Έκρηξη σε ΑΤΜ στα Καλάβρυτα – Ανατίναξαν το μηχάνημα και έφυγαν με χρήματα
Ένα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων (ATM), το οποίο ήταν εγκατεστημένο στο κτίριο του δημαρχείου στην Κλειτορία των Καλαβρύτων, ανατίναξαν σήμερα τα ξημερώματα δύο άγνωστοι δράστες και στην συνέχεια κατάφεραν να αφαιρέσουν, άγνωστο μέχρι τώρα, χρηματικό πόσο.
Αμέσως μετά την έκρηξη οι δράστες αφαίρεσαν από το ΑΤΜ άγνωστο χρηματικό ποσό και διέφυγαν.
Πηγή:cnn.gr