“Λευκός καπνός” για την πιάτσα ταξί στην Καβάλα – Μετακινείται πιο κάτω στην οδό Βενιζέλου

Βρέθηκε προσωρινή λύση για την πιάτσα ταξί στην Οδό Βενιζέλου στην Καβάλα μετά από νέα συνάντηση του Δημάρχου Καβάλας, των οδηγών ταξί και εκπροσώπων του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας το πρωί της Δευτέρας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε η πιάτσα να μεταφερθεί λίγο πιο κάτω από την προκαθορισμένη θέση. Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Καβάλας αναμένεται να υπάρξει μία εσοχή η οποία θα ξεκινά από την Κασσάνδρου και θα οδηγεί στην Βενιζέλου. Εκεί πρόκειται να τοποθετηθούν τα ταξί ενώ λίγο πιο κάτω θα είναι η στάση του Αστικού ΚΤΕΛ.

Στην συνάντηση υπήρξαν και απόψεις ακόμα και περί κατάργησης της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο φανάρι στην Βενιζέλου κάτι που ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκε από καμία πλευρά.




Ούτε τώρα “λευκός καπνός” μεταξύ Δήμου Καβάλας και οδηγών ταξί για την θέση της πιάτσας

Συνεδρίασε πριν λίγη ώρα εκτάκτως το σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με μοναδικό θέμα την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη.

Από την συζήτηση δεν βρέθηκε καμία χρυσή τομή μεταξύ των δύο πλευρών ενώ τα αίματα “άναψαν” για μία ακόμα φορά μεταξύ των οδηγών ταξί και του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη.

Έτσι δεν άλλαξε κάτι, η απόφαση για την πιάτσα στην Βενιζέλου παρέμεινε η ίδια.

Από την πλευρά του ωστόσο ο Δήμαρχος Καβάλας τόνισε ότι θα βοηθήσει τη καθημερινότητα των οδηγών και του επιβατικού κοινού.

Η συνεδρίαση παρά τις διαμαρτυρίες που υπήρξαν έληξε σε καλό κλίμα.