Σέρρες-Κυκλώματα αρχαιοκαπηλίας: Ελεύθεροι 8 κατηγορούμενοι μετά την απολογία τους

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν οι οκτώ συλληφθέντες, που κατηγορούνται για τη συμμετοχή τους σε κυκλώματα αρχαιοκαπηλίας μετά την απολογία τους στην ανακρίτρια και την εισαγγελέα Σερρών σήμερα, Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025. Ένας ακόμη κατηγορούμενος για την ίδια υπόθεση ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Τρίτη 18 Μαρτίου 2025.

Σύμφωνα με τους δικηγόρους, οι κατηγορούμενοι δεν πραγματοποιούσαν παράνομες ανασκαφές αλλά έρευνες για θησαυρούς όπως χρυσό και λίρες.

Εξάλλου, όπως υποστήριξαν σε δηλώσεις τους στους δημοσιογράφους, από τις έρευνες των αρχών δεν έχουν προκύψει ενοχοποιητικά στοιχεία για παράβαση του νόμου περί αρχαιοτήτων για κανέναν από τους συλληφθέντες – συμπεριλαμβανομένου και του 63χρονου υπαλλήλου της Εφορείας Αρχαιοτήτων στις Σέρρες- με τις κατηγορίες να βασίζονται μόνο σε τηλεφωνικές συνομιλίες.




Έγκλημα στο Κιλκίς | Προσωρινά κρατούμενοι οι δύο ανήλικοι κατηγορούμενοι

Στη φυλακή οδηγήθηκαν οι δύο ανήλικοι κατηγορούνται για απόπειρα ληστείας σε βάρος του 54χρονου ιδιοκτήτη κτηνοτροφικής μονάδας στις Μουριές Κιλκίς.

Προσωρινά κρατούμενοι κρίθηκαν οι δύο ανήλικοι15 και 16 ετών, που κατηγορούνται για απόπειρα ληστείας σε βάρος του 54χρονου ιδιοκτήτη κτηνοτροφικής μονάδας στις Μουριές Κιλκίς, και είχε ως αποτέλεσμα να πυροβολήσει ο κτηνοτρόφος με την κυνηγετική του καραμπίνα τον 45χρονο συνεργό τους, τραυματίζοντάς τον θανάσιμα.

Οι δύο ανήλικοι κλήθηκαν να δώσουν εξηγήσεις στον ανακριτή Κιλκίς, ενώπιον του οποίου αρνήθηκαν ότι πήγαν να ληστέψουν τον κτηνοτρόφο. Δίνοντας τη δική του εκδοχή, ο 15χρονος φέρεται να υποστήριξε ότι ο λόγος που επισκέφθηκαν την κτηνοτροφική μονάδα ήταν για να ζητήσουν εξηγήσεις από τον 54χρονο επειδή εκείνος – όπως υποστήριξε ο ανήλικος – ασέλγησε εναντίον του το περασμένο καλοκαίρι όταν δούλευε στη συγκεκριμένη μονάδα, όπως και εναντίον της ανήλικης αδελφής του.

Από την πλευρά του, ο 15χρονος – κατά πληροφορίες – δήλωσε άγνοια για τις προθέσεις των συγκατηγορουμένων του, τονίζοντας ότι βρέθηκε τη λάθος στιγμή στο λάθος μέρος. Οι ίδιοι ανήλικοι διώκονται επίσης για μικροκλοπές και μία απάτη που φέρονται να τέλεσαν σε προγενέστερο διάστημα. Μετά τις πολύωρες απολογίες τους και με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή, αποφασίστηκε η προσωρινή τους κράτηση και μέχρι να αποφασιστεί σε ποιο κατάστημα κράτησης νέων θα μεταχθούν κρατούνται στο Aστυνομικό Tμήμα της Δοϊράνης.




Κασσελάκης για Μάτι | Με αυτό το άρθρο έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι», αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο Στέφανος Κασσελάκης.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει αποσπάσματα που αναφέρονται στο άρθρο του ποινικού με το οποίο όπως λέει «έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε πρωθυπουργός».

Η ανάρτηση του κ. Κασσελάκη:

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι».

Θέλετε να μάθετε την αλήθεια για τις απαράδεκτα χαμηλές ποινές στη δίκη για το Μάτι;

Ας δούμε μαζί πρώτα το κατ’ επάγγελμα ψέμα του κ. Μητσοτάκη.

Ας δούμε μαζί και την αλήθεια, από τον ποινικολόγο κ. Καπερνάρο, ο οποίος εξηγεί πώς τα κακουργήματα βαφτίστηκαν πλημμελήματα για να φτάσουμε σε αυτές τις ποινές.

Σας διαβάζω κι ένα απόσπασμα από την ανάρτηση του δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, κ. Σωτηρόπουλου:

Το ίδιο άρθρο 302, όπως ίσχυε με τον Π.Κ. του 1950, ίσχυε το 2018, το 2019, το ίδιο κι απαράλλαχτο ισχύει και σήμερα.

Με αυτό το άρθρο λοιπόν έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε Πρωθυπουργός.

Δείτε τώρα ποιος επιτρέπει σε καταδικασμένους να εξαγοράζουν τις ποινές τους και να είναι ελεύθεροι.

Εξηγεί ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Βερβεσός, πώς η ΝΔ άλλαξε τον Ποινικό Κώδικα ώστε οι ένοχοι να πληρώνουν και να φεύγουν.

Αυτή η δικαιοσύνη της ατιμωρησίας πρέπει να αλλάξει. Και σας υπόσχομαι ότι θ’ αλλάξει»

Πηγή: ethnos.gr



Φωτιά στο Μάτι | Εξι κατηγορούμενοι ένοχοι για την τραγωδία

Την απόφασή του επί της ενοχής των 21 κατηγορουμένων στη δίκη για τη φωτιά στο Μάτι ανακοίνωσε το πρωί της Δευτέρας το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έπειτα από μακρά ακροαματική διαδικασία.

Συνολικά το δικαστήριο έκρινε ενόχους 6 από τους συνολικά 21 κατηγορουμένους με συγγενείς θυμάτων που βρίσκονταν στην αίθουσα να φωνάζουν «ντροπή σας» προς το δικαστήριο. «Μπράβο σας, μπραβο σας, έχετε χάσει παιδί;», «όλοι αθώοι, έπρεπε από μόνοι τους να μπoυν στη φυλακη», φώναζαν οι συγγενείς των θυμάτων.

Ειδικότερα με την απόφαση του το δικαστήριο υιοθέτησε εν μέρει την εισαγγελική πρόταση και κήρυξε ενόχους τους:

  • – Σωτήρη Τερζούδη τότε αρχηγό της Πυροσβεστικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια και σωματική βλάβη από αμέλεια για την εκτροπή ελικοπτέρου)
  • – Βασίλη Ματθαιόπουλο τότε υπαρχηγό της Πυροσβεστικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια για το θάνατο 9 ανθρώπων στη θάλασσα),
  • – Ιωάννη Φωστιέρη τότε επικεφαλής του ΕΣΚΕ (ανθρωποκτονία από αμέλεια)
  • – Νικόλαο Παναγιωτόπουλο τότε Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αθηνών (ανθρωποκτονία από αμέλεια για 102 ανθρώπους, σωματική βλάβη από αμέλεια 32 ανθρώπων),
  • – Χαράλαμπο Χιώνη τότε Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ανατολικής Αττικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια για 102 ανθρώπους, σωματική βλάβη από αμέλεια 32 ανθρώπων) και
  • – Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο κάτοικο από την αυλή του οποίου ξεκίνησε η φωτιά.

Αθώοι κρίθηκαν τα στελέχη της Πυροσβεστικής Χρήστος ΓκολφίνοςΦίλιππος ΠαντελεάκοςΔαμιανός ΠαπαδόπουλοςΧρήστος ΛάμπρηςΧρήστος ΔροσόπουλοςΓεώργιος Πορτοζούδης και Στέφανος Κολοκούρης, ο τότε αξιωματικός στα Εναέρια Μέσα της ΕΛΑΣ Χαράλαμπος Συρογιάννης, ο τότε γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Ιωάννης Καπάκης, η τότε περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου και οι τότε δήμαρχοι Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης και Πεντέλης Δημήτριος-Στέργιος Καψάλης.

Αθώοι κρίθηκαν, παρά την αντίθετη εισαγγελική πρόταση οι Βάιος Θανασιάς τότε αντιδήμαρχος δήμου Μαραθώνα, Ευάγγελος Μπουρνούς τότε δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου, Αντώνης Παλπατζής τότε αντιδήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου.

«Χάθηκε η ντροπή», δήλωσε δικηγόρος θυμάτων μετά την απόφαση του δικαστηρίου.
protothema.gr



Στον εισαγγελέα οι τρεις κατηγορούμενοι για ασέλγεια σε βάρος της 14χρονης που γέννησε στο νοσοκομείο Ρεθύμνου

Ενώπιον του Εισαγγελέα Ρεθύμνης αναμένεται να οδηγηθούν σήμερα, Δευτέρα 11/3, και αύριο, Τρίτη 12/3, οι τρεις άνδρες από τη Ρουμανία, οι οποίοι συνελήφθησαν με την κατηγορία σεξουαλικής συνεύρεσης και ασέλγειας σε βάρος 14χρονης κοπέλας από τη Βουλγαρία.

Οι δύο συλληφθέντες, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, ομολόγησαν ότι είχαν συνευρεθεί σεξουαλικά με το κορίτσι και μάλιστα υποστήριξαν ότι η μητέρα και ο πατριός της το γνώριζαν.

Η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης, όταν το κορίτσι γέννησε ένα υγιές μωρό στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Η ανήλικη μιλάει σε παιδοψυχολόγο από το «Χαμόγελο του Παιδιού», που ζήτησε από την Εισαγγελέα ανηλίκων να παραμείνει το κορίτσι στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ Χανίων, ο Πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού», Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, περιέγραψε βήμα-βήμα την πορεία και αυτής της νοσηρής υπόθεσης, που έγινε γνωστή στις Αρχές μετά την επώνυμη καταγγελία Ρεθυμνιώτη.

Πηγή: newsbeast.gr




Ελεύθεροι με εγγυήσεις οι 11 κατηγορούμενοι για δωροδοκία στο Κιλκίς

Με περιοριστικούς όρους και χρηματικές εγγυήσεις που φτάνουν τις 60.000 ευρώ αφέθηκαν ελεύθεροι, μετά την απολογία τους στην ανακρίτρια, οι 11 κατηγορούμενοι που συνελήφθησαν από τους «αδιάφθορους» της ΕΛ.ΑΣ. για δωροδοκία – δωροληψία με επίκεντρο τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Κιλκίς.

Ανάμεσά τους είναι τρεις υπάλληλοι της συγκεκριμένης Διεύθυνσης, διεκπεραιωτές κι ένας μηχανικός.

Ύστερα από μαραθώνια διαδικασία που ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής, ανακρίτρια και εισαγγελέας αποφάσισαν να αφεθούν ελεύθεροι όλοι οι εμπλεκόμενοι, κατά περίπτωση, υπό τους όρους της απαγόρευσης εξόδου, της εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα και της καταβολής εγγυοδοσίας.

Στους τρεις υπαλλήλους στους οποίους, μεταξύ άλλων, απαγγέλθηκε κακουργηματική δίωξη για δωροληψία επιβλήθηκαν εγγυήσεις 20.000 και 60.000 ευρώ, ενώ οι εγγυήσεις για όσους διώκονται για κακουργηματική δωροδοκία κυμάνθηκε από 4.000 έως 5.000 ευρώ.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., στους κατηγορούμενους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, καταλογίζονται τα εξής:

-εξυπηρετούσαν κατά προτεραιότητα («γρηγορόσημο») τους διεκπεραιωτές σε σχέση με τους υπόλοιπους πολίτες κατά τη διευθέτηση υποθέσεων των πελατών τους (π.χ. έκδοση αδειών κυκλοφορίας, μεταβιβάσεις, κ.ά.), λαμβάνοντας αντίστοιχα χρηματικά ποσά και παρακάμπτοντας τη νόμιμη διαδικασία,

-χορηγούσαν συγκεκριμένες πινακίδες κυκλοφορίας με εύκολη ή συγκεκριμένη αρίθμηση (π.χ. ημερομηνία γέννησης, έτος ίδρυσης αγαπημένης ομάδας, μοτίβο όπως αριθμός «καθρέπτης» 1991),

-προέβαιναν στην υπεξαγωγή πινακίδων κυκλοφορίας, οι οποίες στη συνέχεια παραχωρούνταν στους ιδιώτες – διεκπεραιωτές, χωρίς να έχουν προηγουμένως εκδοθεί οι αντίστοιχες άδειες κυκλοφορίας.

Από τη μέχρι τώρα έρευνα έχουν διαπιστωθεί 116 περιπτώσεις έκδοσης άδειας τρέιλερ, 64 περιπτώσεις κατά προτεραιότητα εξυπηρέτησης, 60 περιπτώσεις χρήσης της σφραγίδας του μηχανικού, 28 περιπτώσεις υπεξαγωγής πινακίδων κυκλοφορίας, 13 περιπτώσεις χορήγησης πινακίδων με εύκολη αρίθμηση και 8 περιπτώσεις έκδοσης αδειών κυκλοφορίας με πλαστά δικαιολογητικά και εξασφάλισης αριθμού πρωτοκόλλου.

Τα επιμέρους χρηματικά ωφελήματα που λάμβαναν δύο από τους κατηγορούμενους υπαλλήλους, κυμαίνονταν κατά περίπτωση από 5 έως 150 ευρώ για θέματα όπως η παράκαμψη προτεραιότητας, η παροχή πινακίδων κυκλοφορίας με εύκολη αρίθμηση ή η έκδοση αδειών κυκλοφορίας με πλαστά δικαιολογητικά, όπως αναφέρεται στη δικογραφία.

Στην περίπτωση όμως του συγκατηγορούμενου προϊσταμένου τους, τα ποσά καθορίζονταν σε 200 ευρώ για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας ρυμουλκούμενου τροχοφόρου (τρέιλερ) και 1.000 ευρώ για την εξασφάλιση πρωτοκόλλου με ημερομηνία προγενέστερη της λήξης προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών.

Απολογούμενοι οι ίδιοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες τονίζοντας ότι δεν προέβησαν σε ενέργειες που αντίκεινται στα καθήκοντά τους, αρνούμενοι ότι λάμβαναν ωφελήματα.

Κατά πληροφορίες, οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. αναμένεται να επεκταθούν και σε άλλες διευθύνσεις Μεταφορών σε νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr




Στον εισαγγελέα οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας | Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον σύντροφό της

Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία που βλέπουν, συνεχώς, το «φως» της δημοσιότητας σχετικά με την άγρια δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας από τη Θεσσαλονίκη από τον 39χρονο σύντροφό της και έναν 34χρονο φίλο του. Οι δύο άνδρες θα οδηγηθούν σήμερα, Τετάρτη (10/1), στον εισαγγελέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες και όπως φέρεται να παραδέχθηκαν και οι δύο συλληφθέντες στους αστυνομικούς που τους εξέτασαν, ήθελαν να σκηνοθετήσουν μια ληστεία εις βάρος της 41χρονης, με σκοπό να της πάρουν τα κλειδιά του πατρικού της σπιτιού και την επόμενη ημέρα να κάνουν διάρρηξη εκεί, προκειμένου να πάρουν ένα ποσό 7.000 με 8.000 ευρώ, που πίστευαν ότι έκρυβε η άτυχη Γεωργία εκεί.

Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, ο 39χρονος, με στόχο τη δημιουργία άλλοθι πήρε τη Γεωργία από το κατάστημα που εργαζόταν, για να πάνε μαζί στο διαμέρισμά του στην Καλαμαριά.

Εκεί τους περίμενε ο 34χρονος φίλος του με κουκούλα. Όταν έφτασαν, επιτέθηκε στην έγκυο, τη φίμωσε, της έδεσε τα χέρια και την οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα. Μέσα στο σκοτάδι, τον ρόλο του ληστή άρχισε να παίζει και ο 39χρονος, αλλάζοντας τη φωνή του.

Τον αναγνώρισε και τη μαχαίρωσε

Ο 34χρονος ισχυρίζεται ότι κάποια στιγμή κατέβηκε στο αυτοκίνητό του και μετά από λίγο τον φώναξε ο 39χρονος, λέγοντάς του ότι σκότωσε την 41χρονη και να πάει να τον βοηθήσει.

Όλα δείχνουν ότι η 41χρονη αντιλήφθηκε ότι οι δήθεν ληστές ήταν ο ίδιος ο σύντροφός της και ο 34χρονος φίλος του, τον οποίο γνώριζε.

Το σχέδιο απέτυχε και τότε ο 39χρονος φέρεται να αποτελείωσε την άτυχη γυναίκα με μια μαχαιριά στον λαιμό.

«Ήταν βίαιος, ζήλευε, έψαχνε θύματα να τους φάει τα λεφτά» -Τι λέει η πρώην σύζυγος του δολοφόνου

Για έναν άνθρωπο βίαιο, ο οποίος τη χτυπούσε με αγριότητα, ακόμα κι όταν ήταν έγκυος, κάνει λόγο η πρώην σύζυγος του 39χρονου. Η γυναίκα αποκαλύπτει ότι τη χτυπούσε, απειλούσε ότι θα «σκοτώσει την ίδια και τη μητέρα της» και μάλιστα τον είχε καταγγείλει, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

«Τον είχα καταγγείλει για ξυλοδαρμό. Όλες τις συντρόφους του τις χτυπούσε. Είχε εμμονή με τις γυναίκες. Ήξερα ότι θα κάνει κακό» δήλωσε η ίδια, μιλώντας στο Live News.

«Εγώ βασικά τον είχα δει στον ύπνο μου. Τον είχα δει να κρατάει μαχαίρι, προτού γίνει το σκηνικό, αλλά πιστεύω ότι έψαχνε την κατάλληλη ευκαιρία. 31/12 σου λέει, ο κόσμος βγαίνει έξω, διασκεδάζει, ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί», περιέγραψε η γυναίκα, μιλώντας για το προαίσθημα που είχε ότι αυτός ο άνθρωπος θα έκανε κακό.

«Με είχε χτυπήσει στο μάτι. Του είχα κάνει και μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα. Εγώ προσπαθούσα χρόνια, αλλά αυτός απειλούσε. “Θα σε σκοτώσω εσένα, τη μάνα σου”… Πολύς τσακωμός, με τα παιδιά, με εμένα. Εγώ δούλευα, αυτός ζήλευε που δούλευα. Μετά, δεν μπορούσα να μιλήσω σε συνάδελφο, γιατί έλεγε: “Τον έχεις φίλο”», σημείωσε.

Για «μεγάλο έρωτα» μιλούσε στα στα social media

Την ίδια στιγμή, όπως μετέδωσε την Τετάρτη (10/1) σε σχετικό της ρεπορτάζ η εκπομπή του «Mega» «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο 39χρονος σύντροφος της Γεωργίας της παρουσίαζε στα social media έναν έρωτα μεγάλο με τη Γεωργία. Τα τελευταία τρία χρόνια, που φαίνεται να είχαν δεσμό, της αφιέρωνε τραγούδια, ποιήματα και στιχάκια, για να τα δουν όλοι.

«Βλέπω όλες τις ζωγραφιές του κόσμου μέσα στα δικά σου μάτια γιατί εσύ μόνο μπορείς και ζωγραφίζεις την αγάπη στην καρδιά μου. Το βλέμμα σου είναι ένα βιβλίο που ποτέ δεν τελειώνει. Μέσα σ’ αυτό διαβάζω τον κόσμο! Χρόνια μας πολλά καρδιά μου», είχε γράψει σε ανάρτησή του.

Μέχρι και τατουάζ στο χέρι του είχε κάνει το όνομά της, για να την έχει, όπως έλεγε, για πάντα στην αγκαλιά του: «Αποτυπωμένη στο χέρι μου, θρονιασμένη στην καρδιά μου, η απόλυτη ευτυχία να σε έχω στην αγκαλιά μου», γράφει σε ανάρτηση με τη φωτογραφία του τατουάζ.

 




Ροδόπη | Συνελήφθησαν 2 Έλληνες κατηγορούμενοι για παράβαση της νομοθεσίας περί εράνων και λαχειοφόρων αγορών

Συνελήφθησαν την Τρίτη (21-11-2023) το απόγευμα, σε οικισμό της Ροδόπης, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κομοτηνής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, δύο (2) Έλληνες, κατηγορούμενοι για παράβαση της νομοθεσίας περί εράνων και λαχειοφόρων αγορών. 

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο εσωτερικό του βρέθηκαν 62 ημερολόγια τα οποία όπως προέκυψε τα διέθεταν προς πώληση, για λογαριασμό οργανισμού, χωρίς να κατέχουν την απαιτούμενη άδεια από το νόμο. 

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω ημερολόγια και χρηματικό ποσό.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ροδόπης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής.




Νέα Φιλαδέλφεια: Προφυλακιστέοι οι 105 κατηγορούμενοι, άρχισε η μεταγωγή τους σε 16 φυλακές

Προφυλακιστέοι κρίθηκαν και οι 105 χούλιγκαν για τα αιματηρά επεισόδια και τη δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, στη Νέα Φιλαδέλφεια

Στους κατηγορούμενους προστέθηκε και Κροάτης, που συνελήφθη αργότερα. Για ακόμη έναν Έλληνα δεν έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης, καθώς δεν έχουν ταυτοποιηθεί τα πλήρη στοιχεία του, όπως αναφέρει η ΕΡΤ.

Σε 16 φυλακές οι κατηγορούμενοι

Οι κατηγορούμενοι κατά τη διαδικασία αρνήθηκαν κάθε σχέση με την αιματηρή συμπλοκή, ενώ ένας 40χρονος κατηγορούμενος ο οποίος φέρεται να είναι επικεφαλής της κροατικής ομάδας φανατικών φιλάθλων, «Bad Blue Boys» ισχυρίστηκε στην απολογία του πως ήρθε αεροπορικώς από τη Βιέννη, όπου διαμένει, για να χειροκροτήσουν την ομάδα τους μετά το τέλος της προπόνησης της, και εκεί, όπως ισχυρίστηκε, δέχθηκαν επίθεση από τη αντίπαλη ομάδας, ενώ αρνήθηκε τον αρχηγικό του ρόλο.

iefimerida.gr

 




Νέα Φιλαδέλφεια: «Είχα σουγιά για τη δουλειά μου» – Τι λένε οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του Μιχάλη

Τι υποστηρίζουν στις μαραθώνιες απολογίες τους οι πρώτοι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή στη Νέα Φιλαδέλφεια

Τον ισχυρισμό ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια και καμιά συμμετοχή στην ανθρωποκτονία σε βάρος του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή προβάλλουν ενώπιον των τριών ανακριτών στις μαραθώνιες απολογίες τους οι πρώτοι κατηγορούμενοι, σε μια προσπάθεια να υπερασπιστούν εαυτούς και να πείσουν τις δικαστικές αρχές ότι δεν έχουν διαπράξει καμία από τις βαριές αξιόποινες  πράξεις που τους αποδίδονται με βάση την ασκηθεισα ποινική δίωξη.

«Είχαμε μεταβεί στο γήπεδο OPAP ARENA Αγία Σοφία, προκειμένου να παρακολουθήσουμε την προπόνηση της ομάδας μας, Ντιναμό Ζάγκρεμπ, την προηγούμενη ημέρα του αγώνα με την ΑΕΚ, για τον οποίο αγώνα δεν είχαμε εξασφαλίσει εισιτήρια, κατόπιν της απαγόρευσης της UEFA και απροσδόκητα βρεθήκαμε αναμεμειγμένοι σε εκτεταμένα, βίαια επεισόδια και έκτροπα που ελάμβαναν χώρα τουλάχιστον για μισή ώρα, χωρίς την έγκαιρη επέμβαση της αστυνομικής αρχής» αναφέρει χαρακτηριστικά ένας εκ των κατηγορουμένων στο υπόμνημά του.

«Οι αστυνομικές δυνάμεις μας ακολούθησαν και φοβισμένοι από την ένταση και τα καπνογόνα που έριχναν Έλληνες φίλαθλοι, τελικά μας ακινητοποίησαν και στη συνέχεια μας συνέλαβαν» προσθέτει ο κατηγορούμενος σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τη στάση του τα κρίσιμα λεπτά.

Και καταλήγει: «Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω λόγω της απόστασης ποιος πραγματικά έπληξε με αιχμηρό αντικείμενο, μαχαίρι τον άτυχο Μιχάλη Κατσουρή, αποτρόπαια πράξη, για την οποία λυπηθήκαμε βαθύτατα».

«Είχα τον σουγιά για τη δουλειά μου»

Για δουλειά  υποστήριξε ότι βρέθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια το βράδυ της Δευτέρας ο  22χρονος κατηγορούμενος με καταγωγή από την Αλβανία, στην κατοχή του οποίου εντόπισαν οι αρχές έναν αναδιπλούμενο σουγιά.

«Είμαι ηλεκτρολόγος. Στις 7/8/2023, ήμουν στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας για δουλειά. Τελείωσα αργά τη δουλειά. Είχα δώσει ραντεβού με την κοπέλα μου στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΠΕΡΙΣΣΟΣ» για να συνεχίσουμε με τρένο με κατεύθυνση τον Πειραιά, με σκοπό να φτάσουμε στο Γαλάτσι», υποστήριξε για ανά δικαιολογήσει την παρουσία του στο επίμαχο σημείο.

Ο κατηγορούμενος που σύμφωνα με πληροφορίες έχει τεθεί στο βασικό κλοιό των υπόπτων για τη δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, υποστηρίζει ότι πήγε στο χώρο των επεισοδίων, μετά από τις φωνές και τις φωτοβολίδες, που είδε να εκσφενδονίζονται πέριξ του γηπέδου.

«Όσο περίμενα έξω από το σταθμό, άκουσα φωνές, εκρήξεις και φωτοβολίδες και πήγα να δω τι γίνεται. Δε συμμετείχα στα επεισόδια».

Για το μαχαίρι που βρέθηκε πάνω του, ο 22χρονος υποστηρίζει ότι το είχε επάνω του για τη δουλειά του. «Ο αναδιπλούμενος σουγιάς που βρέθηκε επάνω μου, είναι για τη δουλειά μου. Το χρησιμοποιώ στη δουλειά μου. Δεν είμαι οργανωμένος οπαδός του ΠΑΟ, είμαι απλός φίλαθλος. Πηγαίνω στο γήπεδο, με τον πατέρα μου και τον αδερφό μου, όποτε βρίσκω φθηνά εισιτήρια. Ζήτω να γίνει άρση απορρήτου των επικοινωνιών μου, να ελεγχθεί το κινητό μου και να μου πάρουν δείγμα dna, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι δεν έχω καμία σχέση με τα όσα με κατηγορούν».

«Το μόνο μεμπτό είναι ότι βρέθηκα στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή»

Την τυχαία παρουσία του στο σημείο υποστήριξε και ο 27χρονος Έλληνας κατηγορούμενος, στο κατάστημα του οποίου στους Αμπελοκήπους έγινε χθες καταδρομική επίθεση από οπαδούς της ΑΕΚ.

«Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία σχέση έχω με όσα συνέβησαν στην περιοχή της νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ των εγκληματιών Κροατών, οι οποίοι ήρθαν στην Ελλάδα, για να σκοτώσουν και να καταστρέψουν περιουσίες, και των κακοποιών οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ, οι οποίοι είχαν φονικό ραντεβού με τους εγκληματίες Κροάτες και ήταν ομοίως ένοπλοι με μαχαίρια, σιδηρολοστούς, ξύλινα ρόπαλα και άλλα επικίνδυνα όπλα, όπως προκύπτει από τα βίντεο, τα οποία κατέσχεσε και εισήγαγε στη δικογραφία η ΕΛΑΣ», αναφέρεται σχετικά στο απολογητικό υπόμνημά του.

Ο κατηγορούμενος ο οποίος έχει και στο παρελθόν απασχολήσει τις αρχές για περιστατικά οπαδικής βίας υποστηρίζει κατά πληροφορίες στο απολογητικό του υπόμνημα: « Την επίμαχη μέρα κατά τις απογευματινές ώρες επισκέφτηκα το κατάστημα στην περιοχή της Νέας Ιωνίας Αττικής μαζί με την αρραβωνιαστικιά μου και τον εν δυνάμει συνέταιρο στο νέο επαγγελματικό μας εγχείρημα, με σκοπό να εποπτεύσουν τις εγκαταστάσεις της εν λόγω επιχείρησης και στη συνέχεια συναντήθηκα με ένα γνωστό μου στην οικία του στην περιοχή της νέας Ιωνίας, για τον έλεγχο της κατάστασης της μοτοσικλέτας που διέθετε προς πώληση και είχα εκδηλώσει από πλευράς μου ενδιαφέρον αγοράς».

Μάλιστα ο 27χρονος υποστηρίζει ότι δε γνώριζε τους συγκεντρωμένους Κροάτες χούλιγκαν.

«Ενώ συζητούσαμε, περί ώρα 11 παρά το βράδυ ακούσαμε δυνατούς κράτους λάμψης, κροτίδες, φωτοβολίδες και εκρηκτικές ύλες από την περιοχή το γήπεδο της ΑΕΚ, οπότε εκ περιεργείας έσπευσα στο σημείο επί της οδού Αλεξάνδρου Παπαναστασίου και δη στο σημείο προέλευσης του εκκωφαντικό θόρυβο, το οποίο απέχει μόλις 5 λεπτά με τα πόδια, προκειμένου να διαπιστώσω τι συνέβη.

Όταν έφτασα στο σημείο είδα και άκουσα να εκρήγνυται κροτίδες και να ακούγονται κραυγές και βρισιές των εμπλεκομένων, οπότε αποχώρησα φοβούμενος για την σωματική μου ακεραιότητα, και κατευθύνθηκα στο σταθμό του Περισσού κινούμενος επί της οδού Παπαναστασίου και εκείνη τη στιγμή συνέπεσε να μετακινούνται προς τα εκεί τα άγνωστα πρόσωπα, των οποίων δε γνώριζα ούτε καν την εθνικότητα».

Και συμπληρώνει: «Βρέθηκα στην ευρύτερη περιοχή να περπατώ και όχι να τρέχω, χωρίς να φοράω κουκούλα, κράνος, γάντια και κυρίως δεν ευρέθη στην κατοχή μου κανένα μαχαίρι και κανένας σουγιάς από αυτούς που κατασχέθηκαν, κανένα ξύλο, κανένας σιδηρολοστός και κανένα αιχμηρό αντικείμενο. Το μόνο μεμπτό είναι ότι βρέθηκα στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή!», υποστηρίζει ο κατηγορούμενος.

Κι ενώ για την αστυνομία είναι εκ των 5 βασικών υπόπτων για τη δολοφονία του άτυχου φιλάθλου της ΑΕΚ, δηλώνει αθώος και μόνο οργανωμένος οπαδός του Παναθηναϊκου.

«Η όλη εμπλοκή μου στην εν λόγω υπόθεση και η μετέπειτα σύλληψη μου στηρίζεται, όπως προκύπτει από το διαβιβαστικό της αστυνομίας, στο ότι είμαι οργανωμένος οπαδός του Παναθηναϊκού και στην αυθαίρετη και ψεύδη μαρτυρική κατάθεση ενός νεαρού αστυνομικού της ομάδας Δράσης της ΕΛ. ΑΣ., ο  όποιος με είδε να περπατάω σε μια οδό κοντά στο σημείο, όπου έγιναν τα επεισόδια στην Φιλαδέλφεια».

Μάλιστα στηρίζει την αθωότητά του στο γεγονός ότι συνελήφθη από τους άνδρες της ομάδας Δράση σε δρόμο που δε θα επέλεγε αν προσπαθούσε να κρυφτεί αλλά και στη σωματική του διάπλαση, καθώς όπως υποστηρίζει λόγω ύψους, θα ήταν ευδιάκριτο στα βίντεο που έχουν συλλεγεί από τις διωκτικές αρχές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με δήλωση του δικηγόρου του Αλέξη  Κουγια στη δικογραφία υπάρχει βίντεο που δειχνει έναν δράστη και μόνο του το θύμα και ότι δέχεται από πίσω τη μαχαίρια.




Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθησαν 2 αλλοδαποί κατηγορούμενοι για συναυτουργία, κλοπή τροχοφόρων και πλαστογραφία

Συνελήφθησαν 2 αλλοδαποί κατηγορούμενοι για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, για συναυτουργία,κλοπή τροχοφόρων και πλαστογραφία

Συνελήφθησαν χθες (28-7-2023) το βράδυ, στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου από αστυνομικούς του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, δύο αλλοδαποί, κατηγορούμενοι για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, συναυτουργία, κλοπή τροχοφόρων και πλαστογραφία.

Ειδικότερα, οι δράστες ως οδηγοί δύο πολυτελών Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων μετέβησαν από κοινού στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων, προκειμένου να πραγματοποιήσουν έξοδο από τη Χώρα.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί με τη συνδρομή αξιωματούχων της FRONTEX διαπίστωσαν ότι οι αριθμοί πλαισίου και των δύο οχημάτων ήταν παραποιημένοι, ενώ όπως προέκυψε τα οχήματα είναι καταχωρημένα από τις Αρχές του Ηνωμένου Βασιλείουως κλαπέν.

Κατασχέθηκαν τα παραπάνω οχήματα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων.




Δολοφονία Άλκη – Εισαγγελέας: Χωρίς ελαφρυντικά οι 12 κατηγορούμενοι

Στη συνέχεια αναμένεται η σχετική απόφαση του δικαστηρίου και ακολουθεί η απόφαση επί των ποινών

Η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου πρότεινε να απορριφθεί η χορήγηση ελαφρυντικών στους 12 οπαδούς που δικάζονται για τη δολοφονία του 19χρονου Άλκη και τον τραυματισμό των δύο φίλων του, στην περιοχή Χαριλάου Θεσσαλονίκης.

Όλοι, εκτός από τον 1ο, ζήτησαν το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου, καθώς όλοι έχουν λευκό ποινικό μητρώο. Τέσσερις (1ος, 2ος, 3ος και 9ος) ζήτησαν το ελαφρυντικό της ειλικρινούς μεταμέλειας και οι υπόλοιποι το ελαφρυντικό της μετέπειτα καλής συμπεριφοράς, σύμφωνα με το grtimes.

Οι 7 από τους κατηγορούμενους κρίθηκαν ομόφωνα ένοχοι για την ανθρωποκτονία του Άλκη και 5 για συνέργεια. Για την απόπειρα ανθρωποκτονίας του Α.Β, με ενδεχόμενο δόλο, κρίθηκαν ένοχοι 5 και για συνέργεια 7.

Κατά πλειοψηφία (5-2), ο ένας κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για απόπειρα ανθρωποκτονίας του Δ.Κ, με ενδεχόμενο δόλο, και οι υπόλοιποι για συνέργεια. Οι δύο τακτικές δικαστές που μειοψήφησαν έκριναν ότι η πράξη έπρεπε να χαρακτηριστεί ως βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη.

Επιπλέον, κρίθηκαν ένοχοι και οι 12 για συμπλοκή, οι 10 για κατοχή αντικειμένου που μπορεί να προκαλέσει σωματικές βλάβες και για οπλοφορία, οι 7 για οπλοχρησία.

Στη συνέχεια αναμένεται η σχετική απόφαση του δικαστηρίου και ακολουθεί η απόφαση επί των ποινών.

 

Πηγή: newsbeast.gr