Καίγεται το Παγγαιο Ορος | Μεγάλη φωτιά μαίνεται σε δύσβατο σημείο του βουνού

Η κατάσταση στο Παγγαίο όρος είναι δραματική, καθώς μεγάλη φωτιά μαίνεται σε δύσβατο σημείο του βουνού.

Οι φλόγες είναι ορατές από χιλιόμετρα μακριά, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Κάτοικοι της Ξάνθης που κινούνται στην Εγνατία Οδό, στο τμήμα Θεσσαλονίκης – Καβάλας, περιγράφουν έντονη μυρωδιά καμένου ξύλου που φτάνει μέχρι και την Καβάλα.

Το έργο της κατάσβεσης συνεχίζεται με τη συμμετοχή πυροσβεστικών δυνάμεων και ομάδων εθελοντών, οι οποίοι δίνουν μάχη για τον περιορισμό της πυρκαγιάς. Η κατάσταση παραμένει κρίσιμη, με τις αρχές να βρίσκονται σε συνεχή επιφυλακή.




Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε οικία στα Σφαγεία

Περιστατική φωτιά σε οικία επί της οδού Αριστοκλέους  στα Σφαγεία ξέσπασε πριν λίγη ώρα με την Π.Υ Καβάλας να σπεύδει άμεσα στο σημείο. Ωστόσο οι κάτοικοι της περιοχής αντίκρισαν άμεσα τον καπνό με αποτέλεσμα να επιχειρήσουν την κατάσβεση της φωτιάς με τα λάστιχα από τις αυλές τους έως ότου να φθάσει το πυροσβεστικό όχημα. Τέλος, η φωτιά έσβησε άμεσα χωρίς να προκληθούν σοβαρές ζημίες στην οικία με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού να καταθέτει το συμβάν στους πυροσβέστες όπως εφαρμόζεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις χωρίς όμως να είναι γνωστή η αίτια της φωτιάς.




Όταν καίγεται η χώρα σου πως να σκεφτείς αθλητικά;

Απο τότε που γεννήθηκα μέχρι αυτή την στιγμήπου ζω ,τέτοια στεναχώρια δεν έχω περάσει πιστέψτε με.

Αυτό που συμβαίνει στην χώρα που γεννηθήκαμε δεν έχει προηγούμενο!!!

Να πυρπολείται όλη η Ελλάδα μας μέσα σε καύσωνα , να πεθαόνουν άνθρωποι απο φωτιές και απο αρρώστιες, παντός ηλικίας, κάθε ειδικότητας να σκοτώνονται αυτοί που είναι επιφορτισμένοι να τους σώσους να πέφτουν τα αεροπλάνα  και στο τέλος να έχουμε και εκρήξεις σε αποθήκες των πυρομαχικών!!!

Ε αυτό πάει πολύ δεν αντέχεται άλλο πλέον.

Ρωτάω ξέροντας εκ των προτέρων, οτι δεν θα πάρω απάντηση. Σε ποια χώρα του κόσμου υπάρχουν τέτοια συμβάντα; Πουθενά λέω εγώ.

Και τότε πως οι περισσότεροι ξένοι προτιμούν την Ελλάδα για τουρισμό; I don’t know απαντάω εγώ.

Με όλα αυτα λοιπόν που αναυτη η περίπτωση δεν είναι η τελευταία φοβάμαι οτι η Ελλάδα σε λίγο δεν θα υπάρχει. Κάντε κάτι εσείς που εσείς έχεται το κάλεσμα οποιοι και να είστε.

Κάντε κάτι έστω και την τελευταίθα ύστατη ώρα.

Με την ελπίδα οτι το άλλο Σάββατο 5 Αυγούστου 2023 που θα είναι τότε το τελευταίο φύλλο πριν την διακοπή για τον 15άυγουστο να έχω να σας μιλήσω αθλητικά όπως πάντα.

Μέχρι τότε απλά θα σας ενημερώσω οτι η Εθνική Υδατοσφαίρισης Ανδρών παίζει τελικό με την αντίστοιχη της Ουγγαρίας για το χρυσλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Φυσικά δεν ανέφερα τα προβλήματα υγείας που ταλανίζουν απο καιρό την 3μελή μου οικογένεια για να μην σας κουράσω κ’άλλο.