Ο Ανδροσθένης Θάσου Κατέκτησε το Πρωτάθλημα Βόλεϊ Γυναικών ΑΜΘ

Μεγάλη επιτυχία για τον Ανδροσθένη Θάσου, ο οποίος κατέκτησε το Πρωτάθλημα Βόλεϊ Γυναικών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ).

Η ομάδα του Ανδροσθένη, μετά από μια εξαιρετική αγωνιστική περίοδο, επικράτησε στον τελικό και ανέβηκε στην κορυφή, αποδεικνύοντας την σκληρή δουλειά και την αφοσίωση τόσο των αθλητριών όσο και του τεχνικού επιτελείου.

Η επιτυχία αυτή αποτελεί σημείο αναφοράς για τον αθλητισμό στη Θάσο, ενισχύοντας τη θέση του συλλόγου στον χώρο του γυναικείου βόλεϊ και προβάλλοντας παράλληλα το νησί σε ολόκληρη την περιφέρεια.

Η διοίκηση του Ανδροσθένη Θάσου ευχαρίστησε τις αθλήτριες, τους προπονητές, καθώς και όλους τους φιλάθλους που στήριξαν την ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Πολλά συγχαρητήρια στον Ανδροσθένη Θάσου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και καλή συνέχεια στις μελλοντικές αγωνιστικές του υποχρεώσεις!




Ο Καραλής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στον τελικό του επί κοντώ των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο Εμμανουήλ Καραλής έγραψε ιστορία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στον τελικό του επί κοντώ με άλμα στα 5.90μ. Πρόκειται για το πρώτο ολυμπιακό μετάλλιο της καριέρας του. Στη διάρκεια του 2024, ο Καραλής είχε ήδη πετύχει σημαντικές διακρίσεις, κατακτώντας το αργυρό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, το χάλκινο στο Παγκόσμιο κλειστού και βελτιώνοντας το πανελλήνιο ρεκόρ από τα 5.91μ. στα 5.93μ.

Επιπλέον, για πρώτη φορά δοκίμασε να περάσει τον πήχη στα 6.00μ.Στον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων, ο 25χρονος επικοντιστής ξεκίνησε εντυπωσιακά με επιτυχημένα άλματα στα 5.50μ. και 5.70μ., συνέχισε με ένα εξαιρετικό άλμα στα 5.80μ. και κατάφερε να περάσει επιτυχώς και τα 5.85μ. και 5.90μ. Το πρώτο άκυρο άλμα για τον Καραλή ήρθε στα 5.95μ., ύψος που πέρασαν οι Ντουπλάντις και Κέντρικς με την πρώτη τους προσπάθεια. Ο Καραλής επέλεξε στη συνέχεια να δοκιμάσει στα 6.00μ., όπου απέτυχε, αν και ήταν η τέταρτη φορά φέτος που δοκίμαζε αυτό το ύψος.Αυτό το μετάλλιο είναι το πρώτο για την Ελλάδα στο επί κοντώ των ανδρών μετά το ασημένιο μετάλλιο του Γιώργου Ρουμπάνη στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1956. Ο Καραλής έδειξε από την αρχή της διοργάνωσης ότι είναι ο μόνος που μπορεί να ακολουθήσει την πορεία του Μόντο Ντουπλάντις, του κορυφαίου επικοντιστή στον πλανήτη. Το ελληνικό στίβο κατέκτησε σήμερα το πρώτο του μετάλλιο στους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες, φτάνοντας συνολικά τα 31 στην ιστορία της διοργάνωσης.




Ολυμπιακοί Αγώνες 2024 : Ο Λευτέρης Πετρούνιας κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στους κρίκους

Η Ελλάδα συνεχίζει να σημειώνει επιτυχίες στους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, προσθέτοντας ένα χάλκινο μετάλλιο στη συλλογή της με τον Λευτέρη Πετρούνια. Με αυτό, ο συνολικός απολογισμός της Ελλάδας ανέρχεται πλέον σε πέντε μετάλλια.

Επιπλέον, η Εθνική ομάδα πόλο γυναικών εξασφάλισε την πρόκρισή της στα προημιτελικά, ενώ ο Μίλτος Τεντόγλου προκρίθηκε άνετα στον τελικό του άλματος εις μήκος, συνεχίζοντας την εντυπωσιακή πορεία της ελληνικής αποστολής στους Αγώνες.




Αλεξανδρούπολη: Μαθητής κατέκτησε υποτροφία στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια των ΗΠΑ

Πλήρη υποτροφία στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια (UPENN) των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής κατέκτησε ο μαθητής της Γ’ τάξης του 4ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης, Δημήτρης Δελιακίδης, ύστερα από ένα σερί επιτυχιών σε διαγωνισμούς, συμμετοχή στην Εθνική Ομάδα Επιστημόνων και στην απόκτηση Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας στην ηλικία των 16 χρόνων.

Ο νεαρός μαθητής πέρασε μετά από εξετάσεις στο Αμερικανικό Σύστημα Εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, που είναι η επιλογή του στο τμήμα Electrical Engineering and Applied Sciences του Πανεπιστημίου UPENN με πλήρη υποτροφία στη διάρκεια των σπουδών του. Το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια κατατάσσεται ως το 5ο καλύτερο πανεπιστήμιο της Αμερικής. Είναι ένα από τα πιο επιλεκτικά ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης στις ΗΠΑ και παγκοσμίως.

Οι εκπαιδευτικοί του 4ου ΓΕΛ εύχονται θερμά συγχαρητήρια στον Δημήτρη Δελιακίδη καθώς μετά από μεγάλες προσπάθειες και υπομονή οι κόποι του ανταμείφθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.

«Ένα αποτέλεσμα υπομονής και επιμονής, αρετές που πάντα με κάποιο τρόπο , σε κάποιο χρόνο ανταμείβονται. Συγχαρητήρια Δημήτρη και καλή επιτυχία στο δρόμο που θα ακολουθήσεις! Θερμά συγχαρητήρια».

evrostanea.g




Σταυρούλα Τσολακίδου: Κατέκτησε την 9η θέση στο ισχυρότερο τουρνουά σκάκι της χρονιάς!

Mε μία ακόμα πραγματικά σπουδαία εμφάνιση στο ισχυρότερο τουρνουά της χρονιάς, που διοργανώνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Σκάκι (FIDE) και έχοντας να αντιμετωπίσει τις κορυφαίες σκακίστριες του κόσμου  η Σταυρούλα Τσολακίδου συγκέντρωσε στη Νήσο Μαν 6.5 βαθμούς σε 11 αγώνες και τερμάτισε στην 9η θέση!

Η Καβαλιώτισσα πρωταθλήτρια γνώρισε μόλις μία ήττα (από την Α. Muzychuk , η οποία και πήρε πρόκριση στο τουρνουά διεκδικητριών)  ενω κέρδισε τις GM Batsiashvili , Dinara Wagner και GM Hoang, Thanh Trang!

Με απόδοση 2524 κέρδισε και 21 μονάδες ΕΛΟ!

Ενδεικτική του μεγέθους της επιτυχίας της Σταυρούλας, της δυσκολίας των αγώνων αλλά και της σιγουριάς στο παιχνίδι της είναι ότι ξεπέρασε στη βαθμολογία τη νο1 των αγώνων GM Goryachkina (κατετάγη 17η) αλλά και την δεύτερη της αρχικής κατάταξης GM Al. Kosteniuk (30η) !

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η Καβαλιώτισσα σκακίστρια έδειξε ότι μπορεί να μας χαρίσει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες!