Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι στο Κ.Υ Αβδήρων Ξάνθης!

Εξοργιστικές και… τριτοκοσμικές είναι οι εικόνες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το XanthiNea.gr, με τα όσα εκτυλίχθηκαν στην προσπάθεια μεταφοράς μιας άρρωστης γυναίκας που έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο και ταλαιπωρείται το τελευταίο διάστημα.

Οι εικόνες εκτυλίχθηκαν την Πέμπτη (20/02) στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, και όπως καταγγέλλουν οι συγγενείς της γυναίκας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού του ΚΥ και τις δικές τους, δεν κατέστη εφικτό να έρθει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ώστε να μεταφέρει την ηλικιωμένη γυναίκα στο σπίτι της.




Ξάνθη: Η απάντηση του ΕΚΑΒ για τις εικόνες με την πλαστική καρέκλα στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων

Το ΕΚΑΒ δίνει τη δική του απάντηση σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε την Πέμπτη στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, όπου συγγενείς μιας ηλικιωμένης γυναίκας αναγκάστηκαν να τη μεταφέρουν στην οικία της με φορτηγάκι και μια πλαστική καρέκλα, λόγω έλλειψης διαθέσιμου ασθενοφόρου. Οι εικόνες αυτές προκάλεσαν αντιδράσεις και έγιναν viral στο διαδίκτυο.

Σε απάντηση δημοσιευμάτων που κάνουν λόγο για «άρνηση μεταφοράς» της ασθενούς, το ΕΚΑΒ διευκρινίζει τα γεγονότα, ώστε να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Τηλεφωνικό Κέντρο του Παραρτήματος ΕΚΑΒ Αλεξανδρούπολης έλαβε κλήση στις 12:10 μ.μ. από την περιοχή Συδινής Ξάνθης για ασθενή με συμπτώματα αδιαθεσίας και ιστορικό εγκεφαλικού επεισοδίου. Το ΕΚΑΒ διαβίβασε άμεσα το σήμα στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, το οποίο ανέλαβε τη διακομιδή. Το ασθενοφόρο του ΚΥ Αβδήρων, συνοδεία ιατρού, μετέφερε την ασθενή στο Κέντρο Υγείας, όπου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις και κλινική αξιολόγηση.

Αφού δεν κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία της σε νοσοκομείο, η ασθενής έλαβε εξιτήριο. Στις 16:49, πραγματοποιήθηκε νέα κλήση στο ΕΚΑΒ Αλεξανδρούπολης με αίτημα για τη μεταφορά της στην οικία της. Ωστόσο, το τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσε πως δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο τη δεδομένη στιγμή, καθώς το μοναδικό επιχειρησιακά ενεργό όχημα εξυπηρετούσε επείγοντα περιστατικά. Οι συγγενείς της ενημερώθηκαν ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν ιδιωτικό μέσο για την επιστροφή της.

Το ΕΚΑΒ υπογραμμίζει ότι η αποτελεσματική διαχείριση των διαθέσιμων πόρων είναι ζωτικής σημασίας, ώστε τα ασθενοφόρα των Κέντρων Υγείας να παραμένουν σε ετοιμότητα για επείγουσες διακομιδές. Παράλληλα, η Διοίκηση του ΕΚΑΒ, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, θα εξετάσει διεξοδικά το περιστατικό, προκειμένου να βελτιωθούν οι διαδικασίες και να ενισχυθεί η επιχειρησιακή ετοιμότητα.




Γυναίκα μπήκε την ώρα του μαθήματος στην τάξη και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια Γυμνασίου

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες στο Γυμνάσιο Εμπεσού Αιτωλοακαρνανίας, όταν μία 25χρονη, αδερφή – κηδεμόνας μαθητή της Γ΄ Γυμνασίου, μπήκε στην αίθουσα σε ώρα μαθήματος και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια η οποία φέρεται ότι κορόιδευε τον αδερφό της.

Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου τραυματίστηκε στο κεφάλι και διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου όπου έλαβε και την απαραίτητη ιατρική φροντίδα.

Η 25χρονη συνελήφθη, ενώ ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αιτωλοακαρνανίας, είπε, μιλώντας στην ΕΡΤ Πάτρας πως το επεισόδιο θα διερευνηθεί σε βάθος ενώ αύριο στο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα βρεθεί και ψυχολόγος.

Πηγή: Newsbeast.gr