Καθαγιάστηκε το υδραγωγείο της Κομοτηνής

Καθαγιάστηκε το υδραγωγείο της Κομοτηνής από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας & Κομοτηνής κκ Παντελεήμονα στο πλαίσιο του εορτασμού των φετινών Θεοφανείων.

Παρουσία αρκετού κόσμου, εκπροσώπων των αρχών, των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, μετά τον Μεγάλο Αγιασμό στις εκκλησίες, τελέστηκε ο καθαγιασμός των υδάτων, παρουσία και του δημάρχου Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη.