Σε έξαρση γρίπη και ιώσεις: “Ασφυξία” στα Κέντρα Υγείας και στα Νοσοκομεία

Η γρίπη βρίσκεται σε έξαρση αυτήν την εποχή, με υψηλό πυρετό και έντονα συμπτώματα

Η γρίπη μεταδίδεται εύκολα μέσω του βήχα, του φτερνίσματος και των μολυσμένων χεριών. Η τήρηση των μέτρων υγιεινής, όπως το συχνό πλύσιμο των χεριών και η αποφυγή συνωστισμού σε κλειστούς χώρους, είναι απαραίτητη για τον περιορισμό της μετάδοσης.




Προσπάθειες μείωσης οφειλών για πνευματικά δικαιώματα από τα κέντρα διασκέδασης Δράμας

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ της καταβολής χρηματικών ποσών για τα πνευματικά δικαιώματα από τα κέντρα διασκέδασης και τις καφετέριες, συζητήθηκε τη Δευτέρα στη Δράμα.

Η συνάντηση των ιδιοκτητών των καταστημάτων των κέντρων διασκέδασης, καφετεριών, καταστημάτων εστίασης και άλλων, έγινε με πρωτοβουλία των Σωματείων Καφέ Κέντρων Διασκέδασης & Εστιατόρων στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Δράμας.

Τη συζήτηση συντόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Κέντρων Διασκέδασης και Καφετεριών κ. Ηλίας Ηλιάδης, και αφορούσε στην εξεύρεση λύσεων σχετικά με το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων που πρέπει να καταβάλουν τα καταστήματα στις αντίστοιχες εταιρείες Πνευματικών Δικαιωμάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συζήτηση, συμμετείχε μέσω τηλεδιάσκεψης και ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γιώργος Καβαθάς, που συνομίλησε με τα μέλη και πρότεινε την από κοινού αντιμετώπιση του προβλήματος.

Μιλώντας στον «Π.Τ.» ο πρόεδρος του Σωματείου της Δράμας κ. Ηλιάδης, επισημαίνει ότι «η συνάντηση αυτή έγινε μετά από παρότρυνση των συναδέλφων μας, οι οποίοι οχλούνται από τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα πνευματικά δικαιώματα. Το πρόβλημα είναι ότι ζητάνε αναδρομικά από το 2018, με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευτεί  μεγάλα ποσά και υπάρχει  πλέον σοβαρό πρόβλημα».

Όπως τονίζει ο κ. Ηλιάδης, «οι εταιρείες μάλιστα έχουν αρχίσει να απειλούν με μηνύσεις και γενικά φέρονται αποφασισμένες να μας σύρουν στα δικαστήρια».

Σχετικά με την διαδικτυακή συμμετοχή του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καβαθά, ο κ. Ηλιάδης σημειώνει ότι «μας υποσχέθηκε πως θα κάνει ό,τι μπορεί, προκειμένου να διαπραγματευθεί ο ίδιος με τις εταιρείες, ώστε να έχουμε το δυνατόν μεγαλύτερες μειώσεις στις οφειλές μας. Εμείς από την πλευρά μας τον εξουσιοδοτήσαμε για τις διαπραγματεύσεις που ελπίζουμε ότι θα είναι θετικές».

Ερωτώμενος για ποιο λόγο ζητούνται οφειλές από το 2018, ο κ. Ηλιάδης σημειώνει ότι, «μας ζητάνε χρήματα ακόμα και για τα χρόνια που τα μαγαζιά μας ήταν κλειστά την εποχή του κορωνοϊού».

Επισημαίνει πάντως ο ίδιος, ότι, «αίτημά μας είναι ώστε να δημιουργηθεί ένας ενιαίος φορέας, στον οποίο θα πληρώνει ο καθένας αυτό που του αναλογεί. Να μην πληρώνουμε και σε τρεις εταιρείες ταυτόχρονα».

Του Θανάση Πολυμένη, Πηγή: proinos-typos




Σοβαρές Ελλείψεις και Λειτουργικά Προβλήματα στο Νοσοκομείο Καβάλας και Κέντρα Υγείας της Περιοχής

Η Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία επισημαίνει σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα σε νοσηλευτικά ιδρύματα στη Βόρεια Ελλάδα, με έμφαση στα εξής:

Νοσοκομείο Καβάλας:

  • Μεγάλη έλλειψη νοσηλευτικού και παραϊατρικού προσωπικού που ξεπερνά το 50%.
  • Ο Αγγειογράφος δεν έχει τεθεί σε λειτουργία λόγω έλλειψης προσωπικού.
  • Κάλυψη 67% στο ιατρικό προσωπικό.
  • Λειτουργία μόνο 9 από τις 12 κλίνες της ΜΕΘ.
  • Λειτουργία μόνο 3 ή 4 από τις 6 αίθουσες χειρουργείων.
  • Ελλείψει Διοικητικού Συμβουλίου εδώ και 18 μήνες, με συνέπειες στις προμήθειες και στη στελέχωση.

Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης:

  • Πρόβλημα με τα ασθενοφόρα, τα οποία λειτουργούν με προσωπικό της αεροπορίας (6 άτομα και 3 ένστολοι).
  • Υπολειτουργία ιατρικών μηχανημάτων λόγω έλλειψης προσωπικού και προβλήματα με τη γνωμάτευση.
  • Κτιριακά προβλήματα και ανάγκη για ενεργειακή αναβάθμιση.
  • Το Μικροβιολογικό δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης προσωπικού και δεν έχουν γίνει προσλήψεις.

Κέντρο Υγείας Χρυσούπολης:

  • Το ασθενοφόρο καλύπτεται από στρατιωτικούς οδηγούς.
  • Ελλείψεις προσωπικού, με τους 3 υπαλλήλους συνοδούς ασθενοφόρου να μην επαρκούν για τις βάρδιες και χωρίς δυνατότητα λήψης αδειών.
  • Απουσία τραυματιοφορέα και τηλεφωνικού κέντρου.
  • Ένας μόνο φύλακας δεν επαρκεί για όλες τις βάρδιες.
  • Υπολειτουργία λόγω έλλειψης Ακτινολόγου και Μικροβιολόγου.



Μητσοτάκης | Αναβαθμίζουμε 80 νοσοκομεία και 156 κέντρα υγείας με προϋπολογισμό περισσότερα από 400 εκατ. ευρώ

Στη δρομολογούμενη αναβάθμιση των 80 νοσοκομειακών μονάδων και των 156 κέντρων υγείας με προϋπολογισμό άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του νωρίτερα σήμερα στο Γενικό Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά «Μεταξά». Κατά την επίσκεψη, ενημερώθηκε και για την πορεία των εργασιών ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων του νοσοκομείου, παρουσία του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση.

Μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι «βήμα βήμα χτίζουμε το νέο Εθνικό Σύστημα Υγείας, το οποίο έχουμε οραματιστεί και το οποίο αξίζουν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες. Εδώ σήμερα, σε αυτό το εμβληματικό αντικαρκινικό νοσοκομείο, βλέπουμε μια μικρή πτυχή ενός πολύ μεγάλου κατασκευαστικού έργου, το οποίο εκτείνεται σε ολόκληρη την επικράτεια. Ογδόντα νοσοκομεία, 156 κέντρα υγείας, με προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 400 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, αλλάζουν την όψη των υποδομών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας και της τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην πατρίδα μας.

Θέλω να επαναλάβω ότι το έργο το οποίο βλέπετε εδώ να εξελίσσεται, όπως και πάρα πολλά άλλα αντίστοιχα έργα, χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, τα 36 δισεκατομμύρια ευρώ τα οποία η κυβέρνησή μας εξασφάλισε μετά τον Covid για να στηρίξουμε την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, αλλά και την αναβάθμιση κρίσιμων κοινωνικών υποδομών.

Και το λέω αυτό διότι βρισκόμαστε τρεις μήνες πριν από τις ευρωεκλογές και προφανώς το βασικό ζητούμενο και σε αυτή την κάλπη η οποία έρχεται είναι ποια θα είναι εκείνη η πολιτική δύναμη η οποία θα μπορεί να διεκδικεί προς όφελος των ελλήνων πολιτών αυτά που τους αξίζουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Θέλω να τονίσω ότι το Ταμείο Ανάκαμψης είναι μία μόνο πηγή χρηματοδότησης για τις σημαντικές παρεμβάσεις που κάνουμε στην υγεία. Υπάρχουν κι άλλες παρεμβάσεις που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2021-2027, όπως παραδείγματος χάρη η ενεργειακή αναβάθμιση αυτού του νοσοκομείου.

Αλλά θέλω, επίσης, να τονίσω ότι οι παρεμβάσεις μας δεν περιορίζονται μόνο στην αναβάθμιση των υποδομών. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες υγείας, στις σημαντικές προσλήψεις και στην ενίσχυση του ΕΣΥ με μόνιμο προσωπικό.

Αλλά και στις προληπτικές εξετάσεις, οι οποίες κι αυτές χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ένα πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα, το Πρόγραμμα “Δοξιάδης”, το οποίο θα έχει ως σκοπό να εντοπίζουμε ασθένειες πολύ πριν χρειάζονται οι ασθενείς να νοσηλεύονται σε νοσοκομεία όπως το “Μεταξά”. Γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ειδικά στον καρκίνο η έγκαιρη διάγνωση είναι αυτή η οποία σώζει τελικά ζωές και γι’ αυτό και υπηρετούμε αυτή τη συνεκτική πολιτική με πολύ μεγάλη συνέπεια.

Θα επαναλάβω, τέλος, ακόμα μία φορά, ότι η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και η στήριξη της υγείας συνολικά στη χώρα μας αποτελούσε μία από τις κύριες προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησής μας. Με πολύ μεγάλη συστηματικότητα και παρά τις δυσκολίες που μπορεί να συναντούμε, υλοποιούμε αυτή τη δέσμευση.

Στηριζόμαστε σε όλο το προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Θέλω για ακόμα μία φορά -το κάνω κάθε φορά που επισκέπτομαι οποιαδήποτε δομή υγείας- να τους ευχαριστήσω, την καθεμία και τον καθένα ξεχωριστά, για όλη την πλάτη την οποία έβαλαν τη δύσκολη εποχή του Covid. Δεν πρέπει να τα ξεχνάμε αυτά. Και νομίζω ότι και οι ίδιες και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι, στα πλαίσια των δημοσιονομικών δυνατοτήτων, η κυβέρνηση αυτή θα εξακολουθεί να στηρίζει τους γιατρούς μας, τους νοσηλευτές μας, το προσωπικό μας, όπως παραδείγματος χάρη ήδη κάναμε με την αύξηση των επιδομάτων που δίνουμε για τις εφημερίες».

Κυβερνητικές πηγές σημειώνουν ότι στο πλαίσιο των εργασιών στο «Μεταξά» θα γίνει καθολική ανακαίνιση του έκτου και του έβδομου ορόφου, αλλά και του επιπέδου -1, όπου χωροθετείται η Μονάδα Ακτινοθεραπειών. Μεταξύ άλλων, θα ανακατασκευαστούν ή θα αντικατασταθούν δάπεδα, η υποδομή των θαλάμων ασθενών, λουτρά, κουζίνες, ο φωτισμός, συστήματα πυρασφάλειας και κλήσης νοσηλευτών και ηλεκτρικές εγκαταστάσεις.

Από την πλευρά του ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε: «Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη υλοποιεί αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα ενός νέου Εθνικού Συστήματος Υγείας, που εκτείνεται στη μεγαλύτερη κτιριακή αναβάθμιση, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, των νοσοκομείων της χώρας και των περισσότερων κέντρων υγείας, την αγορά καινούργιου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, πάλι μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, την ενεργειακή αναβάθμιση των δημοσίων νοσοκομείων μέσω του ΕΣΠΑ και την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων αλλά και πολλών χιλιάδων προσλήψεων προσωπικού που θα δώσει στον ελληνικό λαό ένα καινούργιο και πολύ καλύτερο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ευχαριστούμε πολύ τον πρωθυπουργό».

Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης, επεσήμανε: «Ένα από τα ορόσημα του Ταμείου Ανάκαμψης είναι η ανακαίνιση 80 νοσοκομείων και 156 κέντρων υγείας. Σήμερα, εδώ στο “Μεταξά”, παρακολουθούμε την εξέλιξη αυτής της ανακαίνισης, η οποία θα συμπληρωθεί και με μία ενεργειακή αναβάθμιση, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Συνεχίζουμε προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες σε όλους τους συμπολίτες μας».

Πηγή: newsbeast.gr




Αναβαθμίζονται ενεργειακά έξι κέντρα υγείας | Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και νοσοκομείο Τρικάλων

Έπεσαν οι υπογραφές στο υπουργείο Υγείας για τη σύμβαση βάσει της οποίας θα αναβαθμιστούν ενεργειακά και θα ανακαινιστούν το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο, έξι Κέντρων Υγείας της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος, καθώς θα ανακαινιστεί και το Νοσοκομείο Τρικάλων.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας οι παρεμβάσεις «θα συνεισφέρουν στην ποιοτική βελτίωση των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης» και δρομολογούνται με τη σύμβαση που υπέγραψαν σήμερα ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος, Φώτης Σερέτης και ο εκπρόσωπος της ανάδοχης εταιρείας «ΒΕΡΜΙΟΝ Α.Τ.Ε.Ε.».

Τα κτίρια στα οποία στεγάζονται τα Κέντρα Υγείας και το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο έχουν κατασκευαστεί κατά κύριο λόγο τη δεκαετία του 1980 με αρχές 1990. Η ανακαίνιση των Κέντρων Υγείας και του Πολυδύναμου Περιφερειακού Ιατρείου στοχεύει στην ενεργειακή και λειτουργική αναβάθμιση των κτιρίων, ήτοι στην αναβάθμιση της θερμομόνωσης, του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και δικτύων τους και γενικότερα της κατάστασης των κτιριακών υποδομών τους (τοιχοποιίες, δάπεδα, οροφές, μονώσεις, στέγες κ.λπ.). Οι συμβάσεις είναι διάρκειας 12 μηνών και το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 9.785.252,45 εκατομμύρια ευρώ.

Στην υπογραφή της σύμβασης παρέστησαν ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Η διαδικασία έγινε με την επιμέλεια του ΤΑΙΠΕΔ που εκπροσωπήθηκε από τον εντεταλμένο σύμβουλο Παναγιώτη Σταμπουλίδη, ο οποίος και ενημέρωσε αναλυτικά τον υπουργό για την υλοποίηση του προγράμματος.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης, ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε πως «το πρόγραμμα της αναβάθμισης των υποδομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας που έχουμε εντάξει μέσα στο Ταμείο Ανάκαμψης και εξελίσσεται μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο ιδιαιτέρως ευχαριστώ γιατί έχει αποδειχτεί εξαιρετικά χρήσιμο και αποτελεσματικό, είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανακατασκευής υποδομών του ΕΣΥ από την ίδρυσή του. Σε λίγους μήνες θα έχουμε παραδώσει ένα καινούριο Εθνικό Σύστημα Υγείας, τις υπηρεσίες του οποίου θα απολαμβάνουν οι συμπολίτες μας».

Ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Παναγιώτης Σταμπουλίδης επισήμανε, από την πλευρά του, πως «υλοποιούμε με θρησκευτική ευλάβεια την υλοποίηση του προγράμματος αναβάθμισης των υποδομών υγείας και στη Δευτεροβάθμια υγεία αλλά και στην Πρωτοβάθμια. Θυμίζω ότι ο στόχος είναι να πετύχουμε την αναβάθμιση, τον εκσυγχρονισμό και την ενεργειακή αναβάθμιση 156 κέντρων υγείας και 80 νοσοκομείων. Όπως γνωρίζετε και από το παρελθόν, το ΤΑΙΠΕΔ έχει συνέπεια σε αυτά τα οποία αναλαμβάνει να υλοποιήσει και να είστε βέβαιοι ότι αυτό που θα παραδώσουμε θα είναι ένα άλλο Εθνικό Σύστημα Υγείας σε επίπεδο υποδομών. Είμαι σίγουρος ότι και οι κατασκευαστές αλλά και οι τεχνικές υπηρεσίες των ΥΠΕ θα κάνουν τα μέγιστα ούτως ώστε να προλάβουμε τους χρόνους και σε αυτό είμαστε συνοδοιπόροι και συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις προκειμένου να πετύχουμε τους εθνικούς στόχους».

πηγή: Newsbeast.gr




Καβάλα | Γεμάτα τα κέντρα διασκέδασης μετά την αλλαγή του χρόνου

Γεμάτα από κόσμο ήταν λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα και την αλλαγή του χρόνου τα κέντρα διασκέδασης στην Καβάλα.

Άτομα κάθε ηλικίας, κυρίως βέβαια νεαρά βρέθηκαν στα κέντρα διασκέδασης χορεύοντας και πίνοντας μέχρι και τις πρώτες πρωινές ώρες για να γιορτάσουν το νέο έτος.

Δείτε βίντεο :




Ενέργειες Γιάννη Πασχαλίδη για κάλυψη κενών στα Κέντρα Υγείας και στα Περιφερειακά Ιατρεία

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του σχετικά με το ζήτημα της κάλυψης των κενών στα Κέντρα Υγείας και στα Περιφερειακά Ιατρεία της  Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής, προς επίλυση του προβλήματος, επισκέφτηκε το Υπουργείο Υγείας, όπου και πληροφορήθηκε πως έχει ήδη εγκριθεί η τοποθέτηση 11 αγροτικών ιατρών στα Κέντρα Υγείας και στα Π.Ι. της περιοχής μας και πως η διαδικασία βρίσκεται στο στάδιο της αξιολόγησης των ενδιαφερομένων ιατρών, που θα γίνει με την διαδικασία της μοριοδότησης. Η διαδικασία και η τοποθέτηση των ιατρών αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος Αυγούστου.

Ειδικότερα, τρεις αγροτικοί ιατροί θα τοποθετηθούν στο Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης και θα καλύψουν τις θέσεις στα Π.Ι. Νικήσιανης, Γαληψού και Αμυγδαλεώνα. Ένας αγροτικός ιατρός θα τοποθετηθεί στο Κέντρο Υγείας Χρυσούπολης και θα εξυπηρετεί και τον Αερολιμένα Καβάλας, ενώ οι υπόλοιποι επτά θα τοποθετηθούν στο Κέντρο Υγείας Θάσου και θα καλύψουν τις θέσεις στο Κέντρο Υγείας Πρίνου και στα Π.Ι. Λιμεναρίων, Θεολόγου, Θάσου, Παναγίας και Καλλιράχης.

Επίσης, ζητήθηκε από τον Βουλευτή η τοποθέτηση ενός ακόμη ιατρού στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Παραλίας Οφρυνίου.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Υγείας κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, ο οποίος ανταποκρίθηκε σε όσα του μετέφερα και κατέθεσα και δεσμεύθηκε για την άμεση κάλυψη των κενών των Κέντρων Υγείας και των Περιφερειακών Ιατρείων της Π.Ε. Καβάλας.»