Καλαμάτα: Συγκέντρωση φοιτητών για τα Τέμπη στην κεντρική πλατεία

Φοιτητικό – μαθητικό συλλαλητήριο για την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών πραγματοποιείται στην κεντρική πλατεία Καλαμάτας.

Σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. του Φοιτητικού Συλλόγου Οικότροφων Φοιτητών – Φοιτητικής Εστίας Καλαμάτας, μεταξύ άλλων, τονίζει πως «η μεγάλη επιτυχία της απεργίας και των διαδηλώσεων έδειξε την αστείρευτη δύναμη του συλλογικού αγώνα. Η μαζική μας συμμετοχή έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Να αποδοθούν όλες οι πολιτικές και ποινικές ευθύνες για το έγκλημα στα Τέμπη, να σταματήσει η συγκάλυψη. Να ανατραπεί η πολιτική του κέρδους που μετράει τη ζωή μας, τις ανάγκες και την ασφάλεια μας ως κόστος. Να σταματήσει η πολιτική που δεν μας αφήνει να ανασάνουμε τον 21ο αιώνα».

Κάλεσμα συμμετοχής στο σημερινό συλλαλητήριο απευθύνει με ομόφωνη απόφασή της η Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας.

Πηγή:newsbomb.gr




Σοκ στην Καλαμάτα: «Ο αδερφός μου με βίαζε επί 20 ημέρες» λέει η 36χρονη

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τον βιασμό της 36χρονης από τον αδερφό της επί 20 μέρες στην Καλαμάτα, όπως αποκαλύπτει πλέον η ίδια η γυναίκα με τις πρώτες της δηλώσεις.

Ο 35χρονος έχει ήδη λάβει δικαστική απόφαση να μην πλησιάζει την αδερφή του, ενώ εξετάζεται η δικογραφία για τον βιασμό.

Η υπόθεση που έφερε στο φως το Star, αποκαλύφθηκε το βράδυ της 31ης Ιουλίου, όταν στις 9 το βράδυ οι αστυνομικοί εντόπισαν το θύμα σε άθλια κατάσταση. Λίγο νωρίτερα είχε καλέσει το 112 και κατήγγειλε το περιστατικό.

«Ο αδερφός μου με βίαζε για 20 ημέρες μέχρι και πριν από μία εβδομάδα. Με απείλησε με τη σωματική μου ακεραιότητα αν τον καταγγείλω για τα όσα έκανε. Μου έλεγε ότι θα με διώξει από το σπίτι», ήταν τα πρώτα λόγια της γυναίκας στους αστυνομικούς.

Η 36χρονη αποκάλυψε στις Αρχές ότι ο αδερφός της την είχε διώξει από το σπίτι την προηγούμενη ημέρα και εκείνη περιφερόταν στο κέντρο της πόλης χωρίς να ξέρει πού να πάει. Μάλιστα κοιμήθηκε σε παγκάκι, ενώ ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.

Δύο ώρες μετά, στις 11 το βράδυ, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 35χρονο αδερφό.

Η πρώτη δικογραφία που σχηματίστηκε αφορά σε ενδοοικογενειακή απειλή και μετά τη δίκη του στο αυτόφωρο αφέθηκε ελεύθερος με ποινή 6 μηνών, αλλά με τον όρο να μην πλησιάζει την αδερφή του στα 50 μέτρα.

Η δεύτερη δικογραφία για τον βιασμό εξετάζεται ήδη από τις δικαστικές αρχές.

Η 36χρονη βρίσκεται σε προστατευμένο περιβάλλον, καθώς ζήτησε να μεταφερθεί σε δομή.

.vradini.gr