Συνάντηση του Αλέξανδρου Ιωσηφίδη με τον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας

Συνάντηση με τον Αστυνομικό Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας κ. Κ. Σιμούδη πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024 ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της ΠΑΜΘ κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης.

Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά που συνέβησαν στην παλαιά Εθνική Οδό στον κεντρικό δρόμο της Νέας Καρβάλης και στα οποία από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα, ο κ. Ιωσηφιδης ζήτησε τη λήψη περαιτέρω μέτρων για καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής. Η αυξημένη κίνηση στην παλαιά Εθνική οδό λόγω της πρόσφατης λειτουργίας των διοδίων, η αύξηση της τουριστικής κίνησης και η ανεύθυνη οδήγηση ορισμένων πολίτων επηρεάζει σοβαρά την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής και ακόμη και των ίδιων των οδηγών.

Από πλευράς του ο Αστυνομικός Διευθυντής δεσμεύτηκε για την αύξηση της αστυνόμευσης στη Νέα Καρβάλη. Η συνεργασία της Αστυνομίας με την Περιφέρεια κρίνεται απαραίτητη για την πρόληψη των ατυχημάτων και την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας των πολίτων.




Συνάντηση συνεργασίας Μουριάδη – Ιωσηφίδη στο Δημαρχείο Καβάλας

Συνάντηση συνεργασίας, η οποία διήρκεσε περίπου μία ώρα, είχε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουλίου 2024 ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, με τον Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης ΑΜΘ, Αλέξανδρο Ιωσηφίδη, κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε ιδιαίτερη μνεία στις δυνατότητες κοινής δράσης, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη της περιοχής μας.

Συγκεκριμένα, παρουσία του Διευθυντή Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Ψηφιακών Υπηρεσιών, Μπάμπη Παπαδόπουλου, εξετάστηκε το ενδεχόμενο ανάληψης συγκεκριμένων πρωτοβουλιών για την αύξηση της τουριστικής κίνησης στην πόλη και τη δημοτική ενότητα Φιλίππων, την αξιοποίηση των καπναποθηκών και την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στο Δήμο Καβάλας. Το πλαίσιο συνεργασίας των δύο φορέων, κατόπιν σχετικής συνεννόησης, θα καθοριστεί το προσεχές χρονικό διάστημα.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Γιώργο Ιωσηφίδη ενισχύουμε τις προτεραιότητες και τους στόχους μας για την ανάπτυξη του τοπικού Αθλητισμού»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Γιώργο Ιωσηφίδη, προπονητή ποδοσφαίρου

Ο Γιώργος Ιωσηφίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Ν. Καρβάλη. Ασχολείται επαγγελματικά με την Ακαδημία Ποδοσφαίρου της ομάδας της Ν. Καρβάλης “Ναζιανζός” ως προπονητής.

Είναι πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στις ομάδες του ΑΟ Καβάλας, του Άρη Θεσσαλονίκης και της Skoda Ξάνθη. Είναι παντρεμένος με την Ρούλα Ζωτικού, που είναι γυμνάστρια στον ΟΚΑΚ Καβάλας, και έχει δύο κόρες, τη Σοφία και την Αναστασία, που είναι Βαλκανιονίκες και Πανελληνιονίκες στο άθλημα του Στίβου.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Γιώργο Ιωσηφίδη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.