Κ.Υ. Πρίνου | Προσωρινές αλλαγές στη λειτουργία του λόγω ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης

Από σήμερα, Δευτέρα 10/03/2025, ξεκινούν στο Κέντρο Υγείας Πρίνου εκτεταμένες εργασίες ριζικής ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου.

Ο χώρος των επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ) μεταφέρεται κοντά στην κεντρική είσοδο του κτιρίου, όπου θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Λόγω περιορισμού των διαθέσιμων λειτουργικών χώρων, η δραστηριότητα των τακτικών ιατρείων μειώνεται, καθώς περίπου το 60% του κτιρίου θα ανακαινιστεί στο πρώτο στάδιο των εργασιών. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ενισχύεται η λειτουργία των περιφερειακών ιατρείων, όπου θα πραγματοποιούνται συνταγογραφήσεις και εξετάσεις χρόνιων περιστατικών κατόπιν ραντεβού.

Παράλληλα, το τακτικό παιδιατρικό ιατρείο θα λειτουργεί και στο Περιφερειακό Ιατρείο Λιμένα. Το ακτινολογικό και μικροβιολογικό εργαστήριο θα εξυπηρετούν μόνο επείγοντα περιστατικά, ενώ η δυνατότητα νοσηλείας θα είναι περιορισμένη, με διαθεσιμότητα ενός θαλάμου δύο κλινών.

Για ραντεβού και πληροφορίες, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του Κ.Υ.Π. στο 2593350000. Ζητείται η κατανόηση και η υπομονή όλων για την προσωρινή ταλαιπωρία, με την πεποίθηση ότι οι εργασίες αυτές θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη για τις επόμενες δεκαετίες.




Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι στο Κ.Υ Αβδήρων Ξάνθης!

Εξοργιστικές και… τριτοκοσμικές είναι οι εικόνες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το XanthiNea.gr, με τα όσα εκτυλίχθηκαν στην προσπάθεια μεταφοράς μιας άρρωστης γυναίκας που έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο και ταλαιπωρείται το τελευταίο διάστημα.

Οι εικόνες εκτυλίχθηκαν την Πέμπτη (20/02) στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, και όπως καταγγέλλουν οι συγγενείς της γυναίκας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού του ΚΥ και τις δικές τους, δεν κατέστη εφικτό να έρθει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ώστε να μεταφέρει την ηλικιωμένη γυναίκα στο σπίτι της.




Στο επίκεντρο οι ελλέιψεις προσωπικού στο Κ.Υ. Χρυσούπολης

Όπως σε όλα τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της χώρας έτσι και σε αυτό της Χρυσούπολης η έλλειψη του ιατρικού και του νοσηλευτικού προσωπικού είναι εμφανή και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις δημιουργεί και πρόβλημα στα εξυπηρέτηση των ασθενών καθώς απουσιάζουν ιατροί. Ενω όσον αφορά τα κρούσματα κορονοϊού και γριπής, αυτά φαινεται πως στην περιοχή φέτος τον χειμώνα ήταν ελεγχόμενα και δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ωστόσο, σύμφωνα με την διευθύντρια του Κέντρου Υγείας Χρυσούπολης, παρουσιάζεται με το πλήρωμα του ΕΚΑΒ της Χρυσούπολης, όπου αυτό δεν υπρχει και μάλιστα για τα επίγοντα περιστατικά έχουν επανδρωθεί και στρατιωτικοί στην θέση αυτή.




Ελευθερούπολη | Άντρας πέθανε στον δρόμο επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να τον διακομίσει στο Κ.Υ!

Ένα δυσάρεστο περιστατικό έκανε γνωστό ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης στα social media.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι ένας άνδρας έχασε την ζωή του σήμερα στην Ελευθερούπολη καθώς δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να το διακομίσει στο Κ.Υ Ελευθερούπολης!

Η ανάρτηση του Δημήτρη Λυμπεράκη

Κέντρο Ελευθερούπολης σήμερα το μεσημέρι. Άνδρας μέσης ηλικίας παθαίνει, μάλλον, ανακοπή. Σπεύδουν πολλοί προς βοήθεια. Χρησιμοποιούν απινιδωτή και κάποιοι προσπαθούν να κάνουν ΚΑΡΠΑ. Καλούν απεγνωσμένα να έλθει ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης. Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο!!! Καλούν ασθενοφόρο από Καβάλα. Έρχεται μετά από 25 λεπτά. Ο άνδρας πεθαίνει αβοήθητος. Στην τηλεόραση παίζεται το σίριαλ των Ελγινείων…

Ωστόσο για το γεγονός τοποθετήθηκε στο enanews.gr και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του ΕΚΑΒ Απόστολος Δάμκαλης ο οποίος τόνισε ότι το ασθενοφόρο βρέθηκε στο συμβάν μέσα σε διάστημα 9 λεπτών και όχι 25 λεπτών όπως αναφέρθηκε από τον κ. Λυμπεράκη.