Ημαθία | Μαθήτριες δέχτηκαν σεξουαλική επίθεση από ιδιοκτήτη στάβλου, ενώ έκαναν ιππασία σε σχολική εκδρομή

Σε βάρος δύο μαθητριών κατηγορείται πως επιτέθηκε σεξουαλικά ένας ιδιοκτήτης στάβλου στην περιοχή της Ημαθίας. Όλα έγιναν κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής, κι ενώ τα δύο κορίτσια 13 και 15 ετών έκαναν ιππασία.

Ο δράστης συνελήφθη μετά από καταγγελία του διευθυντή του Γυμνασίου Πλατέως Ημαθίας για το περιστατικό στη διάρκεια της σχολικής εκδρομής του συγκεκριμένου σχολείου. Σύμφωνα με την καταγγελία, ο δράστης προέβη σε θωπείες σε διάφορα μέρη του σώματος των ανήλικων κοριτσιών, ενώ πραγματοποιούσαν ιππασία με άλογα ιδιοκτησίας του.

Ο δράστης με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βέροιας.

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στην περιοχή του Άλσους Αγίου Νικολάου Ημαθίας.

Τα ανήλικα κορίτσια το απόγευμα της Πέμπτης (25.04.24) εξετάστηκαν παρουσία παιδοψυχολόγου, ενώ ελήφθησαν καταθέσεις από γονείς των ανήλικων.

Προανάκριση για το συμβάν διεενεργεί το Τ.Α. Νάουσας».

Πηγή: newsbeast.gr




Επτά παιδιά θετικά στον στρεπτόκοκκο στη Νάουσα – Τα τρία από το περιβάλλον του 7χρονου

Ανησυχία για τα κρούσματα – Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ

Ανησυχία έχουν προκαλέσει τα κρούσματα στρεπτόκοκκου ειδικά μετά τον θάνατο του 7χρονου στη Νάουσα, τον έκτο θάνατο παιδιού από το βακτήριο στη χώρα μας το 2023. Όπως έγινε γνωστό από τον Μιχάλη Γιαννάκο της ΠΟΕΔΗΝ, κι άλλα παιδιά στη Νάουσα είναι θετικά στον στρεπτόκοκκο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, έως τώρα στο νοσοκομείο της Νάουσας έχουν προσέλθει 21 παιδιά και έκαναν το τεστ για στρεπτόκοκκο (Strep Test) και βρέθηκαν τα 7 θετικά.Τα τρία είναι από το περιβάλλον του 7χρονου παιδιού. Τους χορηγήθηκε αντιβίωση και πήγαν σπίτι τους.

Παράλληλα, «νοσηλεύεται στο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ένα 9χρονο παιδί συγγενής του 7χρονου που διεκομίσθη από τη Νάουσα με ασθενοφόρο σε σταθερή καλή κατάσταση θετικό στον στρεπτόκοκκο».

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο κ. Γιαννάκος, «ο θάνατος του 7χρονου είναι ένα τραγικό γεγονός που έχει συγκλονίσει όλους μας. Αρκετές φορές έχουμε καταγγείλει τις τραγικές ελλείψεις γιατρών βασικών ειδικοτήτων στα περιφερειακά νοσοκομεία. Όμως το Νοσοκομείο της Νάουσας διαθέτει επαρκή στελέχωση σε παιδιάτρους. Υπηρετούν πέντε παιδίατροι στο νοσοκομείο και λειτουργεί τμήμα βραχείας νοσηλείας 4 κλινών για παρακολούθηση των παιδιών που προσέρχονται.

Εάν τα παιδιά που προσέρχονται χρήζουν νοσηλείας διακομίζονται σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης. Παραμένει το πρόβλημα της έλλειψης ΜΕΘ ΠΑΙΔΩΝ όπου για όλη τη ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ έχουμε 8 κλίνες ΜΕΘ διαθέσιμες στο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Είναι σε εξέλιξη η εισαγγελική έρευνα το πόρισμα της οποίας αναμένουμε.

Θα πρέπει όμως να πούμε ότι οι πέντε παιδίατροι ιατροί του νοσοκομείου Νάουσας είναι εξαίρετοι επιστήμονες που έχουν σώσει πολλά παιδιά της περιοχής.

Έως τώρα στο νοσοκομείο της Νάουσας έχουν προσέλθει 21 παιδιά και έκαναν το τεστ για στρεπτόκοκκο (Strep Test) και βρέθηκαν τα 7 θετικά. Τα τρία από το περιβάλλον του 7χρονου παιδιού. Τους χορηγήθηκε αντιβίωση και πήγαν σπίτι τους.

Νοσηλεύεται στο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ένα 9χρονο παιδί συγγενής του 7χρονου που διεκομίσθη από Νάουσα με ασθενοφόρο σε σταθερή καλή κατάσταση θετικό στον στρεπτόκοκκο.

Προσοχή λοιπόν στους γονείς».

 

Πηγή: newsbeast.gr