Οι Καβαλιώτες υποδέχονται την “Αστερούπολη” στις 3 Δερκεμβρίου

Τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του Δήμου Καβάλας, με τον γενικό τίτλο “ΑΣΤΕΡΟΥΠΟΛΗ”, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 3 Δεκεμβρίου 2024 έως και τις 5 Ιανουαρίου 2025 στην πόλη και τις τοπικές κοινότητες, παρουσίασαν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Απόστολος Μουμτσάκης και η εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Καβάλας, Μαρία Καραμπουρνιώτη.

Στις φετινές δράσεις, εκτός από το Τμήματα Πολιτισμού και Καθαριότητας του Δήμου Καβάλας και τοπικούς φορείς συμμετέχει και  ο Δήμος Νυρεμβέργης 

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ:

“Η στιγμή που θα αφήσουμε πίσω τις δύσκολες καταστάσεις του 2024 και θα ζήσουμε μοναδικές στιγμές στην πόλη και τις τοπικές κοινότητες του Δήμου Καβάλας, πλησιάζει…

Από την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου έως και την Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2025, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε ή πάρουμε μέρος σε δεκάδες χριστουγεννιάτικες δράσεων που έχουν προετοιμάσει οι φορείς και οι πολιτιστικοί σύλλογοι της Καβάλας.

Θέλω να συγχαρώ την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, το Επιμελητήριο, το Δημοτικό Ωδείο, τη Δημοτική Βιβλιοθήκη, το Μουσικό Σχολείο Καβάλας και όλους όσοι βρίσκονται μπροστά και πίσω από τα φώτα των εκδηλώσεων, για το υπέροχο πρόγραμμα που θα μας παρουσιάσουν.

Το εναρκτήριο λάκτισμα για τις φετινές εορταστικές εκδηλώσεις, θα δοθεί την ερχόμενη Τρίτη με την πατινάδα των μαθητών των δημοτικών σχολείων του Δήμου Καβάλας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου και τη συναυλία της Ζοζεφίν στην πλατείας Ελευθερίας.

Στον ίδιο χώρο θα λειτουργεί το θεματικό πάρκο «Η εποχή των Παγετώνων», καθώς και το παγοδρόμιο.

Οι εκπλήξεις της φετινής χριστουγεννιάτικης περιόδου είναι πολλές και είμαι σίγουρος ότι θα αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένους τους κατοίκους και τους επισκέπτες του Δήμου Καβάλας.

Στις 6 και 7 Δεκεμβρίου θα απολαύσουμε, στις εγκαταστάσεις του Μουσιού Σχολείου Καβάλας, την Όπερα La Boheme του Τζιάκομο Πουτσίνι, με τη συμμετοχή 103 μουσικών και 11 ηθοποιών από διάφορα σημεία της υφηλίου.

Πρόκειται για μία μεγάλη και πολύ εντυπωσιακή παραγωγή, απόρροια της εξαιρετικής συνεργασίας που είχε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Cosmopolis, Άλκης Ζοπόγλου, με τη διεθνούς φήμης σοπράνο, Αλεξία Βουλγαρίδου και τους εκπροσώπους του Δήμου Νυρεμβέργης.

Η όπερα αποτελεί την απτή απόδειξη ότι ο Δήμος Καβάλας μπορεί να βελτιώσει έτι περαιτέρω την πλούσια πολιτιστική του δράση, δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια και τη σύμπραξη με κορυφαίους παράγοντες της διεθνούς μουσικής σκηνής.

Οφείλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Νυρεμβέργης, Μάρκους Κένιγκ, για τη στήριξη και για τη διάθεσή του να σταθεί στο πλευρό μας σε κάθε κίνηση ή επιλογή ουσιαστικής αναβάθμισης των σχέσεων που έχουμε αναπτύξει με την αδελφοποιημένη πόλη της Γερμανίας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ πρέπει να πω και για τους χορηγούς που ενισχύουν οικονομικά τις εκδηλώσεις και τις συλλογικότητες του Δήμου Καβάλας, διότι μας περιβάλλουν με εμπιστοσύνη και αγκαλιάζουν όλα τα παράτολμα σχέδια μας.

Όταν βρίσκεσαι στο ίδιο μετερίζι με τόσο ικανούς ανθρώπους, η επιτυχία του όποιου εγχειρήματός σου είναι δεδομένη.

Κλείνοντας, σας καλώ για μία ακόμη φορά να παρακολουθήσετε το πλούσιο πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Καβάλας.

Η Αστερούπολη της Καβάλας είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί!

Δεν πρέπει να λείψει κανείς από αυτό το ταξίδι!”.

Πηγή : dramini




Οι Καβαλιώτες τίμησαν τη μνήμη των 57 παιδιών της τραγωδίας των Τεμπών

Οι Καβαλιώτες τίμησαν το βράδυ της Παρασκευής 11 Οκτωβρίου 2024 τη μνήμη των 57 παιδιών που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, παρακολουθώντας μέσω γιγαντοόθονης στην πλατεία Ηρώων τη συναυλία που διοργάνωσε στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο ο σύλλογος συγγενών των θυμάτων και συμμετείχαν σπουδαίοι καλλιτέχνες, όπως ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, η Τάνια Τσανακλίδου, ο Σωκράτης Μάλαμας και οι Κοινοί Θνητοί.

Όλοι μαζί έστειλαν το δικό τους μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: “Δεν πρόκειται να ξεχάσουμε τι συνέβη στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023, μέχρι να αποδοθεί πραγματική Δικαιοσύνη”.




Άπιαστο όνειρο οι διακοπές για τους Καβαλιώτες

Για τους περισσότερους που ονειρεύονται μια δροσερή απόδραση σε κάποιο ελληνικό νησί, οι καλοκαιρινές διακοπές φέτος μοιάζουν με όνειρο απαγορευτικό. Το κόστος έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη, καθιστώντας τις διακοπές προνόμιο για λίγους.

Μόνο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, μια τετραμελής οικογένεια καλείται να δαπανήσει ένα ποσό που αγγίζει έναν ολόκληρο μισθό. Αν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη του και τα υπόλοιπα έξοδα, όπως διαμονή και φαγητό, το συνολικό κόστος μπορεί να φτάσει έως και τους τρεις κατώτατους μισθούς.

Για πολλούς, οι καλοκαιρινές διακοπές σε νησιωτικό προορισμό φαντάζουν πλέον άπιαστο όνειρο. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της πλατφόρμας Vivanoda, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 11η θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών με τα πιο ακριβά ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

Η τάση αυτή δεν είναι τυχαία. Ο δείκτης τιμών στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια έχει αυξηθεί κατά 3,6% σε σχέση με το 2023, ενώ στις καθημερινές γραμμές η αύξηση αγγίζει έως και το 11%.

Παρόλα αυτά σύμφωνα με τα στατιστικά της ίδιας πλατφόρμας, το λιμάνι της Καβάλας και της Λήμνου είναι ανάμεσα στα πέντε λιμάνια της Ελλάδας με τον χαμηλότερο δείκτη τιμών, καταλαμβάνοντας την δεύτερη και την τέταρτη θέση αντίστοιχα. Ειδικότερα, εντός των 15 φθηνότερων δρομολογίων ως προς το κόστος των ακτοπλοϊκών συναντάμε τα: (6) Καβάλα-Σάμο με κόστος να ανέρχεται στα 15,42 ευρώ, (7) Καβάλα-Καρλόβασι στα 16,09 ευρώ, (9) Καβάλα-Πάτμο 16,50 ευρώ, (11) Καβάλα-Άγιος Κήρυκος 16,70 ευρώ, (14) Καβάλα-Φούρνοι 17,40 ευρώ.




Οι αυξήσεις των διοδίων ανησυχούν τους Καβαλιώτες

Τις νέες τιμές διέλευσης σε 18 σταθμούς διοδίων του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού – σε σύνολο 48 – οι οποίες θα ισχύσουν από αύριο, Δευτέρα 1/4, ανακοίνωσε η επιχείρηση.

Την Παρασκευή 20/3, υπογράφηκε εν μέσω αντιδράσεων, η σύμβαση παραχώρησης της εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ», που αφορά τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου και των τριών κάθετων αξόνων (με αναβάθμιση των τελευταίων), για περίοδο 35 ετών.




Οι Καβαλίωτες “έπιασαν το φίδι” στην Καλαμίτσα

Οι πολιτιστικοί σύλλογοι της Καβάλας σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας, φέτος την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας διοργάνωσαν όπως κάθε χρόνο μια ξεχωριστή γιορτίνη ημέρα στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας. Σύμμαχος της ημέρας αυτής ήταν ο καλός καιρός όπως οι πολίτες της Καβάλας διασκέδασαν με χόρο τραγούδι και μπόλικο σαρακοστιανό φαγητό.

Απο την ημέρα αυτή ωστόσο δεν έλλειπαν και οι παραδόσεις, όπου οι ουρανοί της Καβάλας γέμησαν με πολύχρομους χαρταετούς.




Ιακωβίδης | “Μέχρι το καλοκαίρι του 2024 η νέα πλατεία Καπνεργάτη για τους Καβαλιώτες”

Ευχάριστες φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις για τις εργασίες στην Πλατεία Καπνεργάτη όπως τόνισε σε δηλώσεις του στο ENA Channel ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Καβάλας Γιάννης Ιακωβίδης.

Πιο συγκεκριμένα όπως ανέφερε ο κ. Ιακωβίδης μέχρι το καλοκαίρι του 2024 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες και να παραδοθεί επίσημα η νέα πλατεία Καπνεργάτη στους Καβαλιώτες.

Ακούστε την δήλωση του Γιάννη Ιακωβίδη :




Τεράστια εξοικονόμηση εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για όλους τους Καβαλιώτες

Κείμενο του Μάρκου Ζήσου

Ο Δήμος Καβάλας του Θόδωρου Μουριάδη, καινοτομώντας και χωρίς τυμπανοκρουσίες , εδώ και μήνες και είναι από τους πρώτους Δήμους που έλαβε έγκριση από το ΔΕΔΔΗΕ για σύνδεση του δικού του φωτοβολταϊκού πάρκου, το οποίο κατασκευάζει μέσω της ενεργητικής κοινότητας ,με το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ . Δηλαδή ο Δήμος Καβάλας όταν ολοκληρωθεί πλήρως αυτό το τόσο σημαντικό έργο, θα παράγει το δικό του ηλεκτρικό ρεύμα εξοικονομώντας κάθε χρόνο πολλά εκατομμύρια ευρώ, καθώς θα συμψηφίζεται από το παραγόμενο ρεύμα των φωτοβολταϊκών του ,την μεγάλη ηλεκτρική δαπάνη ηλεκτρικού ρεύματος που σήμερα πληρώνει για τον Δήμος Καβάλας και τα Νομικά Πρόσωπα.

Παράλληλα θα μπορεί να ενισχύει πιο πολλές από τις οικογένειες του Δήμου που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις δαπάνες κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

Φυσικά η εξοικονόμηση αυτή θα δώσει την ευχή για ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις για τις ανάγκες της πόλης μας. 

*Ο Μάρκος Ζήσου είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Θόδωρου Μουριάδη.