Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο η απόφαση για την λειτουργία του ΚΕΠ στο Διοικητήριο
Κατά τη χθεσινή σύσκεψη, ένα από τα κύρια θέματα ήταν η συζήτηση για την πιθανή διακοπή λειτουργίας του ΚΕΠ στο Διοικητήριο. Η απόφαση αυτή μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις για τους πολίτες που εξυπηρετούνται από το ΚΕΠ, καθώς και για τους υπαλλήλους που εργάζονται εκεί.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της κίνησης, καθώς και στις εναλλακτικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν για την εξυπηρέτηση του κοινού. Στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν θα είναι η λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) στο Διοικητήριο.