Ικαρία: Τα δραματικά λεπτά μετά τον εντοπισμό του 11χρονου γιου του Οδυσσέα Σταμούλη

Συγκλονισμένο είναι το νησί των Φούρνων στην Ικαρία από τον πνιγμό του 11χρονου γιου του Οδυσσέα Σταμούλη το απόγευμα της Πέμπτης

Το παιδί έφυγε από το σπίτι του για να βρει τον ξάδερφό του με τον οποίον είχαν δώσει ραντεβού για να πάνε στην παραλία. Όμως όταν ο ξάδερφός του έφτασε δεν τον βρήκε και τότε σήμανε συναγερμός. Όλο το νησί αναζητούσε το 11χρονο αγοράκι αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Τελικά μια ομάδα ανθρώπων που έπεσε στη θάλασσα, όπως περιγράφει ο δήμαρχος Φούρνος Κορσέων, βρήκε το παιδί «πνιγμένο, δίπλα σε μια σημαδούρα».

Τις τραγικές στιγμές που ακολουθήσαν περιγράφει, μιλώντας στην ΕΡΤ, ένας από τους πρώτους γιατρούς που παρέλαβαν το άψυχο σώμα του παιδιού: «Εκλήθην στο σημείο και κατά την άφιξη μου διαπίστωσα τον θάνατο του παιδιού το οποίο ήταν άσφυγμο και μεταφέρθηκε στο ιατρείο μου για τη διαπίστωση του θανάτου και για να ακολουθήσουν όλες οι διαδικασίες».

«Περιμέναμε όλοι ένα θαύμα αλλά δεν έγινε»

«Το βγάλαμε έξω το παιδί, του κάναμε ΚΑΡΠΑ αλλά δυστυχώς το παιδί είχε φύγει. Πανικός. Όλοι κλαμένοι και με αγωνία, περιμέναμε μήπως γίνει κάποιο θαύμα. Δυστυχώς θαύμα δεν έγινε» λέει ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Φούρνων Κορσεών, μιλώντας στον Alpha και περιγράφοντας και εκείνος τις τραγικές στιγμές.

Στη Σάμο η ιατροδικαστική εξέταση στη σορό του 11χρονου

Στη Σάμο μεταφέρθηκε λίγο πριν τις 19.00 το απόγευμα της Παρασκευής, προκειμένου να υποβληθεί σε νεκροψία-νεκροτομή, η σορός του 11χρονου γιου του ηθοποιού, Οδυσσέα Σταμούλη που ανασύρθηκε νεκρός από τη θάλασσα στους Φούρνους.

Η ιατροδικαστική εξέταση που θα γίνει στη Σάμο, αναμένεται να ρίξει φως στα αίτια θανάτου του παιδιού.

tanea.gr

 

 




Πνιγμός 11χρονου στην Ικαρία: Η συγκλονιστική περιγραφή του δημάρχου Φούρνων

Νέα στοιχεία για την τραγωδία στους Φούρνους Ικαρίας, με τον θάνατο του 11χρονου γιου του ηθοποιού Οδυσσέα Σταμούλη, την ώρα που κολυμπούσε, έρχονται στο φως

Το παιδί βρέθηκε πνιγμένο κοντά σε μία σημαδούρα, σύμφωνα όσα είπε στην ΕΡΤ, ο δήμαρχος Φούρνων, Δημήτρης Καρύδης. Αν και αρχικά, είχε ειπωθεί πως ο άτυχος ανήλικος είχε μπλεχτεί σε δίχτυα, ο κ. Καρύδης, αναφέρει πως πρόκειται για ασάφειες.

«Η μητέρα του με ενημέρωσε γύρω στις 17:30 το απόγευμα, γιατί ήμουνα με το πυροσβεστικό λόγω του υψηλού κινδύνου, ότι από τις 14:00 το μεσημέρι έχουν χάσει και δεν μπορούν να βρουν τον Χρήστο. Κατευθείαν ενημερώθηκαν και οι υπηρεσίες.

«Τον βρήκαν οι εθελοντές κοντά σε σημαδούρα»

»»Βγήκαν και οι εθελοντές έξω, όλο το χωριό, όλο το νησί έψαχνε, δυστυχώς δεν βρήκαμε τίποτα. Μετά, μια ομάδα εθελοντών έπεσε στη θάλασσα μέχρι που βρήκαν το άψυχο κορμάκι του Χρήστου μας νεκρό, πνιγμένο.

Δεν ισχύουν αυτά που λέγονται για τα δίχτυα. Το παιδί βρέθηκε κοντά σε μια σημαδούρα, με την οποία έχουμε οριοθετήσει την παραλία για να μην μπαίνουν μέσα στο δίαυλο του αλιευτικού και βρέθηκε εκεί πάνω. Η σημαδούρα είναι 50 μέτρα από την παραλία. Η παραλία αυτή είναι πολυσύχναστη» περιέγραψε.

Ο δήμαρχος εξήγησε ότι: «Δεν υπάρχει ναυαγοσώστης γιατί δεν είναι οργανωμένη παραλία για να μπορέσω και εγώ να διεκδικήσω ναυαγοσώστη. Είναι μια παραλία η οποία είναι πολυσύχναστη. Όλος ο κόσμος πάει εκεί για μπάνιο. Δυστυχώς κανένας δεν πήρε χαμπάρι τι είχε συμβεί στον Χρήστο μας».

Προς το παρόν είναι άγνωστο εάν το άτυχο παιδί πνίγηκε  κατά τη διάρκεια της κολύμβησης ή μπλέχτηκε στο σχοινί της σημαδούρας με αποτέλεσμα να παγιδευτεί. Φως στα αίτια της τραγωδίας θα ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση που θα γίνει στη Σάμο.

tanea.gr