Υπογραφή Σύμβασης του έργου: “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Ιωάννη Χατζηιωάννου, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ME.KON. Α.Ε. – ΕΨΙΛΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”, συνολικής δαπάνης 1.990.462,99€ (πλέον Φ.Π.Α.). Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2014-2020».

Το παρόν έργο αφορά στην κατασκευή νέου εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στον οικισμό Σκάλας Καλλιράχης, κατασκευή νέου καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς νερού από τη γεώτρηση «Φουρνούδι» στη δεξαμενή Καλλιράχης, κατασκευή γεώτρησης στη θέση «Φουρνούδι», καθώς και διατήρηση και πλήρης αξιοποίηση των δύο υφιστάμενων δεξαμενών με το βανοστάσιο τους.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Ο Οικισμός της Σκάλας Καλλιράχης εδώ και πολλά έτη, όπως και την περασμένη καλοκαιρινή περίοδο, αντιμετώπισε έντονα προβλήματα με βλάβες του δικτύου ύδρευσής του, που οδήγησε στην ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

Όμως, η Διοίκηση του Δήμου Θάσου σε στενή και αγαστή συνεργασία με τη ΔΕΥΑΘ, αν και δέχθηκε έντονη κριτική κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο, είχε ήδη δρομολογήσει εδώ και καιρό την οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων.

Με την υπογραφή της παρούσας σύμβασης και την έναρξη υλοποίησης του έργου, σε συνδυασμό και με την έναρξη υλοποίησης του έργου: “Εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης από Σκάλα Ραχωνίου – Σκάλα Καλλιράχης”, συνολικής δαπάνης 1.501.950,97€, η σύμβαση του οποίου υπογράφηκε στις αρχές του τρέχοντος καλοκαιριού, δρομολογείται η οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων ύδρευσης του οικισμού.

Εργαζόμαστε με σχέδιο και πρόγραμμα για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του τόπου μας με την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών προς όφελος όλων των πολιτών».




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Στο επίκεντρο τα προβλήματα του αργοτικού ιατρείου της Καλλιράχης

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ

Προς :
κ. Προέδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Θάσου
κ. Δήμαρχο Θάσου
κ. Δημοτικούς Συμβούλους
ΘΕΜΑ : ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
Στην Καλλιράχη οι συνταξιούχοι ,το σωματείο τους και οι κάτοικοι του χωριού παλαιότερα κατασκεύασαν με τη βοήθεια του τότε κοινοτάρχη Ιατρού Σωτήρη , ένα κτίριο με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως αγροτικό ιατρείο και ως κατάλυμα του αγροτικού γιατρού .
Η τελευταία φορά που έγινε συντήρηση στο κτίριο ήταν επι προεδρίας Ελευθερίου Δημήτρη ( επί δημαρχίας Χατζημανώλη).
Σήμερα το κτίριο έχει υποστεί σοβαρές φθορές με αποτέλεσμα να μπαίνουν νερά στον πρώτο όροφο .
Οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν εδώ και χρόνια αποδεικνύεται ότι οδήγησαν στην υποβάθμιση του δημόσιου τομέα υγείας πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου , σε βάρος του λαού και των υγειονομικών .
Πορεία που συνέβαλε στη γιγάντωση των ιδιωτικών δομών και των τεράστιων κερδών τους.
Είναι οδυνηρό για το λαό η τοπική διοίκηση να μην πρωτοστατεί  στην υπεράσπιση του δημόσιου τομέα  υγείας και να μην διεκδικεί τα απαραίτητα κονδύλια από το κράτος για τις αναγκαίες υποδομές και την  συντήρησή τους.
Πολύ περισσότερο για υποδομές πρωτοβάθμιας υγείας στο νησί .
Καλούμε τη διοίκηση του Δήμου σε αυτή την κατεύθυνση να εξασφαλίσει την άμεση συντήρηση του κτιρίου αυτού που έχει στην κατοχή του (ο Δήμος) και αποτελεί κρίσιμη υποδομή υγείας, προερχόμενο από την προσφορά αλληλεγγύης του λαού της Καλλιράχης.
ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Χρυσάφης Νίκος
Κυριατζίδου Χαρίκλεια
Λαμπρινίδης Λάμπρος.
 8/12/2023



Σκάλα Καλλιράχης Θάσου: Συνεχίζονται τα προβλήματα με την υδροδότηση

Συνεχίζονται τα προβλήματα με την υδροδότηση της Σκάλας Καλλιράχης στη Θάσο

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΥΑ Θάσου το πρόβλημα υφίσταται από την γεώτρηση της Σκάλας Ραχωνίου μέχρι την δεξαμενή της Σκάλας Καλλιράχης.

Η επιχείρηση ζητά από τους κατοίκους της περιοχής να χρησιμοποιούν με σύνεση το νερό και να αποφεύγουν τα ποτίσματα.

Τι αναφέρει η ανακοίνωση:

Προς τους κατοίκους της Σκ. Καλλιράχης

“Λόγω συνεχόμενων προβλημάτων στο εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης (γεώτρηση Σκάλας Ραχωνίου μέχρι τη δεξαμενή της Σκάλας Καλλιράχης) και μέχρι να αποκατασταθούν αυτά, παρακαλούμε τους κατοίκους στη Σκάλα Καλλιράχης να μην καταναλώνουν νερό για ποτίσματα και πλύσιμο αυλών, για να εξοικονομηθεί νερό πρωτίστως για τις ανθρώπινες ανάγκες.

Η κατανάλωση νερού είναι διπλάσια της ποσότητας που έρχεται στη δεξαμενή. Αν αυτό συνεχιστεί η δεξαμενή θα αδειάσει. Παρακαλούμε περιορίσετε την σπατάλη”!




Σοβαρό πρόβλημα με το εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης στην Σκάλα Καλλιράχης

Από την ΔΕΥΑ Θάσου έγινε γνωστή η παρακάτω ανακοίνωση :

Προς τους κατοίκους της Σκ. Καλλιράχης.
Λόγω συνεχόμενων προβλημάτων στο εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης (γεώτρηση Σκάλας Ραχωνίου μέχρι τη δεξαμενή της Σκάλας Καλλιράχης) και μέχρι να αποκατασταθούν αυτά, παρακαλούμε τους κατοίκους στη Σκάλα Καλλιράχης να μην καταναλώνουν νερό για ποτίσματα και πλύσιμο αυλών, για να εξοικονομηθεί νερό πρωτίστως για τις ανθρώπινες ανάγκες. Η κατανάλωση νερού ειναι διπλάσια της ποσότητας που έρχεται στη δεξαμενή. Αν αυτό συνεχιστεί η δεξαμενή θα αδειάσει. Παρακαλούμε περιορίσετε την σπατάλη!
Είχε προηγηθεί μάλιστα και σχετική ανακοίνωση από τον Δήμαρχο του νησιού ο οποίος ζητούσε από τους κατοίκους και τους επισκέπτες κατανόηση για το συγκεκριμένο πρόβλημα.



Λαϊκή Συσπείρωση: Να στελεχωθεί άμεσα το αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου

Επερώτηση Λαϊκής Συσπείρωσης για την λειτουργία του Ιατρείου στην Καλλιράχη Θάσου προς τον Περιφεριακό Συμβούλιο και τον Περιφεριάρχη:
*Αναφορα προς τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Υπουργό Υγείας για την στελέχωση του αγροτικού Ιατρείου*
Όπως καταγγέλλουν σωματεία και φορείς της Θάσου, από τις 18 Ιουλίου και εν μέσω τουριστικής περιόδου,  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγω μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.
Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης της περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.
Η υποστελέχωση, η έλλειψη σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, η υποχρηματοδότηση, την ώρα που οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας απολαμβάνουν επιδοτήσεις και άλλα προνόμια εκατομμυρίων ευρώ, αποτελούν τα στοιχεία μιας ενιαίας πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Η παραπέρα υποβάθμιση όλων των δομών Υγείας, η ανυπαρξία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγούν εκ των πραγμάτων στη διόγκωση της «πελατείας» και την αύξηση των κερδών της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που όλες οι παρατάξεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, στηρίζουν και ομνύουν σε αυτήν.
Η απαράδεκτη κατάσταση με το αγροτικό ιατρείο της Καλλιράχης αποδεικνύει αυτό που οι εκλεγμένοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση σε Δήμους και Περιφέρειες κατήγγειλαν την περίοδο της πανδημίας: ότι η τακτική της κυβέρνησης που ανοιγόκλεινε Περιφερειακά Ιατρεία, Αγροτικά Ιατρεία, μετακινούσε προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας στα Νοσοκομεία τα οποία είχε μετατρέψει σε δομές Υγείας μιας νόσου, δεν ήταν αποτέλεσμα «προχειρότητας», ούτε «ανικανότητας» αλλά απόδειξη μιας πολιτικής που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες στο βωμό του κέρδους, που κοστολογεί τα πάντα με βάση τα κριτήρια της «βιωσιμότητας».
Αποτελούσε πρακτική προετοιμασία για τα χειρότερα που ετοιμάζει και ήδη έχει προωθήσει με νόμους της προηγούμενης περιόδου. Το «νέο ΕΣΥ» που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι φτιαγμένο με τα ίδια σάπια υλικά της πολιτικής της ΕΕ και των προηγούμενων κυβερνήσεων στο χώρο της Υγείας.
Αυτήν την πολιτική, η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης» ουδέποτε την πολέμησαν. Αντίθετα την υποστήριξαν με κάθε τρόπο, συνήθως με ανούσιες διαμαρτυρίες και ψηφίσματα, όταν ο λαός της περιοχής αγανακτούσε, αφού έμπαινε σε κίνδυνο η ίδια η υγεία και η ζωή του.
Στα ψηφίσματα αυτά κυριαρχούσαν τα «παρακάλια» προς την κυβέρνηση, η «κατανόηση» για τις δυσκολίες της περιόδου και οι «διεκδικήσεις» (στήριξη της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των δημόσιων δομών, χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα αντί για επίταξή του) που τελικά κατέληγαν στις αιτίες που μας έφεραν ως εδώ.
Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Θάσου για άμεση κάλυψη των αναγκών του αγροτικού ιατρείου Καλλιράχης και άμεση επαναλειτουργία του;
Με ποιο τρόπο θα συμβάλει ώστε να ενισχυθούν όλες οι δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας σε όλη την περιοχή, διεκδικώντας αποκλειστικά από το κράτος προσλήψεις, πόρους και υποδομές αποκλείοντας κάθε λογική μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Διοίκηση;
Τι ενέργειες θα κάνει ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη γραμμή και συνολικά στο νησί;



Kλειστό το Αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου – Σε απόγνωση οι κάτοικοι

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν σωματεία του νησιού :

Στο ίδιο έργο θεατές από τις 18 Ιουλίου και εν μέσο τουριστικής περιόδου  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγο μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.

Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.

Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν συμβάλει στην δημιουργία  τεράστιων προβλημάτων των Κέντρων Υγείας, στην υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, στην απαξίωση του δημόσιου συστήματος πρωτοβάθμιας υγείας.   Χρηματοδοτούν με εκατομμύρια τους επιχειρηματικούς ομίλους της υγείας αλλά και σε κάθε κλάδο και για τις ανάγκες υγείας του λαού πάντα σπεύδουν βραδέως!   Με αυτό τον τρόπο μας σπρώχνουν να τρέχουμε σε ιδιώτες για μία εξέταση ή συνταγογράφηση. Από το τσίμπημα μιας μέλισσας ή μέδουσας, μέχρι τα διάφορα εργατικά ατυχήματα και τα παθολογικά συμβάντα είναι καθημερινή κατάσταση.

Δεν πρέπει να το αφήσουμε να συνεχιστεί αυτό. Συλλογικά και οργανωμένα εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες, συνταξιούχοι, να διεκδικήσουμε άμεσα διορισμό γιατρού στο αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης, δωρεάν υγεία, πρόνοια, για την λαϊκή οικογένεια της υπαίθρου και στη περιοχή μας.

Η επιχείρηση υποβάθμισης της πρωτοβάθμιας φροντίδας και περίθαλψης  δημόσιας υγείας σκοπεύει να παραδώσει το κοινωνικό αγαθό της υγείας στις ιδιωτικές και κερδοσκοπικές εταιρείες, κινείται στην λογική κόστους-κέρδους,  στηρίζεται στην λογική όποιος έχει παράδες μπορεί να γιατρευτεί και όποιος δεν έχει μπορεί να …πεθάνει. Πρέπει να μας βρει όλους απέναντι!

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΝΑΤ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΑΣΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΙΚΑ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ

ΑΓΡΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑΣΟΥ




Επερώτηση Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιφεριακό Συμβούλιο για το Αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου

Η Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ κατέθεσε επερώτηση προς τον Πρόεδρο Περιφεριακού Συμβουλίου και Περιφεριάρχη για την λειτουργία του αγροτικού Ιατρείου στην Καλλιράχη της Θάσου:

Όπως καταγγέλλουν σωματεία και φορείς της Θάσου, από τις 18 Ιουλίου και εν μέσω τουριστικής περιόδου,  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγω μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.

Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης της περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.

Η υποστελέχωση, η έλλειψη σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, η υποχρηματοδότηση, την ώρα που οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας απολαμβάνουν επιδοτήσεις και άλλα προνόμια εκατομμυρίων ευρώ, αποτελούν τα στοιχεία μιας ενιαίας πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Η παραπέρα υποβάθμιση όλων των δομών Υγείας, η ανυπαρξία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγούν εκ των πραγμάτων στη διόγκωση της «πελατείας» και την αύξηση των κερδών της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που όλες οι παρατάξεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, στηρίζουν και ομνύουν σε αυτήν.

Η απαράδεκτη κατάσταση με το αγροτικό ιατρείο της Καλλιράχης αποδεικνύει αυτό που οι εκλεγμένοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση σε Δήμους και Περιφέρειες κατήγγειλαν την περίοδο της πανδημίας: ότι η τακτική της κυβέρνησης που ανοιγόκλεινε Περιφερειακά Ιατρεία, Αγροτικά Ιατρεία, μετακινούσε προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας στα Νοσοκομεία τα οποία είχε μετατρέψει σε δομές Υγείας μιας νόσου, δεν ήταν αποτέλεσμα «προχειρότητας», ούτε «ανικανότητας» αλλά απόδειξη μιας πολιτικής που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες στο βωμό του κέρδους, που κοστολογεί τα πάντα με βάση τα κριτήρια της «βιωσιμότητας». Αποτελούσε πρακτική προετοιμασία για τα χειρότερα που ετοιμάζει και ήδη έχει προωθήσει με νόμους της προηγούμενης περιόδου. Το «νέο ΕΣΥ» που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι φτιαγμένο με τα ίδια σάπια υλικά της πολιτικής της ΕΕ και των προηγούμενων κυβερνήσεων στο χώρο της Υγείας.

Αυτήν την πολιτική, η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης» ουδέποτε την πολέμησαν. Αντίθετα την υποστήριξαν με κάθε τρόπο, συνήθως με ανούσιες διαμαρτυρίες και ψηφίσματα, όταν ο λαός της περιοχής αγανακτούσε, αφού έμπαινε σε κίνδυνο η ίδια η υγεία και η ζωή του. Στα ψηφίσματα αυτά κυριαρχούσαν τα «παρακάλια» προς την κυβέρνηση, η «κατανόηση» για τις δυσκολίες της περιόδου και οι «διεκδικήσεις» (στήριξη της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των δημόσιων δομών, χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα αντί για επίταξή του) που τελικά κατέληγαν στις αιτίες που μας έφεραν ως εδώ.

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:

  • Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Θάσου για άμεση κάλυψη των αναγκών του αγροτικού ιατρείουΚαλλιράχης και άμεση επαναλειτουργία του;
  • Με ποιο τρόπο θα συμβάλει ώστε να ενισχυθούν όλες οι δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας σε όλη την περιοχή, διεκδικώντας αποκλειστικά από το κράτος προσλήψεις, πόρους και υποδομές αποκλείοντας κάθε λογική μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Διοίκηση;
  • Τι ενέργειες θα κάνει ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη γραμμή και συνολικά στο νησί;