Ιωάννινα: Γυναίκα «βούτηξε» σε φωταγωγό ξενοδοχείου για να γλιτώσει από τον σύζυγό της

Θύμα ενδοοικογενειακής βίας έπεσε 45χρονη γυναίκα στα Ιωάννινα που βούτηξε στο κενό από το δωμάτιο ξενοδοχείου στο οποίο είχε αναζητήσει καταφύγιο.

Στο ξενοδοχείο διέμενε τις τελευταίες ημέρες μαζί με τα παιδιά της και μετά από περιστατικό απειλών και βίας που είχε ασκηθεί από τον σύζυγό της.
Η 45χρονη, σύμφωνα με το epiruspost.gr, είχε προσφύγει στην Αστυνομία και είχε κάνει την σχετική καταγγελία. Η αστυνομία κίνησε την αυτόφωρη διαδικασία για τον εντοπισμό του 51χρονου συζύγου της ενώ της προτάθηκε να μεταφερθεί σε χώρο φιλοξενίας για θύματα ενδοοικογενειακής βίας.
Έτσι έφτασε στο ξενοδοχείο και ζήτησε να την δει.

Όταν της μεταφέρθηκε η πληροφορία, εκείνη προτίμησε να πέσει στο κενό από τον φωταγωγό.

Η 45χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα και φαίνεται ότι η ζωή της δεν είναι σε κίνδυνο.

Ο 51χρονος σύζυγός της έχει προσαχθεί από την Αστυνομία η οποία βρίσκεται σε επικοινωνία με την εισαγγελία για την περαιτέρω διαδικασία.

Πηγή:cnn.gr




Διασωληνωμένος 14χρονος ύστερα από μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ στα Ιωάννινα – «Μάστιγα» τα περιστατικά οξείας μέθης ανηλίκων

Υπερδιπλασιάστηκαν οι ανήλικοι που προσέρχονται στα Επείγοντα με μέθη, λέει η ΠΟΕΔΗΝ

Μορφή «επιδημίας» έχουν λάβει τα περιστατικά οξείας μέθης ανηλίκων, με την ΠΟΕΔΗΝ να κάνει λόγο για υπερδιπλασιασμό των περιστατικών ανηλίκων που προσέρχονται στα Επείγοντα έπειτα από μεγάλη κατάναλωση αλκοόλ.

Μέσα σε λίγες μόνο ώρες τέσσερις ανήλικοι χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα έπειτα από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ. Ειδικότερα, τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, ένα 14χρονο κορίτσι στη Μεσσηνία κατέληξε στο νοσοκομείο έπειτα από διασκέδαση σε κλαμπ στον Μελιγαλά, όταν κατόπιν μεγάλης κατανάλωσης αλκοόλ αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία. Ένας 16χρονος μεταφέρθηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση ύστερα από κατανάλωση αλκοόλ σε κλαμπ της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Δύο ακόμη περιπτώσεις οξείας μέθης ανηλίκων καταγράφηκαν στα Ιωάννινα κατά τις πρώτες ώρες του νέου έτους και συγκεκριμένα:  Ένας 14χρονος νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων στην Πάτρα, αφότου διακομίστηκε από τον πατέρα του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων σε ημικωματώδη κατάσταση. Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του, κρίθηκε απαραίτητη η διασωλήνωσή του και η μεταφορά του. Οι έρευνες της Αστυνομίας έδειξαν ότι ο ανήλικος είχε καταναλώσει αλκοόλ και ενεργειακά ποτά παρουσία του πατέρα του, ο οποίος συνελήφθη για «έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο».

Στο δεύτερο περιστατικό, ένας 15χρονος κατανάλωσε αλκοόλ σε χώρο διασκέδασης, με αποτέλεσμα να χρειαστεί άμεση ιατρική φροντίδα. Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος συνελήφθη, κατηγορούμενη για πώληση αλκοόλ σε ανήλικο.

«Καμπανάκι» ΠΟΕΔΗΝ: Υπερδιπλασιάστηκαν οι ανήλικοι που φτάνουν στα Επείγοντα λόγω μέθης

Συνεχώς αυξανόμενος είναι ο αριθμός των ανήλικων παιδιών που προσέρχονται στα Επείγοντα των εφημερεύοντων παιδιατρικών νοσοκομείων και κλινικών γενικών νοσοκομείων με μέθη είτε από υπερβολική χρήση είτε από νοθευμένα ποτά, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

«Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν δύο ανήλικοι με μέθη που μεταφέρθηκαν και νοσηλεύθηκαν στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και “Ιπποκράτειο”. Δεν είναι τα μόνα. Θα πρέπει να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο λειτουργίας των μαγαζιών που σερβίρουν αλκοόλ σε ανήλικα παιδιά και ταυτόχρονα οι οικογένειες να είναι πιο προσεκτικές με τα παιδιά τους» αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, τονίζοντας ότι τα περιστατικά έχουν υπερδιπλασιαστεί.

Όπως ο ίδιος επισημαίνει, συνήθως τα παιδιά αυτά νοσηλεύονται προληπτικά για μία ή δύο ημέρες και πηγαίνουν σπίτι τους καλά. Όμως, παιδιά που προσήλθαν με σοβαρά συμπτώματα από χρήση αλκοόλ χρειάστηκε να νοσηλευθούν σε ΜΕΘ.

«Η μέθη των παιδιών δεν προέρχεται πάντα από μαγαζιά. Συγκεντρώνονται σε πλατείες μεγάλες παρέες ανηλίκων και κάνουν χρήση αλκοόλ. Και ένα ποτηράκι ποτό σε ανήλικα παιδιά είναι επικίνδυνο. Ειδικά σε μαγαζιά που σερβίρουν νοθευμένα. Αυστηροί έλεγχοι, επιτέλους, στα μαγαζιά. Γιατί αυτή η ανοχή; Ρητή απαγόρευση χορήγησης ποτών αλκοολούχων σε ανηλίκους. Να επιδεικνύουν ταυτότητα στην είσοδο για να είναι γνωστή η ηλικία τους» αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.

«Προσοχή και στις οικογένειες. Το προσωπικό των νοσοκομείων σε τέτοιες περιπτώσεις ειδοποιεί και πολύ καλά κάνει την Αστυνομία. Αν δεν μπει λουκέτο σε μαγαζιά που σερβίρουν ποτά σε ανηλίκους, δεν θα υπάρξει λύση. Θα πρέπει να απαγορευθεί σε περίπτερα, σούπερ μάρκετ και άλλα καταστήματα να πουλάνε σε ανηλίκους αλκοολούχα ποτά. Κάνουν χρήση σε πλατείες και επίδειξη ποιος αντέχει το περισσότερο ποτό. Μετά καταλήγουν στα νοσοκομεία» τόνισε.




Eπίσκεψη του Υπουργού Μετανάστευσης & Ασύλου Νίκου Παναγιωτόπουλου στα Ιωάννινα

Τα Ιωάννινα επισκέφθηκε ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Ευάλωτων Πολιτών και Θεσμικής Προστασίας, κ. Ηρακλή Μοσκώφ.

Στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψής τους (8-9 Αυγούστου) πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλεξάνδρο Καχριμάνη, τον Δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Θωμά Μπέγκα, τους αρμόδιους αντιπεριφερειάρχες και αντιδημάρχους.

Αντικείμενο των συσκέψεων αποτέλεσαν  προγράμματα εκπαίδευσης και  τεχνικής κατάρτισης των φιλοξενουμένων, με στόχο την ένταξη τους στην αγορά εργασίας, ενώ συζητήθηκαν και τρόποι περαιτέρω αξιοποίησης των δυνατοτήτων της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης.

Την Παρασκευή 9 Αυγούστου, ο Υπουργός, ο Γενικός Γραμματέας και η βουλευτής Ιωαννίνων κα Μαρία Κεφάλα, ξεναγήθηκαν σε Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, καθώς και στην Ελεγχόμενη Δομή Προσωρινής Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο Αγίας Ελένης.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, συνομίλησαν με τη διοίκηση, το προσωπικό και τους φιλοξενούμενους. Έμφαση δόθηκε σε προγράμματα εκπαίδευσης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. Ο Υπουργός ευχαρίστησε τους εργαζόμενους στις δομές για το σπουδαίο έργο τους, τονίζοντας ότι αποτελεί δέσμευση της Κυβέρνησης να μην αφήσει κανένα παιδί  μόνο του στον δύσκολο δρόμο της ένταξης, καθώς και ότι οι συσκέψεις στη Περιφέρεια και τον Δήμο, εντάσσονται στην στρατηγική του Υπουργείου για την προώθηση της συνεργασίας ανάμεσα σε θεσμικούς και κοινωνικούς εταίρους, με τελικό στόχο μια μεταναστευτική πολιτική με επίκεντρο την  συνοχή και ευημερία των πολιτών και της τοπικής κοινωνίας.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)




Ιωάννινα | Πατέρας κατήγγειλε τη σεξουαλική κακοποίηση του 15χρονου γιου από συμμαθητές

Εφιαλτική ήταν μια τριήμερη σχολική εκδρομή στα Ιωάννινα για έναν 15χρονο μαθητή Γυμνασίου από το Πήλιο. Σύμφωνα με την καταγγελία του πατέρα του μαθητή στο Αστυνομικό Τμήμα Νοτίου Πηλίου, ο 15χρονος γιος του έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από συμμαθητές του κατά τη διάρκεια εκδρομής.

Όπως προκύπτει από την καταγγελία του πατέρα, το σοκαριστικό περιστατικό συνέβη ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου (06.04.24) και όταν οι μαθητές Β’ και Γ’ Γυμνασίου επέστρεψαν στο ξενοδοχείο, όπου διέμεναν μαζί με συνοδούς και καθηγητές, που συμμετείχαν στην εκδρομή.

Ο πατέρας ανέφερε στην αστυνομία πως o 15χρονος γιος του ενώ κοιμόταν, ξύπνησε από μια έντονη πίεση που αισθάνθηκε από χέρι στον πρωκτό του και είδε δίπλα και πάνω στο κρεβάτι του τον 15χρονο συμμαθητή του Γ’ Γυμνασίου του ιδίου σχολείου να γελάει, ενώ στο άλλο κρεβάτι βρίσκονταν δύο ακόμη μαθητές της ίδιας τάξης και γελούσαν και αυτοί με τις αποτρόπαιες πράξεις σε βάρος του θύματος.

Άμεσα ενημερώθηκε η Εισαγγελέας Υπηρεσίας ανηλίκων καθώς και οι γονείς των ανήλικων φερόμενων ως δραστών, οι οποίοι και μετέβησαν στο Τμήμα, ενώ οι τρεις 15χρονοι συνελήφθησαν.

Ωστόσο, σύμφωνα με παραγγελία εισαγγελέα δεν συνελήφθησαν οι γονείς τους, ενώ κλήθηκε να εξεταστεί και η διευθύντρια του Γυμνασίου.

Παράλληλα, ελήφθη κατάθεση του ανηλίκου και θα γίνει ιατροδικαστική εξέταση.

Η προανάκριση ενεργείται από το αστυνομικό τμήμα Νοτίου Πηλίου Μαγνησίας.

Πηγή: newsbeast.gr




Θρίλερ στα Ιωάννινα | Η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή κάνει λόγο για αυτοκτονία | «Πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και ύστερα αυτοπυροβολήθηκε»

Για αυτοκτονία κάνει λόγο η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή που υπάρχει σχετικά με την υπόθεση-θρίλερ στα Ιωάννινα και τον εντοπισμό του πτώματος άνδρα στο δασάκι Φρόντζου λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί σήμερα. Μάλιστα, έχει βρεθεί και ένα ιδιόχειρο σημείωμα που φέρεται να έχει αφήσει ο άνδρας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο που αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα και η πρώτη εκτίμηση είναι ότι πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και στη συνέχεια αυτοπυροβολήθηκε.

Όσον αφορά στο σημείωμα απευθυνόταν στις αρχές και ανέφερε πως να πιάσουν το όπλο για να μην αυτοπυροβοληθούν και τραυματιστούν.

Το μακάβριο θέαμα αντίκρισε ένας Γιαννιώτης, που έκανε τον πρωινό του περίπατο μέσα στο δασάκι και ενημέρωσε την Αστυνομία.

Οι πληροφορίες νωρίτερα σήμερα ανέφεραν πως στα πόδια του είχε μια μαύρη σακούλα απορριμμάτων, η οποία έφτανε στο ύψος των γονάτων και ήταν δεμένη, με το κορδόνι τραβηγμένο. Το κεφάλι του βρισκόταν, επίσης, μέσα σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών.

Η σορός ήταν μπρούμυτα, ενώ στο δεξί χέρι είχε το πιστόλι και ένα βραχιόλι από χειροπέδες στον καρπό.

Πηγή: newsbeast.gr, newsit.gr




Θρίλερ στα Ιωάννινα | Πτώμα άνδρα βρέθηκε σε σακούλα σκουπιδιών

Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στα Ιωάννινα, όπου αποκαλύφθηκε ένα μακάβριο εύρημα. Η σορός ενός άνδρα βρέθηκε μέσα σε σακούλα σκουπιδιών.

Το κεφάλι και τα πόδια ήταν μέσα σε σακούλα, ενώ το σώμα ήταν εκτεθειμένο, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ακόμα ότι στο χέρι του κρατούσε πιστόλι και εντοπίστηκε μία χειροπέδα.

Στο σημείο μεταβαίνει ιατροδικαστής.

Πηγή: newsbeast.gr




Εξιχνιάστηκαν 7 υποθέσεις απατών τετελεσμένων σε βάρος ηλικιωμένων σε Λάρισα, Καβάλα, Βόλο, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Λαμία, Αλεξανδρούπολη

Συνελήφθη μία αλλοδαπή, η οποία παραλάμβανε τα χρήματα από τα θύματα εξαπάτησης

Οι δράστες κατάφεραν να αποσπάσουν συνολικά από τα θύματά τους 114.100 ευρώ, 32.000 δολάρια Η.Π.Α, τιμαλφή και 55 χρυσές λίρες

Εξιχνιάσθηκαν έπειτα από επιστάμενεςέρευνες των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, επτά υποθέσεις απατών εκ των οποίων έξι τετελεσμένες καιμία σε απόπειρα, που διαπράχθηκαν κατά το χρονικό διάστημα από 25-07-2023 έως 13-09-2023σε βάρος ηλικιωμένων κυρίως ημεδαπών,σε περιοχές της Λάρισας, του Βόλου, της Καβάλας, της Λαμίας, της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής και των Ιωαννίνων.

Την 14-9-2023 τις πρώτες πρωινές ώρες στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Προμαχώνα,συνελήφθη από τους ανωτέρω αστυνομικούς με την συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Προμαχώνα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σερρών, μία αλλοδαπή, η οποία οδηγώντας Ι.Χ.Ε αυτοκίνητό μετέβη στο εν λόγω Σημείο προκειμένου να πραγματοποιήσει έξοδο από την χώρα και σε βάρος της σχηματίσθηκε δικογραφία για τα αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση και της απάτης. Η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς της που αναζητούνται.

Ειδικότερα, ύστερα από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευναπου διεξήχθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας σε συνεργασία με αστυνομικούς των Υποδιευθύνσεων Ασφάλειας Λάρισας, Βόλου, Λαμίας, Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων και του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής, εξακριβώθηκε ότι είχε συσταθεί από τους δράστες εγκληματική οργάνωση και ενεργώντας με συγκεκριμένη μεθοδολογία, εξαπατούσαν ηλικιωμένα κυρίως άτομα, παραθέτοντάς τους ψευδή γεγονότα ως αληθή, με σκοπό το παράνομο περιουσιακό όφελος.

Συγκεκριμένα οι δράστες, καλούσαν τηλεφωνικά τους παθόντες προσποιούμενοι τους αστυνομικούς ή τους ιατρούςνοσοκομείων και με πρόσχημα ότι προτίθενται να υποθάλψουν συγγενικό τους πρόσωπο το οποίο έχει προκαλέσει θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα ή ότι συγγενικό τους πρόσωπο έχε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα και χρήζει άμεσης χειρουργικής επέμβασης αντίστοιχα, απαιτούσαν χρηματικά ποσά και τιμαλφή για την παροχή των υπηρεσιών τους. Ακολούθως, αφού κατάφερναν να πείσουν τους παθόντες, μετέβαινε η παραπάνω δράστιδα στις οικίες τους όπου και παραλάμβανε τα συμφωνηθέντα.

Από τη μέχρι στιγμής αστυνομική έρευνα, εξακριβώθηκε ότι κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα, η δράστιδα ενεργώντας από κοινού με άγνωστους συνεργούς τηςστις προαναφερόμενες περιοχές, διέπραξαν 6τετελεσμένεςαπάτες και μία σε απόπειρα, ενώ από την εγκληματική τους δράση είχαν αποκομίσει συνολικά τα χρηματικά ποσά των 114.100 ευρώ και32.000 δολαρίων Η.Π.Α, τιμαλφή και 55 χρυσές λίρες.

Κατασχέθηκαν το ανωτέρω όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων και δύο  κινητά τηλέφωνα.

Ησυλληφθείσαοδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων, ενώ η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας, για την ταυτοποίηση των συνεργών τηςκαι την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.




Ιωάννινα: Συνελήφθη άνδρας επ’ αυτοφώρω για εμπρησμό σε δάσος – Κατηγορείται για άλλους δύο

Ενας άνδρας στα Ιωάννινα συνελήφθη επ’ αυτοφώρω την που επιχειρούσε να βάλει φωτιά

Συγκεκριμένα ο άνδρας που έβαλε τη φωτιά σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ιωάννινων κατηγορείται για εμπρησμό από πρόθεση σε δασική έκταση, στην Τ.Κ. Καλεντζίου του δήμου Βορείων Τζουμέρκων, Ιωαννίνων.

Παράλληλα ο άνδρας φέρεται να έχει εμπλοκή και σε δύο εμπρησμούς απο πρόθεση σε δασική έκταση στην ίδια περιοχή.

Για την υπόθεση ενημερώθηκε εισαγγελέας και του επέβαλε το πρόστιμο που προβλέπει ο νόμος.

newsit.gr