Ο Γιάννης Ιακωβίδης ζητά κατανόηση και υπομονή για τα εκτελούμενα έργα

Γιατί άλλο; Για τα διάφορα έργα στην Καβάλα- δημοτικά και μη-μίλησε στην Πρωινή ο αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλα κ. Γιάννης Ιακωβίδης 

Η κεντρική ιδέα όσων διατύπωσε είναι ότι οι πολίτες θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν υπομονή και ειδικά τα έργα των υποδομών πρέπει να γίνουν. Για να ξεμπερδεύει όπως εξηγεί η πόλη για τις επόμενες δεκαετίες. Περισσότερο αναφέρεται σε μη δημοτικά έργα. Σε αυτά του ΔΕΔΔΗΕ, του φυσικού αερίου και των οπτικών ινών. 

Ξεχωρίζει τα έργα του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ καθώς τα θεωρεί πολύ σημαντικά. Γιατί όπως τονίζει το υπόγειο δίκτυο ρεύματος είναι προστατευμένο από τα καιρικά φαινόμενα κι ως εκ τούτου πιο αξιόπιστο. Σύμφωνα με τον κ. Ιακωβίδη ως το Καλοκαίρι του 2024 τουλάχιστον θα συνεχιστούν τα έργα του φυσικού αερίου και οπτικών ινών. 

Για τα πεζοδρόμια στην Κουντουριώτου και Ύδρας (ergo Open Mall) είπε ότι κατασκευάζονται και θα τελειώσουν σύντομα. Μετά τις εκλογές, προς το τέλος Οκτώβρη, θα επεκταθεί –σημείωσε- το έργο στα σοκάκια της αγοράς του Αγίου Νικολάου. Για την πλατεία Καπνεργάτη δήλωσε ότι το έργο θα τελειώσει το 2024 ενώ εντός μηνός (ή αρχές του επόμενου) θα στρωθεί με το προβλεπόμενο από τη μελέτη του τμήματος της Κασσάνδρου που μετατρέπεται σε πεζόδρομο.

 Το σχολείο των Κρηνίδων θα τελειώσει το Καλοκαίρι και για την αυλή- πλατεία των Ποταμουδίων δήλωσε ότι η Άνοιξη το έργο που είναι ορατό και σε ένα πρώτο ικανοποιητικό επίπεδο ώστε τμήμα του έργου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές και τους περιοίκους.

 Ο κ. Ο Ιακωβίδης είπε ότι όταν τελειώσουν τα έργα των υποδομών (φυσικό αέριο, ίνες κτλ) τότε θα δρομολογηθεί από το Δήμο Καβάλας έργο εκτεταμένων ασφαλτοστρώσεων για να λυθούν προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο οδόστρωμα. 

Όπως είπε ο κ. Ιακωβίδης ο Δήμος Καβάλας προσπαθεί συνεχώς και με χίλιους δύο τρόπους να αυξήσει με έμμεσο και προσωρινό τρόπο το προσωπικό της τεχνικής της υπηρεσίας. Για την αυξημένη διαδικασία σε κάθε έργο, από την αρχή ως το τέλος του κάθε έργου, επέρριψε ευθύνες στο κράτος. 

Αυτό όπως είπε βάζει τη γραφειοκρατία σκόπιμα επειδή δεν θεωρεί αξιόπιστη την αυτοδιοίκηση. 

Για την εμπειρία του στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη διοίκηση του Δήμου τόνισε ότι «… εξαιτίας της κακής αντιπολίτευσης που κάποιοι έκαναν χάσαμε 2-3 ευρωπαϊκά προγράμματα». Ενώ πρόσθεσε «… η αντιπολίτευση έπρεπε να δείξει πνεύμα σύμπνοιας ώστε να καθοριστούν τα ανταποδοτικά τέλη». Για τη διοίκηση Μουριάδη σχολίασε: «Πάντα αποφασίζουμε την καλύτερη δυνατή λύση». Ο Γιάννης Ιακωβίδης ζήτησε και ως προς τα έργα κατανόησης των πολιτών και υπομονή.