Μήνυμα 112 στα κινητά τηλέφωνα πολιτών σε Καβάλα-Ξάνθη για έντονα καιρικά φαινόμενα

Μήνυμα του «112» ήχησε πριν από λίγο στα κινητά τηλέφωνα κατοίκων περιοχών της  Καβάλας αλλά και της Ξάνθης προειδοποιώντας τους για τα έντονα καιρικά φαινόμενα που αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέχρι το μεσημέρι της 4ης Ιουλίου 2024.

Σύμφωνα με αυτό, οι κάτοικοι καλούνται να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους έως και αύριο το μεσημέρι , όταν και σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού που εξέδωσε η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, οι ισχυρές βροχές, χαλαζοπτώσεις, καταιγίδες με κεραυνούς αναμένεται να εξασθενήσουν.