Καλογερικό Θάσου | Εσπερίδα για τα 100 Χρόνια Ιεράς Μητρόπολης Φ.Ν.Θ

Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για την 112η επέτειο της απελευθέρωσης της Θάσου και την εκατονταετηρίδα της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2024, εσπερίδα στο «Καλογερικό» του Λιμένα Θάσου.

Το θέμα της εσπερίδας ήταν «Η Θάσος ως Μητρόπολη. Ο Μητροπολίτης Γεώργιος Μισαηλίδης (1924 – 1932)», με ομιλητή τον Νικόλαο Τσιλογεώργη, πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας. Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Μητροπολίτη Γεωργίου στην ανάπτυξη της Θάσου και την επιρροή του στην τοπική κοινωνία κατά τη διάρκεια της θητείας του.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Κυριακίδης, παρέδωσε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη ΦΝΘ, κ. Στέφανο, εκγόλπιο ως ένδειξη σεβασμού και εκτίμησης για την προσφορά του στην τοπική κοινότητα. Η παράδοση του εκγολπίου επισφράγισε τη συνεργασία μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Εκκλησίας, υπογραμμίζοντας τη σημασία του ρόλου της Μητρόπολης στη ζωή του νησιού.

Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης την αναγνώριση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μεσσηνίας, κ. Χρυσοστόμου, ο οποίος ανακηρύχθηκε επιτίμου μέλους της Θασιακής Ένωσης Καβάλας και της Εταιρείας Θασιακών Μελετών.

Η εσπερίδα αποδείχθηκε μια εξαιρετική ευκαιρία για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της Θάσου. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την οργάνωση της εκδήλωσης και την ευκαιρία να αναδείξουν τη σπουδαιότητα της θρησκευτικής και πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.