Τι θα απογίνει η Καλυψώ, η γάτα του Προεδρικού Μεγάρου με την αποχώρηση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου

Στις 13 Μαρτίου λήγει η θητεία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, και θα έχουμε αλλαγή ενοίκου στο επιβλητικό μέγαρο της Ηρώδου Αττικού 19 καθώς αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα ο Κώστας Τασούλας. Το ερώτημα που τίθεται είναι τί θα γίνει με έναν άλλον ένοικο του νεοκλασικού, την Καλυψώ. Πρόκειται για την πανέμορφη γατούλα που έχουμε δει πολλές φορές να πρωταγωνιστεί σε συναντήσεις της Προέδρου με σημαντικές προσωπικότητες, κόβοντας βόλτες ανέμελα στο γραφείο της.

Κατά τη διάρκεια επίσκεψής της κ. Σακελλαροπούλου στην Κάρπαθο, στις 4 Οκτωβρίου 2020, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ζώων, η απερχόμενη Πρόεδρος συνάντησε την Καλυψώ μέσω της οργάνωσης Animal Welfare Karpathos – Φιλοζωική Δράση Καρπάθου. Ήταν ένα από τα πολλά γατάκια που είχαν διασωθεί από την τοπική φιλοζωική δράση. Μόλις είχε την Καλυψώ η Πρόεδρος, αποφάσισε να την υιοθετήσει επιτόπου, περνώντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της φροντίδας των αδέσποτων ζώων.

Πράγματι, περίπου έναν μήνα αργότερα η οργάνωση παρέδωσε επίσημα το κατοικίδιο στο γραφείο της κ. Σακελλαροπούλου.

Έκτοτε, η Καλυψώ δεν περνά απαρατήρητη. Οι επισκέπτες του Προεδρικού Μεγάρου την βλέπουν συχνά να περιφέρεται στους χώρους, ενώ η παρουσία γίνεται κατά καιρούς θέμα συζήτησης.. Το 2022, κατά τη διάρκεια συνάντησης της Κατερίνας Σακελλαροπούλου με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η τετράποδη φίλη ήταν αυτή που έκλεψε την παράσταση. Ένα ξαφνικό νιαούρισμα διέκοψε τη συζήτησή τους, με τον πρωθυπουργό να ρωτά: «Τι είναι αυτό;». Η Πρόεδρος, με χαμόγελο, απάντησε: «Δεν ξέρεις την Καλυψώ; Είναι η γάτα που υιοθέτησα στην Κάρπαθο». Το περιστατικό κατέληξε με την Καλυψώ να κάθεται άνετα στην αγκαλιά του πρωθυπουργού, με τις σχετικές φωτογραφίες να κυκλοφορούν ευρέως.

Η γάτα έχει τον δικό της χώρο στο γραφείο της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, όπου τοποθετήθηκε ένα ειδικά σχεδιασμένο σπιτάκι για την ευζωία της. Τώρα, με την αλλαγή ενοίκου στο Προεδρικό Μέγαρο, η Καλυψώ δεν πρόκειται να αλλάξει στέγη. Πληροφορίες αναφέρουν πως η Πρόεδρος θα την αφήσει στον χώρο που έχει συνηθίζει να ζει τα τελευταία πέντε χρόνια. Απλώς θα αλλάξει «αφεντικό» και θα την φροντίζει ο κ. Κώστας Τασούλας που επίσης συμπαθεί τις γάτες.

www.newsbeast.gr




Το εντυπωσιακό χορευτικό της Κατερίνας Στικούδη στoν έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της

Τι και αν η Κατερίνα Στικούδη διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της. Αυτό δε την εμποδίζει από το να συνεχίζει κανονικά τις επαγγελματικές της δραστηριότητες.

Το βράδυ, λοιπόν, της Κυριακής (12/11) πραγματοποίησε μια ακόμη εκρηκτική εμφάνιση, στο Μαρούσι αυτή τη φορά και για την περίσταση επέλεξε να φορέσει ένα πράσινο κορμάκι με φερμουάρ στο μπροστινό μέρος, το οποίο είχε αρκετά ανοίγματα. Το συνδύασε με μια χαμηλοκάβαλη ασημί φόρμα και sneakers.

Μάλιστα, η Κατερίνα Στικούδη πήρε μέρος και στο χορευτικό καταφέρνοντας να ξεσηκώσει τους πάντες με το act της.

H Κατερίνα Στικούδη και ο Βαγγέλης Σερίφης τώρα πραγματοποίησαν βραδινή έξοδο και εκεί τους συνάντησαν οι τηλεοπτικές κάμερες.

Το ζευγάρι σε λίγο καιρό πρόκειται να κρατήσει στην αγκαλιά του το δεύτερο παιδί του. Μάλιστα, πριν μερικές ημέρες, η τραγουδίστρια είχε αποκαλύψει κατά λάθος το φύλο του δεύτερου παιδιού τους λέγοντας, «Γιατί με εκνεύρισες τώρα εμένα και εκνευρίζεται κι αυτός και τρώω τις κλωτσιές μετά; Εγώ τι φταίω; Πες μου! Με αυτά που ακούει ο κακομοίρης, τι θέλει να κάνει και αυτός», και οι δημοσιογράφοι δε θα μπορούσαν να μην την ρωτήσουν αν όντως, και το δεύτερο παιδί τους θα είναι αγόρι.

«Ναι, είναι άντρας. Γι’ αυτό κανονίστε. Τέσσερις Σερίφηδες στη ζωή μου από εδώ και πέρα. Με το καλό δηλαδή να γίνουν τέσσερις» είπε η Κατερίνα Στικούδη και αποκάλυψε για την ηλικία της: «38 στρογγυλά είμαι και περνάω καλά, γιατί με προσέχουν οι άντρες του σπιτιού μου».




Αναγόρευση της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου σε Επίτιμη Διδάκτορα του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του ΔΠΘ.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας κυρία Κατερίνα Σακελλαροπούλου θα αναγορευτεί Επίτιμη Διδάκτορας του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης της Σχολής Κοινωνικών, Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
Η τελετή θα λάβει χώρα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023 στις 11:30 π.μ. στο Κεντρικό Αμφιθέατρο του ΔΠΘ στην Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής.

Το πρόγραμμα της τελετής έχει ως εξής:
 Προσφώνηση του Πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Καθηγητή κ. Φώτιου Μάρη
 Προσφώνηση της Κοσμητόρισσας της Σχολής Κοινωνικών, Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών Καθηγήτριας κας Σεβαστής Χατζηφωτίου
 Προσφώνηση του Προέδρου του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Δικαίου
 Παρουσίαση του έργου της τιμωμένης από τον Ομότιμο Καθηγητή της Νομικής Σχολής, τ. Πρόεδρο του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης κ. Ιωάννη Μπέκα
 Ανάγνωση του Ψηφίσματος, της Αναγόρευσης και του Διδακτορικού Διπλώματος από τον Πρόεδρο του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Δικαίο
 Περιένδυση της τιμωμένης από τον Πρύτανη του Δ.Π.Θ. Καθηγητή κ. Φώτιο Μάρη. Επίδοση των μεμβρανών από τον Πρόεδρο του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Δικαίο
 Ομιλία της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας
 Πέρας τελετής

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό και καλούνται οι πολίτες της Θράκης να την παρακολουθήσουν.




Ελευθέρια Θάσου | Παρουσία της ΠτΔ Κατερίνας Σακελλαροπούλου οι εκδηλώσεις στο νησί

Από το απόγευμα της Τρίτης 17 Οκτωβρίου βρίσκεται στο νησί της Θάσου η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Χτες παραβρέθηκε σε εκδήλωση ανακήρυξης της ως επίτιμη δημότης του Δήμου Θάσου από τον Δήμαρχο Λευτέρη Κυριακίδη.

Σήμερα πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τα 111 χρόνια Ελεύθερης Θάσου με επίσημη δοξολογία και παρέλαση στον Λιμένα της Θάσου.




Φωτιά στον Έβρο: Δήλωση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου για τα θύματα στο δάσος της Δαδιάς

Η οδύνη για τις πυρκαγιές που μαίνονται και η αγωνία για τις προσπάθειες κατάσβεσής τους «γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς», αναφέρει σε δήλωσή της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

«Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε», σημειώνει ακόμη η κυρία Σακελλαροπούλου που χαρακτηρίζει χρέος όλων μας να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, «ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα».

Ολόκληρη η δήλωση της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, είναι η ακόλουθη:

«Με οδύνη βλέπουμε τις πυρκαγιές να μαίνονται στον Έβρο, την Αττική, τη Βοιωτία, την Εύβοια, με αγωνία παρακολουθούμε τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλονται για την κατάσβεσή τους. Οδύνη και αγωνία που γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς.

Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε. Χρέος όλων μας είναι να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα, αλλά να αντιμετωπισθεί με αποφασιστικότητα και τόλμη».




Η συζήτηση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου με 12 γυναίκες από τον Έβρο

Με δώδεκα γυναίκες, δέκα χριστιανές και δύο μουσουλμάνες, που εκπροσωπούν την Κοινωνία των Πολιτών στον νομό Εβρου, συναντήθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου…

«Τους Θρακιώτες συνοδεύει μία φήμη αξιοσύνης και δύναμης και θέλω να ακούσω από σας, που ζείτε την καθημερινότητα εδώ, πώς είναι σήμερα η Θράκη για μία σύγχρονη γυναίκα και τι προκλήσεις παρουσιάζει. Χαίρομαι και συγκινούμαι που είμαι εδώ», είπε η Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ανοίγοντας τη συζήτηση, στην αίθουσα του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης στην Αλεξανδρούπολη.

«Κι εμείς χαιρόμαστε που σας γνωρίζουμε από κοντά», της απάντησαν οι γυναίκες και εξέφρασαν τη χαρά και την ικανοποίησή τους επειδή Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι γυναίκα και, μάλιστα, Θρακιώτισσα (από τη Σταυρούπολη Ξάνθης), και έχουν την τιμή να συνομιλούν μαζί της.

Με τη σειρά τους συστήθηκαν και μίλησαν για την οικογενειακή κατάστασή τους, τον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά τους οι μητέρες (κάποιες πολύτεκνες), την απασχόληση που έχουν, τις δραστηριότητες που αναπτύσσουν στον πολιτισμό ή σε άλλους τομείς, τις αγωνίες και τις σκέψεις τους.

Αναφέρθηκαν σε μία σειρά από δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στον Έβρο. Έθεσαν το ζήτημα της ανεργίας, λέγοντας ενδεικτικά πώς γυναίκες μέχρι 40 ετών, στην παραγωγική ηλικία τους, δεν έχουν διέξοδο απασχόλησης και ο τόπος φθίνει.

Όσες ζουν στον βόρειο Έβρο σημείωσαν ότι εκεί τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα και ζήτησαν από την πολιτεία να δείξει ειδική μέριμνα για την περιοχή τους. Παρά τις όποιες αντιξοότητες, όλες δήλωσαν αποφασισμένες να συνεχίσουν με δυναμισμό και να προχωρήσουν σε νέες συνέργειες για να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στον τόπο που ζουν και αγαπούν.

Μέσα από τον διάλογο αναδείχθηκε ο δυναμισμός των εν λόγω γυναικών και το αισιόδοξο μήνυμα που έστειλαν ήταν για ένα καλύτερο μέλλον στην περιοχή του Έβρου, μέσα από τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούνται.

Όπως τόνισαν, ένα στοιχείο που προκαλεί αισιοδοξία είναι η ανάπτυξη η οποία παρατηρείται τα τελευταία χρόνια γύρω από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τους αγωγούς μεταφοράς ενέργειας και εξέφρασαν την ελπίδα ότι αυτή θα αποτυπωθεί τόσο στην οικονομία όσο και σε άλλους τομείς.

Περιέγραψαν, επίσης, τους τρόπους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες, εκτός από την απασχόλησή τους, αναλαμβάνουν ή συμμετέχουν σε εθελοντικές πρωτοβουλίες για τη διατήρηση και ανάδειξη της τοπικής παράδοσης, όπως και για την αξιοποίηση παλαιών κτιρίων για πολιτιστικές δράσεις.

«Εμείς οι γυναίκες μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλά», επεσήμανε μία από τις γυναίκες, με την κ. Σακελλαροπούλου να τις διαβεβαιώνει πως παίρνει δύναμη από το παράδειγμα τους.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας εντυπωσιάστηκε από αυτά που έχουν επιτύχει στην πρωτογενή παραγωγή, στην αυτοδιοίκηση, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό και αλλού και τις συνεχάρη.

Κάποιες από τις γυναίκες πρόσφεραν στην κ. Σακελλαροπούλου προϊόντα δικής τους παραγωγής.

Την ιδέα για τη συνάντηση είχε η ιδρύτρια και πρόεδρος του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης, Αγγέλα Γιαννακίδου, η οποία την προετοίμασε, ήταν παρούσα, καλωσόρισε τις γυναίκες και συντόνισε τη συζήτηση.

newsit.gr