Η πρώτη κοινή δήλωση του Σπύρου και της Δέσποινας Καρνέση για το τριπλό φονικό στη Γλυφάδα | «Σεβαστείτε το πένθος μας»

Έκκληση προς κάθε κατεύθυνση για σεβασμό στο πένθος της οικογένειάς τους απευθύνουν ο Σπύρος και η Δέσποινα Καρνέση με κοινή δήλωσή τους, ύστερα από την αιματηρή επίθεση στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας στη Γλυφάδα τη Δευτέρα. Συγκεκριμένα, στη δήλωσή τους αναφέρουν τα εξής:

«Κατανοούμε απόλυτα πως το τραγικό γεγονός που συγκλονίζει τις οικογένειές μας τις τελευταίες ημέρες έχει προκαλέσει σημαντικό ενδιαφέρον.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε ειλικρινά όσους μας συμπαραστέκονται.

Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να εκφράσουμε για ακόμα μία φορά τη θερμή μας έκκληση, προς κάθε κατεύθυνση, για σεβασμό στο πένθος που βιώνουμε.

Η ανείπωτη θλίψη μας επιτάσσει την παύση κάθε συζήτησης για οποιαδήποτε άλλη υπόθεσή μας.

Και αυτή είναι η αυθεντική και μόνη βούληση όλων των μελών της οικογένειάς μας.

Δηλώνουμε επίσης ότι οτιδήποτε άλλο διακινείται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης εξ ονόματος οποιουδήποτε από εμάς, δεν μας εκφράζει.

Καπτα-Σπύρος Καρνέσης

Δέσποινα Καρνέση».

Έρευνες για το κίνητρο του δράστη – Τα σενάρια, οι τραπεζικές καταθέσεις και το πρόσωπο «κλειδί»

Την ίσια ώρα συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας για την τριπλή δολοφονία στη Γλυφάδα, καθώς στο Τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών έχουν ξεκάθαρη εικόνα για το πώς έγιναν τα πράγματα το πρωί της Δευτέρας στο εσωτερικό της επιχείρησης και πώς ο 76χρονος Αιγύπτιος κινήθηκε στους χώρους και δολοφόνησε τα τρία άτομα, ανάμεσά τους και μία εκ των ιδιοκτητών της ναυτιλιακής εταιρείας. Ωστόσο δεν έχουν ακόμα καταφέρει να αποσαφηνιστεί το κίνητρο.

Ο 76χρονος δράστης του φονικού στη γλυφάδα

Η πρώτη εικόνα, η οποία είχε να κάνει με εργασιακούς και προσωπικούς λόγους, φαίνεται ότι έχει καταρριφθεί από τα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι αρχές, από τις μαρτυρικές καταθέσεις αλλά και από τις ανακοινώσεις της εταιρείας. Περισσότερα στοιχεία περιμένουν τις προσεχείς ημέρες από την άρση απορρήτου των επικοινωνιών, προκειμένου να διαπιστώσουν εάν ο 76χρονος άνδρας είχε συνομιλήσει με κάποιον αναφορικά με τις προθέσεις του και εάν είχε κάποιον διάλογο που ενδεχομένως να ήταν αυτός που όπλισε το χέρι του και προέβη στη συγκεκριμένη τριπλή δολοφονία.

Παράλληλα, εξετάζονται διάφορα σενάρια τα οποία έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας και έχουν να κάνουν με τις τραπεζικές τους καταθέσεις. Οι αστυνομικές αρχές αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο σε δεύτερο χρόνο να ζητηθεί και άρση του τραπεζικού απορρήτου, προκειμένου να έχουν την πλήρη εικόνα για το τί ακριβώς έχει συμβεί, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ακόμα δεν έχει καταθέσει η ιδιοκτήτρια της συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρείας. Θεωρείται πρόσωπο κλειδί, καθώς όχι μόνο έζησε τα γεγονότα από κοντά όντας κλειδωμένη σε ένα γραφείο, αλλά είναι και άτομο το οποίο γνώριζε προσωπικά για πάνω από τρεις δεκαετίες τον 77χρονο και ενδεχομένως να έχει να συνεισφέρει πολλά στην έρευνα. Αυτό θα γίνει πιθανότατα μετά την ταφή των τριών νεκρών.

«Της έβαλε την κάννη του όπλου στο μάτι και άκουσα ξανά ένα μπαμ»

Εντωμεταξύ, συγκλονίζουν οι καταθέσεις μαρτύρων για το μακελειό στη Γλυφάδα, καθώς εργαζόμενοι της ναυτιλιακής εταιρείας περνούν ο ένας μετά τον άλλον από το Ανθρωποκτονιών, για να αποκαλύψουν τις λεπτομέρειες της αιματοχυσίας.

Μια αυτόπτης μάρτυρας περιγράφει, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτουν ο Alpha και το TLive: «Άκουσα “Βοήθεια! Καλέστε την αστυνομία”. Τότε κατάλαβα ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει. Είδα την κυρία Μαρία να κατεβαίνει με αίματα στην αριστερή πλευρά, στο στήθος της. Μόλις μπήκε στα γραφεία μας ο Αντώνης Βλασσάκης, έκλεισε την πόρτα που χωρίζει τον χώρο από τις σκάλες. Αμέσως μετά, από τη δεύτερη είσοδο που υπάρχει, μπήκε ο Άρης με καραμπίνα στο χέρι.

Μόλις μπήκε, πυροβόλησε τον Αντώνη. Εγώ κρύφτηκα κάτω από το γραφείο μου. Συνέχισα να ακούω πυροβολισμούς. Άκουσα τον Άρη να λέει: «Ποιος είναι αυτός που θα με βγάλει εμένα από το σπίτι;». Η κυρία Μαρία ήρθε προς το γραφείο μου και προσπάθησε να καλυφθεί κι αυτή. Του φώναζα να σταματήσει και πως υπάρχει κι άλλος κόσμος. Τότε τον είδα να βάζει την κάννη της καραμπίνας στο μάτι της κυρίας Μαρίας και ακούστηκε ξανά ένα μπαμ. Ο Άρης απομακρύνθηκε από τον χώρο και η κυρία Μαρία προσπάθησε να καθίσει σε μια καρέκλα. Σηκώθηκα και έτρεξα να φύγω από τον όροφο».

Σύμφωνα με τις καταθέσεις των μαρτύρων, ο 76χρονος δράστης και αυτόχειρας φαίνεται πως μιλούσε συνεχώς για το σπίτι το οποίο του είχε παραχωρηθεί, λέγοντας πως προσπαθούσαν να του το πάρουν: «Όταν ήρθε, τον ρώτησα τι κάνει και αγκαλιαστήκαμε. Αυτός μου είπε ότι σήμερα τελειώνουν όλα για τον ίδιο και πως πάει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Ακόμα μου είπε ότι τον διώξανε από το σπίτι και ότι του είπαν ότι θα τον κάψουν μέσα στο σπίτι, αν δεν βγει. Του είπα να αφήσει τις βλακείες. Τότε άνοιξε το πορτμπαγκάζ και έβγαλε έναν μεγάλο σάκο, τον ρώτησα τι πάει να κάνει. Πρόσεξα ότι είχε περασμένο στη ζώνη του ένα ακόμα όπλο».

Πηγή: Newsbeast.gr




Δικηγόρος Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση για το μακελειό στη Γλυφάδα | Πιθανόν να «είχε σκοπό να πάρει όμηρο τη Δέσποινα»

«Δεν υπάρχει καμία εξήγηση για το έγκλημα, το οποίο δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση», δικηγόρος στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο Γιάννης Ηρειώτης, δικηγόρος της Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση, αναφορικά με το μακελειό στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα.

Όπως επεσήμανε, «περιμένουμε την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών», προκειμένου να φανεί αν υπήρξαν τηλεφωνήματα ή συναντήσεις του 76χρονου Αιγύπτιου πριν από την εισβολή και τους πυροβολισμούς στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας.

«Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από την οικογένεια για οποιαδήποτε απειλή από τον Αιγύπτιο εναντίον της», επεσήμανε ο Γιάννης Ηρειώτης, περιγράφοντας χαλαρό κλίμα στην εταιρεία στην διάρκεια συναντήσεων του με τα τρία θύματα του Αιγύπτιου και την Δέσποινα Καρνέση»

Ο δικηγόρος τόνισε ότι «ο δράστης πήγε αποφασισμένος να σκοτώσει, πήγε με όπλα στο αυτοκίνητο του, δεν τσακώθηκε και εκείνη την στιγμή άρπαξε ένα μαχαίρι», ενώ σχετικά με το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας είπε ότι «εξωτερικούς χώρους κατέγραφαν οι κάμερες, αλλά τι να δει κανείς; Ένας άνθρωπος πήγε με δύο όπλα, αποφασισμένος να σκοτώσει».

«Από ό,τι μου είπαν εργαζόμενοι, η ταχύτατη επέμβαση της Αστυνομίας, που έφτασε σε δύο λεπτά, προφανώς του χάλασε τα σχέδια. Γίνονται σκέψεις ότι είχε σκοπό να πάρει όμηρο την κ. Δέσποινα και δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Θα ήταν μεγαλύτερη τραγωδία κατά την εκτίμησή μου αν δεν υπήρχε η ταχύτατη παρέμβαση της Αστυνομίας», είπε ο κ. Ηρειώτης.

Ανέφερε εν συνεχεία πως με βάση όσα γνωρίζει η αδελφή και σύζυγος δύο εκ των θυμάτων, που βρισκόταν στα γραφεία την ώρα της επίθεσης, κλειδώθηκε σε μια τουαλέτα γραφείου για να μην την προσεγγίσει ο Αιγύπτιος ή ο δράστης ήταν εκείνος που την κλείδωσε σε συγκεκριμένο δωμάτιο, μαζί με ακόμη μια γυναίκα, έχοντας άλλα πράγματα στο μυαλό του για την συνέχεια, που όμως δεν υλοποιήθηκαν χάρη στην άφιξη των αστυνομικών σε μόλις δύο λεπτά μετά από την κλήση στην Άμεση Δράση. 

Πηγή: Newsbeast.gr




«Τους σκότωσε ο άνθρωπός τους» | Οι μαρτυρίες ανθρώπων κοντά στην εφοπλιστική οικογένεια Καρνέση για το φονικό

Η εφοπλίστρια Μαρία Καρνέση (αδελφή του εφοπλιστή Σπύρου Καρνέση), ο Αντώνης Βλασσάκης (σύζυγος της Δέσποινας Καρνέση και CEO της ναυτιλιακής) και ο Ηλίας Κουκουλάρης, πρώην καπετάνιος και υπάλληλος, ο οποίος φέρεται να προσπάθησε να τους σώσει, είναι τα θύματα του Αιγύπτιου Αριστείδη Ελ Μπουράι στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα χθες το πρωί.

Βασικό κίνητρο εκτιμάται πως ήταν η δυσαρέσκεια του για την απαίτηση να φύγει από το σπίτι που του είχε παραχωρηθεί για να διαμένει δωρεάν, στη Γλυφάδα. Έτσι ο 76χρονος Αιγύπτιος έστρεψε την κάνη του όπλου του και σκότωσε τη γυναίκα που για δεκαετίες τον είχε ως έμπιστο της για όλα όσα αφορούν τα σπίτια της ίδιας και της αδελφής της στους Πεταλιούς και όχι μόνο, τον άντρα της αδελφής της και τον πλοίαρχο που προσπάθησε να αποτρέψει την τραγωδία που εκτυλίχθηκε το πρωί της Δευτέρας, στην ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση.

Ο άνδρας για δεκαετίες δούλευε στην οικογένεια και είχε γίνει ουσιαστικά μέλος της, όπως περιγράφει στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο πρόεδρος της κοινότητας Μαρμαρίου, όπου ανήκουν οι Πεταλιοί, Νίκος Τσαλιάγκος.

Όπως περιέγραψε, στον δράστη του φονικού είχε ανατεθεί η εν λευκώ διαχείριση όλων τω ζητημάτων που σχετίζονταν με τα σπίτια της οικογένειας, εκείνος τους παραλάμβανε από το Μαρμάρι και με σκάφος του πήγαινε στα σπίτια τους και μάλιστα ήταν τόσο στενή η σχέση τους και οι δεσμοί που είχε αναπτύξει με την οικογένεια, που σύμφωνα με τον κ. Τσαλιάγκο, έτρωγαν μαζί στο τραπέζι, αναφέροντας χαρακτηριστικά «από την εποχή της μητέρας της οικογένειας Καρνέση, ήταν ο “άνθρωπός τους”».

Ο πρόεδρος της κοινότητας είπε μάλιστα ότι ενώ εδώ και αρκετό καιρό είχε υπάρξει προστριβή και απολυθεί από τις δύο αδελφές Καρνέση, τον είδε στο Μαρμάρι και πριν από 1-2 μήνες και χαιρετήθηκαν.

Αφού απολύθηκε από τις δύο αδελφές του, ο Σπύρος Καρνέσης προσέλαβε τον Αιγύπτιο, ο οποίος συνέχισε έτσι να προσφέρει υπηρεσίες και έτσι εξηγείται και η ευκολία να έχει πρόσβαση και στις εγκαταστάσεις της ναυτιλιακής εταιρείας

Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε και ο ιατρός και στενός φίλος των οικογενειών των αδελφών Καρνέση, Στέλιος Γραμματικάκης, ο οποίος τόνισε πως τίποτα δεν προμήνυε την τραγωδία ούτε ανησυχούσε τα θύματα του 76χρονου τις τελευταίες ώρες, που τις πέρασε μαζί τους.

Ο κ. Γραμματικάκης είπε ότι το Σαββατοκύριακο βρισκόταν με τη Μαρία Καρνέση, η οποία απόλαυσε μια βόλτα στην παραλία το Σάββατο, ενώ την Κυριακή την επισκέφθηκε στο σπίτι της. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια τόσο για εκείνη όσο και για την αδελφή της Δέσποινα, που γλίτωσε από τα πυρά του δράστη καθώς είχε κλειδωθεί σε τουαλέτα των γραφείων, αλλά και για τον σύζυγο της Δέσποινας, που επίσης δολοφονήθηκε από τον Αιγύπτιο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η Μαρία είχε την οικονομική διαχείρηση, η Δέσποινα ως νομικός την νομική κάλυψη και εκείνος ήταν η “ομπρέλα” της εταιρείας».

«Η Μαρία Καρνέση ήταν πολύ απλός άνθρωπος. Με ένα κινητό των 50 ευρώ, γιατί δεν είχε ούτε smartphone, κινούσε ολόκληρο στόλο και διαχειριζόταν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ήταν πολύ απλοί και ταπεινοί άνθρωποι. Δεν φοβούνταν κανέναν, δεν πίστευαν ότι κάποιος θα τους κάνει κακό. Η Μαρία Καρνέση κυκλοφορούσε μόνης της στη Γλυφάδα, χωρίς προσωπική ασφάλεια. Μπορώ να την παρουσιάσω ως την Μαντώ Μαυρογένους του 2024».

πηγή: Newsbeast.gr