Αποζημίωση 10 εκατ. δολάρια στον Τραμπ θα καταβάλει το Χ επειδή είχε μπλοκάρει τον λόγαριασμό του

Το μέσο κοινωνικής δικτύωση τουΊλον Μασκ, το Χ (πρώην Twitter), κατέληξε σε συμφωνία με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ να του καταβάλει 10 εκατ. δολάρια επειδή μπλόκαρε τον λογαριασμό του το 2021, ανέφερε χθες Τετάρτη σε άρθρο της η Wall Street Journal.

Το Twitter μπλόκαρε τον λογαριασμό του Ρεπουμπλικάνου δισεκατομμυριούχου λίγες ώρες αφού υποστηρικτές του επιτέθηκαν στο Καπιτώλιο, στις 6 Ιανουαρίου 2021, θεωρώντας ότι έδρασαν έπειτα από υποκίνηση του Τραμπ.

Στο μεταξύ ο Τραμπ είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά του Twitter και του τότε επικεφαλής του Τζακ Ντόρσι, ο οποίος έκτοτε έχει φύγει από την εταιρεία. Η προσφυγή του είχε απορριφθεί σε πρώτο βαθμό, όμως ο Ρεπουμπλικάνος είχε ασκήσει έφεση.

Στη διάρκεια της πρόσφατης προεκλογικής εκστρατείας ο Μασκ υποστήριξε ενεργά τον Τραμπ, προσφέροντάς του 277 εκατ. δολάρια, ενώ πλέον έχει γίνει στενός του σύμβουλος.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, οι δικηγόροι του Τραμπ αρχικά είχαν σκεφθεί να αποσύρουν τις κατηγορίες, προτού τελικά αποφασίσουν να καταλήξουν σε συμφωνία με το Χ.

Στα τέλη Ιανουαρίου η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook, δέχθηκε επίσης να αποζημιώσει τον Αμερικανό πρόεδρο, προσφέροντάς του 25 εκατ. δολάρια, επειδή είχε αναστείλει τον λογαριασμό του το 2021.

Από πέρυσι οι περισσότερες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες επιδιώκουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με τον Τραμπ, ο οποίος κάλεσε πολλά υψηλόβαθμα στελέχη του τομέα στην τελετή ορκωμοσίας του τον Ιανουάριο.

Πηγή:cnn.gr




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Ενημέρωση Γ.Πασχαλίδη | Πληρωμές 28 εκατ. € από ΕΛΓΑ- Εντός του 2023 έχει καταβάλει σε αποζημιώσεις 250 εκατ. ευρώ

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους ενδιαφερομένους αγρότες ότι αύριο Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023, μετά την 12:00 μεσημβρινή, θα καταβληθούν στους λογαριασμούς των δικαιούχων παραγωγών, οι κάτωθι αποζημιώσεις από τον ΕΛ.Γ.Α.:

  1. Πληρωμή προκαταβολών ύψους 8 εκ. €, για τις περιπτώσεις αγροτών, των οποίων κατεστράφησαν οι δεντροκαλλιέργειες -κυρίως ελαιοκαλλιέργειες- από τις Πυρκαγιές του καλοκαιριού 2021, για τις περιπτώσεις των οποίων ο ΕΛ.Γ.Α. συνέταξε εξατομικευμένα πορίσματα, λόγω της μη συμπερίληψης των συγκεκριμένων αγροτεμαχίων στο σύστημα των δορυφορικών εικόνων, ο οποίες κατέγραψαν τις πληγείσες περιοχές.
  2. Εξοφλούνται τα τελευταία πορίσματα και οι ενστάσεις, για τις ζημίες του έτους 2022, ύψους 20 εκ. €. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ΕΛ.Γ.Α., στο χρονικό διάστημα από τον Δεκέμβριο  2022 και μέχρι τον Απρίλιο 2023, έχει εξοφλήσει το 90% των οφειλόμενων αποζημιώσεων για τις ζημίες έτους 2022. Πρόκειται για την πλέον έγκαιρη πληρωμή αποζημιώσεων, η οποία έγινε ποτέ από τον ΕΛ.Γ.Α. Η καθυστέρηση πληρωμής του 10% των πορισμάτων και των ενστάσεων, η οποία πραγματοποιείται αύριο, οφείλεται τόσο στην επεξεργασία των δεδομένων από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο και στην δημοσιονομική διευθέτηση της πληρωμής, σύμφωνα με στοιχεία προϋπολογισμού του ΕΛ.Γ.Α. έτους 2023.

 Η Διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α. έχει επιτύχει την τετραετία 2019 – 2023, να καταβάλει ο Οργανισμός τις οφειλόμενες αποζημιώσεις με φερεγγυότητα και αξιοπιστία, παρά το γεγονός ότι οι αποζημιώσεις αυτές απαιτούν κατά μέσο όρο 100 εκ. € πάνω  από τις δυνατότητες του ετήσιου προϋπολογισμού του ΕΛ.Γ.Α., χάριν της καθοριστικής και γενναιόδωρης στήριξης της Κυβέρνησης του Πρωθυπουργού  Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία κατέβαλε στον Οργανισμό 300 εκ. €, ως αναδρομικώς οφειλόμενα της τελευταίας δεκαετίας, σύμφωνα με το ν. 3877/2010.

Με εκτίμηση,

Γιάννης Πασχαλίδης

Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας