Τραγική η κατάσταση των φοιτητικών εστιών της Καβάλας

Καταγγελίες για τις τραγικές συνθήκες διαβίωσης στις φοιτητικές εστίες της Καβάλας, με φοιτητές να περιγράφουν μια κατάσταση που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια και την υγεία τους

Οι φοιτητές διερωτώνται: Μέχρι πότε θα παραμένουμε εκτεθειμένοι σε αυτές τις συνθήκες; Δεν θα έπρεπε να έχει ήδη δοθεί μια άμεση και ουσιαστική λύση, πριν συμβεί κάποιο ατύχημα ή μια τραγωδία που θα κινητοποιήσει – καθυστερημένα – τους αρμόδιους; Οι άμεσες ανάγκες δεν μπορούν να περιμένουν, όταν η καθημερινότητα στις εστίες είναι ήδη επικίνδυνη.

Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel :




Παραμένει κρίσιμη η κατάσταση υγείας του πάπα Φραγκίσκου

Κρίσιμη παραμένει η κατάσταση της υγείας του πάπα Φραγκίσκου, σύμφωνα με νέο ιατρικό ανακοινωθέν που εκδόθηκε αφού διαγνώστηκε με αμφίπλευρη πνευμονία.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, ο ποντίφικας πέρασε μια ήσυχη νύχτα στο νοσοκομείο Τζεμέλι στο οποίο νοσηλεύεται από την Παρασκευή και έφαγε κανονικά το πρωινό του το πρωί της Τετάρτης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Βατικανού οι εξετάσεις, οι ακτινογραφίες και η κλινική κατάσταση του Πάπα συνέχισαν να παρουσιάζουν «μια περίπλοκη εικόνα».

Παρά την κρισιμότητα της κατάστασής του όμως, όπως δήλωσε ο διευθυντής του γραφείου Τύπου της Αγίας Έδρας, Ματέο Μπρούνι, ο Πάπας Φραγκίσκος έχει «καλή διάθεση» και είναι ευγνώμων για τις προσευχές του κόσμου.

Στο παρελθόν ο 88χρονος είχε προσβληθεί από πλευρίτιδα και χρειάστηκε να αφαιρεθεί μέρος του πνεύμονά του.

Τι είναι η αμφίπλευρη πνευμονία

Η βρογχίτιδα, με την οποία διαγνώστηκε αρχικά, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή μόλυνση των αερόσακων των πνευμόνων. Η αμφίπλευρη πνευμονία με την οποία διαγνώστηκε αργότερα ονομάζεται η πνευμονία που πλήττει και τους δύο πνεύμονες.

Ένας ιός, ένα βακτήριο ή ένας μύκητας προκαλούν φλεγμονή στους μικροσκοπικούς «σάκους» των πνευμόνων, τις κυψελίδες, οι οποίες στη συνέχεια γεμίζουν με υγρό ή πύον, προκαλώντας ευρύ φάσμα συμπτωμάτων όπως οι δυσκολίες στην αναπνοή.

 

Πηγή:cnn.gr




Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ ο νεαρός που μαχαιρώθηκε από τον αδερφό του

Σε πολύ σοβαρή κατάσταση συνεχίζει να νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη μονάδα εντατικής θεραπείας ο 23χρονος που δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από τον αδερφό του στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία, τα χτυπήματα που δέχτηκε ο νεαρός στον θώρακα και στα άκρα ήταν διαδοχικά.

Όταν διακομίστηκε στο νοσοκομείο, κρίθηκε η ανάγκη να χειρουργηθεί αμέσως, προκειμένου να περιοριστεί η αιμορραγία, αλλά και να εντοπιστούν οι βλάβες που έχουν υποστεί τα όργανά του.

Οι γιατροί ελπίζουν σε σταθεροποίηση της κατάστασης του νεαρού, ενώ τα δύο πρώτα 24ωρα είναι τα πλέον κρίσιμα.

Το χρονικό του αιματηρού περιστατικού

Το αιματηρό επεισόδιο συνέβη το βράδυ του Σαββάτου, στο σπίτι όπου ζουν τα δύο αδέλφια μαζί με την 18χρονη αδελφή τους και τη μητέρα τους – ο πατέρας είναι σε διάσταση από τη μητέρα και λίγη ώρα νωρίτερα είχε παραλάβει τον 23χρονο από το στρατόπεδο όπου υπηρετεί τη θητεία του και τον πήγε στο σπίτι.

Την ώρα του επεισοδίου, δράστης και θύμα ήταν μόνοι τους, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι προηγήθηκε λεκτικός διαπληκτισμός. Ο ανήλικος φαίνεται πως μαχαίρωσε τον 23χρονο με μία αναδιπλούμενη φαλτσέτα τραυματίζοντάς τον σοβαρά στο θώρακα και το πόδι. Από το διαμέρισμα κατασχέθηκαν εκτός από τη φαλτσέτα, μία λάμα μαχαιριού και μία λαβή αναδιπλούμενου μαχαιριού.

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Κικίλιας | Οι Κιτριές Μεσσηνίας θα κηρυχθούν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης θα κηρυχτούν οι Κιτριές στη Μεσσηνία, όπως ανακοίνωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας.

«Η κακοκαιρία δεν έχει τελειώσει ακόμα και ο παγετός τις επόμενες ημέρες θα δημιουργήσει προβλήματα και θέλει προσοχή. Οι δήμαρχοι ενδεχομένως να κρατήσουν κάποια σχολεία κλειστά. Να ακούμε την Τροχαία, χιονολάστιχα και αλυσίδες, εκεί πού απαιτείται», ανέφερε ο κ. Κικίλιας αρχικά.

Για τις σοβαρές ζημιές στην Κιτριές ο κ. Κικίλιας ανέφερε πως επικοινώνησε με τον δήμαρχο και πως «τα φερτά κατέβηκαν προς τις οικίες και τους δρόμους. Θα κηρύξουμε τον δήμο σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Είχαμε και άλλα μικρά προβλήματα στην Ελλάδα αλλά όχι κάτι ανησυχητικό».

www.newsbeast.gr




Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος: Το ιατρικό ανακοινωθέν του «Ευαγγελισμού» για την κατάσταση της υγείας του

Το πρώτο ιατρικό ανακοινωθέν για την κατάσταση της υγείας του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου εξέδωσε σήμερα το πρωί το νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Υπενθυμίζεται ότι ο 95χρονος ιεράρχης νοσηλευόταν σε νοσοκομείο των Τιράνων λόγω εποχικής γρίπης. Ωστόσο χθες η υγεία του επιδεινώθηκε και γι’ αυτό το λόγο αποφασίστηκε να μεταφερθεί στον Ευαγγελισμό με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας.

Σήμερα, όπως προαναφέρθηκε, το νοσοκομείο εξέδωσε το πρώτο ιατρικό ανακοινωθέν για την κατάσταση της υγείας του στο οποίο αναφέρεται πως βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση.

Το ιατρικό ανακοινωθέν για τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο

«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ.κ. Αναστάσιος εισήχθη στις 3 Ιανουαρίου 2025, κατά τη γενική εφημερία του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός. Η κατάσταση της υγείας του, παρά το ήδη επιβαρυμένο ιατρικό ιστορικό του, κρίνεται σταθερή και παρακολουθείται στενά από την ιατρική ομάδα του Νοσοκομείου υπό την καθοδήγηση της Καθηγήτριας Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας κας Αναστασίας Κοτανίδου. Ο Μακαριώτατος υποβάλλεται στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και λαμβάνει την ενδεδειγμένη φροντίδα».

iefimerida.gr




Ζημιές στο λιμάνι του Λιμένα και κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας!

Το μεσημέρι της Δευτέρας (2/12) ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Παπαγεωργίου υπέγραψε την ακόλουθη απόφαση:

«Αποφασίζουμε την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας της Δημοτικής Κοινότητας Θάσου, του Δήμου Θάσου, της Περιφερειακής Ενότητας Θάσου, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, για την διαχείριση των συνεπειών (πλημμύρες, παράκτια διάβρωση) που προέκυψαν από την εκδήλωση έντονων καιρικών φαινομένων (ισχυρές βροχοπτώσεις, θυελλώδεις άνεμοι) τα οποία εκδηλώθηκαν στις 30.11.2024 και στις 01.12.2024 στην παραπάνω περιοχή.

Η εν λόγω κήρυξη θα ισχύει από την ημερομηνία εκδήλωσης των φαινομένων και για έναν (1) μήνα, ήτοι έως και 30 Δεκεμβρίου 2024. Μετά το πέρας του καθορισθέντος χρόνου, θα γίνει, δίχως νέο έγγραφο, άρση της παραπάνω κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας».

Είχε προηγηθεί αίτημα του Δήμου Θάσου για τα προβλήματα που δημιούργησε ειδικά στον Λιμένα η κακοκαιρία του προηγούμενου Σαββατοκύριακου. Ρόλο έπαιξε έγγραφο του Λιμενικού Σώματος, της υπηρεσίας στον Λιμένα.

Αυτό απευθύνθηκε στη διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κι αναφέρει τα ακόλουθα: «ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ ΥΠΕΣΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΦΘΟΡΕΣ (ΚΑΘΙΖΗΣΗ-ΡΩΓΜΕΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΜΗ ΘΕΟΜΗΝΙΑ (BORA)/ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ Νο5 ΕΩΣ ΤΗ ΘΕΣΗ Νο6 ΡΩΓΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΙΖΗΣΗ ΕΩΣ ΤΟ ΓΕΦΥΡΑΚΙ/ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΝΟΜΙΜΕΣ».

Αμέσως μετά συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κι αποφάσισε:

«Προτείνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θάσου να προβεί σε αίτημα στον Δήμο Θάσου ώστε να κηρυχθεί η δημοτική κοινότητα Θάσου του Δήμου Θάσου σε έκτακτη ανάγκη λόγω εκτεταμένων ζημιών στο νέο λιμάνι του Λιμένα Θάσου από τη θεομηνία (ΒORA) στις 30/11/2024 και 1/12/2024 και κάλεσε το Δ.Σ. να αποφασίσει σχετικά.

Το διοικητικό συμβούλιο αποφασίζει να προβεί σε αίτημα στον Δήμο Θάσου να κηρυχθεί η δημοτική κοινότητα Θάσου του Δήμου Θάσου σε έκτακτη ανάγκη λόγω εκτεταμένων ζημιών στο νέο λιμάνι του Λιμένα Θάσου από τη θεομηνία (BORA) στις 30/11/2024 και 1/12/2024».

Πηγή: proininews




Λήμνος | Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκαν τρεις Δημοτικές Ενότητες

Σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας κηρύχθηκαν οι Δημοτικές Ενότητες Μύρινας, Ατσικής και Νέας Κούταλης στη  Λήμνο, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Βασίλειου Παπαγεωργίου (Α5652/01-01-2024).

Η απόφαση ελήφθη για την αντιμετώπιση των συνεπειών που προέκυψαν από την εκδήλωση έντονων καιρικών φαινομένων, τα οποία εκδηλώθηκαν στις 30-11-2024.

Η εν λόγω κήρυξη θα ισχύει από την ημερομηνία εκδήλωσης των φαινομένων και για έναν μήνα, ήτοι έως και 30 Δεκεμβρίου 2024. 

Πηγή: limnosfm100




Ξάνθη | Παραμένουν διασωληνωμένες σε σοβαρή κατάσταση οι δύο αδερφές μετά την διαρροή υγραερίου

Διασωληνωμένες σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης εξακολουθούν να νοσηλεύονται οι δύο αδελφές, 15 και 18 ετών, που, το πρωί της Παρασκευής, εντοπίστηκαν σε λιπόθυμη κατάσταση σε μονοκατοικία στο Μαγικό Ξάνθης, μαζί με τα δύο αδέρφια τους, μετά από διαρροή αερίου.

Από το περιστατικό ο 16χρονος αδελφός των δύο κοριτσιών έχασε τη ζωή του, ενώ η κατάσταση της υγείας της 15χρονης και της 18χρονης χαρακτηρίζεται από τους γιατρούς κρίσιμη αλλά σταθερή και βρίσκονται σε καταστολή.

Στο μεταξύ, όπως έκανε γνωστό το απόγευμα της Παρασκευής η θεία των παιδιών, το άλλο παιδί της οικογένειας, η 20χρονη, νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Καβάλας χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή της, ενώ η κατάσταση της υγείας της μητέρας χαρακτηρίζεται καλή και εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Ξάνθης.




Έκτακτο: Τέσσερα παιδιά σε λιπόθυμη κατάσταση από αναθυμιάσεις αερίου σε σπίτι στο μαγικό

Τραγικός είναι ο απολογισμός περιστατικού στο οποίο κλήθηκαν να παρέμβουν η πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ στο μαγικό της Ξάνθης σήμερα το πρωί καθώς σύμφωνα με πληροφορίες μας από άγνωστη αιτία σε οικία υπήρξε διαρροή αερίου με αποτέλεσμα τέσσερα παιδιά να μεταφερθούν σε σοβαρή κατάσταση στο Νοσοκομείο Ξάνθης.

Στο περιστατικό συνέδραμαν τρία ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και δύο οχήματα της πυροσβεστικής προκειμένου να μεταφέρουν τα νεαρά άτομα στο Νοσοκομείο Ξάνθης όπου οι γιατροί δίνουν τον δικό τους αγώνα για να τους προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες. Από το ρεπορτάζ προκύπτει πως οι γονείς κοιμόταν στον επάνω όροφο του σπιτιού και τα παιδιά στον κάτω με αποτέλεσμα από την διαρροή να χάσουν τις αισθήσεις τους.

fonitisxanthis.gr




Στο κρατητήριο πέρασε τη νύχτα η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Υπήρξε ένταση, αλλά σήμερα είναι καλύτερη η κατάσταση»

«Όταν χρειαστεί να καταθέσει για την υπόθεση με τα πέντε παιδιά, θα την εντοπίσουν άμεσα» λέει ο Γιώργος Καλλιακμάνης

Στο κρατητήριο πέρασε το βράδυ της Πέμπτης 22/11 η Ειρήνη Μουρτζούκου καθώς ο εισαγγελέας της άσκησε ποινική δίωξη για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, δημόσια τελεσθείσας. Η 24χρονη συνελήφθη στο πλαίσιο του Αυτοφώρου, καθώς σε βάρος της κατατέθηκε μήνυση από πρόσωπο του περιβάλλοντος της με αφορμή ισχυρισμούς της σε τηλεοπτική εκπομπή.

Η κατηγορουμένη αναμένεται δικαστεί σήμερα Παρασκευή 22/11 από το Αυτόφωρο και έως τότε θα παραμείνει κρατούμενη.

Για τη σύλληψη της Ειρήνης Μουρτζούκου μίλησε στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία ΏΨρα MEGA» η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Κωνσταντία Δημογλίδου τονίζοντας: «Η ίδια μετέβη να υποβάλλει μήνυση σε ένα συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Δεν γνώριζε πως εκκρεμούσε άλλη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Κλιμάκιο του Ανθρωποκτονιών βρίσκεται στην Αμαλιάδα και αναμένονται οι απαντήσεις από την ιατροδικαστική έκθεση για το τελευταίο παιδί».

«Το Ανθρωποκτονιών δεν θεωρεί πως ακόμα χρειάζεται η κατάθεση της. Προηγούνται άλλες καταθέσεις» σημείωσε.

«Υπήρξαν κάποια περιστατικά χθες κατά τη μεταφορά της σε άλλο αστυνομικό τμήμα. Αντέδρασε με τη σύλληψή της, υπήρξε μία ένταση αλλά σήμερα είναι καλύτερη η κατάσταση» τόνισε χαρακτηριστικά η Κωνσταντία Δημογλίδου.

Στην εκπομπή μίλησε και ο επίτιμος πρόεδρος αστυνομικών Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης υπογραμμίζοντας: «Όταν χρειαστεί να καταθέσει για την υπόθεση με τα πέντε παιδιά, θα την εντοπίσουν άμεσα. Δεν μπορεί να κινητοποιηθεί η αστυνομία για μία συκοφαντική δυσφήμιση».




Σε κακή κατάσταση οι φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο της Καβάλας

Οι φοιτητικές εστίες στον πανεπιστημιακό κόμβο της Καβάλας, που ανήκουν στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ), βρίσκονται σε κακή κατάσταση, με προβλήματα συντήρησης που επηρεάζουν σοβαρά την ποιότητα ζωής των φοιτητών.

Οι υποδομές είναι παλιές και ανεπαρκείς, με ελλείψεις σε θέρμανση, καθαριότητα και ασφάλεια, ενώ πολλοί χώροι χρήζουν άμεσης ανακαίνισης.

Οι φοιτητές και οι εκπρόσωποί τους ζητούν επειγόντως παρεμβάσεις από τη διοίκηση του πανεπιστημίου, ώστε οι εστίες να γίνουν κατάλληλες για διαμονή και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ενοίκων τους.

Δείτε φωτογραφίες :

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του ENA Channel :




Η Δράμα φώναξε “ως εδώ” για την κατάσταση στο Νοσοκομείo

Οι πολίτες ζήτησαν προσλήψεις και στελέχωση του Νοσοκομείου

Το βράδυ της Παρασκευής διεξήχθη στην Δράμα το Πανδραμινό Συλλαλητήριο για την Υγεία, με εκατοντάδες κατοίκους της πόλης να συγκεντρώνονται στο κέντρο της, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Οι συμμετέχοντες, με πανό και συνθήματα, ένωσαν τις φωνές τους απαιτώντας άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με προσωπικό και πόρους, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το συλλαλητήριο, το οποίο οργανώθηκε από τοπικούς φορείς, συλλόγους και πολίτες, ανέδειξε την επιτακτική ανάγκη για άμεσες λύσεις και έστειλε ένα σαφές μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση.

Οι πολίτες της Δράμας τόνισαν πως δεν ανέχονται άλλο την αδιαφορία και ζητούν από το κράτος να αναλάβει τις ευθύνες του, λαμβάνοντας μέτρα για την κάλυψη των κενών θέσεων στο νοσοκομείο.

Δείτε φωτογραφίες :




ΚΝΕ Ροδόπης για την κατάσταση στα σχολεία

Σε κρίσιμη κατάσταση φαίνεται να βρίσκονται τα σχολεία της Κομοτηνής, με τα προβλήματα να αυξάνονται δραματικά λόγω της υποχρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης. Η Τομεακή Οργάνωση Ροδόπης της ΚΝΕ εξέδωσε πρόσφατα ανακοίνωση, αναδεικνύοντας τις μεγάλες ελλείψεις και τις συνθήκες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές σε διάφορα σχολεία της περιοχής.

Στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά σε πληθώρα προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητα των μαθητών, με τις καταγγελίες να επικεντρώνονται κυρίως σε τρία σχολεία: το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής, το 2ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής και το 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής.

Ένα από τα πιο σοκαριστικά περιστατικά καταγράφηκε στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής, όπου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΚΝΕ, βρέθηκε ζωύφιο στο φαγητό που παρέχεται στους μαθητές. Αυτό το γεγονός προκαλεί έντονη ανησυχία για την ποιότητα και την ασφάλεια της διατροφής που προσφέρεται στα σχολεία.

Παράλληλα, οι μαθητές του σχολείου αναγκάζονται να αγοράζουν πολλά βιβλία από μόνοι τους, αφού οι σχολικές αρχές δεν μπορούν να τους τα προμηθεύσουν λόγω έλλειψης πόρων. Επιπλέον, τους ζητήθηκε να συνεισφέρουν 2€ για φωτοτυπίες που αφορούν τα μαθήματα, επιβαρύνοντάς τους με επιπλέον κόστη σε μια ήδη δύσκολη οικονομική περίοδο.

Στο 2ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής, οι μαθητές κάνουν μάθημα κάτω από άκρως επικίνδυνες συνθήκες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέρος του ταβανιού μιας αίθουσας απουσιάζει, καθιστώντας την τάξη ακατάλληλη για μάθημα. Οι εικόνες αυτές αναδεικνύουν τις σοβαρές κατασκευαστικές ελλείψεις και την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων για τη διασφάλιση της ασφάλειας των μαθητών.

Στο 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, οι ελλείψεις είναι εξίσου ανησυχητικές. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΚΝΕ, οι μαθητές έλαβαν email από το σχολείο, στο οποίο τους καλούν να φέρουν από ένα πακέτο χαρτιά Α4, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης για τα απαραίτητα υλικά του σχολείου. Αυτή η πρακτική επιβαρύνει περαιτέρω τους μαθητές και τις οικογένειές τους, ενώ υπογραμμίζει το πόσο ανεπαρκής είναι η χρηματοδότηση για τη λειτουργία των σχολικών ιδρυμάτων.

Τα παραπάνω περιστατικά καταδεικνύουν την αδυναμία της πολιτείας να εξασφαλίσει επαρκή χρηματοδότηση για τη δημόσια εκπαίδευση, γεγονός που επηρεάζει άμεσα την ποιότητα της μάθησης και την ασφάλεια των μαθητών. Οι καταγγελίες από τα σχολεία της Κομοτηνής είναι μόνο ένα μέρος ενός ευρύτερου προβλήματος που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

Η κατάσταση αυτή δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα για το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς οι μαθητές καλούνται να καλύψουν ελλείψεις που κανονικά θα έπρεπε να εξασφαλίζονται από το κράτος. Η άμεση παρέμβαση των αρμόδιων φορέων είναι απαραίτητη για να επιλυθούν τα προβλήματα και να διασφαλιστεί η αξιοπρέπεια και η ασφάλεια των μαθητών.

Η κατάσταση στα σχολεία της Κομοτηνής δεν αποτελεί μόνο ζήτημα τοπικού ενδιαφέροντος, αλλά ένα παράδειγμα της γενικότερης κατάστασης της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.




Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγική κατάσταση στο Νοσοκομείο Δράμας

Η κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας έχει φτάσει σε ένα τραγικό σημείο, με σοβαρές ελλείψεις σε γιατρούς και υγειονομικό προσωπικό που απειλούν την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών.

Για αυτόν τον λόγο, διοργανώθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Δράμα με στόχο να αναδειχτεί η ανάγκη άμεσης ενίσχυσης του νοσοκομείου με ιατρικό προσωπικό.

Η συγκέντρωση αυτή αποτέλεσε μια συλλογική φωνή διαμαρτυρίας, μια κραυγή αγωνίας για το δικαίωμα όλων μας στη δημόσια και δωρεάν υγεία.




Στην Βουλή η τραγική κατάσταση του Νοσοκομείου Δράμας

«Παράλογη» χαρακτήρισε την απειλή περί ομαδικών παραιτήσεων στο νοσοκομείο Δράμας ο Άδωνις Γεωργιάδης και επιτέθηκε στους γιατρούς λέγοντας ότι «κανένας συνδικαλιστής δεν μπορεί να εκβιάζει το κράτος».

Ο υπουργός Υγείας απηύθυνε πάντως, έκκληση στους γιατρούς να μην υλοποιήσουν την «απειλή» τους, επιμένοντας ότι τα αιτήματά τους «έχουν γίνει κατά βάση δεκτά».

Στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρων ερωτήσεων του Θεόφιλου Ξανθόπουλου από τον ΣΥΡΙΖΑ και του Τάσου Νικολαΐδη από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Γεωργιάδης απέδωσε στους αργούς ρυθμούς του κράτους τις καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων και υποστήριξε ότι έως την Παρασκευή οι προκηρύξεις των θέσεων θα έχουν δημοσιευτεί.




Τραγική η κατάσταση στο νοσοκομείο της Δράμας – Παραιτούνται 12 γιατροί

Ανακοίνωση σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις στο Νοσοκομείο Δράμας και το “εντέλλεσθε” σε 12 γιατρούς ειδικοτήτων του Παθολογικού Τομέα, εξέδωσε ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας.

Στην ίδια ανακοίνωση, ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας, κατηγορεί τη διοίκηση για εξαναγκασμό σε παραιτήσεις των ιατρών, ενώ μιλάει ακόμα και για «αντιποίηση της ιατρικής ειδικότητας».




Σε κακή κατάσταση το μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας

Το μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας, άλλοτε ένα στολίδι φυσικής ομορφιάς και αγαπημένος προορισμός για πεζοπορία και εκδρομές, έχει δυστυχώς περιέλθει σε κακή κατάσταση.

Οι επισκέπτες και οι κάτοικοι της περιοχής παρατηρούν πως το μονοπάτι είναι γεμάτο από πεταμένα κλαδιά, τα οποία εμποδίζουν την ομαλή διέλευση και δημιουργούν κινδύνους για τους περιπατητές.

Επιπλέον, βανδαλισμοί έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στο μονοπάτι.




Μαρινέλλα: Κρίσιμη κατάσταση, χωρίς επιπλοκές.

Κρίσιμη χωρίς μείζονες επιπλοκές παραμένει η κατάσταση της υγείας της σπουδαίας ερμηνεύτριας Μαρινέλλας σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς.

Ειδικότερα, στο νέο ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε το θεραπευτήριο «ΥΓΕΙΑ» το πρωί της Δευτέρας αναφέρεται:

«Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα) παραμένει νοσηλευόμενη στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ μετά από σοβαρό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Έχοντας συμπληρώσει τέσσερα 24ωρα, η κατάστασή της παραμένει κρίσιμη χωρίς μείζονες επιπλοκές.

Οι θεράποντες ιατροί

Ηλίας Κ. Πολιτάκης – Ηλίας Ανδριανάκης – Κωνσταντίνος Σπέγγος».
Η τραγουδίστρια φαίνεται να ανταποκρίνεται στη φαρμακευτική αγωγή.

Κοντά της βρίσκεται η κόρη της, η εγγονή της, ενώ κατέφτασε από το εξωτερικό και ο εγγονός της.

protothema.gr




Οικισμός Πολυάνθου Ροδόπης | Εξετάζεται η κήρυξη σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης

Ο οικισμός Πολύανθος, που υπέστη σοβαρές καταστροφές από τις πλημμύρες της περασμένης Παρασκευής, αναμένεται να κηρυχθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για να ενεργοποιηθεί η κρατική βοήθεια. Αυτό ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, μετά την αυτοψία που πραγματοποίησε στην πληγείσα περιοχή και διαπίστωσε το μέγεθος της καταστροφής.

Ο κ. Τοψίδης δήλωσε επίσης ότι θα ασκήσει πιέσεις στη Διεύθυνση Δασών Ροδόπης για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων αντιπλημμυρικής προστασίας και στο κεντρικό κράτος για την καταγραφή των ζημιών και τις απαραίτητες αποζημιώσεις. Η Περιφέρεια θα αναλάβει την καταγραφή των ζημιών στις επιχειρήσεις, ενώ ο Δήμος Ιάσμου θα καταγράψει τις ζημιές στα σπίτια.

Παράλληλα, ο Δήμος Ιάσμου καλεί τους δημότες που επλήγησαν από τις βροχοπτώσεις της 13ης Σεπτεμβρίου 2024 να επισκεφτούν τον Δήμο από σήμερα, για να υποβάλουν αίτηση για εκτίμηση των ζημιών.




Προβληματίζουν τα κενά σε διδάσκοντες στα σχολεία αλλά και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα κτίρια

Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν τα σχολεία της Καβάλας, καθώς παραμένουν πολλά τα κενά σε εκπαιδευτικούς, ενώ ταυτόχρονα ανησυχία προκαλεί η κακή κατάσταση των σχολικών κτιρίων. Παρά τις προσπάθειες για την κάλυψη των αναγκών, πολλοί μαθητές ξεκίνησαν τη σχολική χρονιά χωρίς καθηγητές σε βασικά μαθήματα, δημιουργώντας ανησυχίες για την ποιότητα της εκπαίδευσης.

Επιπλέον, η υποβάθμιση των κτιριακών υποδομών σε πολλά σχολεία της περιοχής εντείνει την αγωνία γονέων και εκπαιδευτικών, καθώς αρκετά κτίρια παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα συντήρησης και ασφάλειας. Οι αρμόδιες αρχές καλούνται να αντιμετωπίσουν άμεσα τις ελλείψεις, τόσο σε προσωπικό όσο και στις υλικοτεχνικές υποδομές, ώστε να διασφαλιστούν οι απαραίτητες συνθήκες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων.




Σε πολύ κακή κατάσταση τα κτίρια των σχολείων στην Καβάλα

Τα σχολικά κτίρια στην Καβάλα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, με τη φθορά των εγκαταστάσεων να δημιουργεί σημαντικές ανησυχίες για την ασφάλεια και την ποιότητα της εκπαίδευσης. Σε πρόσφατη τοποθέτησή του, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Ανατολικής Μακεδονίας, Σωτήρης Λαζαρίδης, υπογράμμισε την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις, καλώντας τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν δράση. Ο κ. Λαζαρίδης τόνισε ότι τα σχολεία δεν είναι μόνο εκπαιδευτικοί χώροι αλλά και σημεία καθημερινής συνάθροισης των παιδιών και πρέπει να είναι ασφαλή και κατάλληλα εξοπλισμένα για να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επισήμανε ότι η κακή κατάσταση των σχολικών κτιρίων, όπως διαπιστώνεται σε αρκετές μονάδες της περιοχής, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα που δεν μπορεί να παραβλέπεται πλέον. Τα προβλήματα αφορούν τόσο τη στατικότητα των κτιρίων όσο και την έλλειψη σύγχρονων υποδομών που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης εκπαίδευσης.

Ο κ. Λαζαρίδης έκανε επίσης λόγο για την ανάγκη να αναζητηθούν τρόποι χρηματοδότησης μέσω προγραμμάτων, καθώς και την προώθηση της συνεργασίας ανάμεσα σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. Προειδοποίησε ότι η αδράνεια θα οδηγήσει σε ακόμα σοβαρότερες επιπτώσεις για την εκπαίδευση και την καθημερινότητα των μαθητών.

Τέλος, τόνισε πως η βελτίωση των σχολικών υποδομών αποτελεί ζήτημα προτεραιότητας, όχι μόνο για τη σωστή εκπαίδευση αλλά και για τη συνολική ανάπτυξη της περιοχής, καθώς τα σχολεία είναι θεμελιώδεις θεσμοί για τη διαμόρφωση των επόμενων γενεών.

https://youtu.be/6k011ZSKuVw

 

 




Παναγιωτόπουλος στο ENA Channel : “Ελεγχόμενη η κατάσταση στον Έβρο – Αύξηση ροών στο Αιγαίο

Ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος δήλωσε σε συνέντευξή του στο ENA Channel πως παρατηρείται αύξηση των μεταναστευτικών ροών σε σύγκριση με πέρυσι, διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι υπάρχει πλάνο διαχείρισης για έκτακτες ανάγκες. Εστίασε επίσης στα δίκτυα διακινητών και στην ανάγκη αντιμετώπισής τους.

Από την άλλη πλευρά ελεγχόμενη δείχνει να είναι η κατάσταση με τις ροές στον Έβρο όπως τόνισε ο κ. Παναγιωτόπουλος.




Και η ΠΕ Καβάλας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας

Νέα απόφαση υπέγραψε την Πέμπτη 29 Αυγούστου ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Βασίλειος Παπαγεωργίου «Αποφασίζουμε την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Παγγαίου, της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών που προέκυψαν από δασική πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 22-08-2024.

Η εν λόγω κήρυξη θα ισχύει από την ημερομηνία εκδήλωσης των φαινομένων και για έναν (1) μήνα, ήτοι έως και 23 Σεπτεμβρίου 2024. Μετά το πέρας του καθορισθέντος χρόνου, θα γίνει, δίχως νέο έγγραφο, άρση της παραπάνω κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας».

 

 

 

 

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Τραγική η κατάσταση στην Αγία Βαρβάρα της Δράμας – Η ανομβρία έχει φέρει επιπτώσεις στα πάντα

Η κατάσταση στην Αγία Βαρβάρα της Δράμας έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας που πλήττει την περιοχή. Η έλλειψη βροχοπτώσεων έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε όλους τους τομείς, επηρεάζοντας αρνητικά την καθημερινότητα των κατοίκων και την τοπική οικονομία.

Η γεωργία, η κύρια πηγή εισοδήματος για πολλούς κατοίκους, έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Οι καλλιέργειες δεν αναπτύσσονται όπως πρέπει, και η παραγωγή έχει μειωθεί δραματικά. Οι αγρότες βλέπουν τις προσπάθειές τους να καταρρέουν, καθώς τα αποθέματα νερού εξαντλούνται και τα ποτίσματα δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των φυτών.

Η ανεπάρκεια νερού επηρεάζει και την καθημερινή ζωή των κατοίκων. Οι διακοπές νερού είναι συχνές, και η πρόσβαση σε πόσιμο νερό περιορίζεται. Οι κάτοικοι αναγκάζονται να κάνουν οικονομία ακόμα και στις πιο βασικές χρήσεις, όπως το μαγείρεμα και η καθαριότητα.

Οι τοπικές αρχές βρίσκονται σε συνεχή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την εξεύρεση λύσεων, ωστόσο η κατάσταση παραμένει δύσκολη. Η ανάγκη για άμεση λήψη μέτρων είναι επιτακτική, καθώς η ανομβρία αναμένεται να συνεχιστεί, επιδεινώνοντας περαιτέρω τις ήδη δύσκολες συνθήκες.

Η Αγία Βαρβάρα της Δράμας αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή κρίση λόγω της ανομβρίας, και η κατάσταση απαιτεί άμεση και συντονισμένη δράση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων και την προστασία των κατοίκων και της τοπικής οικονομίας.




Λειψυδρία: «Καμπανάκι» ανησυχίας – 14 δήμοι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Tον κώδωνα του κινδύνου κρούει η επιστημονική κοινότητα λόγω του συναγερμού για λειψυδρία που έχει σημάνει σε πολλές περιοχές της χώρας. Συνολικά 14 δήμοι της χώρας έχουν κηρυχθεί από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Μεταξύ αυτών είναι πέντε δήμοι της Κρήτης, η Σέριφος, η Σίφνος, η Λέρος, ο Πόρος, οι Σπέτσες, ο δήμος Σάμης στην Κεφαλονιά καθώς και περιοχές στην Κόρινθο, την Αλεξανδρούπολη και την Ξάνθη.

Την κατάσταση δυσχεραίνουν οι παρατεταμένες υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τις μειωμένες βροχοπτώσεις σε αρκετές περιοχές την ίδια ώρα που η θερινή τουριστική περίοδος οδεύει προς την κορύφωσή της.

«Πράγματι, φέτος σε πολλές περιοχές στα ανατολικά της χώρας υπάρχει για το διάστημα Οκτωβρίου 2023 με Απρίλιο 2024 μια μείωση των βροχοπτώσεων, σε σχέση με το μέσο όρο της προηγούμενης δεκαετίας, κατά 40-50%. Στην Αττική, για παράδειγμα, είχαμε μείωση 45% ενώ μείωση είχαμε και στην Κρήτη και ειδικά στην Ανατολική Κρήτη και στον Άγιο Νικόλαο, ήταν της τάξεως του 60%», εξηγεί στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η ομότιμη καθηγήτρια στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ, Μαρία Μιμίκου. Ωστόσο, διευκρινίζει ότι λειψυδρία μπορεί να υπάρξει και χωρίς την ξηρασία.

«Υπάρχει περίπτωση να έχουμε λειψυδρία χωρίς να έχουμε ξηρασία

«Η λειψυδρία στην Ελλάδα είναι ένα ενδημικό φαινόμενο θα έλεγα, είναι το έλλειμμα μεταξύ προσφοράς και ζήτησης νερού, του διαθέσιμου νερού. Επομένως, η λειψυδρία υπάρχει λόγω της ξηρασίας, αλλά υπάρχει περίπτωση να έχουμε λειψυδρία χωρίς να έχουμε ξηρασία. Πολλές ανατολικές χώρες έχουν έλλειμμα, απλά μας φαίνεται πιο πολύ, όσο συνεχίζονται τα ξηρά και άνομβρα χρόνια», σημειώνει η κ. Μιμίκου.

Όπως επισημαίνει η κ. Μιμίκου οι ξηρές χρονιές αλλά και η ανοικονόμητη κατανάλωση νερού προκαλούν λειψυδρία σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Για το λόγο αυτό, είναι ανάγκη να υπάρξουν περιορισμοί και να ληφθούν αποφάσεις.

«Υπάρχει ένα έντονο καμπανάκι στην Ελλάδα. Πρέπει σε κάθε χρήση νερού είτε είναι υδρευτική είτε αρδευτική- κυρίως στην αρδευτική- να βελτιωθούν οι μέθοδοι άντλησης να μεγαλώσει ο λόγος παραγωγικότητας του αγροτικού νερού», εξηγεί η κ. Μιμικού και προσθέτει ότι χρειάζεται να μπει σε σωστές βάσεις το θέμα της διαχείρισης των υδατικών πόρων.

«Θα πρέπει να υπάρχει ένας κεντρικός φορέας διαχείρισης υδατικών πόρων που θα λειτουργεί αποκεντρωμένα και κεντρικά κάτω από ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο εκτίμησης, αξιοποίησης και διαχείρισης των υδατικών πόρων και από εκεί και πέρα θα πρέπει να ακολουθήσουν τα μοντέλα διακυβέρνησης όπως υπάρχουν», λέει η κ. Μιμίκου.

Μεγάλη πτώση της στάθμης του νερού στην τεχνητή Λίμνη Μόρνου και στο φράγμα Αποσελέμης – Σε χαμηλά επίπεδα η στάθμη της τεχνητής λίμνης του Πηνειού

Μεγάλη πτώση της στάθμης του νερού σε σχέση με το 2022 διαπιστώνεται σε δύο σημαντικούς ταμιευτήρες νερού στη χώρα μας, σύμφωνα με δορυφορική ανάλυση δεδομένων από την Επιχειρησιακή Μονάδα BEYOND του ΙΑΑΔΕΤ/ΕΑΑ. Συγκεκριμένα, στην τεχνητή λίμνη Μόρνου, στη Στερεά Ελλάδα και στο φράγμα Αποσελέμης, στην Κρήτη, έπειτα από ανάλυση που εφάρμοσε το Beyond EO Centre NOA με δορυφορικές εικόνες Sentinel-2.

ethnos.gr




Λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας | Καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία

Ως λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας, κάτω από το Εθνικό Στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», θέλουμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες και πριν την έλευση του ναυαγοσώστη.

Συγκεκριμένα προβλήματα:

  1. Ανεξέλεγκτη Κατασκήνωση:
    • Ομάδες κατασκηνωτών, κυρίως Ρομά και αλλοδαποί, διανυκτερεύουν και κατασκηνώνουν από το προηγούμενο απόγευμα ή βράδυ στην παραλία.
    • Πλένουν τα ρούχα τους, κουρελούδες, κουβέρτες κλπ., κατασκηνώνουν και τρώνε έξω, αφήνοντας πίσω τους σκουπίδια και άλλα απορρίμματα.
    • Καταλαμβάνουν τον χώρο των σκαλακιών πρόσβασης στην παραλία με τα αυτοκίνητά τους ή τα κρεβάτια τους, καθιστώντας αδύνατη την πρόσβαση των λουόμενων στην αμμώδη παραλία.
  2. Έλλειψη Ελέγχων:
    • Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις προς τη Δημοτική ή άλλη αρμόδια αρχή, η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη.
    • Η Δημοτική Αρχή δεν έχει εμφανιστεί για τον έλεγχο της κατάστασης, παρόλο που έχει ενημερωθεί.

Προτάσεις για την Επίλυση του Προβλήματος:

  1. Τοποθέτηση Πινακίδων Απαγόρευσης Κατασκήνωσης:
    • Να τοποθετηθούν δύο (2) ευκρινείς πινακίδες που να επισημαίνουν ότι απαγορεύεται το κάμπινγκ, τόσο στην αρχή όσο και στη μέση του χώρου του πάρκινγκ.
  2. Καθημερινοί Έλεγχοι από τις Αρμόδιες Αρχές:
    • Να πραγματοποιούνται καθημερινοί έλεγχοι από τη Δημοτική Αστυνομία και το Α.Τ. Καβάλας κάθε απόγευμα προς βράδυ και πρωί μέχρι τις 08:00-08:30, για τη διαπίστωση των καταγγελλόμενων και την εφαρμογή των προβλεπόμενων ποινικών και διοικητικών μέτρων.
  3. Έλεγχος και Ανάκληση Αδειών Επαγγελματικών Οχημάτων:
    • Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας και το Α.Τ. Καβάλας, να μεριμνήσει για τον έλεγχο και την ανάκληση των χορηγηθεισών αδειών ΙΧ φορτηγών επαγγελματικών που ενδεχομένως παραβιάζουν τη σχετική νομοθεσία.

Οι φωτογραφίες που επισυνάπτονται είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατούσε την Δευτέρα 22.07.2024 το πρωί και την Τρίτη 23.07.2024. Ζητάμε άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ευημερία των λουόμενων, αλλά και η διατήρηση της ποιότητας της παραλίας που έχει βραβευτεί με Γαλάζια Σημαία.




Τροχαίο στην Πειραιώς | Σε κρίσιμη κατάσταση ο 5χρονος – Στον εισαγγελέα ο 26χρονος οδηγός, «πετάχτηκαν ξαφνικά μπροστά μου»

Σε εξέλιξη είναι η έρευνα της ΕΛΑΣ για το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε χθες το βράδυ στην οδό Πειραιώς, όπου 26χρονος οδηγός ΙΧ παρέσυρε και τραυμάτισε δυο γυναίκες, 53 και 33 ετών, μητέρα και κόρη αντίστοιχα, και τα τρία παιδιά της 33χρονης , δύο αγόρια 10 και 5 ετών και ένα κορίτσι 8 ετών.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 26χρονος οδηγός στην κατάθεση του υποστήριξε ότι τα άτομα εμφανίστηκαν ξαφνικά μπροστά του, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων ουσιών.

Παράλληλα η Τροχαία Πειραιά, που έχει αναλάβει την προανάκριση της υπόθεσης, παίρνει καταθέσεις και από άλλους μάρτυρες προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες του ατυχήματος.

Σημειώνεται ότι ο οδηγός του οχήματος συνελήφθη και αναμένεται εντός της ημέρας να μεταφερθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά.

Αναφορικά με την κατάσταση των τραυματιών, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, το 5χρονο αγοράκι διακομίστηκε αρχικά στο Τζάνειο νοσοκομείο όπου διασωληνώθηκε και διακομίστηκε στη συνέχεια στο Παίδων Αγ. Σοφία. Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ σε κρίσιμη κατάσταση. Τα αδέλφια του, ένα αγόρι 10 ετων και ένα κορίτσι 8 ετών μεταφέρθηκαν με το ΕΚΑΒ στο Παίδων Αγ. Σοφία όπου διαπιστώθηκε ο ελαφρύς τραυματισμό τους. Νοσηλεύονται σε χειρουργική κλινική και είναι εκτός κινδύνου.

Η 53χρονη και η 33χρονη νοσηλεύονται εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Ερυθρός με κατάγματα γόνατος και κνήμης αντίστοιχα.

Πηγή: newsbeast.gr




Πάτρα | Σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ ο 20χρονος φοιτητής με μηνιγγίτιδα | Βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση

Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας, ο 20χρονος φοιτητής, ο οποίος διαγνώστηκε με μηνιγγίτιδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 20χρονος φοιτητής βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση μέσα στο σπίτι που διέμενε, από τους γονείς του. Οι γονείς είχαν ανησυχήσει, επειδή δεν απαντούσε σε τηλεφωνικές κλήσεις που του έκαναν.

Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Αναμένεται κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην Πάτρα

Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται αύριο στην Πάτρα, μετά το νέο κρούσμα μηνιγγίτιδας στον φοιτητή. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Γιάννης Καρβέλης, «έχω επικοινωνήσει από νωρίς σήμερα με το πρωί με τον ΕΟΔΥ και ενδεχομένως να έλθει αύριο ένα κλιμάκιο, προκειμένου να αποφασιστεί ποιες ακριβώς οδηγίες θα δοθούν προς το Πανεπιστήμιο για το τι πρέπει να γίνει».

Στο μεταξύ, όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται, μετά το κρούσμα μηνιγγίτιδας σε φοιτητή που σπουδάζει στο τμήμα Μηχανολόγων – Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το οποίο στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του πρώην ΤΕΙ Πάτρας μαζί με άλλες σχολές του Πανεπιστημίου Πατρών, ο Γιάννης Καρβέλης ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «το πρωτόκολλο προβλέπει συγκεκριμένα μέτρα και ήδη έχουν δοθεί οι σχετικές οδηγίες».

Να σημειωθεί ότι στα τέλη Φεβρουαρίου είχε διαγνωσθεί με μηνιγγίτιδα μια 20χρονη φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ στα μέσα Ιανουαρίου ένας 18χρονος φοιτητής είχε διαγνωσθεί και αυτός με μηνιγγίτιδα.

Πηγή: Newsbeast.gr




Τροχαίο στον Σκαραμαγκά Αττικής| Ένας νεκρός και μία γυναίκα στο νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Τρίτης 5/3 στην Πυροσβεστική και την Αστυνομία εξαιτίας τροχαίου που σημειώθηκε στον Σκαραμαγκά στο ύψος της λίμνης Κουμουνδούρου λίγο πριν από τη διασταύρωση με τα διυλιστήρια. Γύρω στις 4:30 π.μ. ένα ΙΧ αυτοκίνητο το οποίο είχε κατεύθυνση προς την Κόρινθο εξετράπη της πορείας του και αναποδογύρισε.

Οι πυροσβέστες απεγκλώβισαν από τα συντρίμμια του οχήματος έναν άντρα και μία γυναίκα. Ο άντρας ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε στο Τζάνειο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι νεκρός ενώ η γυναίκα μεταφέρθηκε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Αττικόν.

Στο σημείο έσπευσαν και επιχείρησαν 11 πυροσβέστες με 4 οχήματα.

Την προανάκριση για το τροχαίο έχει αναλάβει το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμου Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου.

Το tweet της Πυροσβεστικής

Πηγή: Newsbeast.gr