Ηλεία: Νεαρός από το Νεπάλ βρέθηκε απαγχονισμένος σε χωράφι

Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στην Ηλεία, όπου ένας νεαρός με καταγωγή από το Νεπάλ εντοπίστηκε απαγχονισμένος σε χωράφι.

Σύμφωνα με το patrisnews, το αγόρι εργαζόταν ως εργάτης γης και βρέθηκε σε λιοστάσι στο χωριό Καρδιακαύτι.
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία, ενώ οι Αρχές διεξάγουν έρευνες για να διαλευκάνουν την υπόθεση.
Πηγή:newsbomb.gr



Καθηγήτριες καταγγέλλουν εκπαιδευτικό για σεξουαλική παρενόχληση στην Ηλεία

Σοβαρές καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση από εκπαιδευτικό στέλεχος της δυτικής Ελλάδας, έχουν υποβληθεί από γυναίκες εκπαιδευτικούς σε σχολεία της Ηλείας (και μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες διευθύντριες σχολικών μονάδων), στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Του ανταποκριτή μας στην Ηλεία στο patrisnews

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό θέμα και ήδη η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης έχει διατάξει ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), όπως άλλωστε γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί αν αυτές οι καταγγελίες ευσταθούν, προκειμένου να κινηθούν και οι ανάλογες πειθαρχικές σε πρώτη φάση διαδικασίες για τον καταγγελλόμενο εκπαιδευτικό.

Πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές αναφέρουν ότι οι καταγγελίες είναι λεπτομερείς και σε αυτές περιγράφονται συγκεκριμένα γεγονότα και πράξεις, που φέρονται να έχουν διαπραχθεί εις βάρος τριών καθηγητριών.

Ήδη οι πρώτες καταθέσεις εκτός από τη σεξουαλική παρενόχληση κάνουν λόγο για υβριστικές συμπεριφορές, απαξιωτικές εκφράσεις και πλημμελή διοικητικά καθήκοντα του καταγγελλόμενου.

Μάλιστα ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΕ, Νικόλαος Δελέγκος, επιβεβαίωσε το γεγονός, αποφεύγοντας ωστόσο να τοποθετηθεί, καθώς έχει διατάξει τη σχετική ΕΔΕ και περιμένει και αυτός το πόρισμά της, που θα δείξει εάν το περιεχόμενο των καταγγελιών επιβεβαιώνεται και κυρίως αν αποδεικνύεται.

Ο καταγγελλόμενος, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχει υπηρετήσει τον χώρο της εκπαίδευσης για πολλά χρόνια και από διάφορες θέσεις. Τον τελευταίο καιρό στους εκπαιδευτικούς κύκλους κυκλοφορούσαν διάφοροι ψίθυροι, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό μέχρι πρότινος κάτι συγκεκριμένο.

Μέχρι βέβαια τη στιγμή που έγιναν οι σχετικές καταγγελίες στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και ξεκίνησε άμεσα ο κύκλος του ελέγχου.

Η ΕΔΕ, γίνεται από τον Δντή Β’θμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας κ. Καλαντζή, και έχει ξεκινήσει το στάδιο της κλήσης εμπλεκομένων για τη λήψη των προβλεπόμενων καταθέσεων, που ήδη μέχρι σήμερα είναι αναλυτικές και με πολυσέλιδο περιεχόμενο.

Πηγή:newsbeast.gr




Ηλεία: Απολογείται ο 37χρονος παιδοκτόνος | Έντονοι φόβοι για βεντέτα

Υπό τον φόβο αντεκδίκησης και βεντέτας απολογείται σήμερα (14/6) ο 37χρονος παιδοκτόνος στην Ηλεία. Το πιθανότερο, πάντως, είναι να μην γίνει η διαδικασία στον Πύργο, λόγω των πιθανών επεισοδίων.

Το πιο πιθανό είναι να μεταβούν οι δικαστικοί λειτουργοί στην αστυνομική διεύθυνση Πύργου ώστε να πάρουν εκεί την απολογία του και στη συνέχεια να αποφασίσουν εάν θα τον προφυλακίσουν ή όχι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Νίκου Γιαπρακά για το OPEN. Μάλιστα, είναι πολλοί οι δικηγόροι που αρνήθηκαν να αναλάβουν τον κατηγορούμενο. Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως βρέθηκε ένας δικηγόρος που θα τον εκπροσωπήσει.

Τι έχει καταθέσει στις Αρχές

Σύμφωνα με το MEGA, στην κατάθεσή του ο δολοφόνος του κοριτσιού φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι προσπάθησε να συνευρεθεί με την 11χρονη και όταν εκείνη αρνήθηκε, εκείνος «θόλωσε» και τη σκότωσε. Επιχείρησε, μάλιστα, να πείσει τους αστυνομικούς πως είχε «ραντεβού» με το παιδί, το οποίο πήγε εκεί «με τη θέλησή του». «Το πρωί σταμάτησα στον φούρνο και είδα την ανιψιά μου. Δεν ξέρω πως μου ήρθε και της είπα να πάμε βόλτα. Το κανονίσαμε για τις 20:00 το βράδυ. Όταν έφυγα από το σπίτι της, ήρθε και με βρήκε κρυφά».

Στη συνέχεια, περιέγραψε στους αστυνομικούς την απόπειρα βιασμού, λέγοντας πως εκείνη όχι μόνο αντιστάθηκε αλλά του είπε και πως θα το πει στους γονείς της. Τότε ήταν που ο δράστης δηλώνει πως θόλωσε, την πέταξε κάτω και άρχισε να την χτυπά με το κατσαβίδι. «Την άρπαξα από τα μαλλιά και άρχισα να την σέρνω στο χωράφι» ανέφερε κυνικά.

Έπειτα ο 37χρονος έσυρε το άψυχο κορμί του παιδιού στο χωράφι και την πέταξε πίσω από κάποια καλάμια. Αμέσως μετά πήγε στο σπίτι της μάνας του, όπου δίχως ίχνος τύψεων αποκοιμήθηκε. Την επόμενη ημέρα, μάλιστα, συμμετείχε κανονικά και στις έρευνες της οικογένειας για τον εντοπισμό του παιδιού, παίζοντας θέατρο πως δεν γνωρίζει τι πραγματικά είχε συμβεί.

Τα ντοκουμέντα από τη μοιραία νύχτα

Λίγο μετά τις 20:00 το βράδυ της Κυριακής, κάμερα ασφάλειας καταγράφει το μαύρο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 37χρονος σε κεντρικό δρόμο στο χωριό Μυρτιά της Ηλείας. Δευτερόλεπτα μετά φαίνεται η 11χρονη Βασιλική, να τρέχει προς την κατεύθυνση του οχήματος φορώντας ένα λευκό φουστανάκι.

Σε άλλο βίντεο από διαφορετική κάμερα ασφαλείας το ίδιο όχημα με οδηγό τον 37χρονο θείο της 11χρονης περνά μπροστά από την ανήλικη με μειωμένη ταχύτητα, με τις Αρχές να θεωρούν πως της μίλησε με σκοπό να την κάνει να μπει μέσα στο αμάξι, κάτι που τελικά κατάφερε λίγα δευτερόλεπτα μετά

Από αυτή τη στιγμή, τα ίχνη της 11χρονης χάνονται. Δηλώνεται η εξαφάνισή της και ο 37χρονος που ομολόγησε ότι προσπάθησε να την βιάσει και την σκότωσε, έκανε αρχικά πως αγωνιούσε για την τύχη του παιδιού.

«Της είπα να την πάω στο σπίτι του παππού της και αυτή δέχθηκε. Όταν όμως απομακρυνθήκαμε, άρχισε να ανησυχεί και με ρωτούσε πού πάμε. Μου έλεγε “έχουμε περάσει το σπίτι του παππού, είναι μακριά, πού πάμε;”. Εγώ τότε σταμάτησα το αυτοκίνητο και της είπα ότι θέλω να συνευρεθούμε ερωτικά γιατί μου αρέσει πολύ», ανέφερε ο 37χρονος.

Η 11χρονη αντιστέκεται και τότε ο θείος της, αποφασίζει να τη σκοτώσει. Ομολογεί το έγκλημα στους αστυνομικούς και τους οδηγεί στο χωράφι που είχε αφήσει το άψυχο σώμα της ανιψιάς του.

Στην κυνική του ομολογία, ο 37χρονος ανέφερε πως θόλωσε όταν η μικρή του είπε πως θα ενημερώσει τους γονείς της. Με ένα κατσαβίδι άρχισε να την χτυπά και το παιδί έπεσε νεκρό μπροστά του. «Η 11χρονη αντέδρασε και μου είπε ότι αν δεν την αφήσω να φύγει, θα το πει στον μπαμπά της και την μαμά της. Εγώ τότε θόλωσα και φοβήθηκα. Πήρα ένα κατσαβίδι που είχα στην πόρτα του αυτοκινήτου και άρχισα να την χτυπάω στον λαιμό. Έβγαλα το πτώμα της έξω και το πέταξα σε χωράφια ενώ το κατσαβίδι το πέταξα σε έναν βάλτο. Δεν την βίασα», είπε ο 37χρονος.

Μέσα σε μια ακτίνα λίγων χιλιομέτρων από το σπίτι που έμενε η 11χρονη με τους γονείς της, στη διασταύρωση που είδε το αυτοκίνητου του θείου της και στη συνέχεια στο σημείο, που οι αστυνομικοί εντόπισαν τη σορό της. Η ιατροδικαστική εξέταση έδειξε πως το κορίτσι δέχθηκε χτυπήματα στην καρδιά και την σπλήνα. Από τα μέχρι τώρα ευρήματα, δεν φαίνεται να προκύπτει σεξουαλική κακοποίηση πριν τη δολοφονία.

ethnos.gr




Ηλεία: Σημείωμα που προκαλεί σοκ από την 11χρονη που δολοφονήθηκε | Η αποκάλυψη της δασκάλας της

Ολόκληρη η Ελλάδα είναι συγκλονισμένη από τη φρικιαστική δολοφονία της 11χρονης Βάσως στην Ηλεία. Το άτυχο κορίτσι βρέθηκε νεκρό με πολλαπλά τραύματα, και ο καθ’ομολογίαν δολοφόνος είναι ο 37χρονος θείος της, αδελφός του πατέρα της, ο οποίος είχε καταδικαστεί στο παρελθόν για βιασμό ανηλίκου.

Σκηνές Αρχαίας Τραγωδίας στο Σπίτι της Οικογένειας

Η κάμερα της εκπομπής T-Live και η ρεπόρτερ Ρένα Κουβελιώτη βρέθηκαν στην Ηλεία για να καταγράψουν τις σκηνές πόνου και θλίψης στο σπίτι της οικογένειας της 11χρονης. Παρούσα ήταν και η δασκάλα της άτυχης Βάσως, η οποία αναφέρθηκε στις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας και την προσπάθεια που κατέβαλλε η μικρή στο σχολείο.

«Έχουν μία ευγένεια που δεν συναντάς συχνά σήμερα, μία αγωγή. Δεν το περίμενα να συμβεί αυτό σε αυτή την οικογένεια, οι γονείς ήταν τόσο πολύ πάνω από τα παιδιά. Πιστέψτε με, είμαι σοκαρισμένη, δεν μπορώ να συνέλθω. Θεωρώ ότι θα μου πάρει πολύ χρόνο, είναι αδιανόητο», δηλώνει η εκπαιδευτικός στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.

«Πολύ συχνά με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν: κυρία δεν καταλάβαμε αυτό σε αυτή την άσκηση. Τρία χρόνια τα είχα τα παιδιά», σημειώνει η δασκάλα από την Ηλεία.

Μάλιστα, στην τελευταία σελίδα στο τετράδιο της 11χρονης Βασιλικής από την Ηλεία είναι γραμμένη η φράση «Το χαμόγελο δεν άντεξε», με ημερομηνία 3/6/2024.

Πήρε φωτιά το σπίτι του 37χρονου φονιά της: Σκηνές τραγωδίας στην κηδεία της Βασιλικής, μπαλόνια και λευκά λουλούδια
Το απόγευμα της Τετάρτης, φίλοι και συγγενείς συγκεντρώθηκαν στην Ηλεία για να πουν το τελευταίο αντίο στην 11χρονη Βασιλική, η οποία βρήκε τραγικό θάνατο από τον 37χρονο θείο της, αφού πρώτα εκείνος προσπάθησε να τη βιάσει. Το κλίμα στην κηδεία ήταν ιδιαίτερα βαρύ και συντετριμμένη ήταν η οικογένεια της Βασιλικής.

Βαρύ Κλίμα στην Κηδεία

Η εξόδιος λειτουργία πραγματοποιήθηκε στην εκκλησία του Αγίου Αθανασίου στη Μυρτιά του Πύργου. Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε για να αποχαιρετήσει την 11χρονη Βασιλική, κρατώντας λευκά λουλούδια ή μπαλόνια στη μνήμη της. Το λευκό φέρετρο του μικρού κοριτσιού ήταν περιτριγυρισμένο από ανθρώπους με οργή και πόνο ζωγραφισμένα στα πρόσωπά τους.

 

 


Το Χρονικό της Τραγωδίας

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν προκύψει, ο 37χρονος, ξάδερφος της μητέρας του θύματος, επιβίβασε την 11χρονη στο αυτοκίνητό του και την μετέφερε σε ερημική αγροτική τοποθεσία στο Καταράχι Ηλείας με σκοπό να τη βιάσει. Όταν η 11χρονη αντέδρασε και προσπάθησε να ξεφύγει, ο δράστης την έριξε στο έδαφος και την χτύπησε με κατσαβίδι στην πλάτη, τα πλευρά και το λαιμό, προκαλώντας τον θάνατό της.

Μετά το έγκλημα, ο κατηγορούμενος έσυρε το πτώμα της μικρής Βασιλικής για περίπου 45 μέτρα και την έκρυψε δίπλα σε ένα αυλάκι, σκεπάζοντάς την με ξερά χόρτα. Η εξαφάνιση της Βασιλικής δηλώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας, και άμεσα ξεκίνησαν οι έρευνες για τον εντοπισμό της.

Ο Δράστης Ομολόγησε την Πράξη του

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πύργου κατάφεραν να εντοπίσουν τον 37χρονο μέσω οπτικού υλικού από κάμερες ασφαλείας. Ο δράστης ομολόγησε την πράξη του και οδήγησε τους αστυνομικούς στην τοποθεσία όπου έκρυψε το πτώμα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 37χρονος είχε απασχολήσει τις αρχές το 2017 με την κατηγορία του βιασμού ανήλικης. Παρά την καταδίκη του, κυκλοφορούσε ελεύθερος μέχρι το Εφετείο.

Του Έκαψαν το Σπίτι

Λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει η νεκρική πομπή για την κηδεία της 11χρονης στη Μυρτιά Πύργου στην Ηλεία, ξέσπασε φωτιά σε λυόμενη κατοικία. Σύμφωνα με πληροφορίες του ιστότοπου ilialive.gr, το λυόμενο που τυλίχθηκε στις φλόγες ήταν η κατοικία στο χωριό του δολοφόνου της 11χρονης με την οικογένειά του. Η πυρκαγιά αυτή φέρεται να ξέσπασε ως αντίδραση στην αποτρόπαια πράξη του δράστη, αντικατοπτρίζοντας την έντονη οργή και την αγανάκτηση της τοπικής κοινότητας.

europost.gr




Ηλεία | Λύγισαν και οι αστυνομικοί με τα όσα εκστόμισε στην κατάθεσή του ο δολοφόνος της 11χρονης Βασιλικής

Ολόκληρη την κατάθεση του δολοφόνου και θείου της 11χρονης Βασιλικής στην Ηλεία φέρνει στο φως της δημοσιότητας το newsit.gr. 

Παρότι ο 37χρονος στην αρχή κρατούσε σκληρή στάση και δεν έλεγε το παραμικρό, τελικά τα στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους οι αστυνομικοί τον ανάγκασαν να ομολογήσει την κτηνωδία που διέπραξε το βράδυ της 9ης Ιουνίου δολοφονώντας την 11χρονη ανιψιά του. Ακόμα και οι έμπειροι αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ ανατρίχιασαν όταν άκουγαν τα όσα τους εξιστορούσε στην κατάθεσή του ο σφαγέας του ανήλικου κοριτσιού στην Ηλεία.

Με ψυχραιμία κατέγραψαν την προανακριτική του κατάθεση και την πρόσθεσαν στη δικογραφία με τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από δόλο, της απόπειρας βιασμού ανηλίκου, της αρπαγής ανηλίκου, της οπλοκατοχής και της οπλοχρησίας.

O 37χρονος δολοφόνος αφού τελικά αποδέχτηκε την πράξη του και ζήτησε συγνώμη, ξεκίνησε την κατάθεση του λέγοντας στους αστυνομικούς: «Το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου ήμουν στο κέντρο του χωριού Μυρτιά Ηλείας και σταμάτησα με το αυτοκίνητό μου στο φούρνο. Το αυτοκίνητο μου είναι μάρκας Volkswagen Golf, χρώματος μαύρου. Εκεί τυχαία, ήταν η ανιψιά μου Βασιλική. Η Βασιλική με ρώτησε πότε θα πάμε για μπάνιο όλοι μαζί με τα παιδιά μου και εγώ της είπα ότι θα τους πάω όποια μέρα σχολάσω νωρίς. Εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω πώς μου ήρθε και είπα στη Βασιλική να περάσω να την πάρω το βραδάκι και να πάμε μια βόλτα και αυτή δέχτηκε και κανονίσαμε να πάω κατά τις 8:00. Πράγματι, πήγα στο σπίτι της περίπου στις 8:20 της 9ης Ιουνίου και έκατσα με τη Βασιλική και τη μητέρα της, Ιουλία. Η Βασιλική μου έπλυνε το αυτοκίνητο και μετά έφυγα περίπου στις 9:30 ώρα. Όταν έφυγα εγώ, έφυγε και η Βασιλική από το σπίτι της και όπως είχαμε κανονίσει θα βρισκόμασταν λίγο έξω από το χωριό για να μη μας δουν».

Στη συνέχεια ο δράστης όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε, ανέφερε στους αστυνομικούς το σημείο όπου θα συναντιόταν με την 11χρονη. «Εγώ πήγα με το αυτοκίνητό μου και την περίμενα πίσω από το χωριό στο δρόμο προς Χανάκια. Μετά από λίγο η Βασιλική ήρθε, μπήκε στο αυτοκίνητο με τη θέλησή της και ξεκινήσαμε να πάμε βόλτα.  Πρώτα ήρθαμε στο σούπερ μάρκετ στον Πύργο και έβγαλα λεφτά, μετά στο βενζινάδικο στον Πύργο και έβαλα βενζίνη, περάσαμε από τον Άγιο Ιωάννη και πήραμε να πιούμε από το περίπτερο ενεργειακά ποτά και φύγαμε και πήγα προς Λεχαινά. Η Βασιλική μου είπε πού πάμε και εγώ της είπα πάμε βόλτα και συνέχισε να πίνει ένα ενεργειακό ποτό».

Θόλωσα και άρχισα να την καρφώνω με το κατσαβίδι

Αμέσως μετά ο 37χρονος περιέγραψε στους αστυνομικούς το σκηνικό της δολοφονίας της 11χρονης Βασιλικής. Όπως φαίνεται ο δολοφόνος του παιδιού ήταν αποφασισμένος να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες ορέξεις του στο παιδί.

«Όταν φτάσαμε σε μία αγροτική περιοχή μεταξύ Λεχαινά και Αρετής σταμάτησα το αυτοκίνητο και κατεβήκαμε και οι δύο κάτω. Τότε εγώ της έπιασα το χέρι και ήθελα να συνευρεθούμε ερωτικά αλλά η Βασιλική αντέδρασε και δεν ήθελε και μου είπε ότι θα το πει στον πατέρα της και τη μάνα της. Εγώ θόλωσα, την έσπρωξα και έπεσε κάτω και πήγα στο αμάξι, στην πόρτα του οδηγού που είχα ένα κατσαβίδι και το πήρα και πήγα πάλι σε αυτή. Ήταν ακόμα κάτω και άρχισα να την καρφώνω με το κατσαβίδι. Την κάρφωνα στο λαιμό, την πλάτη και στο πλάι και είδα ότι έβγαινε αίμα. Την τράβηξα από τα μαλλιά και την πήγα λίγο πιο πέρα και τότε αυτή έβγαλε ένα ήχο σαν “ωχ” και μετά δεν ξαναμίλησε. Μετά την πήγα πιο πέρα να την κρύψω γιατί φοβήθηκα και την έκρυψα σε κάτι καλάμια και τη σκέπασα με ξερά χόρτα».

Πήγε να παρηγορήσει τους γονείς…

Ο δολοφόνος περιέγραψε στους αστυνομικούς τις επόμενες κινήσεις του έπειτα από την αποτρόπαια πράξη του. Μάλιστα ψύχραιμος και χωρίς να δώσει την παραμικρή υποψία ενοχής στους γονείς της 11χρονης,  βρέθηκε και πάλι στο σπίτι της Βασιλικής λίγες ώρες μετά τη δολοφονία.

«Μετά έφυγα και πήγα σπίτι της μάνας μου στην Αρετή που έμενα λίγες μέρες με τα παιδιά μου. Το βράδυ, η ξαδέρφη μου Ιουλία πήρε τηλέφωνο τη γυναίκα μου και της είπε ότι χάθηκε η κόρη της η Βασιλική και η γυναίκα μου ανησύχησε και μου είπε να την πάω το πρωί στην Μυρτιά και όταν ξυπνήσαμε το πρωί πήγαμε. Άφησα τη γυναίκα μου και τα παιδιά στην Ιουλία και πήγα για δουλειά. Περίπου στις 1:30 που σχόλασα με πήρε η γυναίκα μου και μου είπε να πάω να την πάρω και πήγα. Έκατσα λίγο εκεί και τότε ήρθαν οι αστυνομικοί και με ρώτησαν αν το αυτοκίνητο μάρκα Volkswagen Golf μαύρο είναι δικό μου και εγώ τους είπα ναι. Μετά από αυτό οι αστυνομικοί με πήγαν στο τμήμα. Στην αρχή που με ρώτησαν οι αστυνομικοί δεν είπα την αλήθεια αλλά όταν μου έδειξαν τα βίντεο τους είπα τι ακριβώς είχε γίνει και τους πήγα και τους έδειξα που είχα βάλει τη Βασιλική. Δεν τη βίασα την έπιασα από το χέρι και ήθελα να συνευρεθούμε ερωτικά αλλά αυτή δεν ήθελε και δεν έγινε τίποτα μεταξύ μας. Άλλο τίποτα δεν έχω να πω».




Ηλεία: Πατέρας έξι παιδιών ο 37χρονος που δολοφόνησε την 11χρονη ανιψιά του

Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί η Ελλάδα τις εξελίξεις στη δολοφονία της 11χρονης από τα χέρια του θείου του στην Ηλεία.

Το άτυχο κορίτσι που είχε εξαφανιστεί από το βράδυ της Κυριακής (9/6) όταν επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο του θείου του, έπεσε θύμα άγριας δολοφονίας στο χωριό Μυρτιά της Ηλείας.

Για την εξαφάνιση της 11χρονης είχε εκδοθεί amber alert και από την πρώτη στιγμή ενώ κάτοικοι του χωριού ερευνούσαν όλη την περιοχή για να εντοπίσουν το κορίτσι. Ωστόσο, το μεσημέρι της Δευτέρας (10/6) γράφτηκε με τον πλέον τραγικό τρόπο.

Πατέρας έξι παιδιών ο δολοφόνος της 11χρονη

Ο πρόεδρος τα κοινότητας Αρετής, Βασίλης Θρακιάς, σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι ο καθ’ ομολογίαν δράστης «είχε παραβατική συμπεριφορά» ενώ πρόσθεσε πως ήταν πατέρας έξι παιδιών.

«Ομολόγησε ο φερόμενος ως δράστης. Είναι κάτοικος του χωριού μας. Έχει έξι παιδιά. Είμαστε συγκλονισμένοι, αυτά τα πράγματα είναι τρομερά που συμβαίνουν» σημείωσε σχετικά.

Φως στην υπόθεση θα ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση

Ο ιατροδικαστής θα διαπιστώσει αν το παιδί φέρει ίχνη βιασμού ή απόπειρας βιασμού. Ωστόσο, σύμφωνα με την ΕΡΤ ο ίδιος παραδέχτηκε ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό, ενώ φαίνεται να ομολόγησε ότι σκότωσε το παιδί με ένα κατσαβίδι.

Ο δράστης αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα (11/6) στον εισαγγελέα. Στην περιοχή έχουν φτάσει και ενισχύσεις από την Αθήνα υπό τον φόβο επεισοδίων από τους συγγενείς.

Τι πιστεύει για τα κίνητρα η ΕΛΑΣ

Μιλώντας στην ΕΡΤ η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, τόνισε ότι η αστυνομία θεωρεί ότι τα κίνητρα του δράστη ήταν σεξουαλικά, καθώς στο παρελθόν το 2017 είχε ξανά συλληφθεί από την ίδια υπηρεσία για βιασμό και αποπλάνηση ενός ανήλικου κοριτσιού. «Είχε δικαστεί το 2020 στη Ζάκυνθο όμως ήταν ελεύθερος γιατί τότε του έδινε ο νόμος του δικαίωμα με περιοριστικούς όρους. Δεν φυλακίστηκε ποτέ, ούτε εκδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό η απόφαση του δικαστηρίου» τόνισε η κ. Δημογλίδου σημειώνοντας ότι αν δικαζόταν σήμερα, θα βρισκόταν στην φυλακή σύμφωνα με τον νέο ποινικό κώδικα.

Σημείωσε ότι ο 37χρονος πήγαινε δύο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα, γι αυτό γνώριζαν στις Αρχές για ποιον άνθρωπο μιλάμε. Ωστόσο, όπως είπε, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ο άνθρωπος αυτός δεν είχε απασχολήσει με τέτοιου είδους αδικήματα ξανά την ελληνική αστυνομία. «Συνέχιζε και έδινε το παρόν» είπε και σημείωσε ότι ο ίδιος δεν έχει απαντήσει ποιο ήταν το κίνητρό του. «Φαίνεται ότι το παιδί εισέρχεται στο όχημα με τη θέλησή του καθώς πρόκειται για ένα άτομο της εμπιστοσύνης του» τόνισε.

Τα στοιχεία που «έκαψαν» τον παιδοκτόνο

Από βιντεοληπτικό υλικό που συνέλεξαν και ανέλυσαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας, είδαν την 11χρονη Βασιλική να επιβιβάζεται με την θέλησή της σε ένα αυτοκίνητο και να φεύγει. Όπως προέκυψε, το αυτοκίνητο ανήκε στον 37χρονο ξάδελφο και κουμπάρο της μητέρας της ανήλικης και ως οικείο πρόσωπο το άτυχο παιδί τον εμπιστεύτηκε.

Οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή του και αρχικά ο ίδιος προσπαθούσε να πείσει ότι δεν είχε καμία σχέση με την εξαφάνιση του κοριτσιού, αλλά έπεσε σε αντιφάσεις. Τελικά όμως ομολόγησε ότι σκότωσε το παιδί, ενώ υπέδειξε στους αστυνομικούς και το σημείο στο οποίο είχε πετάξει το άψυχο κορμάκι. Ο 37χρονος υποστήριξε ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό αλλά δεν παραδέχεται ακόμη αν το έπραξε.

Ελεύθερος ο 37χρονος ενώ είχε καταδικαστεί για βιασμό ανήλικης

Ο καθ’ ομολογίαν δράστης της δολοφονίας της 11χρονης στη Μυρτιά, ήταν ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, καθώς το 2017 είχε συλληφθεί με την κατηγορία του βιασμού ενός 14χρονου κοριτσιού. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2020 καταδικάστηκε σε πρώτο βαθμό από το δικαστήριο στη Ζάκυνθο, αλλά κατέθεσε αίτημα για αναστολή εκτέλεσης της ποινής του, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση σε β’ βαθμό στο Εφετείο. Το αίτημά του έγινε δεκτό και βάσει νόμου αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, ανάμεσα στους οποίους ήταν να εμφανίζεται δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.

Από το 2020 η υπόθεση δεν είχε φτάσει ακόμα στο Εφετείο ώστε να τελεσιδικήσει η ποινή και ο 37χρονος κυκλοφορούσε ελεύθερος, φτάνοντας σε νέο έγκλημα σε βάρος ανήλικου κοριτσιού.

Παραδέχεται σεξουαλικό κίνητρο, δεν ομολογεί ότι τη βίασε

Στο σημείο όπου εντοπίστηκε η σορός της 11χρονης, Καταράχι Ηλείας, κλήθηκε ιατροδικαστής για να διαπιστώσει αν υπάρχουν ενδείξεις βιασμού ή απόπειρας αφού τα συνοδά στοιχεία δείχνουν ότι αυτό ήταν το κίνητρο, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Ο ίδιος παραδέχεται ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό αλλά δεν παραδέχεται ακόμη αν το έπραξε. Ο χρόνος θανάτου του παιδιού υπολογίζεται αργά το βράδυ έως και λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενώ ο ιατροδικαστής θέλει να κάνει πρώτα τη νεκροψία για να διαπιστώσει αν υπήρξε και σεξουαλική κακοποίηση.

Ψάχνουν το κατσαβίδι

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ το έγκλημα έγινε με πολλαπλά χτυπήματα από αιχμηρό αντικείμενο, πιθανότατα με κατσαβίδι. Ο δράστης υπέδειξε στους αστυνομικούς που το πέταξε με τις Αρχές να μην το έχουν βρει ακόμα. Ο 37χρονος δεν έχει απαντήσει στους αστυνομικούς για το εάν βίασε το άτυχο κοριτσάκι με την οριστική απάντηση να αναμένεται να τη δώσει ο ιατροδικαστής. Η αστυνομία εξετάζει αν πράγματι το έγκλημα τόσο μακριά από το σπίτι της μικρής ή αν το πτώμα της 11χρονης μεταφέρθηκε εκεί εκ των υστέρων.

Η μητέρα της τον υποψιαζόταν από την αρχή – To θέατρο που έπαιξε

Όπως μετέδωσε ο Alpha, όσο η μητέρα και ο πατέρας έψαχναν το παιδί τους, ο ίδιος είχε επιστρέψει και δήθεν βοηθούσε στις έρευνες. Μάλιστα, την ίδια ώρα είχε κάνει ανάρτηση στο Facebook όπου έκανε έκκληση για όποιον γνωρίζει να τους δώσει πληροφορίες για το πού βρίσκεται το παιδί…

Ωστόσο, η μητέρα της 11χρονης από την πρώτη στιγμή ενημέρωσε το Χαμόγελο του Παιδιού και την αστυνομία πως το παιδί τους κινδυνεύει, γιατί υποψιαζόταν τον ξάδερφο και κουμπάρο της. Ο 37χρονος δράστης είχε παραβατική συμπεριφορά στο παρελθόν. «Μάθαμε και για κάποιον φερόμενο ως δράστη, ο οποίος ομολόγησε, ναι μένει στο χωριό. Έχει έξι παιδιά. Συγκλονισμένοι είμαστε, αυτά τα πράγματα παιδιά είναι τρομερά που συμβαίνουν» σημείωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Θρακιάς, πρόεδρος της κοινότητας Αρετής προσθέτοντας ότι ο καθ’ ομολογίαν δράστης «είχε παραβατική συμπεριφορά».

Πώς άρπαξε τη μικρή ο δράστης – Το χρονικό

Το πρωί της Κυριακής ο δολοφόνος είχε πάει στο σπίτι της οικογένειας. Εκεί, το 11χρονο παιδάκι προθυμοποιήθηκε να του πλύνει το αυτοκίνητο. Εκείνος δέχθηκε

Λίγο μετά, η μικρή είπε πως πάει βόλτα στον παππού της. Έπειτα, συνάντησε τον θείο της. Αφού του έπλυνε το αυτοκίνητο, εκείνος είπε να την «πάει μία βόλτα για το ευχαριστώ», όπως μεταδίδει ο Alpha. Τότε, το παιδί μπήκε στο αυτοκίνητο.

Ο 37χρονος επιβίβασε περίπου στις 9:00 το βράδυ της Κυριακής την ανήλικη στο αυτοκίνητό του, στην περιοχή Μυρτιά, και την οδήγησε σε ερημική τοποθεσία, στην περιοχή Καταρράχι, που βρίσκεται ανάμεσα στα Λεχαινά και την κοινότητα της Αρετής, όπου και δολοφόνησε την 11χρονη.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η εξαφάνιση της 11χρονης δηλώθηκε περίπου στις 3:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας και αμέσως μετά ξεκίνησαν οι έρευνες για τον εντοπισμό της

ethnos.gr




Ηλεία | Πτώμα άντρα σε φράγμα | Εξετάζεται το ενδεχόμενο η σορός να ανήκει στον αγνοούμενο ταξιτζή

Το πτώμα εντοπίστηκε σε φράγμα στην Ηλεία και το σημείο παραμένει αποκλεισμένο. Οι πρώτες σκέψεις πίσω από τις σκληρές εικόνες στο σημείο…

Οι αρχικές πληροφορίες αναφέρουν ότι η σορός βρίσκεται μέσα σε ρέμα στην Ηλεία, με αποτέλεσμα οι δυνάμεις της πυροσβεστικής που βρίσκονται στο σημείο, να μην μπορούν να προσεγγίσουν. Το πτώμα εντοπίστηκε λίγο πριν τις 11:00 το πρωί και ήδη έχουν σπεύσει αστυνομικοί και πυροσβέστες. Με την ανάσυρση της σορού από το νερό, θα εξακριβωθεί αν πρόκειται για τον αγνοούμενο Νίκο Αναστόπουλο από το Πλουτοχώρι που στις 15 Ιανουαρίου παρασύρθηκε από τον ορμητικό χείμαρρο παρέα με την σύντροφό του.

Σύμφωνα με το patrisnews.com, επί τόπου έχουν κληθεί δυνάμεις της 6ης ΕΜΑΚ Πατρών. Στο σημείο βρίσκεται και η αστυνομία. Τις Αρχές ειδοποίησε πολίτης που το πρωί είδε πρώτος την ανατριχιαστική εικόνα στο σημείο.

Οι Αρχές αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο η σορός να ανήκει στον αγνοούμενο ταξιτζή από το Πλουτοχώρι της Ηλείας. Τον 45χρονο άντρα που σκοτώθηκε στις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου, όταν κατά τη διάρκεια κακοκαιρίας, το αυτοκίνητο που επέβαινε με την αρραβωνιαστικιά του, παρασύρθηκε από χείμαρρο.

Tο χρονικό

Ο 45χρονος άντρας επιχείρησε να περάσει το γεφύρι που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού Πλουτοχώρι του δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων στην Ηλεία, έχοντας μαζί του και την αρραβωνιαστικιά του, τη Γεωργία.

Περίπου 30 μέτρα πριν τη γέφυρα, τα νερά οδήγησαν το όχημα στην αριστερή πλευρά του δρόμου όπου σφήνωσε πάνω σε ένα κράσπεδο, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα του οδηγού.

Η πίεση του νερού ήταν τέτοια που δεν άνοιγε καμία πόρτα. Παρά τις αγωνιώδεις εκκλήσεις τους για βοήθεια, τα ορμητικά νερά τους παρέσυραν.

Η σορός της άτυχης γυναίκας εντοπίστηκε 1,5χλμ. μακριά από το σημείο από το οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο του ζευγαριού.

Πηγή: newsit.g




Ηλεία | Συνεχίζονται οι αγωνιώδεις έρευνες για τον οδηγό του αυτοκίνητου που παρασύρθηκε από χείμαρρο

Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εντοπίσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου που παρασύρθηκε από χείμαρρο στο Πλουτοχώρι Ηλείας, το βράδυ της Δευτέρας (15/1) καταβάλλουν οι Αρχές.

Νωρίς το πρωί της Τρίτης (16/1) εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα – συνοδηγός και σύντροφος του άνδρα σε απόσταση 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (17/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» σημείο βρίσκονται δύτες, βάρκες αλλά και σκαπτικά μηχανήματα και συνεχίζουν να επιχειρούν ώστε να εντοπιστεί και ο οδηγός του οχήματος, με τις ελπίδες όμως να σβήσουν όσο περνούν οι ώρες.

Το ζευγάρι φαίνεται να επιχείρησε να διασχίσει το γεφύρι στην είσοδο του χωριού και παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά.

Δύτες της ΕΜΑΚ ερεύνησαν και το αυτοκίνητο όσο βρισκόταν κάτω από τα νερά του ποταμού αλλά και όταν με μηχάνημα έργου ανασύρθηκε στην όχθη και δεν βρήκαν κανένα ίχνος από τον οδηγό. Το όχημα βρέθηκε περίπου 300 μέτρα από το άψυχο σώμα της γυναίκας.

Το χρονικό της τραγωδίας

Ο 45χρονος άντρας, ο οποίος ήταν ο οδηγός του ΙΧ την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης, επιχείρησε να περάσει το γεφύρι που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού, έχοντας μαζί του και την αρραβωνιαστικιά του.

Τριάντα μέτρα πριν τη γέφυρα, τα νερά οδήγησαν το όχημα στην αριστερή πλευρά του δρόμου όπου σφήνωσε πάνω σε ένα κράσπεδο, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα του οδηγού.

Η πίεση του νερού ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε όμως ούτε την πόρτα της συνοδηγού να ανοίξει.

Η σορός της άτυχης γυναίκας εντοπίστηκε 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο του ζευγαριού.




Ηλεία | Εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε από χείμαρρο μαζί με τον σύντροφό της.

Νεκρή εντοπίστηκε το πρωί της Τρίτης (16/1) η γυναίκα, που παρασύρθηκε από χείμαρρο στην Ηλεία μαζί με τον σύντροφό της το βράδυ της Δευτέρας, σύμφωνα με το patrisnews.com.

Οι έρευνες της Πυροσβεστικής για τον εντοπισμό του άνδρα, που οδηγούσε το όχημα, συνεχίζονται.

Οι πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς» επισημαίνουν ότι ο 50χρονος άνδρας, αυτοκινητιστής στο επάγγελμα, την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης επιχείρησε να περάσει με το ιδιωτικό του όχημα το γεφύρι, που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού.

Ωστόσο, τη στιγμή που περνούσε από το σημείο, ένα κύμα υδάτινου όγκου «κόλλησε» το όχημα στα κάγκελα, ενώ ακολούθησε και ένα δεύτερο κύμα, που χτύπησε με σφοδρότητα το όχημα. Το αυτοκίνητο αναποδογύρισε και έπεσε εντός του υδατορέματος Κόβιτσας (Αχέροντας).

Οι πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» αναφέρουν πως περίπου σε απόσταση 300μ. από το άψυχο σώμα της γυναίκας, εντοπίστηκε το μοιραίο όχημα.

Στην επιχείρηση εντοπισμού του άνδρα συμμετέχουν 43 πυροσβέστες με 12 οχήματα, μαζί με ομάδες της 6ης ΕΜΑΚ και της 6ης ΕΜΟΔΕ. Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ αναμένεται να επεκταθούν και σε γειτονικές περιοχές.

Πήρε τηλέφωνο συγχωριανό του και του είπε πως κινδυνεύει

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αγνοούμενος άνδρας φέρεται να επικοινώνησε με συγχωριανό του ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν παρασυρθεί το όχημά του, αναφέροντάς του πως βρίσκεται σε κίνδυνο τόσο ο ίδιος όσο και η αρραβωνιαστικιά του και ζητώντας έντρομος βοήθεια.

Εικόνες που δείχνουν το αυτοκίνητο την ώρα που παρασύρθηκε




Σεισμός τώρα στην Ηλεία

Η δόνηση ήταν επιφανειακή με βάθος μόλις 10 χλμ

 

Σεισμική δόνηση 3,9 Ρίχτερ σημειώθηκε, σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, στις 6:52 στην Ηλεία και συγκεκριμένα 28 χλμ νότια-νοτιοδυτικά του Πύργου. Το εστιακό βάθος του σεισμού υπολογίζεται στα 10 χλμ.

Το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο υπολόγισε τον σεισμό στα 4 Ρίχτερ, 22 χλμ νότια-νοτιοδυτικά του Πύργου, με εστιακό βάθος στα 10 χλμ.

newsbeast