Ξάνθη | Ξέφρενο γλέντι στη νυχτερινή καρναβαλική παρέλαση

Η Ξάνθη πλημμύρισε από χρώματα, μουσική και ατελείωτο κέφι το βράδυ του Σαββάτου, καθώς η νυχτερινή καρναβαλική παρέλαση μεταμόρφωσε την πόλη σε ένα απέραντο υπαίθριο πάρτι.

Χιλιάδες καρναβαλιστές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και του εξωτερικού συμμετείχαν σε αυτή τη φαντασμαγορική γιορτή, που αποτελεί πλέον θεσμό και αναπόσπαστο κομμάτι του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού.

Με πολύχρωμες στολές, αστείρευτη ενέργεια και διάθεση για διασκέδαση, οι συμμετέχοντες ξεχύθηκαν στους δρόμους της πόλης, δημιουργώντας ένα μοναδικό θέαμα που παρέσυρε τους πάντες σε έναν ξέφρενο ρυθμό. Η μουσική αντηχούσε σε κάθε γωνιά, με τα ηχοσυστήματα να παίζουν ασταμάτητα, ενώ τα πυροτεχνήματα που φώτισαν τον ουρανό έδωσαν ακόμη πιο μαγική διάσταση στη νύχτα.

Οι κεντρικοί δρόμοι της Ξάνθης γέμισαν από κόσμο, μετατρέποντας το κέντρο της πόλης σε μια τεράστια σκηνή γιορτής, όπου κάτοικοι και επισκέπτες έγιναν ένα, χορεύοντας και τραγουδώντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Ο παλμός, η ενέργεια και η ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα επιβεβαίωσαν για ακόμα μία φορά πως η νυχτερινή παρέλαση της Ξάνθης είναι από τις κορυφαίες στιγμές της αποκριάτικης περιόδου στη χώρα.

Το Ξανθιώτικο Καρναβάλι, που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά της Ελλάδας, συνεχίζεται με αποκορύφωμα τη μεγάλη καρναβαλική παρέλαση της Κυριακής και το παραδοσιακό κάψιμο του Τζάρου, προσφέροντας αμέτρητες στιγμές διασκέδασης και χαράς σε μικρούς και μεγάλους.




Εκατοντάδες καρναβαλιστές στην καρναβαλική παρέλαση της Νέας Περάμου

Για πρώτη φορά μετά απο αρκετά χρόνια, ο Δήμος Παγγαίο έφερε την μαθητική καρναβαλική παρέλαση και στην Νέα Πέραμο, όπου συμμετείχαν εκατοντάδες μαθήτες μαζί με τους συνοδούς τους και βέβαια όλα αυτά με σύμμαχο τον καλό καιρό.

Ενώ σύμφωνα με τους φορείς της περιοχής, ο εορτασμός των καρναβαλίων γίνεται θεσμός για τον Δήμο Παγγαίου και οι μαθητές έδωσαν και πάλι ραντεβού με τις αποκριάτικές τους στολές για το έτος 2025.

Νε




Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η καρναβαλική εκδήλωση “Είμαστε για τα καρναβάλια. Εσείς;”

Η πρώτη καρναβαλική εκδήλωση “Είμαστε για τα καρναβάλια. Εσείς;”, που διοργάνωσε το απόγευμα του Σαββάτου 9 Μαρτίου 2024 το Εμποροεπαγγελματοβιοτεχνικό Σωματείο “Οι Φίλιπποι”, με τη συνδρομή του Δήμου Καβάλας και τη συμμετοχή των Πολιτιστικών, Αθλητικών και Συλλόγων των Κρηνίδων, έκλεψε κυριολεκτικά τις εντυπώσεις!
Δεκάδες μικροί και μεγάλοι καρναβαλιστές πήραν μέρος στην παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στους κεντρικούς δρόμους των Κρηνίδων και στο εντυπωσιακό
πάρτι, στην πλατεία Πελεκανίδη, όπου δόθηκαν έπαθλα στους νικητές του διαγωνισμού για τις καλύτερες στολές.
Μετά την παρουσίαση όλων των αποκριάτικων σχημάτων και διαφόρων παραδοσιακών δρώμενων, ακολούθησε η συναυλία από την μπάντα JUKEBOX.



Με μεγάλη επιτυχία η πρώτη καρναβαλική παρέλαση της Ελευθερούπολης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποίηθηκε το Σάββατο 9 Μαρτίου, η πρώτη μαθητική καρναβαλική παρέλαση στην Ελευθερούπολη.
Το κρύο και η βροχή δεν κατέφεραν να χαλάσουν το κέφι των μαθητών και των γονίων που συμμετείχαν. Ενω σύμφωνα με τους φορείς της περιοχής η παρέλαση αυτή θα γίνει θεσμός για τα επόμενα χρονιά.




Μαθητική καρναβαλική παρέλαση στην Ελευθερούπολη στα τέλη Μαρτίου

Κατί νέο έρχεται το επόμενο χρονικό διάστημα στον Δήμο Παγγαίο και πιο συγκεκριμένα στην Ελευθερούπολη.
Όπως ανέφερε στο ENA CAHNNEL, o αντιδήμαρχος πολιτισμού και αθλητισμού, κ. Χρήστος Μποσμπότης, στα τέλη Μαρτίου ο Δήμος Παγγαίου σχεδιάζει να φέρει στην Ελευθερούπολη μια μαθητική καρναβαλική παρέλαση αντίστοιχη με αυτή της Καβάλας.