Περίπου δέκα ελεύθερα άλογα εμφανίστηκαν το μεσημέρι στην παλαιά Εθνική Οδό Καβάλας-Καρβάλης, κοντά στην είσοδο της ΒΦΛ. Η παρουσία τους στον δρόμο εγκυμονεί κινδύνους τόσο για την ασφάλειά τους όσο και για τους κατοίκους της περιοχής και τους διερχόμενους οδηγούς.