Αλεξανδρούπολη: Κελέτσης | “Αντιπροσωπεία του Συλλ. Αγροτών που διαμαρτυρόταν στο αεροδρόμιο, συμμετείχε στη σύσκεψη της Κομοτηνής”

Ουδέποτε υπήρξε ραντεβού του ΥπΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη με τον Αγροτικό Σύλλογο Αλεξανδρούπολης, όπως ισχυρίσθηκαν μέλη της διοίκησής του, τόνισε στο ΟΡΕΝ, στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και βουλευτής Έβρου της ΝΔ Σταύρος Κελέτσης, αντιθέτως, όπως είπε στην ΕΡΤ, στην εκπομπή «Συνδέσεις», αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου συλλόγου συμμετείχε στη σύσκεψη της Κομοτηνής.

Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, ο Περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης, όταν είδε τον Λευτέρη Αυγενάκη στο Μέγαρο Μαξίμου στη συνάντηση των περιφερειαρχών με τον Πρωθυπουργό, τον κάλεσε να μεταβεί στην Κομοτηνή όπου οργάνωσε σύσκεψη εκπροσώπων αγροτικών φορέων της Περιφέρειας.

Η σύσκεψη, όπως είπε ο Σταύρος Κελέτσης, η οποία έγινε στα γραφεία της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, ξεκίνησε στις 3.30 μμ. Διήρκεσε όμως πέραν του αναμενομένου. «Η συζήτηση με τους θεσμικούς έγινε σε πάρα πολύ ωραίο κλίμα να ανταλλάσσουμε απόψεις πάνω στα αγροτικά ζητήματα», σημείωσε και τόνισε ότι στη σύσκεψη της Κομοτηνής «υπήρχαν και εκπρόσωποι και των συγκεκριμένων αγροτών από την Αλεξανδρούπολη που τοποθετήθηκαν».

Εξήγησε δε, ότι «στην Αλεξανδρούπολη είχαμε κανονίσει, λίγο πριν την πτήση να πάει ο υπουργός να ξεκουραστεί σε ένα δωμάτιο και ταυτοχρόνως να δει τους ελαιοπαραγωγούς που είχαν καμένες ελιές προκειμένου να του πουν για μια εκκρεμότητα που υπάρχει, σχετικά με τη μη καταβολή ακόμη μιας αποζημίωσης για τις ελιές. Άλλο ραντεβού, άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα».

Όπως είπε οι αγρότες της περιοχής έμαθαν ότι θα πάει εκεί και αυτοοργανώθηκαν και πήγαν έξω από το ξενοδοχείο. Επειδή, όμως, η συνάντηση στην Κομοτηνή κράτησε παραπάνω από τρεις ώρες, «είπαμε ότι δεν θα πάμε στο ξενοδοχείο αλλά κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο και εκεί θα έλθουν οι ελαιοπαραγωγοί να τους δει, σε μια αίθουσα του αεροδρομίου, πράγμα και το οποίο έγινε», τόνισε ο υφυπουργός, ο οποίος συμπλήρωσε ότι ο ίδιος ειδοποίησε τους ελαιοπαραγωγούς να έλθουν στο αεροδρόμιο για να γίνει η συνάντηση.

Σε ερώτηση γιατί προκλήθηκε η ένταση, ο Σταύρος Κελέτσης είπε «γιατί οι αγρότες που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το ξενοδοχείο και περίμεναν ότι θα πάει ο κ. Αυγενάκης, τελικά έμαθαν ότι δεν θα πάει. Αλλά δεν πήγε γιατί ματαίωσε κάποια συνάντηση που είχε προγραμματιστεί, αλλά γιατί πήγαμε κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο επειδή κράτησε σε μάκρος η συνάντηση που έγινε στην Κομοτηνή και η οποία έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας». Και πρόσθεσε: «Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ότι δήθεν ματαιώθηκε, ακυρώθηκε κάποιο ραντεβού, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια» Μάλιστα ο υφυπουργός ο οποίος είπε ότι γνωρίζει τους συγκεκριμένους αγρότες, είπε ότι τους είχε ο ίδιος συναντήσει τις προηγούμενες ημέρες και μάλιστα ο ίδιος μια ημέρα πριν είχε πάει στο μπλόκο των Καστανιών και είχε συνομιλήσει με τους αγρότες περισσότερο από μια ώρα.

Αναφερόμενος στην αυριανή συνάντηση αντιπροσωπείας των μπλόκων με τον πρωθυπουργό, ο υφυπουργός είπε ότι όλοι προσβλέπουμε σε αυτήν και επισήμανε την φράση του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι «θα ξύσουμε τον πάτο του βαρελιού». Όπως εξήγησε «αυτό σημαίνει οτιδήποτε περισσότερο είναι από το υστέρημα των Ελλήνων πολιτών και της οικονομίας μας».

Στέλνοντας μήνυμα προς τους αγρότες τόνισε ότι «οι πόρτες του υπουργείου ήταν και είναι ανοικτές. Ο διάλογος είναι συνεχής από την πρώτη στιγμή που πήγαμε στο υπουργείο μέχρι και αυτές τις δύσκολες ώρες που έχουμε τα μπλόκα. Η συλλογική διαμαρτυρία είναι απόλυτα θεμιτό δικαίωμα, αρκεί να μη φτάνει στο σημείο να λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας και της οικονομίας».




Κελέτσης για Αυγενάκη και αγρότες στην Αλεξανδρούπολη | «Δεν ματαίωσε καμία συνάντηση ο υπουργός»

Ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρος Κελέτσης έδωσε διευκρινήσεις για το συμβάν που έλαβε χώρα το βράδυ της Κυριακής στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης με τους αγρότες, διαψεύδοντας ότι υπήρχε προγραμματισμένη συνάντηση του υπουργού Λευτέρη Αυγενάκη με εκπροσώπους των μπλόκων στην πόλη.

Μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN, ανέφερε ότι ο κ. Αυγενάκης είχε προσκληθεί στην Κομοτηνή από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Τοψίδη, στο περιθώριο της συνάντησης του πρωθυπουργού με όλους τους περιφερειάρχες της χώρας, την περασμένη εβδομάδα.

Στην Κομοτηνή πραγματοποιήθηκε μεγάλη συνάντηση με εκπροσώπους όλων των αγροτικών φορέων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης η οποία διήρκησε πάνω από τρεις ώρες. Ξεκίνησε στις 15:30 και ολοκληρώθηκε γύρω στις 19:00.

«Άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα»

«Στην Αλεξανδρούπολη είχαμε κανονίσει λίγο πριν την πτήση,  να πάει ο Υπουργός να ξεκουραστεί. Και ταυτόχρονα να δει τους ελαιοπαραγωγούς που είχαν καμένες ελιές για να του πουν  μια εκκρεμότητα που υπήρχε σχετικά με τη μη καταβολή αποζημίωσης για τις ελιές. Άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα. Οι αγρότες της περιοχής το έμαθαν και αυτοργανωθήκαν και με τρακτέρ πήγαν έξω από το ξενοδοχείο» ανέφερε σχετικά ο κ. Κελέτσης.

Επειδή όμως η συνάντηση με τους αγρότες στη Κομοτηνή ήταν πολύωρη και θα έχανε την πτήση για Αθήνα ο υπουργός, αποφασίστηκε να δει τελικά τους εκπροσώπους ελαιοπαραγωγών σε μια μικρή αίθουσα του αεροδρομίου, όπως και έγινε.

«Δεν ματαίωσε όμως καμία συνάντηση ο υπουργός με τους αγρότες στην Αλεξανδρούπολη», πρόσθεσε o Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.

«Πιστεύουμε σε θετική εξέλιξη στη συνάντηση των αγροτών με τον Πρωθυπουργό»

Σχετικά με την εξέλιξη των αγροτικών κινητοποιήσεων ο κ. Κελέτσης τόνισε: «Πιστεύουμε σε μια θετική εξέλιξη στη συνάντηση των αγροτών με τον Πρωθυπουργό. Υποστηρίζουμε τον διάλογο. Ο κ. Μητσοτάκης θα τους ξεκαθαρίσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί η κυβέρνηση».

ethnos.gr




Σταύρος Κελέτσης | Ενίσχυση της Αρμοδιότητας του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας μέσα από το νέο δικαστικό χάρτη

Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα (8/1/2023) με Πρωτοβουλία του Υφυπουργού Δικαιοσύνης κ. Γιάννη Μπούγα σύσκεψη στο Υπουργείο Δικαιοσύνης στην οποία συμμετείχαν ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης, οι βουλευτές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Περιφερειάρχης, οι Πρόεδροι των Δικηγορικών Συλλόγων των Πρωτοδικείων της Περιφέρειας και Υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Αντικείμενο της σύσκεψης – αντίστοιχες γίνονται για όλες τις Περιφέρειες της χώρας- ήταν η ενημέρωση σχετικά με το νέο Δικαστικό Χάρτη που επεξεργάζεται το αρμόδιο Υπουργείο.

Σύμφωνα με την πρόταση του Υπουργείου δημιουργείται ένας πρώτος βαθμός Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης με ενοποίηση της καθ’ ύλην αρμοδιότητας των Ειρηνοδικείων και των Μονομελών Πρωτοδικείων. Στην πράξη δηλαδή καταργείται ο θεσμός του Ειρηνοδικείου και οι υποθέσεις μεταφέρονται στον πρώτο βαθμό που δημιουργείται. Αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση ορισμένων Ειρηνοδικείων της χώρας, την απορρόφηση των Ειρηνοδικείων της έδρας κάθε Πρωτοδικείου από το νέο Μονομελές και τη μετατροπή όσων (εκτός έδρας Πρωτοδικείου) κρίνονται βιώσιμα σε «περιφερειακές έδρες των Πρωτοδικείων».

Σε ό,τι αφορά το νομό Έβρου το ζήτημα που τίθεται σχετίζεται με το μέλλον του Ειρηνοδικείου Διδυμότειχου που είναι το μοναδικό εκτός έδρας Πρωτοδικείο το οποίο σήμερα λειτουργεί. Όλοι οι φορείς υποστήριξαν την διατήρησή του με τη μορφή «Περιφερειακής Έδρας». Ειδικότερα ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής Έβρου κ Σταύρος Κελέτσης υποστήριξε «την μετατροπή του Ειρηνοδικείου Διδυμοτείχου σε Περιφερειακή έδρα του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας αλλά και την ενίσχυση με τη νέα μορφή του, της κατά τόπο αρμοδιότητάς του όπως και του συνόλου του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας συμπεριλαμβάνοντας στις αρμοδιότητες τους το σύνολο των υποθέσεων του Δήμου Σουφλίου για λόγους εξορθολογισμού της απονομής της δικαιοσύνης».

«Σημειώνω», τόνισε ο Υφυπουργός, «ότι σήμερα υπάρχει το παράδοξο οι υποθέσεις του πρώην δήμου Ορφέα να ανήκουν στο Ειρηνοδικείο Διδυμότειχου και στο Πρωτοδικείο Ορεστιάδας, ενώ όλες οι υποθέσεις του υπόλοιπου Δήμου Σουφλίου στο Ειρηνοδικείο και το Πρωτοδικείο Αλεξανδρούπολης. Αυτό το παράδοξο πρέπει να τερματιστεί και έτσι να ενισχυθεί περεταίρω με ύλη το Πρωτοδικείο Ορεστιάδας». Με την πρόταση αυτή συμφώνησαν το σύνολο των παρευρισκόμενων ενώ ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης και οι υπηρεσιακοί παράγοντες υποσχέθηκαν ότι θα την μελετήσουν.