Συνεργασία με Δήμους για τα θερινά δρομολόγια Καβάλα-Λήμνος-Αγ. Ευστράτιος-Λαύριο

Ενθαρρυντικά είναι τα νέα σχετικά με τη θαλάσσια σύνδεση Καβάλα-Λήμνος-Αγ. Ευστράτιος-Λαύριο, καθώς ο διαγωνισμός για τα θερινά δρομολόγια έχει ήδη ξεκινήσει και οι προσφορές έχουν υποβληθεί. Ωστόσο, το κρίσιμο σημείο είναι να επιταχυνθούν οι διαδικασίες, ώστε τα δρομολόγια να ανακοινωθούν το συντομότερο δυνατό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τουριστικές επιχειρήσεις, τους εργαζόμενους και τους επισκέπτες, οι οποίοι χρειάζονται έγκαιρη ενημέρωση για να προγραμματίσουν τις δραστηριότητές τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, καλείται η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να συνεργαστεί με τους Δήμους Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου, προκειμένου να ενισχυθούν οι κοινές προσπάθειες και να ασκηθεί η απαραίτητη πίεση, ώστε να διασφαλιστεί η γρήγορη και σταθερή υλοποίηση των θερινών δρομολογίων της σύνδεσης.