“Κούλουμα” και φέτος σε Καλαμίτσα και Φιλίππους

Ο Δήμος Καβάλας θα διοργανώσει και φέτος, την Καθαρή Δευτέρα, τις καθιερωμένες εκδηλώσεις για τον εορτασμό της πρώτης ημέρας της Σαρακοστής.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στον περιβάλλοντα χώρο του Γυμναστηρίου Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» καθώς και στον χώρο γύρω από το αρχαίο θέατρο των Φιλίππων.




Γιορτή στην Καλαμίτσα: Ψησταριά για τους κατοίκους από τον Πολιτιστικό Σύλλογο για την Τσικνοπέμπτη

Το μεσημέρι της Τσικνοπέμπτης, η περιοχή της Καλαμίτσας γέμισε με γιορτινές μυρωδιές, καθώς ο Πολιτιστικός Σύλλογος της περιοχής διοργάνωσε εκδήλωση με ψησταριά για τους κατοίκους. Με αφορμή την παράδοση της Τσικνοπέμπτης, ο Σύλλογος έστησε ψησταριές και πρόσφερε άφθονα ψητά και λαχταριστές λιχουδιές, δημιουργώντας μια χαρούμενη και ζεστή ατμόσφαιρα για μικρούς και μεγάλους.

Οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπαίθριο χώρο, διασκεδάζοντας με μουσική και χορό, απολαμβάνοντας την παραδοσιακή γιορτή που έχει καθιερωθεί ως μια ευκαιρία για κοινή χαρά και ευωχία. Η εκδήλωση ήταν ένα ακόμα παράδειγμα της ενότητας και του πολιτιστικού δυναμισμού της περιοχής.




Πάνθηρες Καβάλας | Επιστροφή στην Καλαμίτσα για την 2η αγωνιστική της Α2

Μετά την επιτυχημένη εκκίνηση για το πρωτάθλημα κόντρα στο Νέο Ρύσιο, το σύνολο του Αρίστιππου Χαντέλη επιστρέφει στην Καλαμίτσα, εκεί που θα υποδεχτεί το IBC. Η ομάδα των Ιωαννίνων ξεκίνησε με ήττα εντός έδρας από τη ΜΕΝΤ και έρχεται στην Καβάλα για να διεκδικήσει τη νίκη και να δείξει ανταγωνιστικό πρόσωπο.

Ο coach Χαντέλης δήλωσε σχετικά: «Αφήνουμε πίσω το πρώτο παιχνίδι μας όπου θα έλεγα ότι είχαμε δύο πρόσωπα, ένα πάρα πολύ κακό στο πρώτο μέρος, όπου η ομάδα μπήκε χωρίς συγκέντρωση και ενέργεια, στοιχεία δομικά της φιλοσοφίας μας και ένα δεύτερο όπου πραγματικά επιβάλλαμε τον ρυθμό μας και με ένα επιμέρους 13-30 πήραμε σχετικά εύκολα την αναμέτρηση.

Το στοίχημα αυτής της αγωνιστικής απέναντι στην ομάδα του IBC, πέρα από τη νίκη, είναι να μην επαναλάβουμε τα νεκρά διαστήματα και να δείξουμε ότι αφήνουμε πίσω το κακό μας πρώτο ημίχρονο στο Ρύσιο.

Περιμένουμε τον κόσμο της Καβάλας να έρθει στο πρώτο παιχνίδι Πρωταθλήματος, να στηρίξει τις προσπάθειες της ομάδας μας και μαζί να φτάσουμε στο πρώτο εντός έδρας ροζ φύλλο!»’

Οι 2 ομάδες συναντήθηκαν ξανά στο περσινό πρωτάθλημα, με τους Πάνθηρες να κατακτούν εύκολα τη νίκη και στους 2 αγώνες που πραγματοποιήθηκαν. Ευχόμαστε να γίνει ένα πολύ όμορφο παιχνίδι!

Ραντεβού την Κυριακή 13/10,  στις 15.00 στο ΔΑΚ Καλαμίτσας!




Καβάλα | Αυτοκίνητο Τυλίχθηκε στις Φλόγες Εν Κινήσει στην Καλαμίτσα

Ευτυχώς, η γρήγορη αντίδραση του οδηγού και η άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας απέτρεψαν τα χειρότερα.

Το περιστατικό εκδηλώθηκε στον χώρο της μηχανής του αυτοκινήτου ενώ αυτό βρισκόταν εν κινήσει προς τον κεντρικό δρόμο της Κηπούπολης. Η Τροχαία έλαβε προσωρινά κυκλοφοριακά μέτρα για να διευκολύνει την ασφαλή διαχείριση της κατάστασης, ενώ ο οδηγός κατάφερε να απομακρυνθεί από το όχημα χωρίς να τραυματιστεί.

proininews.gr




Πάρτι στην Πανσέληνο στην Καλαμίτσα από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κηπούπολης Καλαμίτσας

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κηπούπολης Καλαμίτσας διοργάνωσε την Δευτέρα 19 Αυγούστου με επιτυχία το Πάρτι Αυγουστιάτικης Πανσέληνου 2024 στην παραλία της Καλαμίτσας. Η βραδιά ήταν πραγματικά μαγική, γεμάτη μουσική, χορό και διασκέδαση. Η παραλία γέμισε με κέφι και χαρά από κόσμο που ήρθαν από κάθε γωνιά της πόλης της Καβάλας.




Καλαμίτσα | Νεαροί ξήλωσαν ομπρέλα του Δήμου και άναψαν φωτιά

Τα ξημερώματα της Κυριακής 9 Ιουνίου 2024 σημειώθηκε ένα περιστατικό με μια παρέα έξι νεαρών που βρίσκονταν τις πρώτες πρωινές ώρες στην Καλαμίτσα, προφανώς θέλησε να δημιουργήσει «ατμόσφαιρα».

Χωρίς να έχουν καύσιμη ύλη και με τις θερμοκρασίες αρκετά υψηλές, αποφάσισαν να «θυσιάσουν» μία από τις ομπρέλες που έχει τοποθετήσει ο Δήμος Καβάλας για τους λουόμενους της ακτής.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε πως “πιάστηκε κορόιδο” και έχασε την Καλαμίτσα!»

Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, την Πέμπτη 16 Μαΐου, ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε δημόσια ότι “πιάστηκε κορόιδο” από την ΕΤΑΔ στο θέμα της παραχώρησης της Καλαμίτσας και είναι πλέον δύσκολο να καταλήξει ο Δήμος Καβάλας σε μία συμφέρουσα συμφωνία για την αξιοποίηση της ακτής.

Οι ευθύνες του Δημάρχου Καβάλας για αυτήν την εξέλιξη είναι τεράστιες.

Κατά την προηγούμενη θητεία του, με προσωπικές του αποφάσεις και αγνοώντας τα όργανα του Δήμου και το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Καβάλας αρχικά, το έτος 2020, συνομολόγησε δικαστικά ότι η ακτή ανήκει στην ΕΤΑΔ, ενώ μέχρι τότε η Καλαμίτσα ήταν εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο ως ιδιοκτησία του Δήμου Καβάλας και αργότερα, το έτος 2023 δεν προχώρησε σε έφεση, για να σταματήσει το αρχικό λάθος, που έκανε το 2020.

Υπενθυμίζουμε πως το 2013, όταν ο σημερινός Δήμαρχος ήταν Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, έβαλε πολεοδομικό πρόστιμο €900.000 στην ΕΤΑΔ, το οποίο, μάλιστα, δεν γνωρίζουμε τι απέγινε και αν το έχει εισπράξει τελικά ο Δήμος ή το χαρίσαμε…

Αυτή όμως η υποχωρητικότητα και η οικειοθελής παραίτηση του Δημάρχου για λογαριασμό του Δήμου από τα δικαιώματά του στην Καλαμίτσα, έγιναν άραγε με μόνο στόχο να επιτύχει τελικά συμφωνία με την ΕΤΑΔ, με οποιοδήποτε κόστος και οποιουσδήποτε όρους; Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Δήμαρχος ήθελε “να αποδείξει” πρώτα στον εαυτό του και μετά στους Δημότες ότι κατάφερε να φέρει συμφωνία για την Καλαμίτσα.

Βέβαια, οι προτάσεις συμφωνίας με την ΕΤΑΔ που έφερε στη συνέχεια ο Δήμαρχος Καβάλας για τη χρήση της ακτής και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας, ήταν όλες ξεκάθαρα ασύμφορες για τους δημότες:

– η πρώτη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €25.000 για τα πρώτα 3 χρόνια και €50.000 για τα επόμενα. Όλες οι δαπάνες αποκατάστασης-συντήρησης-λειτουργίας να βαρύνουν τον Δήμο και τα έσοδα να μοιράζονται 50% – 50% με την ΕΤΑΔ. Η διάρκεια της παραχώρησης θα ήταν 20 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης + άλλα 10 χρόνια.

– η επόμενη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €70.000.

– η επόμενη να πληρώνουμε €120.000 (για όλη την έκταση).

– η επόμενη να πληρώνουμε €90.000 ετησίως και πάλι για παραχώρηση 20+10 ετών.

Και μετά από όλα αυτά, έρχεται τώρα ο Δήμαρχος Καβάλας και ομολογεί ότι μας ζητάνε να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €90.000, αλλά για παραχώρηση διάρκειας μόνο 5 χρόνων! Και μετά;;;

Προφανώς, διαπιστώνει πλέον ο Δήμαρχος το ΠΛΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, στο οποίο παρέσυρε τον Δήμο, αποκλειστικά με προσωπικές του μονομερείς ενέργειες και δική του ευθύνη.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια, εμείς επιμέναμε συνεχώς ότι ο Δήμος Καβάλας μπορούσε να διεκδικήσει δικαστικά την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας, διότι είχαμε τα νομικά όπλα να το υποστηρίξουμε και θα έπρεπε ο Δήμαρχος να το έχει ήδη κάνει.

Δυστυχώς όμως, για ακόμη μία φορά, ο Δήμαρχος Καβάλας λειτούργησε με προσωπικά κριτήρια και τώρα μας έχει εγκλωβίσει όλους, Δήμο και δημότες, σε αυτό το ΑΔΙΕΞΟΔΟ.

Δήμαρχε Καβάλας, σε καλούμε να επιλύσεις ΑΜΕΣΑ την εμπλοκή με την ΕΤΑΔ γύρω από την υπόθεση ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ και να φέρεις την οριστική, συμφέρουσα λύση για τους Καβαλιώτες και τους επισκέπτες μας!

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ!

Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Οι Καβαλίωτες “έπιασαν το φίδι” στην Καλαμίτσα

Οι πολιτιστικοί σύλλογοι της Καβάλας σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας, φέτος την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας διοργάνωσαν όπως κάθε χρόνο μια ξεχωριστή γιορτίνη ημέρα στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας. Σύμμαχος της ημέρας αυτής ήταν ο καλός καιρός όπως οι πολίτες της Καβάλας διασκέδασαν με χόρο τραγούδι και μπόλικο σαρακοστιανό φαγητό.

Απο την ημέρα αυτή ωστόσο δεν έλλειπαν και οι παραδόσεις, όπου οι ουρανοί της Καβάλας γέμησαν με πολύχρομους χαρταετούς.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε την Καλαμίτσα ένα “κόσμημα”, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες και είμαστε υπέρ της ριζικής και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακτής και των εγκαταστάσεων

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη!

Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα της Ακτής Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για τη λειτουργία της παραλίας.

 

 

 




Ώρα Δημιουργίας: Πρόσκληση στο 1ο Mojito Beach Party kalamitsa 2023

Η δημοτική παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ , ο πιο νεανικός συνδυασμός του δήμου Καβάλας και η υποψήφια δήμαρχος Αναστασία Ιωσηφίδου, συναντούν την νεολαία του Δήμου μας και αποχαιρετούν το καλοκαίρι του 2023 με μία εκδήλωση που φιλοδοξούμε γίνει θεσμός για την πόλη μας

Έτσι το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου σας καλούμε στο 1 ο Mojito Beach Party kalamitsa 2023 που θα λάβει χώρα στην εμβληματική για την παράταξη μας ακτή της Καλαμίτσας και συγκεκριμένα μπροστά και γύρω από το παλαιό κυλικείο, από ώρα 7 το απόγευμα έως τις 11 το βράδυ.

Στα decks θα βρίσκεται ο αγαπημένος της νεολαίας , DJ OZ , ενώ θα προσφέρονται στους συμμετέχοντες cocktail mojito και αναψυκτικά.

Κατά την διάρκεια του πάρτυ θα υπάρξει διαγωνισμός που θα αφορά όλους τους νέους followers της oradimiourgias στο Instagram και θα έχει ως έπαθλο ένα iphone 14.

Με μαγιό ή χωρίς αυτό σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ.