Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο η απόφαση για την λειτουργία του ΚΕΠ στο Διοικητήριο

Κατά τη χθεσινή σύσκεψη, ένα από τα κύρια θέματα ήταν η συζήτηση για την πιθανή διακοπή λειτουργίας του ΚΕΠ στο Διοικητήριο. Η απόφαση αυτή μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις για τους πολίτες που εξυπηρετούνται από το ΚΕΠ, καθώς και για τους υπαλλήλους που εργάζονται εκεί.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της κίνησης, καθώς και στις εναλλακτικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν για την εξυπηρέτηση του κοινού. Στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν θα είναι η λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) στο Διοικητήριο.




Διευρημένη η λειτουργία των ΚΕΠ λόγω εκλογών στον Δήμο Αλεξανδρούπολης

Με διευρυμένο ωράριο θα λειτουργήσουν τα ΚΕΠ στον Δήμο Αλεξανδρούπολης το διήμερο 20 και 21 Μαΐου προκειμένου να εξυπηρετούν τους πολίτες για θέματα που αφορούν τη συμμετοχή τους στην εκλογική διαδικασία.

Ειδικότερα, τα τέσσερα Κ.Ε.Π. του Δήμου Αλεξανδρούπολης θα εκτελούν εργασίες αποκλειστικά και μόνο σχετικές με τις εκλογές ως ακολούθως:

ΚΕΠ Αλεξανδρούπολης το Σάββατο 20/5 08.00- 20.00 και την Κυριακή 21/5 07.00- 19.00.

ΚΕΠ Ν. Χηλής το Σάββατο 20/5 08.00- 16.00 και την Κυριακή 21/5 08.00- 12.00.

ΚΕΠ Τραϊανούπολης το Σάββατο 20/5 08.00- 20.00 και την Κυριακή 21/5 07.00- 19.00.

ΚΕΠ Φερών το Σάββατο 20/5 08.00- 12.00 και την Κυριακή 21/5 07.30- 15.30. Τις ημέρες των εκλογών συνήθως οι πολίτες απευθύνονται στα

Κ.Ε.Π. προκειμένου να ζητήσουν:

  • Πληροφορίες (τηλεφωνικά και διά ζώσης) για το πού ψηφίζουν
  • Καθοδήγηση για το πώς θα πάνε στο εκλογικό τμήμα όπου ψηφίζουν
  • Βεβαιώσεις ταυτοπροσωπίας
  • Έκδοση πιστοποιητικού από το Δημοτολόγιο όπου αναγράφονται σωστά τα στοιχεία