Συναγερμός για φάκελο με «Ύποπτο» περιεχόμενο | Τελικά ηταν… σπόροι ντομάτας

Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης (13/3) στην περιοχή του Τιμίου Σταυρού, όταν ένας κάτοικος ειδοποίησε τις αρχές για ύποπτο φάκελο που βρέθηκε στο γραμματοκιβώτιό του.

Ο φάκελος, προερχόμενος από τον Καναδά, κίνησε την περιέργεια του παραλήπτη, καθώς το όνομα του αποστολέα του ήταν άγνωστο. Τον εξέτασε εξωτερικά, θεώρησε ότι περιείχε κάποια άγνωστη σκόνη και αμέσως κάλεσε το 100.

Αστυνομία και Πυροσβεστική κινητοποιήθηκαν άμεσα, κλείνοντας τον κεντρικό δρόμο της συνοικίας. Περιπολικά, πυροσβεστικά οχήματα και ένστολοι συγκεντρώθηκαν γύρω από την κατοικία, ενώ ο συναγερμός κορυφωνόταν.

Ωστόσο, πριν ακόμα φτάσουν οι αρχές, ο παραλήπτης αποφάσισε να ανοίξει τον φάκελο. Μέσα σε χαρτοπετσέτες, αντί για σκόνη, βρήκε μικρούς σπόρους που έμοιαζαν με… σουσάμι. Τελικά, όπως διαπιστώθηκε αργότερα από τις αρχές, επρόκειτο για σπόρους ντομάτας.

Η υπόθεση θυμίζει αντίστοιχα περιστατικά που είχαν καταγραφεί το 2020, όταν αποστέλλονταν ανεπιθύμητα πακέτα με σπόρους από τρίτες χώρες, χωρίς πιστοποιητικά φυτοϋγείας.

Το περιστατικό έληξε ύστερα από δύο ώρες, αφήνοντας πίσω του μόνο απορία και χαμόγελα ανακούφισης στους περίοικους.

proininews.gr




Παύλος Χατζηπαυλίδης – Pink Woman: Ποιος ήταν ο άνθρωπος που κοίταξε κατάματα τη ZARA

Από τότε που ήταν μικρό παιδί σε ένα χωριό της Δράμας ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ονειρευόταν να φύγει και να ανοίξει τα φτερά του, σε μια μεγάλη πόλη.

Ο γιος ενός μεταφορέα και μιας γαζώτριας που τον μεγάλωναν προσφέροντας του αυτό που μπορούσαν, μάλλον δεν είχαν φανταστεί ποτέ τι θα έκανε το παιδί τους μετά από λίγες δεκαετίες.

Αν τους έλεγες ότι θα ήταν ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης μιας εταιρείας γυναικείας ένδυσης, με πάνω από 100 καταστήματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Μάλτα, Κύπρο και άλλες χώρες, το πιθανότερο ήταν να γελάσουν.

Ανήσυχο πνεύμα απο μικρός ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε την Pink Woman έφυγε την Παρασκευή 7 Μαρτίου απο την ζωή, αφού τα τελευταία χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο.

Η ασθένεια δεν του χαρίστηκε, όπως δεν του χαρίστηκε τίποτε σε μια συναρπαστική διαδρομή ζωής που τον έχρισε ως έναν ιδιοφυή επιχειρηματία με όραμα, ο οποίος ξεκίνησε από τα χαμηλά για να φτάσει ψηλά, κάτι που δεν ξέχασε ποτέ.

Από το fast food στην ένδυση

Δεν ξέχασε και κάτι άλλο, τα πολλά καλοκαίρια που δούλευε όταν ήταν παιδί και μετά έφηβος, μαζεύοντας χρήματα για να φύγει από το χωριό και να πάει σε μια πόλη, αναζητώντας ευκαιρίες.

Η Καβάλα έμελλε να είναι ο τόπος που του έδωσε την πρώτη του δουλειά, υπάλληλος σε fast food, το οποίο σε λιγότερο από ένα χρόνο αγόρασε παίρνοντας έτσι το βάπτισμα του πυρός στο επιχειρείν.

Όπως είχε δηλώσει στο Newmoney πριν από επτά χρόνια «μόλις έμαθα τη δουλειά με την βοήθεια του ιδιοκτήτη που είχε οικονομική επιφάνεια, καθώς ήταν και αντιπρόσωπος αυτοκινήτων αγόρασα το κατάστημα».

Το συγκεκριμένο μαγαζί βρίσκεται απέναντι από τον σταθμό ΚΤΕΛ στο λιμάνι και στα επόμενα δύο χρόνια πραγματοποιεί ρεκόρ κερδοφορίας, κάτι που ωθεί τον νεαρό επιχειρηματία στο να κάνει το επόμενο βήμα.

Το πουλάει και εισέρχεται στον χώρο της ένδυσης, αρχικά με ένα κατάστημα ανδρικών ρούχων, αλλά πολύ σύντομα διαπιστώνει ότι θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα αν ξεκίναγε κάτι στοχεύοντας στην γυναικεία ένδυση.

Το επιχειρηματικό του πρότυπο είναι ο ιδρυτής της αλυσίδας ZARA Αμάνθιο Ορτέγκα, με τον οποίο ο Χατζηπαυλίδης έχει εμμονή και όταν ταξιδεύει στην Μαδρίτη περνάει μέχρι 12 ώρες μέσα στα μαγαζιά της αλυσίδας.

Θα το κάνει συνεχώς για τα επόμενα πέντε χρόνια αποκωδικοποιώντας όλες τις λεπτομέρειες στα μαγαζιά της εταιρίας θέλοντας να κάνει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα.

Ξεκινάει το 1998 ανοίγοντας σταδιακά καταστήματα σε διάφορες πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με γνωστά brand ένδυσης και αμιγώς εμπορικό προσανατολισμό.

Έξι χρόνια μετά παίρνει την μεγάλη απόφαση που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή του, αφού αποφασίζει να ρίξει το βάρος του στην παραγωγή με δική του κολεξιόν.

Η εκτίναξη και η πώληση

Το 2004 η χώρα ζει και αναπνέει στον ρυθμό των Ολυμπιακών αγώνων, όταν ιδρύεται από τον Χατζηπαυλίδη η «Pink Woman» που αρχικά μπαίνει στην αγορά με έξι σημεία λιανικής πώλησης.

Στο σχεδιαστήριο της νέας εταιρίας απασχολούνται δύο σχεδιαστές ενώ το μικρό εργοστάσιο βρίσκεται στην περιοχή Νικήσιανη του Παγγαίου, όπου τριάντα γαζώτριες βγάζουν τη δουλειά.

Όταν οι απαιτήσεις μεγαλώνουν ξεκινάει να συνεργάζεται με προμηθευτές-κατασκευαστές από διάφορες χώρες του εξωτερικού όπως η Ιταλία, η Τουρκία, η Κίνα, το Μπαγκλαντές, η Ινδία, το Βιετνάμ και το Μαρόκο.

Οι συγκεκριμένες κινήσεις γίνονται με μηδενικό δανεισμό από τον ιδιοφυή επιχειρηματία που χρόνια μετά δήλωσε: «Θα ήμουν πιο πλούσιος σε επίπεδο ατομικής περιουσίας αν δεν επένδυα διαρκώς τα κέρδη της εταιρίας. Εγώ όμως ζω για να δημιουργώ γι’ αυτό επιλέγω να αναπτύσσω την εταιρία και να μην μεγαλώνω τον αριθμό των σπιτιών ή των αυτοκινήτων μου».

Δημιουργεί show room στην Αθήνα για δειγματισμό στους πελάτες της χονδρικής, το 2006 ξεκινάει η ανάπτυξη μέσω του franchise και τρία χρόνια μετά οι εγκαταστάσεις της Pink Woman μεταφέρονται στο Δάτο Καβάλας, σε ένα χώρο 4.000 τ.μ.

Σταδιακά η παραγωγή ξεπερνάει τα 4.000.000 κομμάτια ετησίως και όλες οι χρήσεις της είναι κερδοφόρες, ενώ βραβεύεται ως μια από τις ισχυρότερες ελληνικές εταιρίες.

Το successes story και ο ρυθμός ανάπτυξης αναγκάζει τον ιδρυτή της να πάρει την απόφαση για μερική εγκατάσταση στην Αθήνα, όπου φέρνει την διοίκηση, το marketing, τις αγορές και τις εμπορικές λειτουργίες.

Το 2015 έχει ξεπεράσει τα 85 καταστήματα και οι πωλήσεις ξεπερνούν τα 15.000.000 ευρώ παρά την κρίση που ταλανίζει την Ελλάδα και τα επόμενα χρόνια η εταιρία συνεχίζει την ανοδική της πορεία.

Το 2020 μετά από πολύμηνες διαδικασίες ο Παύλος Χατζηπαυλίδης πουλάει το σύνολο των μετοχών της Pink Woman στον Δημήτρη Ματεμτζή, μέχρι τότε CEO της εταιρείας.

Πέντε χρόνια μετά, ο αθόρυβος entrepreneur που σπάνια έδινε συνεντεύξεις έφυγε από την ζωή αφού η μάχη που έδινε με τον καρκίνο τα τελευταία χρόνια αποδείχτηκε άνιση.

newmoney.gr




Μπαλάσκας για Βασίλη Καλογήρου | «Τα ρούχα εξετάστηκαν πρώτα από όλα για να διαπιστωθεί αν υπήρχε πάλη, ήταν άθικτα»

Ερευνώνται τα αίτια θανάτου του Βασίλη Καλογήρου, της υπόθεσης που κρατά σε αγωνία όλη την Ελλάδα, ενώ αναμένονται ακόμη οι εργαστηριακές εξετάσεις.

Μέχρι στιγμής, σημειώνεται ότι δεν μπορεί κανείς να δώσει με σαφήνεια το τι έγινε, πότε βρέθηκε ο Βασίλης στο σημείο, αλλά και ποια ήταν τα αίτια θανάτου. Το ιατροδικαστικό πόρισμα αποφάνθηκε ότι ο θάνατος δεν προήλθε από μαχαίρι ή σφαίρα, ενώ θυμίζεται ότι εξετάζονται τρία ενδεχόμενα: ο ασφυκτικός θάνατος, ο στραγγαλισμός και τα παθολογικά αίτια.

Αυτό που προβληματίζει τους ειδικούς είναι το πόσες ημέρες βρισκόταν η σορός στο σημείο.

Αναφορικά με τις δαγκωματιές που είχε ο Βασίλης, ο αστυνομικός αναλυτής Σταύρος Μπαλάσκας μιλώντας στον Alpha, είπε ότι, «ακούστηκε ότι είναι από ζώα. Μπορεί να είναι από οποιοδήποτε ζώο. Έχει τεθεί όμως τώρα το ερώτημα διότι υπάρχει στη βιβλιογραφία για σορούςς που έχουν καταφαγωθεί από αγριογούρουνα και έχουν φαγωθεί ολικά».

«Σε κάθε περίπτωση υπήρχαν αλλοιώσεις στον λαιμό, τα χεριά και αλλοιώσεις βεβαίως σε όλο το πρόσωπο. Γι’ αυτό και είπαμε ότι δεν ξέρω αν θα ήταν πρέπον που πήγε και είδε σε αυτή την κατάσταση το παιδί της», συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια ο ιατροδικαστής, Δημήτρης Γαλεντέρης αναφορικά με το αν μπορούμε να μάθουμε αν τον πήγαν στο σημείο ή αν πήγε μόνος του είπε ότι, «Από τον περιβάλλοντα χώρο μπορούμε να αντιληφθούμε αν ήταν πολλές μέρες εκεί ή αν ήταν λιγότερες μέρες. Εδώ τώρα είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση, γιατί φορούσε έναν πλήρη ρουχισμό με μπουφάν, οπότε αυτή η υπόθεση να αρχίζουν τα υγρά της σήψης να ποτίζουν το χώμα απαγορεύεται από τον ρουχισμό του».

«Υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες στη συγκεκριμένη περίπτωση για να μπορέσουμε να έχουμε ακριβή συμπεράσματα για όλα αυτά τα θέματα που πραγματικά προβληματίζουν όλη την κοινωνία και δη τους σχετικούς επιστήμονες».

Αναφορικά με ότι τα ρούχα ήταν εντυπωσιακά άθικτα «Το ανέφερε και η τεχνική σύμβουλος διότι είχε ειπωθεί από την πρώτη στιγμή ότι αυτά θα έπρεπε να εξεταστούν. Τα ρούχα εξετάστηκαν πρώτα απ’ όλα, διότι το πρώτο που έπρεπε να δουν οι ιατροδικαστές ήταν αν έχει επέλθει πάλη».

«Οι ιατροδικαστές είπαν ότι επειδή ήταν χαμηλές οι θερμοκρασίες υπήρξε μια καλή συντήρηση των οργάνων»

www.newsbeast.gr




Ο χειρουργός που αφαίρεσε τα όργανα του 3χρονου Άγγελου: «Η συναισθηματική φόρτιση ήταν έντονη»

Οι μεταμοσχεύσεις για τον δρα Βασίλειο Βουγά, τον χειρουργό του «Ευαγγελισμού» που ηγήθηκε της ομάδας πουαφαίρεσε τους νεφρούς από το κορμάκι του μικρού Άγγελου, είναι στην πραγματικότητα σκοπός ζωής. Και αυτό που διατηρεί ασίγαστο το πάθος του είναι το γεγονός πως πρόκειται για μια ειδικότητα ελπιδοφόρα, που εστιάζει στην προσφορά.

Όμως, κάθε μεταμόσχευση κρύβει και μία ανθρώπινη ιστορία. «Ορισμένα περιστατικά διακρίνονται από την ιδιαιτερότητά τους και τότε εμπλέκεται ο συγκινησιακός παράγοντας.Ο χειρουργός όμως οφείλει να αφήσει το συναίσθημα στην άκρη. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του μικρού Άγγελου. Η συναισθηματική φόρτιση ήταν έντονη. Μετά την τήρηση ενός λεπτού σιγής ως ελάχιστου φόρου τιμής, έπρεπε να κάνουμε τη δουλειά μας. Να αφαιρέσουμε τα μικρά όργανα προσεκτικά και με κάθε ανατομική λεπτομέρεια, καθώς ένα λάθος θα μπορούσε να τα καταστήσει μη λειτουργικά» εξηγεί μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο διευθυντής της Α’ Χειρουργικής Κλινικής και της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Οργάνων του νοσοκομείου Ευαγγελισμός, ο οποίος αφαίρεσε τα όργανα του Άγγελου.

Εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά, το μέλλον ενός 37χρονου άντρα που υποβαλλόταν επί 17 χρόνια σε αιμοκάθαρση, εξαρτιόταν άλλωστε από την έκβαση εκείνων που εξελίσσονταν στο ΠΑΓΝΗ. Έτσι, το βράδυ της ίδιας ημέρας, οι νεφροί του αδικοχαμένου Άγγελου ταξίδεψαν άθικτοι στη Θεσσαλονίκη και επαναιματώθηκαν στο σώμα του λήπτη, δίνοντας του μία νέα ευκαιρία ζωής.

«Η χειρουργική και η ψυχιατρική είναι οι ιατρικές ειδικότητες που έρχονται σε άμεση σχέση με τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου. Εξαιτίας της άμεσης αυτής σχέσης, τα ερωτηματικά για τα ευρήματα, η συγκίνηση και οι σκέψεις για τη θεραπεία έχουν τον πρώτο λόγο. Οταν καταφέρεις όμως, να τιθασεύσεις το συναίσθημα τότε δίνεις χώρο στον επαγγελματισμό και στην εμπειρία που έχεις αποκτήσει για να θεραπεύσεις την πάθηση του ασθενούς».

Η περίπτωση του Άγγελου και οι ανεξίτηλες περιπτώσεις

Στην πραγματικότητα, η πράξη της μεταμόσχευσης είναι αποτέλεσμα του ανθρώπινου μεγαλείου, δεδομένου πως κάθε δωρεά προϋποθέτει την υπέρβαση, ώστε μέσα στην οδύνη για την απώλεια ενός αγαπημένου ανθρώπου να γεφυρωθεί ο θάνατος με τη ζωή. Ο δρ Βουγάς στο πλαίσιο αυτό ανακαλεί και άλλες περιπτώσεις που του έχουν μείνει ανεξίτηλες. Οπως η περίπτωση της 21χρονης Εμμας, φοιτήτριας από το Ηράκλειο Κρήτης, την οποία παρέσυρε αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη αλλά και του 23χρονου Ιάσονα που έχασε τη ζωή του μετά από τροχαίο έξω από τη Βουλή, στην Αθήνα. Οι γονείς τους, παρά τον ανείπωτο πόνο τους, αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανα των παιδιών τους, προσφέροντας ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας. Και η προσφορά αυτή γεννά ελπίδα.

Ο ίδιος, ήδη από την αρχή της συνομιλίας μας, αναφέρεται με συγκρατημένη αισιοδοξία στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει στο νευραλγικό αυτό πεδίο στη χώρα μας. «Υπάρχει κατακόρυφη αύξηση τα τελευταία τρία χρόνια στις μεταμοσχεύσεις στην Ελλάδα, διότι παράλληλα έχει αυξηθεί η δωρεά οργάνων. Και αυτό είναι αποτέλεσμα των συντονισμένων προσπαθειών του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και της τοποθέτησης 29 συντονιστών μεταμοσχεύσεων σε νοσοκομεία ανά τη χώρα. Συνεπακόλουθα, και ενώ ήμασταν στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη, τώρα οδεύουμε προς τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όπου αναλογούν 18 με 20 δότες ανά 1 εκατομμύριο πληθυσμού».

Και υπενθυμίζει πως το μοντέλο αυτό έχει ήδη δοκιμαστεί στην Ισπανία με την αποτελεσματικότητά του να είναι τεκμηριωμένη. Εκεί αναλογούν 45 με 47 δότες ανά ένα εκατομμύριο πληθυσμού, εξηγεί, χαρτογραφώντας τον δρόμο που πρέπει να διανυθεί. Πάντως κάνοντας μία ανασκόπηση της πολυετούς διαδρομής του στο πεδίο των μεταμοσχεύσεων, καταλήγει πως δεν έχει μετανιώσει στιγμή για την επιλογή του. Η πολυπλοκότητα των επεμβάσεων αυτών τον κέρδισε από την αρχή της σταδιοδρομίας του στη Γενική Χειρουργική.

«Και παρότι σύντομα τελειώνει η θητεία μου, λόγω ηλικίας, φουντώνει πιο πολύ η όρεξή μου και η ανάγκη μου να συνεισφέρω στις μεταμοσχεύσεις. Εχουμε αποκτήσει μεγάλη εμπειρία, έχει εδραιωθεί η διεπιστημονική συνεργασία με άλλα τμήματα του νοσοκομείου μας και έχουν βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα και οι επιτυχίες των μεταμοσχεύσεων» λέει. Και καταλήγει υπογραμμίζοντας ότι «οι μεταμοσχεύσεις οργάνων αποτελούν την κορωνίδα της ιατρικής επιστήμης τα τελευταία 50 χρόνια».

 

Πηγή:newsbeast.gr




Κακοκαιρία στην Κεφαλονιά: «Ήταν χειρότερα από τον Ιανό», λέει ο δήμαρχος του νησιού

«Χτυπήθηκε» πρωτόγνωρα το νότιο τμήμα της Κεφαλονιάς από τη χθεσινή κακοκαιρία με αποτέλεσμα να προκύψουν κατολισθήσεις, να κλείσουν δρόμοι και να πλημμυρίσουν χωράφια, σπίτια και επιχειρήσεις.

Ο δήμαρχος της Κεφαλονιάς, Μιχαλάτος Θεόφιλος μιλώντας στο Newsbomb.gr ισχυρίστηκε πως «είμαι 60 ετών και δεν έχω δει ποτέ μου τέτοια ποσότητα νερού να πέφτει στο νησί», ενώ τόνισε ότι «ήταν χειρότερα απ’ τον Ιανό, απλώς αυτή τη φορά δεν είχε ανέμους».
«Ευτυχώς δεν είχαμε θύματα, παρά μονάχα υλικές ζημιές», ανέφερε ο δήμαρχος αμέσως μετά, ενώ εξήγησε πως αυτή την ώρα γίνεται η σχετική καταγραφή με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πολύ μεγάλο κόστος.

Απίστευτη ποσότητα νερού λόγω της κακοκαιρίας

Ο Θεόφιλος Μιχαλάτος υποστήριξε πως η κακοκαιρία ξεκίνησε χθες (13/2) το πρωί, ωστόσο «από τις 20:00 μέχρι τις 2:00 έπεσε απίστευτη ποσότητα νερού που “χτύπησε” κυρίως το νότιο τμήμα του νησιού. Αποτέλεσμα ήταν να σημειωθούν χείμαρροι ενώ προκλήθηκαν σοβαρά προβλήματα στο οδικό δίκτυο». Στη συνέχεια, εξήγησε πως «τα προβλήματα αφορούν κατά κύριο λόγο σε τρία σημεία που ενώνουν την πύλη του νησιού με την πρωτεύουσα, το Αργοστόλι». Σημείωσε πως «οι μεγαλύτερες ζημιές εντοπίζονται στους πρόποδες του Αίνου».

Έπειτα, ο δήμαρχος ανέφερε πως επλήγη ιδιαίτερα το αγροτικό δίκτυο ωστόσο «σύντομα οι αγρότες του νησιού θα καταφέρουν να πάνε στα χωράφια τους για να δουν τις καλλιέργειες και τα ζώα τους».

«Όλη τη νύχτα δίναμε μάχη. Καταφέραμε να αποκαταστήσουμε την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να διασχίσουν τους δρόμους τα σχολικά λεωφορεία. Επίσης, υπήρχε η σκέψη να μην λειτουργήσουν σήμερα τα σχολεία, αλλά τελικά λειτούργησαν κανονικά».

Δεν ήχησε το 112 στην Κεφαλονιά παρά τη σφοδρή κακοκαιρία

Εν συνεχεία, ο δήμαρχος του νησιού αναφέρθηκε στο γεγονός ότι δεν ήχησε στα κινητά τηλέφωνα των κατοίκων το 112. «Δεν γνωρίζω επίσημα τον λόγο που δεν “χτύπησε” το 112. Εκτιμώ πως αυτό έγινε, διότι κανείς δεν περίμενε να πέσει τέτοιος όγκος νερού», είπε και συμπλήρωσε πως «ευτυχώς δεν είχαμε θύματα. Ωστόσο καταγράφηκαν εγκλωβισμοί και πολλές υλικές ζημιές καθώς και πλημμύρες σε σπίτια στα Περατάτα, ένας οικισμός στη νότια Κεφαλονιά, απέναντι από τη Ζάκυνθο».

Αναμένεται και σήμερα κακοκαιρία

Ο Θεόφιλος Μιχαλάτος ισχυρίστηκε πως σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων «και σήμερα αναμένεται κακοκαιρία, γι’ αυτόν τον λόγο είμαστε όλοι σε πλήρη ετοιμότητα. Ήδη ο ουρανός είναι μουντός και εκδηλώνονται επιμέρους βροχές».

Ο δήμαρχος υποστήριξε πως στο νησί «έχουν γίνει αντιπλημμυρικά έργα. Μην ξεχνάμε άλλωστε, πως τα τελευταία χρόνια η Κεφαλονιά έχει δοκιμαστεί πολύ και έχει υποστεί βιβλικές ζημιές. Εξαιτίας λοιπόν, του τεράστιου όγκου νερού αυτά δεν κατάφεραν να συγκρατήσουν την οργή του καιρού με αποτέλεσμα να σημειωθούν χείμαρροι».

Αναφορικά με τις κατολισθήσεις είπε ότι «πράγματι έπεσαν βράχοι στο δημοτικό δίκτυο Πόρου-Σκάλας, δίχως ωστόσο να χτυπήσουν διερχόμενα αυτοκίνητα» και πρόσθεσε πως «τα αρμόδια συνεργεία ήδη επιχειρούν ώστε να ανοιχτούν και πάλι οι δρόμοι».
Πηγή:newsbomb.gr

 




Φονικό στη Λάρισα: «Ήταν προμελετημένο το μακελειό»

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αναφορικά με το διπλό φονικό που έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία στους Γόννους της Λάρισας.

Μάλιστα γνωστός του 60χρονου δράστη – ο οποίος αφού πρώτα σκότωσε δύο ανθρώπους, ταμπουρώθηκε στο ξυλουργείο του και στη συνέχεια αφού πρώτα πυροβόλησε προς το μέρος των Αστυνομικών αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή του – είχε σχεδιάσει από πριν τη δολοφονία που διαπράχθηκε.
Με το πρόσχημα να τους πουλήσει κι άλλα μηχανήματα προσπάθησε να φέρει ξανά στη Λάρισα τους δύο άτυχους άνδρες, ο 60χρονος μακελάρης. «Επειδή έγινε αυτό με τις επιταγές τις ακάλυπτες θα τους καλέσω εδώ», ανέφερε ο 60χρονος σε συνομιλία που είχε με τρίτο άνδρα, μερικές μόνο ημέρες πριν το προδιαγεγραμμένο όπως αποδείχθηκε διπλό φονικό.
«Θα του πω ότι έχω κι άλλα μηχανήματα και θα τον καλέσω εδώ, αλλά δεν του λέω τίποτα», είπε ο 60χρονος δράστης στον άτυχο άνδρα. Τον ξαναπήρε τηλέφωνο και του είπε: «Έχω κι άλλα να σου δώσω» και εκείνος πήγε, δεν του αποκάλυψε τίποτα ότι ανακάλυψε ότι ήταν πλαστά και μετά τον καθάρισε. Έτσι τον καρτέρουσε, ανέφερε χαρακτηριστικά γνωστός του 60χρονου δράστη.

Πηγή:newsbomb.gr




«Άκουγα ένα μωρό να κλαίει, δεν ήταν συνηθισμένο κλάμα, ήταν σαν να το βασάνιζαν»

Μια γυναίκα που ζει αρκετά κοντά στο σπίτι της οικογένειας του αστυνομικού που υπηρετούσε στη Βουλή, και μπορούσε να ακούσει πράγματα που γίνονταν σε αυτό, μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1.

«Μόλις χθες έμαθα για το περιστατικό που συνέβαινε και βρέθηκα σε σοκ», δήλωσε αρχικά.

Υποστήριξε πως άκουγε φωνές, αλλά δεν είχε καταφέρει να εντοπίσει τον τόπο προέλευσής τους.

«Είχα ακούσει έναν άντρα, ο οποίος έβριζε μια γυναίκα. Άκουγα ένα μωρό να κλαίει. Δεν ήταν συνηθισμένο το κλάμα του. Ήταν σαν να το βασάνιζαν. Είχα βγει έξω και έψαχνα να δω από που προέρχεται», είπε στον ρεπόρτερ το ΑΝΤ1, Λάζο Μαντικό.

Όταν ρωτήθηκε από τον Γιώργο Παπαδάκη για ποιον λόγο δεν έδρασε, είπε πως δεν ήταν σίγουρη και φοβήθηκε πως η αστυνομία δεν θα πάρει στα σοβαρά την καταγγελία της.

www.newsbeast.gr



Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: «Λέει ότι το ένα κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό»

«Είδαμε ένα περιβάλλον που αδιαφορούσε, δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά»

Αρνείται τα πάντα ο αστυνομικός της Βουλής που κατηγορείται ότι βίασε τα παιδιά του και την επίσης αστυνομικό σύζυγό του. Ο 45χρονος έχει προφυλακιστεί στην Τρίπολη και μάλιστα έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικά κανάλια μέσα από τη φυλακή.

Ο 45χρονος αστυνομικός και η 35χρονη σύζυγός του συνεχίζουν να αλληλοκατηγορούνται, προβάλλοντας διαφορετικές εκδοχές της φρίκης, την οποία συνεχίζουν να βιώνουν τα 5 ανήλικα παιδιά τους, για τα οποία οι Αρχές αναζητούν δομές να τα φιλοξενήσουν.

«Βρέθηκαν πολλά λάπτοπ, βρέθηκαν τάμπλετ, δύο κάμερες. Άρα θα πρέπει να δούμε τι περιέχουν οι συσκευές. Αυτός λέει ότι δεν κακοποίησε ποτέ τα παιδιά του, ότι η γυναίκα του είναι ψυχικά ασθενής. Λέει ότι το δεύτερο κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος των Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ για την υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής.

«Είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο αδιαφορούσε»

«Σε όλες τις υποθέσεις της ενδοοικογενειακής βίας διαπιστώνουμε πάρα πολλά κενά. Πρώτον, είναι το κενό που αφήνει η άπειρη γραφειοκρατία στην οποία τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας καλούνται να είναι ψύχραιμα και να διαχειριστούν τις νέες καταστάσεις», δήλωσε παράλληλα στο Mega η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου.

«Ειδικά όταν υπάρχουν θύματα παιδιά, περιμένουμε από τους συγγενείς να τα αναλάβουν, γιατί τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από σταθερότητα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, θα πρέπει οι συγγενείς να βοηθήσουν πριν, στην πρόληψη. Εδώ δεν είδαμε κάτι τέτοιο, είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχε ιδέα ή το οποίο αδιαφορούσε, οπότε δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά», είπε ακόμη.

Σύμφωνα με την ίδια, «βλέπουμε ένα περιβάλλον αρκετά συγχωνευτικό που κρύβονται μυστικά. Είναι λυπηρό ότι, ενώ έχουν συμβεί όλα αυτά, δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο συγγενικό περιβάλλον να ανοίξει τις φτερούγες του και να αγκαλιάσει αυτά τα πληγωμένα παιδιά».




Νέα στοιχεία για το τροχαίο στην Ορεστιάδα: Ο 79χρονος ήταν πεσμένος στο έδαφος

Ολοκληρώθηκε η νεκροψία – νεκροτομή του 79χρονου θύματος του χθεσινού τροχαίου δυστυχήματος, που σημειώθηκε πίσω από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας.

Ο ιατροδικαστής Παύλος Παυλίδης επιβεβαίωσε στο Ράδιο Έβρος ότι ο ηλικιωμένος βρισκόταν ήδη πεσμένος στο οδόστρωμα, όταν η οδηγός, στρίβοντας από την οδό Πατριάρχου Γρηγορίου στη Μιαούλη, τον παρέσυρε με το αυτοκίνητό της.

«Ο άνθρωπος δεν ήταν όρθιος σε καμία περίπτωση», δήλωσε ο ιατροδικαστής, διευκρινίζοντας ότι η θέση του σώματος του θύματος υποστηρίζει αυτή την εκδοχή. Από χθες, τα στοιχεία του ρεπορτάζ έδειχναν πως δεν υπήρχαν σημάδια πρόσκρουσης αυτοκινήτου με πεζό, κάτι που εξηγεί γιατί η οδηγός δεν αντιλήφθηκε την παρουσία του. Σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της νεκροψίας, το όχημα φαίνεται να πέρασε πάνω από τον 79χρονο ενώ βρισκόταν ήδη πεσμένος στο έδαφος, γεγονός που διαφοροποιεί τις αρχικές αναφορές της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίες ανέφεραν ότι ο ηλικιωμένος «διέσχιζε πεζός το οδόστρωμα».

Οι εργαστηριακές εξετάσεις αναμένεται να δώσουν περισσότερες απαντήσεις σχετικά με τα παθολογικά αίτια που μπορεί να οδήγησαν στην πτώση του ηλικιωμένου, ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Παυλίδη, αυτά τα αποτελέσματα μπορεί να χρειαστούν έως και δύο μήνες.

πηγη : radioevros.gr




Χωρίς θέρμανση ήταν 14 σχολεία στην Ορεστιάδα

Έντονες διαμαρτυρίες εναντίον της Δημοτικής Αρχής από κατοίκους του βορείου Έβρου, λόγω της ανυπαρξίας θέρμανσης σχολικών μονάδων. Συγκεκριμένα, δεκατέσσερα σχολεία έμειναν χωρίς θέρμανση, αφού οι καυστήρες ήταν εκτός λειτουργίας γιατί είχαν λήξει τα πιστοποιητικά καταλληλότητας.

Αυτό όμως ήταν ένα ζήτημα γνωστό και έπρεπε να έχουν γίνει οι σχετικές και αναγκαίες ενέργειες ώστε να προγραμματιστεί η συντήρηση των καυστήρων και είναι εξασφαλισμένη η λειτουργία των σχολικών μονάδων, με την αναγκαία θέρμανση για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του Δημάρχου Ορεστιάδας, το θέμα λύθηκε και τα σχολεία έχουν τώρα θέρμανση, αλλά το ερώτημα παραμένει. Έπρεπε να περάσουν τόσες μέρες λειτουργίας των σχολείων χωρίς θέρμανση; Αφού ήταν μια διαδικασία γνωστή εκ των προτέρων, γιατί δεν έγινε στην ώρα της από τους υπεύθυνους; Έπρεπε να φτάσουμε στα μέσα Νοεμβρίου και να υπάρξουν διαμαρτυρίες για να κινηθούν οι υπέυθυνοι και να γίνει ο έλεγχος για να πιστοποιηθεί η καλή λειτουργία των καυστήρων;

Μπορεί σε άλλα μέρη της Ελλάδας να πηγαίνουν πιο “χαλαρά” αυτές οι διαδικασίες για τη θέρμανση, αλλά η Ορεστιάδα δεν είναι ούτε Ρόδος ούτε Κρήτη και ο καιρός με το κρύο και την υγρασία δεν αστειεύονται.

Οπότε ο κύριος Δήμαρχος μάλλον πρέπει “να τραβήξει μερικά αυτιά υπευθύνων”, γιατί αλλιώς οι δημότες θα στοχεύουν “τα δικά του αυτιά”. Άλλωστε ο εκάστοτε Δήμαρχος είναι υπεύθυνος για κάθε δυσλειτουργία, καθυστέρηση και παράλειψη των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Πηγή: e-evros.gr




Ζελένσκι: “Ζήτησα από τις ΗΠΑ πυραύλους κρουζ και διέρρευσε στον τύπο”

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι επιβεβαίωσε δημοσίευμα της εφημερίδας New York Times σύμφωνα με το οποίο ζήτησε πυραύλους κρουζ τύπου Τόμαχοκ από τις ΗΠΑ στο πλαίσιο του «σχεδίου για τη νίκη» στον πόλεμο με τη Ρωσία που παρουσίασε πρόσφατα.

«Αυτή είναι πληροφορία που είχε εμπιστευτικό χαρακτήρα» και το ζήτημα συζητήθηκε «ανάμεσα στην Ουκρανία και τον λευκό Οίκο», ανέφερε ο κ. Ζελένσκι σε δημοσιογράφους στην ισλανδική πρωτεύουσα Ρέικιαβικ.

Δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι το αίτημά του για την προμήθεια των πυραύλων αυτών διέρρευσε στον Τύπο.

«Πώς θα πρέπει να εκλάβουμε τα μηνύματα αυτά; Σημαίνει αυτό πως δεν υπάρχει τίποτε εμπιστευτικό (στις συνομιλίες) μεταξύ συμμάχων;» διερωτήθηκε.

Πριν από περίπου δύο εβδομάδες, ο κ. Ζελένσκι παρουσίασε σχέδιο πέντε σημείων προκειμένου να τερματιστεί ο πόλεμος με τη Ρωσία με τους όρους της Ουκρανίας.

Το σχέδιο φέρεται να προβλέπει να προσκληθεί η Ουκρανία να ενταχθεί στο NATO, καθώς και αναβάθμιση του στρατού της.

Ωστόσο η ένταξη της Ουκρανίας στον Οργανισμό του Συμφώνου του Βόρειου Ατλαντικού προτού τερματιστεί ο πόλεμος θα συνεπαγόταν πως όλα τα κράτη μέλη της θα εμπλέκονταν στη σύρραξη κι αυτό προκαλεί από δισταγμούς ως την ανοικτή απόρριψη της ιδέας από μέλη της στρατιωτικής συμμαχίας.

Οι πύραυλοι κρουζ Τόμαχοκ έχουν μέγιστο δραστικό βεληνεκές 2.400 χιλιομέτρων, κατά συνέπεια θα μπορούσαν να πλήξουν αν εκτοξεύονταν από την Ουκρανία μεγάλες ρωσικές πόλεις όπως η Αγία Πετρούπολη, η Μόσχα και η Γεκατέρινμπουργκ.

protothema.gr




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Φωτιά στην Αττική | Στάχτη σχεδόν 100 σπίτια – Το 10% των καμένων εκτάσεων ήταν δάση

Οι ειδικοί σημειώνουν πως το δάσος της περιοχής που κάηκε από τη μεγάλη φωτιά θα πάρει πάνω από 15 χρόνια να επανέλθει. 

Tρομάζει η εικόνα της επόμενης μέρας από τη φωτιά που κατέκαψε το βορειοανατολική Αττική και έκανε στάχτη τεράστιες δασικές εκτάσεις, ενώ στις φλόγες τυλίχθηκαν δεκάδες σπίτια. Την ίδια ώρα, ο τραγικός απολογισμός μετρά και μία απώλεια, της 65χρονης Νάντιας στο Πάτημα Χαλανδρίου.

Κατά τη διάρκεια της διυπουργικής σύσκεψη στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, έγινε γνωστό πως το 10% των καμένων εκτάσεων είναι δάση, ενώ έχουν υποστεί καταστροφές περίπου 100 σπίτια. Οι ακριβείς αριθμοί ωστόσο θα γίνουν γνωστοί μετά την ολοκλήρωση της καταγραφής.

Την ίδια ώρα, η φωτιά δεν έχει πλέον ενεργό μέτωπο ή διάσπαρτες εστίες. Από την πλευρά της όμως, η Πυροσβεστική παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα. Οι ειδικοί σημειώνουν πως το δάσος της περιοχής, πολύτιμος πνεύμονας της Αττικής, θα πάρει πάνω από 15 χρόνια να επανέλθει.
www.newsbomb.gr



Κικίλιας | Ο χρόνος απόκρισης για τη φωτιά στον Βαρνάβα ήταν 5 λεπτά από αέρος

«Μιλάμε για το δυσκολότερο και πιο επικίνδυνο σκηνικό για πυροσβέστες και κατοίκους» είπε για τη φωτιά στην Αττική.

«Δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο, αλλά διάσπαρτες εστίες» δήλωσε το πρωί της Τρίτης για τη φωτιά στην Αττική ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος τόνισε ότι παρά το ότι η απόκριση από αέρος για τη φωτιά στον Βαρνάβα, την Κυριακή, ήταν 5 λεπτά και από το έδαφος, 7 λεπτά, οι ακραίες συνθήκες έκαναν ανυπέρβλητο το πρόβλημα.

«Σε αυτές 40 ώρες στην ΒΑ Αττική έδωσαν υπεράνθρωπη μάχη οι πυροσβέστες και οι δασοκομάντος. Εθελοντές, αστυνομία, στρατός, δασάρχες, περιφέρεια εκκένωσαν και διέσωσαν 45 περιοχές» σημείωσε ακόμα ο κ. Κικίλιας.

«Αυτή είναι η πραγματικότητα, ότι το νέο επιχειρησιακό δόγμα με τα drones και την άμεση παρέμβαση που λειτούργησε σε άλλες πυρκαγιές που αντιμετωπίστηκαν άμεσα σε δύσκολες συνθήκες, όταν έχουμε τέτοιες ακραίες συνθήκες με κίνδυνο πυρκαγιάς 5, ξηρασία και δύσβατη περιοχη το πρόβλημα γίνεται ανυπερβλητο. Μιλάμε για το δυσκολότερο και πιο επικίνδυνο σκηνικό για πυροσβέστες και κατοίκους» τόνισε ο κ. Κικίλιας.

«Οι άνθρωποι, οι πολίτες όλες αυτές τις ώρες που έζησαν τις πραγματικές συνθήκες γνωρίζουν στη δοκιμασία που πέρασαν, τον φόβο, τον θυμό και τη λύπη, ότι οι εθελοντές, στρατός, πυροσβέστες πάλεψαν υπεράνθρωπα για να μην συμβούν τα χειρότερα» συμπλήρωσε ο υπουργός και κατέληξε: «Οι ίδιοι οι πυροσβέστες είναι αυτοί που επιχειρούν όλο το καλοκαίρι και σβήνουν τις φωτιές».

www.protothema.gr




Επίθεση κατά Τραμπ: Ποιος ήταν ο δράστης της απόπειρας δολοφονίας

ο FBI κατονόμασε τα ξημερώματα της Κυριακής, τοπική ώρα, τον 20χρονο Τόμας Μάθιου Κρουκς ως δράστη της απόπειρας δολοφονίας του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ χθες Σάββατο στην Πενσιλβάνια.

Επίθεση κατά Τραμπ: Ποιος ήταν ο δράστης της απόπειρας δολοφονίας-1

Ο δράστης της επίθεσης είναι νεκρός, σύμφωνα με τη Μυστική Υπηρεσία (Secret Service), η οποία πρόσθεσε σε ανακοίνωσή της ότι ένας παριστάμενος σκοτώθηκε και δύο άλλοι τραυματίστηκαν.

Ο Κρουκς φέρεται να ήταν εγγεγραμμένος ψηφοφόρος των Ρεπουμπλικανών, σύμφωνα με την εφημερίδα Washinghton Post η οποία επικαλείται τον εκλογικό κατάλογο της πολιτείας.

Μπάιντεν για την επίθεση κατά Τραμπ: Να τερματιστεί η πολιτική βία

Το περιστατικό ερευνάται ως απόπειρα δολοφονίας, ανακοίνωσε το FBI στη διάρκεια ενημέρωσης των δημοσιογράφων. Το Γραφείο Ομοσπονδιακών Ερευνών των ΗΠΑ έχει αναλάβει την έρευνα για το περιστατικό, εξήγησε στέλεχός του, ενώ πρόσθεσε ότι προς το παρόν δεν είναι γνωστά τα κίνητρα του δράστη, που κατάγεται από την Πενσιλβάνια.

Ο Ρεπουμπλικάνος βουλευτής του Τέξας Ρόνι Τζάκσον δήλωσε στο Fox News ότι ο ανιψιός του τραυματίστηκε στην επίθεση στο Μπάτλερ.

Μαρτυρίες

Ο Ρον Μους, υποστηρικτής του Τραμπ που βρισκόταν στην προεκλογική συγκέντρωση, δήλωσε ότι άκουσε τέσσερις πυροβολισμούς. «Είδα το πλήθος να πέφτει κάτω και μετά τον Τραμπ επίσης να σκύβει πολύ γρήγορα», εξήγησε.

«Μετά η Μυστική Υπηρεσία έτρεξε και τον προστάτευσε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο τον προστάτευσαν», πρόσθεσε.

Ο κ. Μους σημείωσε ότι στη συνέχεια είδε έναν άνδρα να τρέχει και να τον κυνηγούν πράκτορες με στρατιωτικές στολές. Ακουσε κι άλλους πυροβολισμούς, αλλά δεν είναι σίγουρος ποιος πυροβόλησε. Επεσήμανε ότι μέχρι τότε ελεύθεροι σκοπευτές είχαν πάρει θέσεις στη στέγη αποθήκης που βρίσκεται πίσω από την σκηνή.

Το BBC πήρε συνέντευξη από έναν άνδρα, που δήλωσε ότι είναι αυτόπτης μάρτυρας της επίθεσης και ο οποίος είπε ότι είδε έναν άνδρα οπλισμένο με τουφέκι να ανεβαίνει σε στέγη κτιρίου κοντά στο σημείο όπου γινόταν η προεκλογική συγκέντρωση. Ο αυτόπτης μάρτυρας πρόσθεσε ότι ο ίδιος και οι άνθρωποι με τους οποίους ήταν μαζί άρχισαν να δείχνουν τον άνδρα, προσπαθώντας να ενημερώσουν τα μέλη των υπηρεσιών ασφαλείας.

Οι πυροβολισμοί φαίνεται να προήλθαν έξω από την περίμετρο ασφαλείας που είχε δημιουργήσει η Μυστική Υπηρεσία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Θρήνος για το τροχαίο στη Ξάνθη | Ήταν μόλις 20 – 25 ετών

Το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στις 8:00 το πρωί της Κυριακής έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία. Τέσσερις νέοι ηλικίας 20-25 ετών, δύο άνδρες και δύο γυναίκες, βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν συγκρούστηκε μετωπικά με λεωφορείο που μετέφερε εργαζόμενους από τοπική επιχείρηση.

Το δυστύχημα έλαβε χώρα στον επαρχιακό δρόμο Ξάνθης – Τοξότες, στο ρεύμα προς Καβάλα. Στο αυτοκίνητο επέβαιναν πέντε άτομα, και από τη σύγκρουση, τέσσερις από αυτούς έχασαν τη ζωή τους ακαριαία. Ο πέμπτος επιβάτης, που ήταν ο συνοδηγός, τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Ξάνθης.

Το λεωφορείο, το οποίο βγήκε εκτός δρόμου λόγω της σύγκρουσης, μετέφερε αρκετούς εργαζόμενους, έξι από τους οποίους τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Η Πυροσβεστική έφτασε άμεσα στο σημείο για να απεγκλωβίσει τα θύματα από τα συντρίμμια.

Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν το ΙΧ αυτοκίνητο, με μεγάλη ταχύτητα, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε μετωπικά με το λεωφορείο. Οι τέσσερις νεκροί νέοι περιλάμβαναν μια φοιτήτρια από την Κομοτηνή με καταγωγή από τη Χαλκίδα και μια αλλοδαπή κάτοικο Ξάνθης. Οι νέοι κατευθύνονταν προς τον Νέστο για μπάνιο μετά από βραδινή διασκέδαση.

Ο τραγικός επίλογος γράφτηκε στο νοσοκομείο της Ξάνθης, όπου συγγενείς των επιβαινόντων κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τις σορούς και να ενημερώσουν τις οικογένειές τους σε Χαλκίδα και Ξάνθη.




Μητσοτάκης για ακρίβεια: Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2%

Συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη εφ’ όλης της ύλης

Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2% , ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο OPEN σχολιάζοντας την ακρίβεια, αλλά είπε πως βασική αλλαγή πρέπει να είναι η αύξηση των μισθών.

«Ο πολίτες οι ίδιοι μας λένε με κάθε τρόπο πως η ακρίβεια είναι το πρώτο ζήτημα. Έχουν δίκιο το βιώνουν καθημερινά. Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Αν δει τα στοιχεία του πληθωρισμού 5ετιας η Ελλάδα έχει χαμηλότερο από την ΕΕ. Αλλά βγαίνει από κρίση και υπάρχουν χαμηλότερα εισοδήματα», είπε ο πρωθυπουργός αρχικά.

«Έχουμε ένα πρόβλημα στον πληθωρισμό των τροφίμων, έχει να παίξει ρόλο και το ελαιόλαδο. Γιατί αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο δεν ήταν πάνω από 2%», πρόσθεσε.«Δεν αντέχουμε δημοσιονομικά μείωση του ΦΠΑ , αλλά έχουμε και υποψίες πως δεν θα περάσει τελικά στον καταναλωτή», διευκρίνισε.

Επέμενε στην αύξηση των μισθών και είπε πως πάνω από όλα πρέπει να υλοποιηθεί ο προϋπολογισμός. «Δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τη δημοσιονομική σταθερότητα»,Έκανε λόγο για στοχευμένες μειώσεις τιμών και πως τα χειρότερα θα τα αφήσουμε πίσω μας. «Δίνουμε στοχευμένα επιδόματα με κοινωνικό πρόσωπο», σημείωσε ακόμη.

newsbomb.gr




Χανιά: Πέθανε σε ηλικία 119 ετών η γηραιότερη γυναίκα της χώρας | Ποια ήταν

Στις αρχές του έτους είχε γίνει γνωστή καθώς είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο ισχίο και είπε επιστρέψει σπίτι της «περδίκι».
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 119 ετών η Ειρήνη Μπαρουλάκη, η γηραιότερη γυναίκα της χώρας, που ζούσε στο Παϊδοχώρι του Δήμου Αποκορώνου στα Χανιά.Η κ. Μπαρουλάκη πέθανε το βράδυ της Τρίτης και όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αποκορώνου, «ο τρόπος ζωής της και οι αρετές της αποτελούν πρότυπα για μας και παράδειγμα προς μίμηση».

Παράδειγμα προς μίμηση

«Με σεβασμό αποχαιρετούμε τον γηραιότερο άνθρωπο της χώρας μας, την Ειρήνη Μπαρουλάκη, η οποία έφυγε από την επίγεια ζωή σε ηλικία 119 χρόνων. Η αποθανούσα γεννήθηκε ,δημιούργησε οικογένεια και έζησε καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής της στον Δήμο μας, στο Παϊδοχώρι Αποκορώνου» αναφέρεται στην ανακοίνωση που δημοσιεύει το zarpanews.«Ο τρόπος ζωής της και οι αρετές της αποτελούν πρότυπα για μας και παράδειγμα προς μίμηση.Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στους οικείους της και είθε να είναι ελαφρύ το χώμα της Αποκορωνιώτικης γης που θα την υποδεχτεί».

Η δύσκολη επέμβαση στο ισχίο

Η κυρία Ειρήνη, δεν το «έβαζε κάτω». Στις αρχές του χρόνου είχε γίνει γνωστή, καθώς είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο Νοσοκομείο Χανίων. Η εγχείριση είχε πάει αρκετά καλά παρά την ηλικία της και η ίδια είχε επιστρέψει στο σπίτι της, στα παιδιά και τα εγγόνια της.

Η κ. Ειρήνη «δεν το έβαζε κάτω»

«Ήτανε στο χωριό σε ένα καροτσάκι, την είχε ο αδελφός μου. Είχανε πάει σε ένα χώρο δίπλα και όπως την τραβούσε για να μπει σε ένα δωμάτιο, έχει ένα ψηλό σκαλοπατάκι 5 πόντους, έφυγε από το καρότσι το σώμα της και έπεσε με το πίσω μέρος της και έγινε ζημιά στο γοφό, στο ισχίο, διατροχαντήριο κάταγμα», είχε πει ο γιος της στο MEGA λίγες ημέρες μετά το εξιτήριο.Οι γιατροί του νοσοκομείου Χανίων δεν είχαν αντιμετωπίσει ποτέ ξανά περιστατικό ασθενή σε τέτοια ηλικία. Το ρίσκο μπαίνοντας στο χειρουργείο ήταν μεγάλο.Παρά την αναστάτωση της οικογένειάς της, αλλά και των γιατρών που πήραν την απόφαση να την χειρουργήσουν, η κυρία Ειρήνη κόντρα σε όλους και όλα είχε γυρίσει πίσω σε παιδιά, εγγόνια και δισέγγονα.




Το φόρεμα από άμμο ήταν η πιο τρελή ιδέα που παρουσιάστηκε στο φετινό Met Gala

Η τραγουδίστρια Tyla έκανε το ντεμπούτο της στο Met Gala με την πιο τρελή ιδέα που έχει παρουσιαστεί στη διοργάνωση εδώ και καιρό.

Μία δημιουργία του οίκου Balmain και συγκεκριμένα του καλλιτεχνικού διευθυντή του Olivier Rousteing, το φόρεμα από άμμο που δημιουργήθηκε πάνω στο σώμα της Tyla ήταν εμπνευσμένο από το θέμα του gala«Ο Κήπος του Χρόνου». Ο Rousteing βασίστηκε στην ιδέα του χρόνου που περνάει και της παροδικότητας των πραγμάτων για να επαναπροσδιορίσει τη χρήση των υλικών και να μετατρέψει την άμμο σε κάτι μόνιμο.

Έτσι, δημιούργησε πάνω σε ένα καλούπι τα κομμάτια του φορέματος, τα οποία στη συνέχεια συναρμολογήθηκαν και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα στράπλες φόρεμα στο χρώμα της άμμου, με την κυριολεκτική έννοια, το οποίο η Tyla συνδύασε με μία τσάντα Balmain σε σχήμα κλεψύδρας.

Για τη δημιουργία του φορέματος χρησιμοποιήθηκαν τρία χρώματα άμμου και μικροκρύσταλλοι χάρη στους οποίους το ρούχο έλαμπε σε κάθε κίνηση της Tyla.




Κρήτη | 18χρονος στο Ηράκλειο κατήγγειλε τον νονό του ότι τον βίαζε από όταν ήταν 9 ετών

Ένας 18χρονος άνδρας από το Ηράκλειο Κρήτης κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι ο νονός του, τον βίαζε από τα 9 του χρόνια μέχρι τα 12.

Η αστυνομία εδώ και καιρό ερευνούσε την καταγγελία και προσπαθούσε να στοιχειοθετήσει την υπόθεση μέχρι που χθες το βράδυ προχώρησε στη σύλληψη του 50χρονου ύστερα από συντονισμένη προσπάθεια.

Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 50χρονος ασχολείται με τη μουσική και δίδασκε στο παιδί μουσική και με αυτό το πρόσχημα έβρισκε την ευκαιρία να βρεθεί πολλές στιγμές μόνος μαζί του.

Ο 18χρονος κατήγγειλε στις Αρχές ότι ο 50χρονος σήμερα νονός του ότι για τρία χρόνια στην τρυφερή ηλικία των 9 ετών είχε μετατραπεί στον απόλυτο βασανιστή του. Ο νεαρός χρειάστηκε υποστήριξη για να βρει τη δύναμη να καταγγείλει όλα όσα είχε ζήσει.

Ο νεαρός πίστευε για χρόνια, ακόμη και ως έφηβος ότι εκείνος το είχε προκαλέσει και χρειάστηκε ψυχολογική στήριξη για να φανεί σήμερα δυνατός. Οι γονείς του 18χρονου βρίσκονται σε σοκ καθώς ο 50χρονος ήταν άνδρας της απολύτου εμπιστοσύνης τους.

Πηγή: protothema.gr




Μητσοτάκης σε Γιούροβα για Μέση ανατολή | Οποιαδήποτε κλιμάκωση θα ήταν καίρια απειλή

Mε την αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για τις Αξίες και τη Διαφάνεια, Βιέρα Γιούροβα συναντήθηκε το πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Καταδικάζουμε απερίφραστα τις επιθέσεις που εξαπέλυσε το Ιράν εναντίον του Ισραήλ. Οποιαδήποτε κλιμάκωση αυτή τη στιγμή θα ήταν μια καίρια απειλή για την περιφερειακή σταθερότητα και ασφάλεια» ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός.

Από την πλευρά της η αντριπρόεδρος της Κομισιόν τόνισε την πολύ καλή συνεργασία που έχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με τις ελληνικές αρχές αλλά και τη γόνιμη συζήτηση με τους Έλληνες υπουργούς για τα θέματα του κράτους δικαίου

Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού:

«Είναι πάντα χαρά μου να σας καλωσορίζω στην Αθήνα, αγαπητή Věra. Έρχεστε σε μια στιγμή σημαντικών γεωπολιτικών αναταραχών στην περιοχή. Επιτρέψτε μου να επαναλάβω ότι καταδικάζουμε απερίφραστα τις επιθέσεις που εξαπέλυσε το Ιράν εναντίον του Ισραήλ. Οποιαδήποτε κλιμάκωση αυτή τη στιγμή θα ήταν μια καίρια απειλή για την περιφερειακή σταθερότητα και ασφάλεια. Συνεχίζουμε να στεκόμαστε δίπλα στο Ισραήλ, αλλά την ίδια στιγμή προτρέπουμε όλες τις πλευρές να δείξουν την απαραίτητη αυτοσυγκράτηση, ώστε να αποφύγουμε μια ενδεχομένως πολύ επικίνδυνη περαιτέρω κλιμάκωση.

Τώρα, όσον αφορά στα δικά μας ζητήματα, βρισκόμαστε λιγότερο από δύο μήνες πριν από τις ευρωεκλογές και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την αποφασιστικότητα που επιδείξατε, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας της ακεραιότητας της εκλογικής διαδικασίας. Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι ήμασταν μαζί και στη Διάσκεψη του Μονάχου για την Ασφάλεια, τονίζοντας την ανάγκη για αυξημένη επαγρύπνηση σε μια εποχή που πολλοί παράγοντες με κακόβουλα συμφέροντα θα ήθελαν να παρέμβουν στην εκλογική μας διαδικασία. Αυτό είναι ένα ζήτημα που έχω θέσει και σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και ελπίζω ότι στα συμπεράσματα του επόμενου Συμβουλίου θα έχουμε τουλάχιστον μια αναφορά στον κίνδυνο που εγκυμονεί η παραπληροφόρηση, και ειδικότερα στον αναδυόμενο κίνδυνο των deep fakes.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη δουλειά που κάνετε και εσείς προς αυτή την κατεύθυνση. Ασφαλώς, όπως γνωρίζετε, όσον αφορά στα θέματα του κράτους δικαίου, συνεχίζουμε να έχουμε μια εξαιρετική συνεργασία. Πιστεύω ότι έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος, η οποία αναγνωρίζεται και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Λαμβάνουμε πάντοτε ιδιαίτερα σοβαρά υπόψη τις συστάσεις της ετήσιας έκθεσης για το κράτος δικαίου και προσπαθούμε να συμμορφωνόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αλλά είμαι ευτυχής για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, και οι ομάδες μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για να εξετάσουν τις λεπτομέρειες των ζητημάτων που έχετε θέσει και να διασφαλίσουν ότι θα ανταποκριθούμε στο μέγιστο δυνατό. Επομένως και πάλι, σας ευχαριστώ πολύ και σας καλωσορίζω για άλλη μια φορά στην Αθήνα».

Οι δηλώσεις της αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Σας ευχαριστώ πολύ, κ. Πρωθυπουργέ, και εκ μέρους της ομάδας μου. Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που με καλείτε ξανά εδώ, στον τόπο σας. Θα ήθελα να ξεκινήσω συγχαίροντάς σας για την αποφασιστική νίκη στις εκλογές, η οποία μου επιτρέπει να συνεχίσω τον διάλογό μας σήμερα.

Σας ευχαριστώ, επίσης, για την συμβολή σας στη Συμφωνία του Μονάχου κατά των deep fakes που χρησιμοποιούνται στις προεκλογικές εκστρατείες. Πιστεύω ότι ήταν μια καλή στιγμή αυτή που είχαμε στο Μόναχο με τις μεγάλες εταιρείες της τεχνολογίας (big tech), διότι η προσέγγισή τους -δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς- είναι νευραλγική και επηρεάζει το αν θα δούμε ελεύθερες και δίκαιες εκλογές και προεκλογική εκστρατεία που θα επιτρέψει στους πολίτες να ψηφίσουν αυτόνομα ή αν θα έχουμε προεκλογική εκστρατεία γεμάτη κρυφές χειραγωγήσεις. Ασφαλώς, πιστεύουμε το πρώτο. Απευθύνομαι επίσης στα ευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα για να αποφύγουν τη χρήση των deep fakes.

Πράγματι, την τελευταία φορά είχαμε μια πολύ καλή συζήτηση. Συνεχίζουμε επίσης μια πολύ καλή και γόνιμη συζήτηση με τους Υπουργούς σας για τα θέματα του κράτους δικαίου. Αναφερθήκατε στην έκθεση για το κράτος δικαίου. Προετοιμάζουμε τώρα την έκδοση που θα δημοσιευθεί στις αρχές Ιουλίου.

Θέλω να επισημάνω την πολύ καλή συνεργασία που έχουμε με τις ελληνικές αρχές. Γνωρίζετε ότι και τα τέσσερα θέματα που καλύπτουμε στην έκθεση για το κράτος δικαίου είναι ουσιώδη για τα δημοκρατικά μας συστήματα, είτε πρόκειται για τη Δικαιοσύνη και το στάδιο της άσκησης δίωξης, είτε για τη νομοθετική διαδικασία, είτε για την κατάσταση στα μέσα ενημέρωσης, την καταπολέμηση της διαφθοράς και συνολικά το σύστημα θεσμικών ελέγχων. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό σύνολο παραγόντων ή πεδίων που θα θέλαμε να δούμε να λειτουργούν καλά σε όλα τα κράτη μέλη.

Όπως γνωρίζετε, η έκθεση για το κράτος δικαίου είναι ένα κοινό έργο. Δεν πρόκειται για μονομερή αξιολόγηση των Βρυξελλών. Είναι κάτι που κάνουμε από κοινού.

Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ πολύ και για τα μέτρα που λαμβάνετε προκειμένου να υλοποιήσετε τις συστάσεις, τις μεταρρυθμίσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στον τομέα της δικαιοσύνης και της καταπολέμησης της διαφθοράς. Θα μιλήσω σήμερα με την ειδική ομάδα σας για τα μέσα ενημέρωσης για να καταλάβω τι έχει γίνει για την προστασία των δημοσιογράφων, αλλά θα έχω την ευκαιρία να συζητήσω πώς θα εφαρμοστούν καλύτερα οι νέοι κανόνες για την προστασία των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα.

Θα μιλήσω επίσης με τις αρχές και τους φορείς που είναι επιφορτισμένοι με την εφαρμογή της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act) και στο μέλλον της Πράξης για την Ελευθερία των Μέσων Ενημέρωσης (Media Freedom Act), με στόχο την αντιμετώπιση της ξένης προπαγάνδας – μπορεί να είναι ρωσική, αλλά υπάρχουν και άλλοι φορείς που προσπαθούν να επηρεάσουν τον χώρο των πληροφοριών μας.

Ελπίζω, μάλλον είμαι σίγουρη ότι θα έχω μια γεμάτη και εποικοδομητική ημέρα στην Ελλάδα, στην Αθήνα σήμερα. Το αποτέλεσμα θα είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβω την ετοιμότητα της Ελλάδας για τις επερχόμενες ευρωεκλογές. Βεβαίως, συζητάμε κατά τη διάρκεια της περιοδείας μου για τη δημοκρατία στα κράτη μέλη για τις ευρωπαϊκές εκλογές, αλλά είναι σημαντικό να θωρακίσουμε αυτό το σύστημα για κάθε εκλογική αναμέτρηση.

Θα προσθέσω ότι έχουμε πλήρη επίγνωση ότι η διοργάνωση των εκλογών αποτελεί εξ ολοκλήρου αρμοδιότητα των κρατών μελών. Έρχομαι στα κράτη μέλη εκφράζοντας την διαθεσιμότητά μου να συνεισφέρω, σε περίπτωση που υπάρχει κάποια δυσκολία, στην επικοινωνία με τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας. Μπορώ να βοηθήσω, μπορώ να γεφυρώσω την επικοινωνία. Μπορώ να γίνω ο αγγελιοφόρος, γιατί αυτό που ακούω από τις πλατφόρμες είναι ότι μερικές φορές δεν κατανοούν τις ευαισθησίες, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν συμπληρώνοντας τον χώρο πληροφοριών σε κάθε κράτος.

Η απάντηση που μας δίνουν πάντα, όταν τους ασκώ κριτική, είναι ότι δεν κάνουν την κατάλληλη εποπτεία περιεχομένου και στις 24 γλώσσες των κρατών μελών. Η απάντησή τους είναι πάντα ότι «θα θέλαμε να έχουμε κάποια στενότερη επαφή με τους φορείς, με τα φυσικά πρόσωπα, με τους πολίτες σε κάθε κράτος μέλος που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να διακρίνουμε τι είναι πληροφορία, τι είναι απλώς ρητορική μίσους, και να εποπτεύουμε το περιεχόμενο με τον κατάλληλο τρόπο».

Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι πάντα σημαντικό η εποπτεία του περιεχομένου να μην σκοτώνει την ελευθερία του λόγου. Επικεντρωνόμαστε μόνο στο παράνομο περιεχόμενο, την παιδική πορνογραφία, τη ρητορική μίσους, την τρομοκρατία. Στην περίπτωση της παραπληροφόρησης, εστιάζουμε πάντα ή θέλουμε εκείνοι να εστιάζουν στην παραπληροφόρηση που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια ή κάποιο άλλο δημόσιο συμφέρον. Αυτό είναι το ελάχιστο που χρειάζεται να επιμείνουμε ότι θα πρέπει να κάνουν στο πλαίσιο της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act).

Αναφέρθηκα ήδη στην τεχνητή νοημοσύνη και στην ανάγκη να προετοιμαστούμε για μεγαλύτερο αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Εδώ, πιστεύω ότι έχουμε επίσης ένα καλό πεδίο για συνεργασία.

Τελευταίο σχόλιο, ίσως δύο τελευταία σχόλια. Την προηγούμενη φορά συζητήσαμε για τη χρήση του λογισμικού υποκλοπής (spyware), το οποίο απασχολεί πολλά κράτη – μέλη. Σας υπόσχομαι δύο πράγματα: ότι θα συμπεριλάβουμε τη χρήση του λογισμικού spyware στα κράτη – μέλη στην έκθεσή μας για το κράτος δικαίου, ώστε να έχετε καλύτερη εικόνα για το πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα. Το δεύτερο είναι ότι θα εκδώσουμε νομική γνωμοδότηση σχετικά με τη χρήση του spyware από την πλευρά των δημόσιων αρχών, αλλά και των ιδιωτικών φορέων. Αυτό βρίσκεται στα σκαριά. Προτίθεμαι να εκδώσω τη γνωμοδότηση κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας.

Να σημειώσω ότι δεν έχω πολύ χρόνο. Σήμερα, αναλαμβάνω το χαρτοφυλάκιο του κ. Reynders. Θα είναι η κύρια ευθύνη μου να ολοκληρώσω τη διαδικασία. Θυμάμαι ότι σας υποσχέθηκα, όχι μόνο σε εσάς, αλλά και σε αρκετούς άλλους πρωθυπουργούς, ότι θα παράσχουμε τη νομική γνωμοδότηση και επίσης θα απαντήσουμε στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για να διευκρινίσουμε πλήρως ποιες είναι οι νομικές προϋποθέσεις για οποιαδήποτε χρήση των λογισμικών υποκλοπής (spywares).

Τελευταίο σχόλιο, μάλλον ερώτηση ή έκκληση: έχουμε ακόμα σε εξέλιξη την Δέσμη Μέτρων για την Προάσπιση της Δημοκρατίας (Defence of Democracy Package), που σχεδιάζει, προτείνει την δημιουργία ενός δημόσιου μητρώου συμβάσεων, τις οποίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά έχουν συνάψει με κυβερνήσεις τρίτων χωρών. Τις συμβάσεις με βάση τις οποίες οι εταιρείες στην ενιαία αγορά αναλαμβάνουν να κάνουν κάποιου είδους lobbying ή να επηρεάσουν την κοινή γνώμη και τις διαδικασίες λήψης πολιτικών αποφάσεων.

Η Οδηγία αυτή βρίσκεται τώρα στη νομοθετική διαδικασία. Η Βελγική Προεδρία υποσχέθηκε ή υπέδειξε ότι μπορεί ακόμη και να υπάρξει γενική προσέγγιση τον Ιούνιο. Θα ήθελα να ζητήσω να υποστηρίξετε αυτή τη νομοθετική πρωτοβουλία επειδή πιστεύουμε ότι πρέπει να γνωρίζουμε περισσότερα για τέτοιες συμβάσεις, για τέτοιες επαφές, για τέτοιες ξένες επιρροές στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ειδικά μετά την αποκάλυψη των περιπτώσεων Ευρωπαίων πολιτικών που φέρονται να χρηματοδοτούνται από τους Ρώσους, οι οποίες ήρθαν στο φως πριν από δύο εβδομάδες από τις μυστικές υπηρεσίες της Τσεχίας και της Πολωνίας. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να ζητήσουμε περισσότερες πληροφορίες για τέτοιου είδους συμβάσεις και απόπειρες από τις χώρες αυτές. Αυτή ήταν η ενημέρωση από την πλευρά μου.

Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ πολύ για την πολύ καλή συνεργασία σε όλους τους διαφορετικούς τομείς, ιδιαίτερα στον τομέα του κράτους δικαίου, και θέλω απλώς να εκφράσω την ευχή να συνεχιστεί στο μέλλον, ίσως κατά τη διάρκεια της επόμενης θητείας, όποιος και αν αναλάβει αυτό το χαρτοφυλάκιο.

Πηγή: newsbeast.gr




«Ήταν μια πλάκα» λένε οι τρεις 15χρονοι που κατηγορήθηκαν για ασέλγεια σε συμμαθητή τους σε σχολική εκδρομή

Οι τρεις μαθητές Γυμνασίου του Νοτίου Πηλίου, οι οποίοι συνελήφθησαν μετά από καταγγελία γονέα ότι ο γιος του κακοποιήθηκε σεξουαλικά από τους ανήλικους συμμαθητές του σε σχολική εκδρομή στα Ιωάννινα, οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα. Οι ανήλικοι πέρασαν τη νύχτα στο κρατητήριο και μετά την απολογία τους, αφέθηκαν ελεύθεροι.

Όπως κατήγγειλε ο πατέρας του 15χρονου μαθητή στο Αστυνομικό Τμήμα Νοτίου Πηλίου, ο γιος του έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από συμμαθητές του μετά τα μεσάνυχτα της περασμένης Παρασκευής (06.04.24), όταν οι μαθητές Β’ και Γ’ Γυμνασίου επέστρεψαν στο ξενοδοχείο, όπου διέμεναν μαζί με συνοδούς και καθηγητές, που συμμετείχαν στην εκδρομή.

Σύμφωνα με τον συνήγορο υπεράσπισής τους Γ. Σινέλη, οι ανήλικοι ισχυρίστηκαν ότι «ήθελαν να κάνουν πλάκα».

Ο 15χρονος υποβλήθηκε σε ιατροδικαστική εξέταση, ωστόσο, σύμφωνα με νομικές πηγές που μίλησαν στα gegonota.news, η ιατροδικαστική εξέταση φέρεται να είναι καθαρή και, μάλιστα, δεν προκύπτει επαφή ούτε πάνω από τα ρούχα του μαθητή.

Υπενθυμίζεται ότι ο πατέρας του 15χρονου κατήγγειλε στην αστυνομία ότι ο γιος τους ενώ κοιμόταν, ξύπνησε από μια έντονη πίεση που αισθάνθηκε από χέρι στον πρωκτό του και είδε δίπλα και πάνω στο κρεβάτι του τον 15χρονο δράστη και μαθητή της Γ’ Γυμνασίου του ιδίου σχολείου να γελάει, ενώ στο άλλο κρεβάτι βρίσκονταν δύο ακόμη μαθητές της ίδιας τάξης και γελούσαν και αυτοί με τις αποτρόπαιες πράξεις σε βάρος του θύματος.

Άμεσα ενημερώθηκε η Εισαγγελέας Υπηρεσίας ανηλίκων καθώς και οι γονείς των ανήλικων δραστών, οι οποίοι και μετέβησαν στο Τμήμα, ενώ οι τρεις 15χρονοι συνελήφθησαν. Επίσης, κλήθηκε να εξεταστεί και η διευθύντρια του Γυμνασίου.

Πηγή: newsbeast.gr




Κρήτη | «Είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη» | Θρήνος στο Λασίθι για τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη

Μια τραγωδία σημειώθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο, όπου ο 33χρονος Μανώλης σκοτώθηκε, την ώρα που διασκέδαζε με φίλους του σε πεζόδρομο της πόλης. Ο νεαρός είχε βγει βόλτα στο καρναβάλι με δύο φίλους του. Είχαν μαζί τους περισσότερες από 20 ναυτικές φωτοβολίδες, τις οποίες άναβαν και εκτόξευαν μέχρι που έγινε το μοιραίο.

Ο 33χρονος κρατούσε τη φωτοβολίδα ακριβώς μπροστά από την κοιλιά του και στην προσπάθειά του να την πυροδοτήσει, εκείνη έσκασε και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο συκώτι.

«Είχε τις αισθήσεις του»

«Μετά την καρναβαλική παρέλαση, διασκεδάζαμε στα μαγαζιά εστίασης και κάποια στιγμή ακούσαμε έντονο κρότο», είπε, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Λασιθίου και αυτόπτης μάρτυρας, Μιχάλης Πλακογιαννάκης.

«Μετά από ένα λεπτό, μας ενημέρωσαν ότι κάποιος τραυματίστηκε. Λόγω της ιδιότητάς μου πήγα να δω αν χρειάζεται βοήθεια. Ήταν μια γιατρός εκεί, έδινε ήδη τις πρώτες βοήθειες. Είχε τις αισθήσεις του το παιδί όταν πήγα. (…) Μέχρι που έφυγε από εμάς, είχε τις αισθήσεις του. Στα 7 λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο, μέσα στο νοσοκομείο προφανώς δεν κατάφεραν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, «είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη. Εγώ δεν είδα τίποτα, τη στιγμή που πήγα είχε σβήσει η φωτοβολίδα».

«Πολύ επικίνδυνες»

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, είπε: «Είναι τραγικό εορταστικές ημέρες να τις αμαυρώνουν τέτοια πράγματα. Είναι τραγικό για ποιον λόγο χάνονται ζωές. Αυτές οι φωτοβολίδες είναι πολύ επικίνδυνες. Είχαμε το περιστατικό με τον αστυνομικό (σ.σ. στου Ρέντη)».

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, «κάποιες από αυτές που είχαν, ήταν ληγμένες. Δεν είναι αστείο αυτό. Χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνεις χρήση για οποιονδήποτε λόγο τέτοιων φωτοβολίδων. Τις πουλάνε παντού, το ζήτημα είναι πώς την χρησιμοποιείς».

Πηγή: newsbeast.gr




Νέα στοιχεία για την 87χρονη που βρέθηκε νεκρή στη Θεσσαλονίκη και τον σύζυγό της που ήταν δίπλα της σε κωματώδη κατάσταση

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν την νέα οικογενειακή τραγωδία που σημειώθηκε την Πέμπτη (22/2) στη ΘεσσαλονίκηΝεκρή είναι μία 87χρονη που έφερε μαχαιριές στην κοιλιακή χώρα ενώ δίπλα της εντοπίστηκε ο 80χρονος σύζυγός της σε κωματώδη κατάσταση.

Η 87χρονη όπως προέκυψε από την έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης έχασε από ζωή της από τις μαχαιριές του 80χρονου συζύγου της μέσα στο διαμέρισμα όπου ζούσαν στην περιοχή της Χαριλάου.

Ο 80χρονος φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας νοσηλεύεται φρουρούμενος σε νοσοκομείο, καθώς μετά το έγκλημα κατανάλωσε χάπια, με συνέπεια να εντοπιστεί σε ημιλιπόθυμη κατάσταση δίπλα στο πτώμα της γυναίκας του.

Το σπίτι όπου σημειώθηκε το φονικό

Τους βρήκε ο ανιψιός τους

Το φονικό – σύμφωνα με την Αστυνομία – συνέβη το πρωί της Πέμπτης στο διαμέρισμα όπου διέμενε το ηλικιωμένο αντρόγυνο.

Ο ανιψιός γύρω στις 15:30 ανησυχώντας επειδή οι ηλικιωμένοι δεν απαντούσαν στις κλήσεις του – αποφάσισε να επισκεφθεί το διαμέρισμά τους. Εκεί και μέσα σε μία λίμνη αίματος βρήκε την 87χρονη θεία του και πεσμένο στο έδαφος τον 80χρονο σύζυγό της.

Στο σημείο κλήθηκε ιατροδικαστής και εξετάζοντας τη σορό μακροσκοπικά διαπίστωσε τραύματα σε διάφορα σημεία και μεταξύ αυτών στην κοιλιακή χώρα.

Ο ηλικιωμένος άνδρας διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η κατάσταση της υγείας του.

Δικογραφία για ανθρωποκτονία

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (23/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, αστυνομικοί της Σήμανσης κλήθηκαν στο διαμέρισμα ενώ τις έρευνες ανέλαβε το Τμήμα Ανθρωποκτονιών Θεσσαλονίκης.

Σε βάρος του 80χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία με δόλο και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Μόλις το επιτρέψει η κατάσταση της υγείας του θα εξεταστεί από τους αστυνομικούς.

Πηγή: Newsbeast.gr




Θεία 46χρονου πατροκτόνου με το αλυσοπρίονο στα Τρίκαλα: «Ήταν πολύ καταπιεσμένο παιδί | Είχε αδυναμία στη μαμά του»

Σοκαρισμένο είναι το πανελλήνιο από το φρικτό έγκλημα στα Τρίκαλα με τον 46χρονο που φέρεται να διαμέλισε τον πατέρα του με αλυσοπρίονο στα ΤρίκαλαΘεία του δράστη μίλησε σήμερα στο STAR λέγοντας ότι είναι ένα καταπιεσμένο παιδί που είχε μεγάλη αδυναμία στη μητέρα του συμπληρώνοντας ότι «Δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ από την κηδεία της μητέρας του και μετά».

«Ήταν πολύ καταπιεσμένο παιδί. Είχε αργήσει να κάνει παιδί και τον είχε όλο μη και μη. Είχε αδυναμία στην μαμά του. Πέθανε η μάνα του, την αγαπούσε πολύ. Τώρα τι του έφταιγε, ποιος ξέρει; Δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ από την κηδεία της μητέρας του και μετά. Θα πάει στο ψυχιατρείο. Τόσο μίσος; Τόσο;» είπε χαρακτηριστικά η θεία του δράστη.

Στη συνέχεια μίλησε ο γαμπρός του 77χρονου θύματος ο οποίος σημείωσε:

«Ήταν γλυκό παιδί. Ό,τι ήθελες το έκανες. Είχαν καυγαδάκια χρόνια. Δεν ξέρω τι συνέβη. Πώς φτάσανε σε αυτό το σημείο. Δεν το χωράει το μυαλό μου. Ο πατέρας του τον μάλωνε συνέχεια. Το παιδί μεγαλώνοντας, σιγά-σιγά ήθελε να πάρει το μαγαζί. Ό,τι έλεγε το παιδί, ήταν αντίθετος ο πατέρας. Δεν άφηνε το παιδί να πάρει πρωτοβουλίες».

Το πρωί της Δευτέρας η εκπομπή της Δανάης Μπάρκα επικοινώνησε με έναν από τους φίλους του 46χρονου λέγοντας αρχικά ότι «είναι καλό παιδί και ο δράστης και το θύμα. Τον ήξερα, γνωριζόμαστε χρόνια. κατασκεύαζαν καρέκλες, νοίκιαζαν καρέκλες σε πανηγύρια, γάμους. Τώρα το πώς έγινε, τι να πω. Έχουμε «μείνει» και εμείς, έχουμε πάθει σοκ. Το δράστη τον ήξερα καλά, καφέ πίναμε, γείτονας ήταν. Τι να σου πω τώρα αυτό ήταν ακραίο πώς προέκυψε τι και πως, δεν μπορώ να ξέρω».

Σε ερώτηση των συντελεστών της εκπομπής για το αν είχε διαφωνίες με τον πατέρα του είπε: «Όχι. Αν κάπως αυτοί είχαν τα δικά τους πάντως εν είχαν δείξει κάποια δείγματα, ούτε φασαρίες έκανε στη γειτονιά. Γνωριζόμαστε χρόνια τα μαγαζιά μας είναι 30 χρόνια. δεν υπήρχαν φασαρίες εδώ πέρα».

Τέλος, ανέφερε ότι: «ο δράστης είναι ανύπαντρος, δεν έχει παιδιά. Τους έβλεπα κάθε πρωί, πήγαινε στο μαγαζί ο κόσμος. Ήσυχοι ήταν. Δεν είχαμε δείγματα για να δούμε κάτι παραπάνω. Η μητέρα του είχε πεθάνει, έχει κάμποσο καιρό».

 

Νοσηλεύεται φρουρούμενος

Δικογραφία για ανθρωποκτονία με δόλο σχηματίστηκε σε βάρος του 46χρονου πατροκτόνου, ο οποίος φέρεται να διαμέλισε τον πατέρα του με αλυσοπρίονο.

Η είδηση του αποτρόπαιου εγκλήματος, που αποκαλύφθηκε το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής (18/02) κατόπν ειδοποίησης του κατηγορουμένου στις Αρχές, προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία.

Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο του συμβάντος στα Τρίκαλα συνέλαβαν τον πατροκτόνο, ενώ εντόπισαν και το πτώμα του 77χρονου πατέρα του, σε κατάσταση που τους προκάλεσε αποτροπιασμό.

Ο δράστης έφερε τραύματα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος. Ο ίδιος, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.

Από τον χώρο του εγκλήματος κατασχέθηκαν ένα αλυσοπρίονο, είδη ρουχισμού καθώς και δύο κινητά τηλέφωνα, εκ των οποίων το ένα από την κατοχή του κατηγορούμενου. Φως στον τρόπο που συντελέστηκε το έγκλημα αναμένεται να δώσει η ιατροδικαστική εξέταση.

Πηγή: Newsbeast.gr




Το χρονικό της τραγωδίας στη ναυτιλιακή στη Γλυφάδα | Ποιος ήταν ο αιγύπτιος μακελάρης και γιατί ήταν αποφασισμένος να σκοτώσει

Αποφασισμένος να σκοτώσει τα αφεντικά ήταν ο Αιγύπτιος ο οποίος μπήκε το πρωί της Δευτέρας 12/2 στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση στη Γλυφάδα και πυροβόλησε θανάσιμα την ιδιοκτήτρια και εφοπλίστρια, Μαρία Καρνέση, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αντώνη Βλασσάκη, και τον επί χρόνια καπετάνιο και υπάλληλο της εταιρείας, Ηλία Κουκουλάρη, και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Το θρίλερ είχε περίπου 3 ώρες διάρκεια, με τον 76χρονο μακελάρη να βρίσκεται ταμπουρωμένος στην εταιρεία και να σκορπά τον θάνατο έχοντας στα χέρια του μία καραμπίνα.

Ήθελε να τους εκδικηθεί

Ο 76χρονος ονομαζόταν Αντέλ Ελ Μπουράι, αλλά ήταν γνωστός ως ο «Άρης» της εταιρείας.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (13/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, οι πληροφορίες που έρχονται στο φως δείχνουν πώς το μυαλό του αιγύπτιου δράστη θόλωσε και πώς το μίσος του έγινε άσβεστο το τελευταίο διάστημα. Εργαζόταν για πάνω από 36 χρόνια για την οικογένεια Καρνέση. Ήταν επιστάτης στο σπίτι τους στους Πεταλιούς και θέλησε να εκδικηθεί, επειδή τον έδιωξαν.

Ο 76χρονος Αιγύπτιος

Το χρονικό του μακελειού

Όλα έγιναν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στις 10:00 το πρωί. Ο 76χρονος γνώριζε κάθε γωνιά του κτιρίου με κάθε λεπτομέρεια και ήξερε πώς να κινηθεί. Μπήκε από το πάρκινγκ με το SUV αυτοκίνητό του. Είχε μαζί του μία καραμπίνα, ενώ εντός του αυτοκινήτου βρέθηκε και ένα περίστροφο. Μέσω του κλιμακοστασίου ανέβηκε στον πρώτο όροφο και με την καραμπίνα που κρατούσε στα χέρια απομάκρυνε τον άνδρα της ασφάλειας.

Μπαίνοντας στο κτίριο ο 76χρονος φώναζε: «Ήρθα για τα αφεντικά, ήρθα για να τους καθαρίσω όλους».

Δευτερόλεπτα αργότερα ο δράστης θα σημαδεύσει τη Μαρία Καρνέση και τον γαμπρό της. Ο πρώην καπετάνιος θα μπει μπροστά για να τον αφοπλίσει και τότε ο δράστης θα αρχίσει να πυροβολεί και τους τρεις σε σώμα και κεφάλι. Όλοι τους θα πέσουν νεκροί από το δολοφονικό αμόκ του 76χρονου.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Μαρία Καρνέση δέχτηκε τα πυρά στο κεφάλι και το στήθος, ο γαμπρός της στο κεφάλι και ο καπετάνιος στον ώμο.

Ο 76χρονος προσπάθησε να εντοπίσει για να σκοτώσει και την αδελφή της Μαρίας Καρνέση, Δέσποινα, η οποία όμως είχε βγει από το γραφείο της και βρισκόταν σε άλλο όροφο και έτσι πρόλαβε να βγει εγκαίρως από το κτίριο μαζί με κάποιους υπαλλήλους.

Στη συνέχεια, αφού δεν μπόρεσε να τη βρει, κατέβηκε στο υπόγειο και με την ίδια καραμπίνα έδωσε τέλος στη ζωή του, πριν μπουν στις εγκαταστάσεις οι πάνοπλοι άντρες της ΕΚΑΜ

Η ναυτιλιακή στη Γλυφάδα

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι ο 76χρονος φώναζε σε όλους να απομακρυνθούν και να μην τον ακολουθήσουν. Μάλιστα, δύο γυναίκες που βρέθηκαν στον δρόμο του, τις κλείδωσε μέσα στην τουαλέτα και αρκετή ώρα αργότερα κατάφεραν με το ΕΚΑΒ να μεταφερθούν στο Ασκληπιείο της Βούλας για τις πρώτες βοήθειες.

Υπάλληλοι που κατάφεραν να βγουν από το κτίριο ήταν εκείνοι που ειδοποίησαν άμεσα την αστυνομία. Σπεύδει και ειδικός διαπραγματευτής. Ήταν, όμως, ήδη αργά.

Τα όσα δραματικά και πρωτοφανή συνέβησαν έχουν καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας της ναυτιλιακής, με το υλικό να βρίσκεται στα χέρια αστυνομικών που το αναλύουν, σε μια προσπάθεια να διαλευκάνουν πλήρως τη δολοφονική επίθεση στη Γλυφάδα.

Η ανακοίνωση της οικογένειας Καρνέση

Ανακοίνωση εξέδωσε η οικογένεια Καρνέση μετά το μακελειό που είχε ως τραγικό αποτέλεσμα τον θάνατο της αδελφής του, Μαρίας, του γαμπρού του, Αντώνη, και του συνεργάτη και πρώην καπετάνιου, Ηλία Κουκουλάρη.

Ο επιχειρηματίας δηλώνει συντετριμμένος από το τραγικό γεγονός που έπληξε την οικογένειά του. Ο ίδιος ζητά να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η οικογένειά μου κι εγώ δηλώνουμε βαθύτατα συντετριμμένοι από το τραγικό και αναπάντεχο γεγονός που έπληξε την οικογένειά μας και οδήγησε στην απώλεια της αδελφής μου, Μαρίας, του γαμπρού μου, Αντώνη Βλασσάκη, και του συνεργάτη μας, Ηλία Κουκουλάρη. Η ανείπωτη θλίψη των στιγμών επιβάλλει τον ελάχιστο σεβασμό στον πόνο και το πένθος των οικογενειών μας. Παρακαλούμε να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση».

Το προφίλ του 76χρονου

Ο Αντέλ Ελ Μπουράι ήρθε την Ελλάδα από την Αίγυπτο το 1980 στα 32 του χρόνια. Έψαχνε για μεροκάματα για να βγάλει χρήματα και να στηρίξει την οικογένειά του, που έχει μείνει πίσω στην πατρίδα του.

Τότε μπήκε στη ζωή του η οικογένεια Καρνέση. Αρχικά εργάζεται στα πλοία τους. Η μητέρα της οικογένειας όμως, η Ελευθερία, που δεν είναι πια στη ζωή, τον ξεχωρίζει και τον κάνει επιστάτη των ακινήτων της οικογένειας.

Το δέσιμο ήταν μεγάλο. Έγινε ο «άνθρωπός» τους για όλες τις δουλειές. Για 36 ολόκληρα χρόνια φρόντιζε τα σπίτια σε Αθήνα και Πεταλιούς.

Αποφάσισε μέχρι και να αλλάξει θρησκεία. Γίνεται χριστιανός, τον βαφτίζει η μητέρα της οικογένειας και παίρνει το όνομα Αριστείδης. Από τότε, ο Αντέλ Ελ Μπουράι είναι για όλους ο Άρης.

Το 2022 μία οικονομική διαμάχη δίχασε την οικογένεια. Από τη μία, ο Σπύρος και από την άλλη η Μαρία και η Δέσποινα. Ο Άρης βρέθηκε στη μέση. Πριν από έναν χρόνο βγαίνει από το μισθολόγιο της εταιρείας, συνεχίζει όμως να εργάζεται για την οικογένεια και συγκεκριμένα για τον Σπύρο.

Συνεχίζει να έχει τα κλειδιά της οικογένειας, ακόμα και να διανυκτερεύει στα σπίτια του Καρνέση στη Γλυφάδα όταν βρίσκεται στην Αθήνα.

Το πρωί της Δευτέρας (12/2) έρχεται η δεύτερη απόλυση. Του αφαιρούνται όχι μόνο τα προνόμια και οι αρμοδιότητες, αλλά και το σπίτι όπου διέμενε.

Το μυαλό του 76χρονου θόλωσε. Πήρε δύο όπλα που ενδεχομένως ανήκουν και στην οικογένεια, έφυγε από το σπίτι, κατευθύνθηκε προς την εταιρεία και έσπειρε τον θάνατο.

πηγή: Newsbeast.gr 




Ραγίζει καρδιές συνάδελφος του διασώστη του ΕΚΑΒ που σκοτώθηκε στην Ευρυτανία | «Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός»

Για τον συνάδελφό του τον 46χρονο διασώστη του ΕΚΑΒ που έπεσε με τη μηχανή του σε γκρεμό στον Προυσό της Ευρυτανίας και πέθανε μίλησε τη Δευτέρα (12/2) ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

Γύρω στις 2:00 περίπου τα ξημερώματα του Σαββάτου (10/2) ξεκίνησε μία μεγάλη επιχείρηση για τον εντοπισμό του τραυματισμένου μοτοσυκλετιστή, ο οποίος κινούνταν στην Ε.Ο. Μονής Προυσσού – Αγρινίου όταν με τη μηχανή του κατέληξε στον γκρεμό.

O 46χρονος, που ήταν διασώστης του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, τηλεφώνησε ο ίδιος στη σύζυγό του τα ξημερώματα χωρίς να μπορεί να δώσει την ακριβή θέση του.

Tο τηλεφώνημα προς τη γυναίκα του έγινε στη 1:40, όταν την ενημέρωσε ότι με τη μηχανή του έχει πέσει σε γκρεμό αλλά δεν μπορούσε να της πει ακριβώς πού.

Από εκείνη την ώρα, πυροσβέστες με την ορειβατική ομάδα της 7ης ΕΜΑΚ και ομάδα Σ.μη.Ε.Α. (drone), αστυνομικοί αλλά και πολλοί εθελοντές, «χτένισαν» τον δρόμο προκειμένου να εντοπίσουν τον 46χρονο.

Μαζί τους και άνθρωποι του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, καθώς επρόκειτο για αγαπητό μέλος της «οικογένειάς» τους με πολλά χρόνια στις διασώσεις και στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

Λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί του Σαββάτου ο άνδρας εντοπίστηκε πεσμένος σε γκρεμό πολλών μέτρων, χωρίς να έχει τις αισθήσεις του.

«Αν καλούσε το 112 θα είχαν τις ακριβείς συντεταγμένες του»

«Κατά τις 8 παρά το πρωί συνάδελφοί μας κατά τύχη σταμάτησαν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί ήταν απροσδιόριστη η περιοχή έτσι όπως δόθηκε από τον εκλιπών. Έκαναν έλεγχο και εκεί μια συνάδελφος είδε το σημείο που είχε καταλήξει η μηχανή» είπε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

«Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός, πολύ καλό παιδί, ήταν σε όλους παρών και δίπλα, γι’ αυτό επιλέξαμε να είναι ο προϊστάμενος της περιοχής, διεκπεραίωνε όλες τις δουλειές που χρειάζονταν όλοι οι συνάδελφοι και οι πολίτες» συμπλήρωσε.

«Αν όντως κατάφερνε αντί να πάρει τη σύζυγό του να έπαιρνε κατευθείαν το 112, είναι σίγουρο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα βρίσκαμε πού βρισκόταν.

Δυστυχώς έφυγε ένα παιδί, άφησε πίσω του γυναίκα και 2 μικρά παιδιά, η οικογένεια του ΕΚΑΒ θα αγκαλιάσει αυτήν την οικογένεια, ήταν ένα εξαίρετο παλικάρι» είπε κλείνοντας.

 πηγή: newsbeast.gr




Υφυπουργός Εργασίας Β. Σπανάκης | «Οι υλικές ζημιές από τη βόμβα στο υπουργείο Εργασίας ήταν πολλές και εκτεταμένες, έσπασαν 35 με 40 τζάμια»

Για την έκρηξη της βόμβας στο υπουργείο Εργασίας τα ξημερώματα του Σαββάτου (3/2) μίλησε το πρωί ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Σπανάκης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, οι ζημιές ήταν εκτεταμένες, ενώ επεσήμανε πως έχουν αποκατασταθεί στο 100%.

Ο Βασίλης Σπανάκης κατά τη διάρκεια δηλώσεών του στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Συνδέσεις» είπε ότι «το υπουργείο λειτουργεί κανονικά, με τους εργαζόμενους να βρίσκονται στις θέσεις τους. Οι υλικές ζημιές, οι οποίες ήταν πολλές και εκτεταμένες έχουν αποκατασταθεί στο 100%».

«Σήμερα λοιπόν με ασφάλεια οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις θέσεις τους και αυτό το οποίο θέλω να τονίσω είναι ότι το κτίριο του υπουργείου Εργασίας είναι δημόσια περιουσία, ανήκει στον ελληνικό λαό και η συντήρησή του πληρώνεται από τον έλληνα φορολογούμενο», υπογράμμισε.

Ο υφυπουργός παράλληλα διευκρίνισε: «Έχουμε πάνω από 35 με 40 τζάμια τα οποία είχαν σπάσει από τον καπνό από το ωστικό κύμα. (…) Έγινε μια υπερπροσπάθεια μέσα στο Σαββατοκύριακο και σήμερα μπορεί να λειτουργεί κανονικά το υπουργείο και μάλιστα θέλω να πω ότι θα ήταν πάρα πολύ άδικο και άσχημο να μην είχαν τη δυνατότητα οι εργαζόμενοι να δουλεύουν για την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα».

πηγή: Newsbeast.gr




Βίαζε τη θετή του κόρη επί δύο χρόνια όταν ήταν ανήλικη | Κάθειρξη 15 ετών σε 50χρονο στη Θεσσαλονίκη

Σε κάθειρξη 15 ετών καταδικάστηκε ένας 50χρονος, ο οποίος καταγγέλθηκε από τη θετή του κόρη ότι τη βίαζε επί δύο χρόνια κι όσο αυτή ήταν ανήλικη, στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.

Εξετάζοντας την υπόθεση σε δεύτερο βαθμό, το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε εκ νέου ένοχο για κατάχρηση ανηλίκου και βιασμό, χωρίς να τού αναγνωρίσει ελαφρυντικό. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 16 ετών, ενώ μετά την (νέα) καταδίκη του, επέστρεψε στις φυλακές.

Στην απολογία του, ο κατηγορούμενος αρνήθηκε την πράξη, τονίζοντας -μεταξύ άλλων- ότι η καταγγελία έγινε για εκδικητικούς λόγους. Αναφορικά με μηνύματα ερωτικού περιεχομένου που φέρεται να έστελνε στην παθούσα μέσω κινητού τηλεφώνου, είπε ότι δεν ήταν δικά του.

Η υπόθεση πήρε το δρόμο της Δικαιοσύνης, όταν η 21 ετών (σήμερα) καταγγέλλουσα απευθύνθηκε στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης. Όπως περιέγραψε, ο 50χρονος πατριός της, τουλάχιστον από το 2019, ενεργούσε γενετήσιες πράξεις σε βάρος της, κάτι που αποπειράθηκε να πράξει εκ νέου ανήμερα του Πάσχα του 2021, οπότε και αποφάσισε να τον καταγγείλει. Η μητέρα, κατά την ίδια, δεν γνώριζε το παραμικρό για τον εφιάλτη που ζούσε.




«Η Τζωρτζίνα ήταν άτυχη, είχε για μάνα τη Ρούλα Πισπιρίγκου» | «Καταπέλτης» η εισαγγελέας που ζήτησε την ενοχή της, έβριζε η κατηγορούμενη

Κατακεραύνωσε η εισαγγελέας της έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, Ευαγγελία Σπυριδωνίδου, η οποία ζήτησε την ενοχή της Ρούλας Πισπιρίγκου για την απόπειρα ανθρωποκτονίας και την ανθρωποκτονία της Τζωρτζίνας. «Το χέρι που έδωσε την κεταμίνη στην Τζωρτζίνα ήταν αυτό της κατηγορουμένης», είπε η εισαγγελέας, η οποία κλείνοντας τόνισε πως η Τζωρτζίνα ήταν άτυχη να έχει αυτήν τη γυναίκα για μητέρα.

«Αν αναλογιστεί κανείς ποια είναι η αιτία για τον θάνατο είναι να τρελαθεί. Η μικρή Τζωρτζίνα είχε μια ατυχία στη ζωή της, να έχει μάνα, μητέρα, τροφό, φροντιστή την κατηγορουμένη!», είπε η εισαγγελέας, με τη Ρούλα Πισπιρίγκου να σηκώνεται και να ζητά να φύγει από την αίθουσα, βρίζοντας χαμηλόφωνα την εισαγγελέα.

«Το δύσκολο σε αυτήν την υπόθεση δεν είναι να δούμε αν το έκανε. Το δύσκολο είναι να βρούμε γιατί το έκανε», ανέφερε η εισαγγελέας υπονοώντας πως το κίνητρο της Πισπιρίγκου ήταν η σχέση με τον Δασκαλάκη.

Με πολύ μεγάλη αυστηρότητα η εισαγγελική λειτουργός είπε πως ουσιαστικά η Πισπιρίγκου χρησιμοποιούσε το παιδί για να χειραγωγεί τον Μάνο Δασκαλάκη.

Με μία αγόρευση που ξεπέρασε τις 12 ώρες, η εισαγγελέας κατέγραψε όλο το ιστορικό της υπόθεσης. Μίλησε για τον «πραγματικό εφιάλτη» που βίωσε το παιδί από τον Απρίλιο του 2021 όταν εισήχθη στο Καραμανδάνειο μέχρι τον Ιανουάριο του 2022, οπότε «η ιδιαίτερη Τζωρτζίνα» εξέπνευσε κατά τη διάρκεια ανάνηψης, ύστερα από τη δεύτερη μοιραία ανακοπή που υπέστη στο Αγλαΐα Κυριακού.

Στην τελική της τοποθέτηση, πριν το «ζητώ να κηρύξετε ένοχη την κατηγορουμένη», η εισαγγελέας επεφύλαξε την πιο δριμεία κριτική της για την προσωπικότητα της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Η εισαγγελέας σκιαγράφησε το προφίλ της κατηγορουμένης χρησιμοποιώντας σκληρότατες εκφράσεις.

«Μας είπε πως ήταν ψύχραιμη κατά τις νοσηλείες της Τζωρτζίνας, γιατί δεν συνηθίζει να κλαίει μπροστά σε άλλους. Εδώ όμως έκλαιγε συνέχεια… Πιστεύει πως έτσι θα μας συγκινήσει;», είπε η κ. Σπυριδωνίδου. Κατά την εισαγγελική κρίση η κατηγορούμενη «μας μιλούσε για την Τζωρτζίνα όπως μιλούσε και ο διευθυντής του σχολείου του παιδιού. Κανένα συναίσθημα!».

Η εισαγγελική λειτουργός χρησιμοποιώντας φράσεις της ίδιας της Πισπιρίγκου παρατήρησε πως, μιλώντας για τις απώλειες των παιδιών της, η κατηγορούμενη αναφερόμενη στο διάστημα μετά τον θάνατο της Μαλένας, αποκάλεσε την Ίριδα, τρίτο της παιδί, ως δεύτερο.

Οι αιτιάσεις που εξαπέλυε κατά ριπάς η εισαγγελέας αφορούσαν όσα είπε στις εννέα ημέρες της απολογίας της η Πισπιρίγκου, η οποία την άκουγε χωρίς να δείχνει κανένα συναίσθημα.

Η εισαγγελέας είπε πως «η σχέση με τον Δασκαλάκη είχε μεγάλες εντάσεις, απομακρύνεις, απιστίες. Δεν ήταν αυτό που θα λέγαμε ένας ομαλός συζυγικός βίος. Παρ’ όλα αυτά αυτοί οι άνθρωποι έκαναν παιδιά που στη συνέχεια τα έχαναν».

Όπως ανέφερε η εισαγγελέας, η κατηγορούμενη έδειξε ιδιαίτερη εμμονή με τη δημοσιότητα μετά τον θάνατο της Τζωρτζίνας. «Μιλούσε με τους δημοσιογράφους, έδωσε συνέντευξη… και όταν ο οίκτος του κόσμου αντιστράφηκε δεν μπορούσε να το διαχειριστεί… Μας είπε πως απασχολούνταν με τους δημοσιογράφους, για να διαχειριστεί το πένθος για την Τζωρτζίνα. Αν είναι δυνατόν! Έχασε το τελευταίο της παιδί και το διαχειριζόταν μέσω της δημοσιότητας… Μήπως τελικά δεν την ενοχλούσε και τόσο η δημοσιότητα;»

Σε άλλο σημείο η εισαγγελέας είπε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, πως η Πισπιρίγκου «περιέγραψε στην απολογία της τη σύλληψή της σαν την πιο συγκλονιστική μέρα της ζωής της. Με λεπτομέρειες, για τα πάντα. Για το παιδί της όμως δεν θυμόταν πολλά πράγματα. Για τον βηματοδότη, για το πότε άλλαξαν τα φάρμακα…».

«Είναι δυνατόν μια μάνα να έχει το παιδί της με ανακοπή στην εντατική και να κινδυνεύει η ζωή του και αυτή να λέει πάω να ξεκουραστώ;»

Κατά την εισαγγελέα, απουσιάζει το συναίσθημα της λύπης. «Είναι σχεδόν απόκοσμο αυτό», ανέφερε, ενώ κλείνοντας είπε πως «δυστυχώς η πραγματική ζωή ξεπερνά το πιο ευφάνταστο σενάριο».