Μήνυμα του Δημάρχου Καβάλας για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού
“Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αναστοχασμό, αλλά και ουσιαστική κινητοποίηση σχετικά με την αντιμετώπιση της νόσου.
Αυτός είναι ο στόχος των δράσεων που οργανώνει κάθε χρόνο αυτήν την εποχή ο Δήμος Καβάλας, σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Καβάλας, το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Καβάλας, το Κέντρο Υγείας Καβάλας και τον Σύλλογο Εθελοντών κατά του Καρκίνου Ν. Καβάλας.
Η σωστή και διαρκής ενημέρωση, καθώς και η συστηματική πρόληψη από τους αρμόδιους φορείς, αποτελούν τους βασικούς μας συμμάχους στη μάχη με την επάρατη νόσο.
Δεν πρέπει ούτε να φοβηθούμε, ούτε να αργήσουμε.
Μπορούμε να τη νικήσουμε”.