Καλλιθέα: Θρήνος στην κηδεία του 3χρονου Άγγελου – Το αγαπημένο του αρκουδάκι στο τραπέζι

Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στο κοιμητήριο Καλλιθέας, όπου βρέθηκαν οι συγγενείς του μικρού αγοριού, όπως ο βιολογικός του πατέρας, η γιαγιά του και άλλα μέλη της οικογένειας από την πλευρά της μητέρας του.

Ητελευταία πράξη του δράματος γράφτηκε στο κοιμητήριο της Καλλιθέας, όπου πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, η κηδεία του 3χρονου Άγγελου.

Το παιδί είχε χάσει τη ζωή του με φρικτό τρόπο στο Ηράκλειο, μετά από την κακοποίηση που υπέστη από τη μητέρα του και τον σύντροφό της.
Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στο κοιμητήριο Καλλιθέας, όπου βρέθηκαν οι συγγενείς του μικρού αγοριού, όπως ο βιολογικός του πατέρας, η γιαγιά του και άλλα μέλη της οικογένειας από την πλευρά της μητέρας του.

Στο νεκροταφείο, εκτός από την οικογένεια, βρέθηκαν και αρκετοί πολίτες, που ήρθαν για να αποχαιρετήσουν το μικρό αγγελούδι και να εκφράσουν τη θλίψη τους για την τραγική του κατάληξη.

Λευκά τριαντάφυλλα τοποθετήθηκαν πάνω στο φέρετρο, ενώ δίπλα στο βιβλίο συλλυπητηρίων υπήρχε ένα αρκουδάκι, το αγαπημένο παιχνίδι του μικρού Άγγελου, για την ζωή που δεν κατάφερε να ζήσει.

Η σορός του παιδιού μεταφέρθηκε με το πλοίο από το Ηράκλειο στον Πειραιά και έφτασε στην Αθήνα νωρίς το πρωί της Τετάρτης, για να οδηγηθεί στην τελευταία του κατοικία.

Πηγή:newsbomb.gr

 




Ισχυρή έκρηξη βόμβας σε κάβα ποτών στην Καλλιθέα | Τεράστιες υλικές ζημιές

Στόχος αγνώστων έγινε στις 03:05 τα ξημερώματα κάβα ποτών στην οδό Αλεξάνδρου Πάντου στην Καλλιθέα, καθώς εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός στην είσοδο της. Το ωστικό κύμα προκάλεσε εκτεταμένες υλικές ζημιές στο κατάστημα, στην είσοδο διπλανής πολυκατοικίας αλλά και σε σταθμευμένα οχήματα.

Επί τόπου έσπευσε κλιμάκιο του ΤΕΕΜ, ψάχνοντας για υπολείμματα, ενώ η ΕΛ.ΑΣ. ψάχνει και βίντεο από κάμερες ασφαλείας που θα έχει αποτυπώσει τις κινήσεις των δραστών. Η εικόνα πάντως στην οδό Αλεξάνδρου Πάντου θυμίζει εμπόλεμη ζώνη, καθώς έχουν σπάσει τζάμια κι έχουν εκτοξεύει αντικείμενα σε απόσταση πολλών μέτρων.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χώρος είχε ενοικιασθεί σε επιχειρηματία από τον χώρο της νυχτερινής διασκέδασης, ενώ προανάκριση διενεργεί η Ασφάλεια Αττικής.

Από τη μέχρι στιγμής έρευνα του ΤΕΕΜ προέκυψε ότι οι δράστες χρησιμοποίησαν εκρηκτικό μηχανισμό με βραδύκαυστο φυτίλι και πυροκροτητή.

Η Δέσποινα, κάτοικος της περιοχής μίλησε στο MEGA για το συμβάν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δυστυχώς η βδομάδα μπήκε άσχημα για μας γιατί δεν είχα συνειδητοποιήσει τι είχε γίνει. Καθώς κοιμόμουν έσπασε το παράθυρο και γέμισα θραύσματα. Έβλεπα ανοιχτές ντουλάπες, το πατάρι έσπασε όλη η τζαμαρία και άρχισε να μυρίζει καμένο», είπε αρχικά.

«Τρέξαμε κάτω είδαμε πως όλα τα τζάμια έχουν σπάσει, ο κόσμος πηγαινοερχόταν. Άσχημες στιγμές. Θα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε και να αντικαταστήσουμε τις ζημιές», συμπλήρωσε.

Η εκτίμηση της ΕΛ.ΑΣ. είναι ότι πρόκειται για εκρηκτικό μηχανισμό ενώ δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Εγκληματική οργάνωση δρούσε σε Καλλιθέα και κέντρο της Αθήνας | Έκρυβαν την κοκαΐνη σε ρολά βαψίματος και τα λεφτά σε τοστιέρες

Εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση κοκαΐνης στην ευρύτερη περιοχή της Καλλιθέας και του κέντρου της Αθήνας, εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής. Μεσημέρι της 5ης Μαρτίου, Συνελήφθησαν, στο πλαίσιο αστυνομικής επιχείρησης, στις περιοχές της Καλλιθέας και του Βύρωνα, 2 Έλληνες, 26 και 54 ετών και 45χρονος αλλοδαπός, μέλη της οργάνωσης, κατηγορούμενοι για παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών. Παράλληλα, ταυτοποιήθηκε και αναζητείται 26χρονος μέλος της οργάνωσης.

Ύστερα από αξιοπποίηση πληροφοριών αναφορικά με τη δράση εγκληματικής οργάνωσης τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση κοκαΐνης στη ευρύτερη περιοχή της Καλλιθέας και του κέντρου της Αθήνας, μετά από διασταύρωση πληροφορικών δεδομένων και αποδεικτικών μέσων, εντοπίστηκαν οι ανωτέρω κατηγορούμενοι και πιστοποιήθηκε η εγκληματική τους δράση.

Πρόκειται για εγκληματική οργάνωση με ιεραρχική δομή και διακριτούς ρόλους μεταξύ των μελών της.

Συγκεκριμένα, ο 45χρονος ως αρχηγός, ήταν υπεύθυνος για όλη την ακολουθητέα διαδικασία της οργάνωσης (προμήθεια, επανατυποποίηση, αποθήκευση, φύλαξη και διακίνηση), καθώς και για την ανεύρεση πελατών και την είσπραξη των κερδών.

Ο 26χρονος, ως άμεσος συνεργός του αρχηγού, ήταν επιφορτισμένος κυρίως με την προμήθεια της κοκαΐνης και την ανεύρεση προμηθευτών και πελατών.

Ο 26χρονος συλληφθείς, είχε αναλάβει την αποθήκευση, φύλαξη και μεταφορά της κοκαΐνης.

Τέλος, η 54χρονη διαφύλαττε τα κέρδη από τη διακίνηση και φρόντιζε να αποσταλούν ορισμένες ποσότητες σε γειτονική χώρα.

Όπως προέκυψε από την προανακριτική έρευνα της ανωτέρω Υπηρεσίας, είχαν δημιουργήσει κατάλληλες υποδομές για τα διάφορα στάδια διακίνησης (ασφαλής μεταφορά, χώροι απόκρυψης, μέτρα προφύλαξης κ.λπ.), ενώ προέβαιναν στη διακίνηση ουσιών σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης κατά τους θερινούς μήνες, εκμεταλλευόμενοι παράλληλα και την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς τουριστών (TRANSFER).

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε οικίες των κατηγορουμένων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

  • 51,8 γραμμ. κοκαΐνης διαμοιρασμένα σε 62 αυτοσχέδιες νάιλον συσκευασίες,
  • ρολό βαψίματος, το οποίο χρησιμοποιούσαν ως κρύπτη των ναρκωτικών,
  • 2 τοστιέρες που χρησιμοποιούσαν ομοίως ως κρύπτες χρηματικού ποσού,
  • το χρηματικό ποσό των -46.325- ευρώ,
  • 2 ζυγαριές,
  • αυτοκίνητο και
  • 5 κινητά τηλέφωνα

Οι συλληφθέντες, με τη σχηματισθείσα σε βάρος τους δικογραφία, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Πηγή:newsbeast.gr




Καλλιθέα | Καταγγελία για ανήλικους που κάνουν bullying σε συμμαθητές τους | «Σε ξύλο στη σκάλα χύθηκε πολύ αίμα»

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν παρέα ανηλίκων που κάνει bullying σε μαθητές γυμνασίου στην Καλλιθέα«Σε ξύλο στη σκάλα χύθηκε πολύ αίμα» αναφέρει άτομο που καταγγέλλει τη δράση της συμμορίας.

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε το πρωί της Δευτέρας (29/1) μαθητής καταγγέλλοντας ακραίο σχολικό εκφοβισμό από παρέα παιδιών.

Όπως είπε το παιδί, διατηρώντας την ανωνυμία του, υπάρχει μία συγκεκριμένη παρέα παιδιών που πειράζει άλλα «αδύναμα» παιδιά, ηλικίας 14- 15 ετών. «Κάποιο παιδί μάλιστα, άλλαξε σχολείο για το λόγο αυτόν» σημείωσε.

Ερωτηθείς για το ποιο ήταν το ποιο ακραίο σκηνικό, έκανε λόγο για ξύλο στη σκάλα του σχολείου, τόσο που «χύθηκε αίμα».

Ο πατέρας του παιδιού από την πλευρά του επεσήμανε πως έχει έρθει η Αστυνομία και «πήρε παιδιά και γονείς».

Ο ίδιος είπε, πως, ενώ έχει ζητήσει πρόσφατα συναντήσεις με γονείς, δεν έχουν γίνει, ενώ εικάζει πως, οι ίδιοι μαθητές που επιτίθενται στα παιδιά, κάνουν επιθέσεις και τους καθηγητές τους, αφού «τους πετάνε μπουκάλια και καίνε χαρτιά στο μάθημα».

 




Εκλογές 2023 – Μητσοτάκης: Οι ασφαλιστικές εισφορές θα μειωθούν τουλάχιστον κατά μια μονάδα

Δεν βλέπω περιθώριο συνεννόησης με Ανδρουλάκη

«Στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ένας διάχυτος κρατισμός και μια ξεπερασμένη αντίληψη για την οικονομία»

Με το θανατηφόρο τροχαίο στην Θησέως με θύμα ένα 12χρονο κοριτσάκι ξεκίνησε η συνέντευξη του πρωθυπουργού στον ΣΚΑΙ 100,3. «Είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί περισσότερο το θέμα της οδικής ασφάλειας», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τόνισε ότι «ο στόχος είναι να μειωθούν οι θάνατοι από τροχαία κατά 50% έως το 2030».

Πρέπει να είμαστε αυστηροί στην τήρηση του ΚΟΚ, είπε ακόμα και τόνισε ότι υπάρχει ακόμα σύγχιση αρμοδιοτήτων για τις αρμοδιότητες όσον αφορά στο οδικό δίκτυο. Οι πόλεις μας ακόμα δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε να είναι.

Ο πρωθυπουργός ρωτήθηκε και για τον Κηφισό και τόνισε ότι η Αθήνα δεν είναι η χειρότερη πόλη όσον αφορά στην κίνηση αλλά σημείωσε ότι έχουμε επενδύσει πολλά στην επέκταση του Μετρό.

«Εμείς δεν φοβηθήκαμε ποτέ τη σύμπραξη του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα»

Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί κατά κόρον τον θεσμό των ΣΔΙΤ δηλαδή την κατασκευή και συντήρηση έργου από ιδιώτη και έφερε ως παράδειγμα τις φοιτητικές εστίες. 10.000 θα είναι έτοιμες σε 3 με 4 χρόνια, τόνισε και αναφέρθηκε και στο επίδομα ενοικίου για φοιτητές με το ποσό των 4.000 τον χρόνο αν επιλέξουν συγκατοίκηση.

Εμείς δεν φοβηθήκαμε ποτέ την σύμπραξη του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα και αυτό είναι που μας χωρίζει από τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ. Ειδικά στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ένας διάχυτος κρατισμός και μια ξεπερασμένη αντίληψη για την οικονομία.

«Ο κατώτατος μισθός θα καθορίζεται μέσα από ένα πλαίσιο διαπραγματεύσεων»

«Θα μειωθούν τουλάχιστον κατά μια μονάδα οι ασφαλιστικές εισφορές», τόνισε ο πρωθυπουργός και περιγράφοντας την κατάσταση στην αγορά εργασίας είπε ότι οι μισθοί θα ανέβουν όταν μειώνεται η ανεργία.

Εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι θα ανέβουν οι μισθοί μέσα στην επόμενη 4ετια. Πρόσθεσε ότι επιθυμεί ο κατώτατος μισθός πρέπει να καθορίζεται μέσα από ένα πλαίσιο διαπραγματεύσεων.

«Στόχος μας είναι η μείωση των ανισοτήτων»

Ο πρωθυπουργός τόνισε ακόμα ότι το ποσοστό φτώχειας σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ μειώθηκε και αναφερόμενος στην έκθεση του ΟΟΣΑ σημείωσε ότι πρόκειται για λάθος στοιχεία και προβλέψεις και για τον λόγο αυτό η κυβέρνηση έστειλε επιστολή.

Στόχος μας είναι η μείωση των ανισοτήτων και το 2030 να είμαστε σε κεντροευρωπαϊκά επίπεδα. Ο μεγαλύτερος δείκτης κοινωνικού αποκλεισμού και φτώχειας είναι ο δείκτης της ανεργίας, είπε.

«Θα επανεξετάσουμε τα κριτήρια γιατί είναι άδικα»

Για την κριτική περί επιδοματικής πολιτικής τόνισε ότι η πανδημία πήγε να τινάξει στον αέρα την οικονομία και την κοινωνία και στηρίχθηκαν όλοι και δικαιώθηκε η πολιτική του. Η αγορά πηγαίνει βασικά καλά, είπε. Τα καταστήματα έμειναν ανοικτά από την στήριξη που παρείχαμε, συμπλήρωσε.

Ο πρωθυπουργός απαντώντας στο ότι το κράτος ξοδεύει πιο πολλά από όσα έχει είπε ότι τα αποτελέσματα τους διέψευσαν. Έχουμε οριακό πρωτογενές πλεόνασμα και διαψεύστηκαν παταγωδώς.

Για την φοροδιαφυγή υπογράμμισε ότι έγιναν βήματα και σε αυτό βοήθησαν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Είμαι υπέρμαχος της λογικής να στηρίξουμε ακόμα περισσότερο τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ακόμα ότι πλέον ο εφοριακός μπορεί πλέον από τον υπολογιστή του να εντοπίσει φοροδιαφεύγοντες.

Ο πρωθυπουργός απέκλεισε το ενδεχόμενο κι άλλης μείωσης του φόρου στις επιχειρήσεις. Θα αυξηθεί το αφορολόγητο 1.000 ευρώ για κάθε παιδί και θα επανεξετάσουμε τα τεκμήρια γιατί είναι άδικα. Θα δούμε μειώσεις στον ΦΠΑ και μεταπτώσεις σε άλλες κατηγορίες. Πρέπει να υπάρχουν διαβαθμισμένοι συντελεστές ΦΠΑ, είπε.

«Θα μείνουν τα μέτρα στα νοσοκομεία»

Για το αν θα μείνουν τα τεστ στα νοσοκομεία, ο πρωθυπουργός είπε ότι οι βασικοί κανόνες υγιεινής στα νοσοκομεία μας πρέπει να μείνουν. «Καλό θα είναι όποιος πηγαίνει στα νοσοκομεία να φοράει μάσκα. Ναι, τελείωσε επίσημα η πανδημία αλλά καραδοκούν οι ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις. Για τα τεστ θα το δω αλλά πρέπει να προστατεύουμε τους ασθενείς στα νοσοκομεία μας».

«Ουδέποτε είπα ότι θα επεκταθούν τα αναδρομικά»

Για τα αναδρομικά τόνισε ότι ουδέποτε είχε πει ότι θα επεκταθούν τα αναδρομικά και τα δώρα για τους συνταξιούχους. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει δυνατότητα να δοθούν τα αναδρομικά για όσους δεν έχουν προσφύγει. Ωστόσο όσο μεγαλώνει η ανάπτυξη θα αυξάνονται οι συντάξεις και θα στηρίζω τους συνταξιούχους θύματα της προσωπικής διαφοράς μέχρι να σβήσει.
Για τα δώρα στους δημοσίους υπαλλήλους είπε ότι έχουν προϋπολογιστεί 500 εκατ. ευρώ και θα σκεφτούμε πως θα επιμερίσουμε τα χρήματα. Πρώτα θα αυξηθούν τα οικογενειακά επιδόματα και βέβαια μεγαλύτερη έμφαση σε πριμ παραγωγικότητας και σε θέσεις ευθύνης. Θα πρέπει να σκεφτούμε πως θα κατανείμουμε αυτά τα χρήματα.

Δεν κάνω βήμα πίσω από την αξιολόγηση, είπε ακόμα.

«Δεν βλέπω περιθώριο συνεννόησης με τον κ. Ανδρουλάκη»

«Δεν δίνω καμία πιθανότητα σε όλα τα σενάρια συγκυβέρνησης γιατί η ΝΔ θα είναι πρώτη», είπε και περιέγραψε μια πανσπερμία απόψεων. Είναι αδύνατον να συνεννοηθούν μεταξύ τους και αν έβγαιναν τα κουκιά θα έκαναν μια κυβέρνηση των ηττημένων και ο μόνος τρόπος να αποφευχθεί αυτό είναι να βγει πρώτη η ΝΔ.

Δεν βλέπω περιθώριο συνεννόησης με τον κ. Ανδρουλάκη. Εχει πει ότι δεν θέλει για πρωθυπουργό τον αρχηγό του πρώτου κόμματος. Δεν είναι όμως μόνο το θέμα των προσώπων αλλά και των πολιτικών. Αναθεώρηση του άρθρου 16 λένε όχι. Το ΠΑΣΟΚ του κ. Ανδρουλάκη μου αποπνέει το κακό συνδικαλιστικό ΠΑΣΟΚ του 1980. Θέλω να το αφήσουμε πίσω και δεν βλέπω κανένα πεδίο συνεννόησης. Η μόνη πρόταση σταθερής διακυβέρνησης είναι η αυτοδύναμη ΝΔ που έχει ανοίξει τις πόρτες και τα παράθυρά του.

«Δεν θα ανεχτώ στήριξη από οποιονδήποτε βουλευτή δεν ανήκει στη ΝΔ»

Έχω αποκλείσει να ανεχτώ στήριξη από οποιονδήποτε βουλευτή δεν ανήκει στη ΝΔ. Είναι επίσης αδιανόητη η στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στην Χρυσή Αυγή. Και σήμερα είναι ξεκάθαρο ότι στενοχωρήθηκαν από αυτή την εξέλιξη όταν λένε ότι παρεμβήκαμε στην δικαιοσύνη για να αποκλείσουμε κόμματα. Να κατηγορείται η κυβέρνηση ότι παρεμβαίνει στο τμήμα του αρείου πάγου για να αφήσει έξω κομματίδια της δεξιάς; Είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια πράγματα από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης;

Το 80% των ομιλιών Τσίπρα είναι προσωπικές επιθέσεις σε μένα και τον πατέρα μου. Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Όλη η ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ είναι σα να προετοιμάζουν την ήττα τους για την επόμενη μέρα. Έχουμε 13 ημέρες ακόμα και θα κάνουμε ταμείο. Αυτό που βλέπω είναι ότι κάνουμε μεγάλες συγκεντρώσεις και ο κόσμος θέλει να ακούσει για το μέλλον.

Για έκθεση PEGA: Δεν υπήρχε κεντρικό σχέδιο αυταρχικής διακυβέρνησης

Η έκθεση PEGA επισημαίνει ότι υπήρχαν τα παράνομα λογισμικά αλλά δεν υπήρχε κεντρικό σχέδιο αυταρχικής διακυβέρνησης. Εμείς έχουμε κάνει διορθώσεις αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω την απόλυτη εργαλειοποίηση του ευρωκοινοβουλίου. Χαρακτήρισε δομικό πρόβλημα το θέμα των παράνομων λογισμικών. Η Ελλάδα ήταν παρούσα στις ευρωπαϊκές διαπραγματεύσεις αυτή την 4ετια, τόνισε ακόμα.

Το 2015 φτάσαμε κοντά στην απόλυτη καταστροφή γιατί ο κ. Τσίπρας επέλεξε έναν εμμονικό υπουργό Οικονομικών

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε για την Δήμητρα του κ. Βαρουφάκη αλλά και για τα τοπικά νομίσματα που πρότειναν οι «53».

Το 2015 φτάσαμε κοντά στην απόλυτη καταστροφή γιατί ο κ. Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε έναν εμμονικό άνθρωπο για υπουργό Οικονομικών που μας οδήγησαν μέσα από παλινωδίες στο τρίτο μνημόνιο. Ήταν το αποτέλεσμα εκείνης της τραγικής περιόδου. Κάποιοι δεν έμαθαν και δεν ξέχασαν τίποτα. Δεν ξέρω, είναι η ρεβάνς του κ. Βαρουφάκη;

Μήπως χωρίς μνημόνια πάνε και ξανακάνουν τα ίδια; Τώρα ο κ. Τσακαλώτος μας είπε τι θέλει να κάνει. Είναι μαρξιστής οικονομολόγος και δεν το έχει κρύψει, είπε.

Για την κρατικοποίηση των τραπεζών και της ΔΕΗ αναρωτήθηκε ποιος είναι ο σκοπός μιας κρατικής τράπεζας σήμερα. Να δίνει δάνεια σε φίλους και γνωστούς όπως το 80; Κρατικοποίηση της ΔΕΗ. Ποια θα είναι η χρησιμότητα; Όλα αυτά έρχονται από περασμένες δεκαετίες και έχουν μπλέξει τον ρυθμιστικό ρόλο του κράτους.

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην αναπτυξιακή τράπεζα που θα δώσει πρόσβαση στον δανεισμό σε 60.000 επιχειρήσεις και είναι μια δημόσια παρέμβαση που θα διευκολύνει την χρηματοδότηση. Ποιος είναι ο σκοπός να κρατικοποιήσεις την Εθνική; Για να δίνεις δάνεια στους κολλητούς; Τα έχουμε ζήσει αυτά με την Αττικής, τόνισε.

«Αν ο ΣΥΡΙΖΑ εφαρμόσει το μισό πρόγραμμα θα μας υποβαθμίσουν αυτόματα οι αγορές»

H Ελλάδα έχει την γρηγορότερη μείωση ως ποσοστό του ΑΕΠ. Τα πράγματα στο χρέος πηγαίνουν καλύτερα και με την παραγωγή πρωτογενών πλεονασμάτων μειώνουμε το χρέος. Το δήθεν πρόγραμμα ο θεός να το κάνει πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ τινάζει τα δημοσιονομικά στον αέρα.

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ερχόταν στα πράγματα και επιχειρούσε να εφαρμόσει στο μισό το πρόγραμμα θα είχαμε αυτόματη υποβάθμιση από τους οίκους αξιολόγησης.

Για τον πληθωρισμό ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι οι τιμές είναι ακόμα ψηλά και θα διορθωθεί με την βελτίωση των μισθών. Θα πέσει ο πληθωρισμός και θα φτάσουμε σε ένα 3%. Όσο είναι πρόβλημα η κυβέρνηση θα στηρίζει αυτούς που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Για Ερντογάν: Δεν θα κάνω καμία πρόβλεψη αλλά θα συνεργαστώ με όποιον εκλέξουν οι Τούρκοι. Ο τουρκικός αναθεωρητισμός είναι δομικός και φοβάμαι ότι θα συνεχιστεί. Εμείς διαχειριστήκαμε μια επιθετική Τουρκία. Χτίσαμε συμμαχίες και θωρακίσαμε αμυντικά την χώρα είπε. Η Ελλάδα έχει ισχυρή οικονομία και συμμαχίες. Οι πολίτες που θα πάνε να ψηφίσουν να σκεφτούν ότι ο επόμενος ένοικος του Μαξίμου θα πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί εντάσεις. Ζούμε σε έναν αβέβαιο κόσμο και σκεφτείτε να έπρεπε να συνεννοηθώ με τον κ. Ανδρουλάκη για τον Έβρο.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr