Ένα μέρος έχει να κάνει με τη μεγέθυνση της ελληνικής οικονομίας. Δεν είναι όμως 815.000 παραπάνω υπερωρίες. Να, λοιπόν, η σημασία της Κάρτας, που έρχεται να προστατεύσει τον εργαζόμενο, αλλά και την υγιή επιχείρηση» δήλωσε η κα Κεραμέως.

Πηγή:newsbeast.gr




Κεραμέως: «Δίχτυ ασφαλείας» ο κατώτατος μισθός

Δίχτυ ασφαλείας ο κατώτατος μισθός, τόνισε η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ επισημαίνοντας ότι «ναι στο να συμφωνήσουν οι κοινωνικοί εταίροι κάτι καλύτερο, πιο ευνοϊκό για τους εργαζόμενους, αλλά οφείλουμε να έχουμε ένα δίχτυ προστασίας για να διασφαλίσουμε την περίπτωση να μην επέλθει συμφωνία».

Όπως είπε «Λοιπόν, η απάντησή μας είναι η εξής: Βεβαίως, ελεύθερες διαπραγματεύσεις των κοινωνικών εταίρων, αλλά από 950 και πάνω από ένα ελάχιστο κατώφλι, δίχτυ ασφαλείας, το οποίο θα είναι τουλάχιστον 950 και το κατώφλι θα είναι και μεγαλύτερο ανάλογα με το τι βγάζει ο λεγόμενος μαθηματικός τύπος. Άρα λέμε ελεύθερες διαπραγματεύσεις των κοινωνικών εταίρων, αλλά ένα δίχτυ ασφαλείας. Γιατί; Γιατί κάτι πάρα πολύ σημαντικό, το οποίο δεν συζητά η αντιπολίτευση, είναι η προβλεψιμότητα, η προβλεψιμότητα για τον εργαζόμενο, ο οποίος θα κάνει τον οικογενειακό του προγραμματισμό, η προβλεψιμότητα για την επιχείρηση που θέλει να κάνει τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό.

»Κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και ρωτάω ευθέως την αντιπολίτευση τι τους πειράζει να υπάρχει αυτό το δίχτυ ασφαλείας; Να μπορούμε να πούμε ότι κανείς εργαζόμενος στη χώραδεν θα πέσει κάτω από τα 950 ευρώ[…] Οι κοινωνικοί εταίροι μπορεί να έρθουν να πουν εμένα δεν μου αρέσει το950, θέλω 1.000, 1.100, θέλω 1.200. Είναι ελεύθεροι να το κάνουν, αλλά εμείς έχουμε ένα χρέος, εξασφαλίζουμε το πάτωμα της διαπραγμάτευσης, το κατώφλι, ούτως ώστε κανείς εργαζόμενος που μας παρακολουθεί αυτή τη στιγμή να μην έχει λιγότερα από αυτό […] Ναι στο να συμφωνήσουν οι κοινωνικοί εταίροι κάτι καλύτερο, πιο ευνοϊκό για τους εργαζόμενους, αλλά οφείλουμε να έχουμε ένα δίχτυ προστασίας για να διασφαλίσουμε την περίπτωση να μην επέλθει συμφωνία[…]».

protothema.gr




Η Υπουργός Εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης Νίκη Κεραμέως επισκέφθηκε την Καβάλα

Η Υπουργός Εργασίας κα. Νίκη Κεραμέως πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στην Καβάλα, στο πλαίσιο της ευρύτερης κυβερνητικής προσπάθειας προώθησης μεταρρυθμίσεων στην εργασιακή πολιτική και την κοινωνική ασφάλιση. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, έδωσε έμφαση στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας, την ασφαλιστική μεταρρύθμιση και τα μέτρα που προωθούν την απασχόληση.Αρχικά, επισκέφθηκε το τοπικό κατάστημα του ΕΦΚΑ, όπου ενημερώθηκε για τα τρέχοντα ζητήματα και τις προκλήσεις του οργανισμού.

Στη συνέχεια, μετέβη στη ΔΥΠΑ, προκειμένου να συναντηθεί με εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας, συζητώντας τρόπους βελτίωσης του εργασιακού περιβάλλοντος και τις ανάγκες της περιοχής.




Επίσκεψη Κεραμέως στην Καβάλα | Έμφαση σε Εργασιακές Μεταρρυθμίσεις

Η Νίκη Κεραμέως, ως Υπουργός Εργασίας, επισκέφθηκε την Καβάλα στις 5 Σεπτεμβρίου 2024.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, επικεντρώθηκε σε σημαντικά ζητήματα της εργασιακής πολιτικής, με έμφαση στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας, την ασφαλιστική μεταρρύθμιση και μέτρα που προωθούν την απασχόληση. Η Υπουργός συναντήθηκε με τοπικούς φορείς για να συζητήσει τρόπους βελτίωσης του εργασιακού περιβάλλοντος, αλλά και να ακούσει τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.

Η επίσκεψη αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της κυβέρνησης να προωθήσει τις μεταρρυθμίσεις στον χώρο της εργασίας και της κοινωνικής ασφάλισης.

 




Την Πέμπτη θα έρθει στην Καβάλα η Υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως

Υπάρχει περίπτωση να συνοδευτεί από τον διοικητή του ΕΦΚΑ . Εκτός τις τοπικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σκοπεύει να επισκευφθεί  και τον πρώην ΟΑΕΔ . Θυμίζουμε την ίδια μέρα το απόγευμα σκοπεύει να επισκευφθεί την ΠΑΙΔΟΠΟΛΗ  στην  Καβάλα και η κ. Ζαχαράκη.

 




Κεραμέως: Χωρίς την επιστολική ψήφο πολλοί συμπατριώτες μας δεν θα μπορούσαν να ψηφίσουν

«Χωρίς την επιστολική ψήφο οι Έλληνες πολίτες, πολλοί συμπατριώτες μας, δεν θα μπορούσαν να ψηφίσουν», ανέφερε η Υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως μιλώντας σήμερα στο ΕΡΤNews.

Επίσης η κ. Κεραμέως επισήμανε «πάνω από τρεις στους τέσσερις που έχουν γραφτεί έχουν ήδη παραλάβει το εκλογικό υλικό στο σπίτι τους, στο γραφείο τους, σε όποια διεύθυνση έχουν. Πάνω από εκατό χιλιάδες τα έχουν ήδη παραλάβει» και πρόσθεσε «αυτό είναι ένα μεγάλο κέρδος. Ό, τι και να ψηφίζει κανείς, σημασία έχει να ψηφίζει, νa ακούγεται, να μπορεί να ακουστεί ακριβώς η φωνή του».

Οι παραδόσεις προχώρησαν πάρα πολύ γρήγορα σημείωσε η υπουργός Εσωτερικών «Ξεκίνησαν πριν από μόλις λίγες μέρες και ήδη είμαστε σχεδόν πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της παράδοσης». Παράλληλα η κ. Κεραμέως έδωσε διευκρινίσεις και για το ποια είναι η τελευταία ημέρα για κατάθεση του φακέλου: «Εάν ζω στο εξωτερικό, η τελευταία μέρα για να έρθει η εταιρεία ταχυμεταφοράς να παραλάβει τον φάκελο είναι η 28η Μαΐου. Στην Ελλάδα, η τελευταία μέρα για να έρθει η εταιρεία ταχυμεταφοράς είναι η 3η Ιουνίου».

Τέλος, η κ. Κεραμέως τόνισε ό,τι «πρέπει να φέρουμε την επέκταση της επιστολικής ψήφου στις εθνικές εκλογές για τους Έλληνες του εξωτερικού».




ΣΥΡΙΖΑ | Αίτημα για κλήση της Κεραμέως στη Βουλή για τα προσωπικά δεδομένα

Αίτημα για τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, «προκειμένου να κληθεί η αρμόδια Υπουργός των Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, σε ακρόαση» σχετικά με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που μετέχουν στη συγκεκριμένη επιτροπή. Συγκεκριμένα, οι βουλευτές ζητούν την ακρόαση της κυρίας Κεραμέως «σε σχέση με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων εκλογέων εξωτερικού και σε σχέση με τα μέτρα που οφείλει να λάβει το Υπουργείο Εσωτερικών για τη διασφάλιση του αδιάβλητου των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου».

Πηγή: newsbeast.gr




Κεραμέως | Έλεγχος στο υπουργείο Εσωτερικών για τους εκλογικούς καταλόγους | Καμία σχέση με την επιστολική ψήφο

Τη διενέργεια εσωτερικού ελέγχου στο υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε η αρμόδια υπουργός, Νίκη Κεραμέως, μετά τις καταγγελίες πολιτών κατά της ευρωβουλευτή Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία απέστειλε σε απόδημους email πολιτικού περιεχομένου.

«Θα γίνει εσωτερικός έλεγχος, δεν θα αφήσουμε καμία σκιά σε αυτή την υπόθεση, αφορά την επάρκεια στην ασφάλεια των δεδομένων, για τους εκλογικούς καταλόγους του 2023, ενώ δεν έχει σχέση με την επιστολική ψήφο», είπε η υπουργός, μιλώντας στην ΕΡΤ, ενώ τόνισε πως και η ίδια η ευρωβουλευτής ανέφερε ότι δεν πήρε από το υπουργείο Εσωτερικών σχετική λίστα και υπενθύμισε πως έλεγχο πραγματοποιεί και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

«Η αντιπολίτευση εργαλειοποιεί το συμβάν αυτό γιατί είχε καταψηφίσει την επιστολική ψήφο, ενώ στο θέμα της επιστολικής ψήφου αγγίζουμε τις 94 χώρες, μεταξύ αυτών και χωρών που δεν είχαν λειτουργήσει εκλογικά κέντρα στις τελευταίες εκλογές, και τις 23.000 αιτήσεις».

 Πηγή: newsbeast.gr




N. Kεραμέως | Το ΥΠΕΣ δεν δίνει στοιχεία επικοινωνίας πολιτών

Στο θέμα των προσωπικών δεδομένων που προέκυψε με την αποστολή email σε απόδημους από την ευρωβουλευτή Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, αναφέρθηκε η υπουργός Εσωτερικών Nίκη Κεραμέως μιλώντας στο ERTNews και στην εκπομπή «Συνδέσεις» (Χ. Βίδου, Κ. Παπαχλιμίντζος).

Δήλωσε πως η ευρωβουλευτής έχει δώσει και θα συνεχίσει να δίνει απαντήσεις για το που βρήκε τα email και ακολούθως ανέφερε ως προς το Υπουργείο Εσωτερικών ότι δεν δίνει σε κανέναν στοιχεία πολιτών και συμπλήρωσε ότι: «θα γίνει εσωτερικός έλεγχος, δεν θα αφήσουμε καμία σκιά σε αυτή την υπόθεση, αφορά την επάρκεια στην ασφάλεια των δεδομένων, για τους εκλογικούς καταλόγους του 2023 ενώ δεν έχει σχέση με την επιστολική ψήφο».

Είπε πως και η ίδια η ευρωβουλευτής ανέφερε ότι δεν πήρε από το Υπουργείο Εσωτερικών σχετική λίστα και υπενθύμισε πως έλεγχο πραγματοποιεί και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Συνέχισε λέγοντας πως: «Η αντιπολίτευση εργαλειοποιεί το συμβάν αυτό γιατί είχε καταψηφίσει την επιστολική ψήφο», ενώ ως προς τα πρώτα στοιχεία ανταπόκρισης, δήλωσε ότι «Στο θέμα της επιστολικής ψήφου, αγγίζουμε τις 94 χώρες μεταξύ αυτών και χωρών που δεν είχαν λειτουργήσει εκλογικά κέντρα στις τελευταίες εκλογές και τις 23.000 αιτήσεις».
ertnews.gr



Αρένα το Μαξίμου από το σκάνδαλο Ασημακοπούλου – Κεραμέως

Ευρωβουλευτές, υποψήφιοι βουλευτές, υπουργοί και βουλευτές απαιτούν από τον πρωθυπουργό να χύσει αίμα!

Όχι φυσικά, δεν τους πήρε ο πόνος για την παραβίαση του νόμου και των προσωπικών δεδομένων των ψηφοφόρων. Ο Κυριάκος έχει εκπαιδεύσει τα στελέχη του κόμματος του να μην ασχολούνται με τέτοιες λεπτομέρειες. Η υπόθεση Ασημακοπούλου – Κεραμέως όμως χτύπησε την ευαίσθητη φλέβα κάθε πολιτευτή που αγαπά τον Μητσοτάκη: Το συμφέρον του!

Σας είχα ενημερώσει ότι αμέσως μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, οργισμένοι ευρωβουλευτές αλλά και μελλοντικοί υποψήφιοι επικοινώνησαν με τον Μπρατάκο και άλλους συνεργάτες του πρωθυπουργού, εκφράζοντας την οργή τους και απαιτώντας την αποβολή της Ασημακοπούλου από το ευρωψηφοδέλτιο. Οργή όμως ξέσπασε και κατά της Κεραμέως, από την στιγμή που η Ασημακοπούλου ισχυρίστηκε πως είχε εξασφαλίσει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που χρησιμοποίησε, από το Υπουργείο Εσωτερικών!

Η Κυριακή ήταν πραγματικά… κολασμένη! Βουλευτές, πολιτευτές αλλά ακόμα και υπουργοί, εξέφραζαν την οργή τους για την πρωτοφανή και παράνομη εύνοια της υπουργού εσωτερικών προς μία συγκεκριμένη υποψήφια. Αυτές ακριβώς οι πιέσεις ήταν που υποχρέωσαν την Κεραμέως να κρεμάσει στα μανταλάκια την Ασημακοπούλου με επίσημη ανακοίνωση του γενικού γραμματέα, προκειμένου να γλιτώσει ίδια από τις συνέπειες…

Τώρα όμως, ξεκινά η δικαστική αντιπαράθεση η οποία μάλιστα θα γίνει εκτός Ελλάδος. Εκτός εάν η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου παρέμβει, ώστε να δικαστεί η υπόθεση στην Ελλάδα και να σωθεί η Ασημακοπούλου αλλά και η Κεραμέως από τα πηγαινέλα σε πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μη.

newsbreak.gr




Κεραμέως: «16.000 προσλήψεις στο δημόσιο με έμφαση στην υγεία, αύξηση 30% του επιδόματος θέσης ευθύνης»

Η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως προανήγγειλε 16.000 προσλήψεις στο δημόσιο, τονίζοντας ότι την μερίδα του λέοντος θα έχει η υγεία, ενώ τόνισε ότι αυξάνεται κατά περίπου 20% το επίδομα θέσης ευθύνης.

Για τις προσλήψεις στο δημόσιο, η Νίκη Κεραμέως τόνισε σήμερα (2.9.2023) μιλώντας στην εκπομπή «Καλημέρα» του ΣΚΑΪ ότι γίνονται διαρκώς, βάσει του κανόνα 1 προς 1.

«Πέρυσι είχαμε περίπου 16.000 αποχωρήσεις και αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε 16.000 προσλήψεις. Το πως θα κάνουμε αυτές τις προσλήψεις, που θα δώσουμε βάρος, επαφίεται στην κυβέρνηση. Έχει δωθεί πολύ μεγάλο βάρος στον κλάδο της υγείας. Έχει αποφασιστεί από την κυβέρνηση και από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην υγεία. Από τις 16.000 προσλήψεις, η μερίδα του λέοντος θα δοθεί στην υγεία.  Άρα, ιδιαίτερη έμφαση στην υγεία στην οποία έχουμε διαπιστωμένες ανάγκες», επισήμανε η Νίκη Κεραμέως.

Για το επίδομα θέσης ευθύνης η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι: «αυξάνεται κατά περίπου 30%. Αυτό γίνεται γιατί είναι καταλυτικής σημασίας ο ρόλος τους στην εύρυθμη λειτουργία του δημοσίου. Εισάγουμε κίνητρα για να αυξηθεί η παραγωγικότητα στο δημόσιο».

«Καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες»

Για το μπόνους παραγωγικότητας, η Νίκη Κεραμέως διευκρίνισε ότι «στο επίκεντρο είναι ο πολίτης, πώς θα πετύχουμε τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πολίτη. Γι’ αυτό εισάγουμε στόχους, υπάρχει η στοχοθεσία, η αξιολόγηση, το μπόνους παραγωγικότητας για να γίνονται διαρκώς καλύτεροι οι δημόσιοι υπάλληλοι και εν τέλει να παρέχονται ολοένα και καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες».

Η Νίκη Κεραμέως έκανε αναφορά και στις νέες ταυτότητες. Η υπουργός Εσωτερικών τόνισε ότι «πάνε σε άλλο επίπεδο την ασφάλεια στη χώρα, ανεβάζουν την ασφάλεια στη χώρα. Είναι πλέον ένα εργαλείο εύχρηστο σε όλους τους πολίτες και σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει η διαδικασία για τις αιτήσεις για τις νέες ταυτότητες. Έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα από τους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη».