Προανακριτική για Τέμπη: Με υπόμνημα κατέθεσε ο Τριαντόπουλος – Ένταση με την αντιπολίτευση

Με φόντο τις σκιές του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος και την υπό διερεύνηση αλλοίωση στοιχείων για τον τόπο της σύγκρουσης, συνεχίστηκε η συνεδρίαση της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής για την υπόθεση Τεμπών, που αφορά τον πρώην υφυπουργό Χρήστο Τριαντόπουλο.

Ο κ. Τριαντόπουλος επέλεξε να καταθέσει μέσω μονοσέλιδου υπομνήματος, το οποίο προκάλεσε την άμεση αντίδραση της αντιπολίτευσης. Η αξιωματική αντιπολίτευση υποστήριξε ότι έπρεπε πρώτα να κληθούν μάρτυρες και έκανε λόγο για παραβίαση του Κανονισμού της Βουλής.

Το υπόμνημα αναγνώστηκε από τον πρόεδρο της Επιτροπής, Π. Καππάτο, χωρίς προηγουμένως να τεθεί σε ψηφοφορία η ένσταση της αντιπολίτευσης, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει έντονη αντιπαράθεση μεταξύ των μελών της επιτροπής.




Eρώτηση για την κρίση στον κλάδο της κτηνοτροφίας κατέθεσε ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Αριστεράς Χουσεΐν Ζεϊμπέκ

Ερώτηση στη Βουλή για την πολυεπίπεδη κρίση με την οποία βρίσκεται αντιμέτωπος ο κλάδος της κτηνοτροφίας (πλημμύρες, έξαρση ζωονόσων κλπ.), με την κυβέρνηση απούσα, όπως αναφέρει, κατέθεσε ο βουλευτής Ξάνθης και τομεάρχης Αγροτικών με τη Νέα Αριστερά Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.

Όπως σημειώνει ο κ. Ζεϊμπέκ η κυβερνητική αδιαφορία, η υποτίμηση του κινδύνου, η απουσία πρόληψης και ελέγχων στα σύνορα, προκάλεσαν εκτεταμένες απώλειες σε ζωικό κεφάλαιο κατά την έξαρση των ζωονόσων με αποτέλεσμα σήμερα οι κτηνοτρόφοι να έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους και μάλιστα να μην έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ ως αποζημίωση για τις τεράστιες απώλειες που υπέστησαν.

«Με ότι αυτό συνεπάγεται στο εισόδημά τους και στην εθνική παραγωγή», καταλήγει η ανακοίνωση του κ. Ζεϊμπέκ.

Πηγή: ertnews.gr




Υπόμνημα γιατρών με προτάσεις για την έλλειψη μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο Νοσοκομείο Λήμνου

Η Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου  Λήμνου κα Ελένη Φαρμάκη, συναντήθηκε την Παρασκευή 30.08.24 με τον Υπουργό Υγείας κ.Άδωνι Γεωργιάδη, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο νησί μας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, έγινε αναφορά στις δυνατότητες και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Νοσοκομείο – ΚΥ Λήμνου, αλλά και στα γενικότερα προβλήματα του χώρου της υγείας, τόσο της ιατρικής κοινότητας όσο και των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού μας.

Ακολούθησε μια εποικοδομητική συζήτηση με τον Υπουργό Υγείας αλλά και με τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου κα Λ.Β.Βιλδιρίδη και τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ κο Χ.Ροϊλό, που τον συνόδευαν, σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης των θεμάτων που αναπτύχθηκαν και τους επιδόθηκε υπόμνημα με τις θέσεις και τα αιτήματα του ΙΣ Λήμνου.

Θέσεις και αιτήματα, όπως έχουν διαμορφωθεί από τη Γενική Συνέλευση του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου, σχετικά με τις ιδιαιτερότητες της “νησιωτικότητας” και τη θέσπιση ειδικών κινήτρων προκειμένου να στελεχωθούν επαρκώς οι Δομές Υγείας στα νησιά μας, να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στους πολίτες και να αυξηθεί το αίσθημα υγειονομικής ασφάλειας σε κατοίκους και επισκέπτες.

Στην ομιλία που παρέθεσε αργότερα στο ξενοδοχείο «Διαμαντίδης», ο Ι.Σ Λήμνου διαπίστωσε, ότι ο Υπουργός υιοθέτησε καταρχήν τα βασικά σημεία του υπομνήματος. Ευελπιστούμε ότι σύντομα αυτά θα εφαρμοστούν και στην πράξη.

«Ως Ιατρικός Σύλλογος Λήμνου επιδιώκουμε την εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους Φορείς και τις Αρχές. Υπηρετώντας τον θεσμικό μας ρόλο συμμετέχουμε στον δημόσιο διάλογο, προτείνουμε, διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε για μία Λήμνο με αξιοπρεπή Δημόσια Υγεία» σημειώνει στο Δελτίο Τύπου, ο Ιατρικός Σύλλογος του νησιού.

Διαβάστε, παρακάτω, το υπόμνημα που επιδόθηκε στον Υπουργό Υγείας, από τον Ιατρικό Σύλλογο του νησιού: 

ΑΓια την αντιμετώπιση της σοβαρής έλλειψης μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο ΓΝ-ΚΥ Λήμνου,επιβάλλεται να δοθούν ισχυρά κίνητρα  στους ιατρούς προκειμένου να υπάρξει ενδιαφέρον εκ μέρους τους για τη στελέχωσή του, όπως και των υπόλοιπων νησιωτικών δομών υγείας.

Αρχικά, θα θέλαμε να τονίσουμε το ζήτημα των αμοιβών των ιατρών του ΕΣΥ, οι οποίες παραμένουν απαξιωτικά χαμηλές και δεν ικανοποιούν τις σημερινές ανάγκες διαβίωσης, ιδιαίτερα σε νησιά όπως η Λήμνος με υψηλά ενοίκια κατοικιών, ακριβά καύσιμα, αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια και ΦΠΑ 24 %.

Εκτός από την επιτακτική ανάγκη αύξησης των μισθών ώστε να προσεγγίσουν το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ιδιαίτερα για τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας κατηγορίας «άγονο», επιβάλλεται η αναπροσαρμογή-αύξηση και άμεση χορήγηση του επιδόματος αγόνου γραμμής με βάση τους σημερινούς μισθούς.

Άλλα οικονομικά κίνητρα, όπως η χορήγηση στεγαστικού επιδόματος ή χαμηλότοκου δανείου για αγορά μόνιμης κατοικίας, καθώς και η φορολόγηση των τακτικών αποδοχών και των εισοδημάτων από εφημερίες με διαφορετικό συντελεστή, θα μπορούσαν να συμβάλλουν ισχυρά στην προσέλκυση των ιατρών στα νησιά.

Επιπλέον των οικονομικών, ως ισχυρά κίνητρα μπορούν να λειτουργήσουν:

α) η δυνατότητα λήψης διδακτορικών – μεταπτυχιακών, η χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για μετεκπαίδευση ή εξειδίκευση, καθώς και η παρακολούθηση συνεδρίων με ανάληψη του κόστους από το Νοσοκομείο.
β) η προκήρυξη των κενών οργανικών θέσεων σε βαθμό Διευθυντή ή Επιμελητή Α’ και η ταχύτερη βαθμολογική εξέλιξη των ιατρών. 

Τα κίνητρα αυτά πρέπει να αφορούν όλους τους ιατρούς των Νοσοκομείων των άγονων και νησιωτικών περιοχών και όχι μόνο τους νεοδιοριζόμενους ή ιατρούς ορισμένων ειδικοτήτων, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργία του ιδρύματος σε συνθήκες ισότητας και δεοντολογίας.

Ιδιαίτερα για τα νησιωτικά Νοσοκομεία, όπως της  Λήμνου, σημαντικό είναι να μην υπάρχουν μονήρεις ειδικότητες αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον δύο θέσεις ιατρών σε κάθε ειδικότητα, προκειμένου να δημιουργείται ένα γόνιμο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον (ισχυρό κίνητρο για την παραμονή του ιατρού στη θέση που διορίστηκε).

Επιπρόσθετα, οι προκηρύξεις που προκύπτουν άγονες  να παραμένουν ανοιχτές έτσι ώστε να αποφεύγεται η χρονοβόρα γραφειοκρατία και να καλύπτονται άμεσα οι κενές θέσεις μόλις υπάρξει ενδιαφέρον.

Β. Οι  Αγροτικοί Ιατροί που υπηρετούν στα Αγροτικά Ιατρεία του νησιού μας είναι  επιφορτισμένοι και με την εξυπηρέτηση των Επειγόντων Περιστατικών του ΓΝ – ΚΥ Λήμνου και συμβάλλουν με αυτό τον τρόπο καθοριστικά στη λειτουργία του.

Γίνεται εμφανής η ανάγκη έγκαιρης προκήρυξης της θέσης και γρήγορης αναπλήρωσης του Αγροτικού Ιατρού που ολοκληρώνει την Υπηρεσία Υπαίθρου, προκειμένου να μη δημιουργούνται κενά στο πρόγραμμα εφημεριών και ταλαιπωρία στην εξυπηρέτηση των ασθενών. 

ΓΈνα αξιόλογο και αξιόμαχο ιατρικό δυναμικό του νησιού μας και του συλλόγου μας αποτελούν οι Στρατιωτικοί Ιατροί που υπηρετούν στο Τάγμα Υγειονομικού της 88 ΣΔΙ. Οι συνάδελφοι θα μπορούσαν, μέσω ειδικής ρύθμισης, να στελεχώσουν και να ενισχύσουν τη λειτουργία του Νοσοκομείου μας, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των περιστατικών που αφορούν σε οπλίτες, στελέχη και μέλη των οικογενειών τους,  αντιμετωπίζεται από το πολιτικό Νοσοκομείο.

Προτείνουμε, επίσης, να μεριμνήσετε έτσι ώστε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, να μετατίθενται στη  Λήμνο Στρατιωτικοί Ιατροί με ειδικότητες, οι οποίες εκλείπουν από το Νοσοκομείο, ώστε να καλύπτονται κάποια κενά, έστω και προσωρινά.

ΔΜετά την παράθεση των θέσεών μας για τα κίνητρα που θα βοηθήσουν στη στελέχωση των “άγονων” Νοσοκομείων, θα θέλαμε να τονίσουμε πως στο οικονομικό κόστος από τη θέσπιση των παραπάνω κινήτρων θα πρέπει να συνυπολογισθεί το άμεσο όφελος τόσο από την μείωση των αεροδιακομιδών όσο και από την ελάττωση των μετακινήσεων των ασθενών και συγγενών τους  σε δομές υγείας εκτός νησιού.

Όσον αφορά  τις αεροδιακομιδές, είναι επιβεβλημένη η ίδρυση βάσης μηχανισμού αεροδιακομιδών στο Βόρειο Αιγαίο και προτείνουμε να είναι και η Λήμνος στις επιλογές σας για το σκοπό αυτό, αφού το αεροδρόμιό μας διαθέτει την αναγκαία υποδομή.

Επιπλέον,  είναι σημαντικό η διαχείριση της αεροδιακομιδής και η εξεύρεση κλίνης στο Νοσοκομείο υποδοχής του επείγοντος να γίνεται από το ΕΚΑΒ και όχι από τον εφημερεύοντα ιατρό που αδυνατεί να ανταπεξέλθει στη χρονοβόρα αυτή διαδικασία, στη φροντίδα του ασθενούς που χρήζει διακομιδής και στις ανάγκες της εφημερίας του Νοσοκομείου.

ΕΕδώ αξίζει να σημειωθεί η ανάγκη διασύνδεσης του Νοσοκομείου μας με συγκεκριμένες δομές Τριτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας της ηπειρωτικής χώρας,  προκειμένου τόσο τα επείγοντα περιστατικά όσο και αυτά που παραπέμπονται για περαιτέρω έλεγχο να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και αποτελεσματικά.

Πηγή : limnosfm100.gr




Γιάνης Βαρουφάκης | Κατέθεσε μήνυση κατά του γερμανικού κράτους

Μήνυση στο γερμανικό κράτος κατέθεσε ο Γιάνης Βαρουφάκης. Όπως αναφέρεται από το ΜέΡΑ25 «μόνη τροχοπέδη στον κατήφορο του γερμανικού κράτους προς τον ολοκληρωτισμό οι αγωγές κι οι αγώνες κατά της ανομίας και της καταπάτησης βασικών ελευθεριών».

 

Ολόκληρη η ανακοίνωση

« Η πρωτοφανής απόφαση των γερμανικών αρχών τον περασμένο Απρίλιο να απαγορεύσουν στον Γιάνη Βαρουφάκη την είσοδο αλλά και κάθε πολιτική δραστηριότητα ήταν μόνο η αρχή. Συνέχεια είχαν οι εξωφρενικές παραβιάσεις κάθε αρχή του κράτους Δικαίου, σε μια Ευρώπη που βουλιάζει όλο και περισσότερο στον ολοκληρωτισμό.

Αφού δεσμεύτηκαν στον δικηγόρο του γραμματέα του ΜέΡΑ25 ότι θα απαντούσαν εγγράφως σε τρία εύλογα ερωτήματα (Ποια αρχή εξέδωσε την απαγόρευση; Πότε; Με ποιο σκεπτικό;), οι γερμανικές αρχές τελικά απάντησαν πως… δεν θα απαντήσουν επικαλούμενες λόγους «εθνικής ασφάλειας» και επειδή οι τυχόν απαντήσεις θα υπονόμευαν την «ορθή εκτέλεση των καθηκόντων της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας και άλλων υπηρεσιών ασφάλειας που εμπλέκονται στην υπόθεση».

Με άλλα λόγια, ο Μητσοτακισμός έχει πλέον επεκταθεί σε δήθεν ευνομούμενες χώρες του ευρωπαϊκού Βορρά των οποίων οι αρχές πλέον όχι μόνο παραβιάζουν βασικές ελευθερίες αλλά, στο δρόμο που χάραξε ο Κ. Μητσοτάκης, γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους το δικαίωμα του πολίτη να γνωρίζει γιατί κατηγορείται, γιατί παρακολουθείται, γιατί του απαγορεύεται η πολιτική δραστηριότητα και η ελεύθερη μετακίνηση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μπροστά σε αυτή την ξεκάθαρη παραβίαση της γερμανικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, και ύστερα από διαβουλεύσεις με το ΜΕΡΑ25 Γερμανίας και τη νομική του ομάδα στη Γερμανία, ο Γιάνης Βαρουφάκης μηνύει τις γερμανικές αρχές στα γερμανικά δικαστήρια και επιφυλάσσεται να απευθυνθεί στα ευρωπαϊκά, για καταπάτηση βασικών δικαιωμάτων και συκοφαντική δυσφήμιση.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Γιάνης Βαρουφάκης ήταν προγραμματισμένο να μιλήσει την 12η Απριλίου στο Συνέδριο για την Παλαιστίνη – εκδήλωση που διοργανώθηκε από το MEΡA25 Γερμανίας, την Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη και άλλες οργανώσεις με στόχο τον διάλογο για το τι πρέπει να γίνει ώστε να εξασφαλιστούν ίσα πολιτικά δικαιώματα για όλες και όλους μεταξύ του Ιορδάνη Ποταμού και της Μεσογείου. Μην αντέχοντας το γεγονός ότι το ΜΕΡΑ25 συνδιοργάνωσε το Συνέδριο για την Παλαιστίνη με Εβραίους συντρόφους, κάτι που καθιστά γελοία την κατηγορία περί αντισημιτισμού, οι γερμανικές αρχές προέβησαν σε βίαιη καταστολή του Συνεδρίου και στη γνωστή απαγόρευση εισόδου στον Γιάνη Βαρουφάκη.

Με την επίκληση της «εθνικής ασφάλειας» για να δικαιολογήσουν της κατρακύλα τους προς τον ολοκληρωτισμό, και την πλήρη στήριξη του «δικαιώματος» του Ισραήλ να συνεχίζει ανενόχλητο την γενοκτονία των Παλαιστίνιων, οι γερμανικές κρατικές αρχές κατήργησαν, επί της ουσίας, τόσο το γερμανικό κράτος Δικαίου όσο και την πιο σημαντική αρχή της ΕΕ – την ελευθερία μετακίνησης και πολιτικής δραστηριότητας Ευρωπαίων πολιτών σε κάθε γωνιά της.

Το ΜέΡΑ25 | Ανατρεπτική Οικολογική Αριστερά καλεί κάθε πολίτη να συμπαραταχθεί κατά της αυθαίρετης, ολοκληρωτικής και βάναυσης επίκλησης της «εθνικής ασφάλειας» ώστε να καταργηθούν βασικά πολιτικά δικαιώματα που οι λαοί της Ευρώπης μάτωσαν για να κατακτήσουν. Εν τέλει, τίποτα δεν απειλεί την ασφάλεια των πολιτών, στη Γερμανία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όσο η απώλεια των βασικών μας δικαιωμάτων!»




Το Νοσοκομείο Καβάλας κατέθεσε πρώτο τον προϋπολογισμό για το 2024 στο Υπουργείο Υγείας

Αυτό τονίζει σε ανάρτησή του ο διοικητής της 4ης ΥΠΕ Δημήτρης Τσαλικάκης, κάνοντας ειδική αναφορά στο διοικητή του νοσοκομείου Αχιλλέα Γερόπουλο.

Αναφέρει μεταξύ άλλων:

“Δεν θα έκανα την ανάρτηση, αλλά το πάλευα δέκα χρόνια!!! Όταν βάλαμε το στοίχημα με τον Υφυπουργό κ. Θεμιστοκλέους ότι θα έχουμε αρχικούς προϋπολογισμούς στα Νοσοκομεία στις πρώτες μέρες του έτους, δεν άρεσε σε πολλούς, πολλοί δυσανασχέτησαν και άλλοι είπαν «ελα μωρέ 10 χρονια δεν τα κατάφερε κανεις»! Εμένα αυτά με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο! Πολύ γκρίνια! Πολλές εργατοώρες! Πιέση! Γιορτές! Αργίες! Απολογιστικά και κλεισιματα 2023! Όχι ευνοϊκο περιβάλλον! Σήμερα λοιπόν, όλα τα νοσοκομεία της 4ης Υπε (4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας και Θράκης) και όσο πρόλαβα να δω σχεδον όλα τα Νοσοκομεία της χώρας έχουν τους αρχικούς τους προϋπολογισμούς. Δεν θα επισημάνω τα αυτονόητα οφέλη, θα πω όμως ότι όλο αυτό έγινε γιατί ο Υφυπουργός, η Γεν.Γραμματέας κ. Βιλδιρίδη οι συνεργάτες τους και οι συνεργάτες μας, είχαν επιμονή, υπομονή και πίστεψαν ότι μπορεί να γίνει. Φυσικά οφείλω να δώσω συγχαρητήρια και να μνημονεύσω την προσφορά των Διοικήσεων των Νοσοκομείων της 4ης Υπε, των Διευθύνσεων των Οικονομικών Υπηρεσιών των Νοσοκομείων που τους πίεσα πολύ μέσα στις γιορτές, αλλά και ονομαστικά στους άμεσους συνεργάτες μου στην Υπε. Την κα Ελένη Βακαλιδου, προϊσταμένη της διεύθυνσης οικονομικής οργάνωσης και υποστήριξης Την κα Ευφροσύνη Εξάρχο, προισταμενη του τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης Την κα Χρυσούλα Παντελερη υπάλληλο του τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης και την Χαρούλα Κουτσού, υπάλληλο του τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης. Για την ιστορία 20.12.23, 6 αρχικοί προϋπολογισμοί της 4ης Υπε ήταν στο Υπ. Υγείας, με το ΓΝ Καβαλας (Αχιλλέας Γερόπουλος) να είναι ο πρώτος ελεγμένος που απεστάλη!!!




Ένσταση κατέθεσε ο Κωνσταντίνος Πεφάνης

Δικηγόρος εκπρόσωπος του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Κωνσταντίνου Πεφάνη, κατέθεσε το μεσημέρι της Παρασκευής (10/11) ένσταση στο Πρωτοδικείο Καβάλας.

Η ένσταση στρέφεται κατά της απόφασης 22/2023 του Πολυμελούς με την οποία επικυρώνονται τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών και των δύο Κυριακών στο Δήμο Καβάλας. Σύμφωνα με την απόφαση ο κ. Πεφάνης έλαβε 532 σταυρούς προτίμησης στις εκλογές της α’ Κυριακής, όσους και ο Σωτήρης Τσεκμέζογλου (και οι δύο υποψήφιοι με το συνδυασμό Μουριάδη).

Κατόπιν κλήρωσης που έγινε στο δικαστήριο εκλέγεται 19ος δημοτικός σύμβουλος από τη Δ.Ε. Καβάλας ο κ. Τσεκμέζογλου.

Ο κ. Πεφάνης ισχυρίζεται ότι οι σταυροί προτίμησης που έλαβε είναι περισσότεροι από 532 κι ως εκ τούτου δεν υπάρχει ισοψηφία με τον κ. Τσεκμέζογλου.

Με την ένσταση που κατατέθηκε θα εξεταστούν όλοι οι σταυροί προτίμησης του κ. Πεφάνη ώστε να αποδειχθεί το αληθές ή όχι του ισχυρισμού. Η διαδικασία δίνει το δικαίωμα στον κ. Τσεκμέζογλου να καταθέσει τη λεγόμενη αντένσταση.

Όλα αυτά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν πριν την 1η Γενάρη.

Πιθανότατα η ένσταση θα συζητηθεί (μαζί με την αντένσταση) αρχές Δεκέμβρη. (Πηγή φωτογραφίας Δήμος Καβάλας).

 

ΠΗΓΗ | proininews.gr




Βαρβάρα Μητλιάγκα: Κατέθεσε Συνδυασμό με 214 υποψήφιους! «Για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους»

Μήνυμα νίκης εξέπεμψε αμέσως μετά την κατάθεση του Συνδυασμού «ΕΝΤΟΣ» και των υποψηφίων του, η επικεφαλής της Παράταξης και υποψήφιας Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα

Η υποψήφια για τον Δήμο Σερρών μίλησε για ένα ψηφοδέλτιο Νίκης, που απαρτίζεται από 214 υποψηφίους, που έχουν γνώση των προβλημάτων και των προκλήσεων της πόλης, κυρίως όμως μπορούν να συμβάλουν στην κοινή προσπάθεια για να μπουν οι βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους πολίτες.

Αναλυτικά, η Βαρβάρα Μητλιάγκα δήλωσε τα εξής:

«Ο συνδυασμός «ΕΝΤΟΣ» απαρτίζεται από εξαιρετικούς συνδημότες και συνδημότισσες τους οποίους και ενώνει ένα κοινό όραμα για το αύριο του Δήμου και  η αγάπη για τον τόπο.

Το ψηφοδέλτιο Νίκης της Ενωτικής Τοπικής Συμφωνίας απαρτίζεται από 214 υποψηφίους που ως στόχο έχουν να δημιουργήσουν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους Σερραίους πολίτες.

Ένα δήμο που αξίζει να ζει κανείς και να είναι υπερήφανος.

Τα πρόσωπα που θα διεκδικήσουν την ψήφο των Σερραίων στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές έχουν γνώση των αναγκών της πόλης και λύσεις  και προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο».

Φυσικά, η Βαρβάρα Μητλιάγκα ευχαρίστησε από καρδιάς τους συμμετέχοντες στον συνδυασμό της, με τους οποίους και θα δώσει ένα μεγάλο αγώνα, κάνοντάς γνωστές θέσεις, προτάσεις, σχέδιο και όραμα για την πενταετία που έρχεται.




Ο Χαράλαμπος Χρυσανίδης κατέθεσε τον συνδυασμό του

Η υποψηφιότητα του συνδυασμού μας “ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ” κατατέθηκε εμπρόθεσμα πριν από λίγη ώρα στο Πρωτοδικείο Καβάλας, μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Εσωτερικών, αναφέρει σε χθεσινοβραδινή του ανάρτηση ο επικεφαλής Χαράλαμπος Χρυσανίδης
“Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στους 114 άξιους συνεργάτες μου, τις υποψήφιες και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, που αποφάσισαν να δώσουν δίπλα μου τη μάχη ώστε ο Δήμος Καβάλας να μπει επιτέλους στο δρόμο της προόδου.
Από αύριο θα έχουμε το χρόνο να πούμε περισσότερα.
Καλό μήνα με υγείᨔ.



Κατέθεσε πλήρη συνδυασμό η Μαρία Βαρύτη για τον Δήμο Παγγαίου

Κατέθεσε πλήρη συνδυασμό η Μαρία Βαρύτη για τον Δήμο Παγγαίου

“Καταθέσαμε ψηφοδέλτιο νίκης, διεκδικώντας ένα καλύτερο μέλλον.

Περισσότεροι από 200 συμπολίτες μας, από κάθε άκρη του Δήμου, ανεξαρτήτως ηλικίας και πολιτικών πεποιθήσεων πίστεψαν στο όραμα μας, να πάμε ξανά το Παγγαίο ψηλά!

Είμαι περήφανη που η ομάδα που έχουμε συγκεντρώσει έχει να προτάξει ήθος αξιοπρέπεια και όρεξη για δουλειά – τα απαραίτητα συστατικά για μια νέα δημοτική αρχή που θα λειτουργήσει αποτελεσματικά και υπεύθυνα.

Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και, φυσικά, όλους εσάς που αγκαλιάσετε αυτό τον αγώνα από την πρώτη στιγμή.

Σας καλώ όλους στο πλευρό μας να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για το Δήμο και τα παιδιά μας.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ…»”




Στην Αθήνα ο Ναρέντρα Μόντι – Κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη

Στην Αθήνα «προσγειώθηκε» ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι ο οποίος έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από μέλη της ινδικής κοινότητας, καθώς είναι ο πρώτος αξιωματούχος της συγκεκριμένης χώρας που επισκέπτεται την Ελλάδα μετά από 40 χρόνια

Τον Ινδό πρωθυπουργό, που έφτασε στη χώρα με 7 συμπατριώτες του επιχειρηματίες, υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γερπαετρίτης, ενώ λίγο μετά τις 10 βρέθηκε στο Σύνταγμα για την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. 

Ο ίδιος ο Μόντι έγραψε στο Twitter κατά την άφιξή του:  «Προσγειώθηκα στη Αθήνα. Προσβλέπω σε μία παραγωγική επίσκεψη στην Ελλάδα με στόχο την εκβάθυνση της φιλίας μεταξύ Ινδίας – Ελλάδας. Θα έχω συνομιλίες με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και θα έρθω σε επαφή με την Ινδική κοινότητα».

Παράλληλα, ο Ινδός πρωθυπουργός ευχαρίστησε την ινδική κοινότητα για το θερμό καλωσόρισμα, αναφέροντας: «Ανάμεσα στα ιστορικά τοπία της Ελλάδας, η ζεστασιά και η φιλοξενία της ινδικής κοινότητας λάμπει έντονα. Τους ευχαριστώ από καρδιάς για το θερμό καλωσόρισμα».

Στις 11 η συνάντηση με Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα υποδεχθεί την Παρασκευή στις 11:00 στο Μέγαρο Μαξίμου τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα.

Οι δύο ηγέτες θα έχουν κατ’ ιδίαν συνάντηση ενώ θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών και, στη συνέχεια, δηλώσεις στον Τύπο.

Νωρίτερα, στις 10:20 θα γίνει δεκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ενώ θα ακολουθήσει τελετή παρασημοφόρησής του. Στις 13:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραθέσει γεύμα εργασίας στον Ινδό πρωθυπουργό, με τη συμμετοχή Ελλήνων και Ινδών επιχειρηματιών.

H Ελλάδα γίνεται «πύλη» για την Ινδία στην Ευρώπη

Μετά από μια εβδομάδα που έφερε την κυβέρνηση σε θέση άμυνας λόγω των μεγάλων πυρκαγιών που μαίνονταν επί μέρες ανεξέλεγκτες και δοκίμασαν τις αντοχές του κρατικού μηχανισμού, η επίσκεψη του Ινδού πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι στη χώρα μας, η πρώτη Ινδού πρωθυπουργού από το 1983 και την εποχή της Ίντιρα Γκάντι, έρχεται ως ευκαιρία στον κ. Μητσοτάκη για να μετατοπίσει την ατζέντα, αν και την επόμενη εβδομάδα εκκρεμεί η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για τις πυρκαγιές και την πολιτική προστασία.

protothema.gr