Περιστατικό κατάληψης θέσης στάθμευσης ΑμεΑ

Έρχονται στο προσκήνιο μέσα από ένα θλιβερό περιστατικό κατάληψης θέσης στάθμευσης ΑμεΑ σε κατάστημα της περιοχής Ιχθυόσκαλας στην πόλη της Καβάλας, η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρίες. Το περιστατικό αφορά δυο θέσεις στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ οι οποίες βρέθηκαν κατειλημμένες από δυο ΙΧ χωρίς ειδική σήμανση.

Ο πολίτης δεν κάλεσε την Τροχαία, παρακάλεσε την υπεύθυνη του καταστήματος να ειδοποιήσει τους οδηγούς να πάρουν τα αυτοκίνητα τους από τις συγκεκριμένες θέσεις που είναι μόνο για ΑμεΑ. Η μια οδηγός ήρθε αμέσως και ζήτησε συγνώμη. Ο άλλος οδηγός ήταν το ακριβώς αντίθετο. Άρχισε να βρίζει, και να απειλεί, γιατί τον ειδοποιήσαν και τον ενοχλήσαν να φύγει από το πάρκινγκ των ΑμεΑ. Αργότερα σε συνεννόηση με τον νομικό σύμβουλο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ, σε έγκλιση και αγωγή σε βάρος του.




Αφέθηκαν ελεύθεροι οι 12 προσαχθέντες της κατάληψης στη Νομική Κομοτηνής

Μπορεί να αφέθηκαν ελεύθεροι τελικά χθες το βράδυ οι 12 προσαχθέντες φοιτητές που παρέμεναν στο Αστυνομικό Τμήμα, ωστόσο  θα παραπεμφθούν αρμοδίως στα Δικαστήρια με τακτική δικάσιμο καθώς κατηγορούνται για «διατάραξη λειτουργίας δημοσίου κτιρίου» με βάση το άρθρο 168 του Ποινικού Κώδικα, για την κατάληψη του κτιρίου της Νομικής Σχολής Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Πανεπιστημιούπολη.