ΣΥΡΙΖΑ: Μάχη για την ηγεσία με 4 υποψήφιους

Την επίσημη έναρξη των εσωκομματικών εκλογών στον ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία σήμανε η χθεσινή απόφαση της Πολιτικής Γραμματείας, καθώς το καθοδηγητικό όργανο της Κουμουνδούρου ανακήρυξε υποψήφιους για την προεδρία του κόμματος τους: Σωκράτη Φάμελλο, Νικόλα Φαραντούρη, Παύλο Πολάκη και Απόστολο Γκλέτσο.

Από την λίστα των φιναλίστ, ωστόσο, εξέλειπε το όνομα του Στέφανου Κασσελάκη, καθώς ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραμένει υπό αποκλεισμό μετά την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής και δίνει ραντεβού στο Συνέδριο της 8ης Νοεμβρίου, για τη διεκδίκηση της άρσης της πρότασης μομφής στο πρόσωπό του.

«Ασύμβατα φαινόμενα»

Μολονότι η χθεσινή απόφαση της Πολιτικής Γραμματείας είχε σχεδόν προεξοφληθεί μετά την τελευταία συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, τα μέλη της έσπευσαν να εξηγήσουν το πολιτικό σκεπτικό τους, αναφέροντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προχωρά συγκροτημένα, δημοκρατικά, με συλλογικότητα και με απόλυτη τήρηση των καταστατικών προβλέψεων στο έκτακτο συνέδριό και στην εκλογή προέδρου του κόμματος», υπογραμμίζοντας με νόημα ότι «δυστυχώς κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, παρατηρήθηκαν φαινόμενα ασύμβατα με την κοινή μας πορεία».

Στην… «ασύμβατη» αυτή συνθήκη, «η μη αποδοχή των συλλογικών αποφάσεων και των προβλέψεων του καταστατικού, τα εξώδικα προς την κεντρική επιτροπή και την πολιτική γραμματεία, είναι επιλογές πολιτικά αδιανόητες. Τα διαφορετικά παραπλανητικά μητρώα, τα ξεχωριστά κτίρια, οι αναφορές σε πραξικοπήματα και δικτατορίες είναι επιλογές προσβλητικές για την ιστορία μας και ανταγωνιστικές στην προοπτική μας. Είναι επιλογές προετοιμασίας άλλου ανταγωνιστικού κόμματος στο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και τις δημοκρατικές του διαδικασίες», όπως τόνισε η Πολιτική Γραμματεία, συμπυκνώνοντας τους λόγους της αποβολής του Στέφανου Κασσελάκη από την εκλογική κ.ούρσα.

Την ίδια ώρα, το κείμενο της πολιτικής απόφασης καταψήφισε η Γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και υποστηρίκτρια του κ. Κασσελάκη, Θεοδώρα Τζάκρη, αντιδρώντας στην υβριδικότητα του Συνεδρίου ως αντικαταστατική. Στη διάρκεια της χθεσινής τοποθέτησής της στο κομματικό όργανο, η κυρία Τζάκρη έθεσε μια σειρά από ερωτήματα οργανωτικής φύσης επιμένοντας στη διασφάλιση της μυστικότητας της ψήφου, μετά και την οριστικοποίηση της διοργάνωσης του Συνεδρίου στον πολυχώρο «Γκάζι Live», στις 8-10 Νοεμβρίου. «Είναι φανερό ότι ένα αριστερό κόμμα προχωράει με σκληρά ταξικό τρόπο. Οι έχοντες να συμμετέχουν και οι μη έχοντες να μην έρθουν» παρατήρησε η Γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, λέγοντας ακόμη πως «και από την άλλη η απάντηση δεν βρίσκεται στην υβριδικότητα του συνεδρίου».

Ωστόσο, η Θεοδώρα Τζάκρη υπήρξε η μόνη που μειοψήφησε στη χθεσινή ψηφοφορία, καθώς οι Ρένα Δούρου, Ολυμπία Τελιγιορίδου, Πάνος Ρήγας και Νίκος Σκορίνης ακολούθησαν την πάγια – πλέον- στάση τους, ζητώντας να απομονωθεί το εσωκομματικό σκέλος της απόφασης και υπερψηφίζοντας μόνο το πολιτικό του μέρος. Σύμφωνος με όλο το πνεύμα της απόφασης εμφανίστηκε και ο Παύλος Πολάκης, ο οποίος εξακολουθεί να επιθυμεί την συμμετοχή του κ. Κασσελάκη στον εκλογικό στίβο.

«Καλή τύχη»

Από πλευράς του πρώην προέδρου, «ο Στέφανος Κασσελάκης θα είναι υποψήφιος πρόεδρος» διαμήνυσαν πηγές που πρόσκεινται στον ίδιο αμέσως μετά την συνεδρίαση, δίνοντας «ραντεβού» στο συνέδριο για «την αποκατάσταση της δημοκρατίας». «Όσο κι αν επιμένει η ευκαιριακή πλειοψηφία στην Πολιτική Γραμματεία, το συνέδριο ήταν και παραμένει το ανώτατο όργανο και το μόνο αρμόδιο για να αποφασίσει τις υποψηφιότητες για την προεδρία» ανέφεραν οι ίδιες πηγές, με κύκλους της πλειοψηφίας να «εύχονται» στον κύριο Κασσελάκη «Καλή του τύχη».

Όπως επισήμαναν από την πλειοψηφία, «ο Στέφανος Κασσελάκης έχει την εντύπωση ότι μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι θέλει. Φτάνει στο σημείο να μιλάει για φόβο για τη βάση απέναντι σε μέλη, στελέχη και βουλευτές που έχουν εκλεγεί πολλές φορές από τη βάση και την κοινωνία, ενώ ο ίδιος δεν δέχθηκε την προσφυγή στη βάση και προεδρικές εκλογές, ζήτησε να του γίνει μομφή και όταν αυτή υπερψηφίστηκε άρχισε τα εξώδικα και τις ύβρεις απέναντι στο κόμμα του, αρνούμενος το αποτέλεσμα».

Και πρόσθεσαν: «Επικαλείται συνεχώς το συνέδριο και την ίδια ώρα συνεχώς διακινεί fake news και συκοφαντίες ακόμη και για τις προσυνεδριακές διαδικασίες προετοιμάζοντας στην ουσία τις δικαιολογίες για να αμφισβητήσει και το αποτέλεσμα του συνεδρίου. Το μόνο που καταφέρνει με όλα αυτά είναι να επιβεβαιώνει ότι έχει επιλέξει τον δικό του δρόμο. Καλή του τύχη. Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία θα προχωρήσει μπροστά με τις συλλογικές του αποφάσεις».

Τα επόμενα βήματα

Για αρκετά στελέχη της πλειοψηφίας, άλλωστε, ο Στέφανος Κασσελάκης «στήνει διάδρομο εξόδου από τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, δημιουργώντας κλίμα αμφισβήτησης της συνεδριακής διαδικασίας», όπως παρατηρούσαν μετά τη χθεσινή απόφαση της Πολιτικής Γραμματείας και με δεδομένο ότι μόλις 2.500 είναι, κατά πληροφορίες, οι εγγραφές των νέων μελών το τελευταίο διάστημα (και μετά το προσκλητήριο του πρώην Προέδρου), όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ αριθμεί 230.000 μέλη.

Ραντεβού στο Συνέδριο

Για το λόγο αυτό, τα ίδια στελέχη εκτιμούν πως οι εκλογές των Συνέδρων το Σαββατοκύριακο θα αποτελέσουν την «κατεξοχήν πρόβα τζενεράλε» για το επικείμενο Συνέδριο, με δεδομένο ότι θα καταγραφεί ο τρέχων συσχετισμός μεταξύ πλειοψηφίας και «Κασσελίστας», ο οποίος αποτελεί, όπως τονίζουν, «την καλύτερη δημοσκόπηση στη βάση».

Στον αντίποδα, λίγες ώρες μετά τη χθεσινή απόφασηο Στέφανος Κασσελάκης δήλωσε στο Kontra Channel πως «θα είμαι υποψήφιος διότι η συντριπτική πλειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ με θέλει πρόεδρό της», δεσμευόμενος ότι «εάν χάσω στην κάλπη, θα παραμείνω στον ΣΥΡΙΖΑ». Μάλιστα, ο κ. Κασσελάκης προειδοποίησε πως «εάν είναι να συνεχίσουμε σε μια τέτοια διαδικασία πιστεύω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ρευστοποιηθεί» και δήλωσε «παρών» στο επικείμενο Συνέδριο, λέγοντας ότι «δεν έχει αλλάξει τίποτα, θα πάμε στο Συνέδριο ψηφίζουμε αυτό το Σαββατοκύριακο». Ο ίδιος αντέτεινε πως «το Συνέδριο θα εγκρίνει και τις υποψηφιότητες και την άρση εμπιστοσύνης στον Πρόεδρο», ενώ «είναι καιρός να πούμε ξεκάθαρα στον κόσμο. Δεν είναι τίποτα τελειωμένο, ότι πάμε κανονικά προς το Συνέδριο. Μην ακούτε αυτό που λένε», κατέληξε.

Τεχνογνωσία από τον… κορωνοϊό

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα εντείνει την πολιτική του δράση τις επόμενες ημέρες, στον απόηχο και της χθεσινής απόφασης, για την οποία εκτιμά πως αντανακλά το «φόβο» των εσωκομματικών του αντιπάλων για το τελικό εκλογικό αποτέλεσμα απέναντι στην υποψηφιότητά του.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κασσελάκης αναμένεται από αύριο, Παρασκευή να παρουσιάσει το προγραμματικό του πλαίσιο, δηλαδή το κυβερνητικό πρόγραμμα που είχε αρχίσει να επεξεργάζεται από μήνες με το επιτελείο του, μέρος του οποίου είναι, για παράδειγμα, η πρότασή του για τη φορολογική πολιτική, ενώ θα συμμετάσχει ως υποψήφιος Σύνεδρος στις εκλογές του Σαββατοκύριακου.

Στο ενδιάμεσο, συνεδριάζει σήμερα η Κεντρική Οργανωτική Επιτροπή Συνεδρίου (ΚΟΕΣ), προκειμένου να διευθετήσει τις τελευταίες τεχνικές λεπτομέρειες για το Συνέδριο, απαντώντας και στις αιτιάσεις της πλευράς Κασσελάκη περί υβριδικότητας. Κομματικές πηγές υπενθύμιζαν χθες πως οι Έλληνες του εξωτερικού μετείχαν στο Συνέδριο του περασμένου Φεβρουαρίου υβριδικά και ψήφισαν με απόλυτη μυστικότητα στις ψηφοφορίες που διεξήχθησαν, ενώ συσσωρευμένη εμπειρία στις υβριδικές διαδικασίες υπάρχει στην Κουμουνδούρου από το 2021, οπότε στην προγραμματική συνδιάσκεψη στην Νίκαια μετείχαν συνολικά 2.375 άτομα, με τους συνέδρους από την επαρχία να συμμετέχουν, λόγω του κορωνοϊού, από ψηφιακή πλατφόρμα.

protothema.gr




ΠΑΣΟΚ: Η Άννα Διαμαντοπούλου ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της για την ηγεσία

Η όγδοη υποψήφια πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, για τις εσωκομματικές εκλογές του Οκτωβρίου έγινε και επίσημα σήμερα η Άννα Διαμαντοπούλου. Η ίδια με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στα social media εξηγεί τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να διεκδικήσει την ηγεσία του Κινήματος.

Τι αναφέρει στο μήνυμά της

«Πιστεύω στην κοινωνία, πιστεύω στην πολιτική, πιστεύω στη δύναμη του ανθρώπου να ορίζει τη μοίρα του, στη δύναμη του καθενός και της καθεμιάς μας να ονειρεύεται και να χτίζει μια καλύτερη ζωή.

Αυτό κατάφερε η γενιά μου και μια σειρά Ελλήνων με το ΠΑΣΟΚ της Αλλαγής και των προοδευτικών μεταρρυθμίσεων στην εξουσία. Αυτό κατάφερα και εγώ από την Κοζάνη να βρεθώ στην Ευρώπη και τον κόσμο και από το ορυχείο που δούλευε ο πατέρας μου και τις σπουδές μου στο Πολυτεχνείο στη Βουλή, σε μια σειρά από θέσεις ευθύνης είτε στην πολιτική είτε στον ιδιωτικό τομέα.

Δεν είχα ονειρευτεί από την αρχή τα όσα κατάφερα. Ξέρω ότι τότε είχαμε και είχα το δικαίωμα στο όνειρο, όπως ξέρω ότι σήμερα η νεότερη γενιά ο γιος μου και οι φίλοι του, μια σημερινή δεκαπεντάχρονη Άννα στην Κοζάνη δεν έχει και δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με όσες είχα εγώ και οι φίλοι μου τότε. Γιατί στο δρόμο οι Έλληνες χάσαμε το μέτρο και στη συνέχεια την αυτοκυριαρχία μας και μαζί την ελπίδα. Και τώρα; Τώρα, βρισκόμαστε μπροστά σε μια σειρά από σταυροδρόμια και σε αυτά τα σταυροδρόμια πιστεύω ότι μαζί με το ΠΑΣΟΚ, ενεργοποιώντας τις αστείρευτες δυνάμεις της παράταξης μας, με όραμα για τις ζωές μας, με πολιτικές θέσεις, με ουσία, πίστη, δουλειά και ρεαλισμό μπορούμε να δείξουμε τον δρόμο και να τον βαδίσουμε μαζί.

Γι’ αυτό και κατεβαίνω υποψήφια για πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και σας καλώ στις κάλπες στις 6 Οκτωβρίου. Για κάθε 15 χρόνη Άννα, για τα παιδιά που έφυγαν από τη χώρα με την κρίση, για όσους αδυνατούν να ονειρευτούν, για όσους αναζητούν περισσότερες ευκαιρίες, για όσους δημιουργούν και διεκδικούν. Για για όλους εκείνους που πλήττονται και περιθωριοποιούνται από την αποτυχία της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη και για όλους εμάς που βλέπουμε τις ανισότητες να μεγαλώνουν ενώ ξέρουμε ότι μπορούμε καλύτερα. Για μια Ελλάδα που παράγει, μια Ελλάδα πιο δυνατή πιο ασφαλή, πιο δίκαιη. Για μια Ελλάδα περήφανη, για την αλληλεγγύη που έχουμε ανάγκη να ξαναχτίσουμε μεταξύ, για να ξανασυστηθούμε, για να συναντηθούμε. Είμαι η Άννα Διαμαντοπούλου και ζητώ τη στήριξή σας σε ένα μεγάλο και κυβερνών ΠΑΣΟΚ για μια πατρίδα που δίνει το δικαίωμα σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα να κοιτά το μέλλον στα μάτια και να ξέρει ότι γίνεται».

 




Η Παρέμβαση Τσίπρα φέρνει σύντομα νέες εκλογές για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ

Καταλύτης υπήρξε η χθεσινή ομιλία του Στέφανου Κασσελάκη στην έναρξη του 4ου Συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, καθώς το «σκηνικό ρήξης», όπως το εξέλαβαν πολλά από τα κορυφαία στελέχη, επέδρασε αποφασιστικά στην φημολογούμενη υποψηφιότητα της Όλγας Γεροβασίλη. Μάλιστα, την υποψηφιότητα στηρίζει ανοιχτά και ο Αλέξης Τσίπρας.

Συγκεκριμένα, πολλά από τα κορυφαία στελέχη του κόμματος εξέλαβαν την ομιλία ως «εμπρηστική» για τα ίδια και «εξόχως διχαστική για το κόμμα» και τα μέλη, δίνοντας ραντεβού λίγες ώρες μετά και υπό άκρα μυστικότητα, σε επαγγελματικό χώρο ιδιοκτησίας πρωτοκλασάτου μέλους του ΣΥΡΙΖΑ.




«Αποκρούει» η ηγεσία του Αρείου Πάγου αναφορές για παραλείψεις και καθυστερήσεις στην υπόθεση των Τεμπών

Με κατηγορηματικό τρόπο η ηγεσία του Αρείου Πάγου διαψεύδει αναφορές για παραλείψεις και καθυστερήσεις στις δικαστικές διαδικασίες που αφορούν την έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη.

Με κοινή ανακοίνωση τους η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ιωάννα Κλάπα και η εισαγγελέας Γεωργία Αδειλίνη κάνουν λόγο για «παραπειστικά δημοσιεύματα» που «εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα» και υπεραμύνονται των ενεργειών της δικαιοσύνης σημειώνοντας πως ήδη για την υπόθεση έχουν διωχθεί 31 πρόσωπα.

«Αποκρούοντας, με όλη μας τη δύναμη, τα ανωτέρω παραπειστικά δημοσιεύματα, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν τους θεσμούς της Χώρας μας, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα, τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς επιτελούν το έργο τους, έργο τιτάνιο, με απόλυτη αφοσίωση, μη φειδόμενοι κόπου και προσωπικών θυσιών, κατά τρόπο ανεπίληπτο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται, σύντομα, η κυρία ανάκριση, ένα χρόνο περίπου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, στο πλαίσιο της οποίας, έχουν καταστεί κατηγορούμενοι 31 άτομα, μέχρι στιγμής και να διαφαίνεται η σε σύντομο χρόνο εκδίκαση της υπόθεσης, ενώπιον του αρμόδιου ποινικού δικαστηρίου. Η πολυσυζητημένη ποινική ή άλλη ευθύνη των πολιτικών προσώπων ερευνάται από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ενώπιον της οποίας έχει διαβιβαστεί η δικογραφία, σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης Υπουργών, όπως ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας» αναφέρουν χαρακτηριστικά και συμπληρώνουν «Διαβεβαιώνουμε τους παθόντες και τους συγγενείς των θυμάτων του πολύνεκρου δυστυχήματος, αλλά και το σύνολο των πολιτών ότι οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς έχουν αποδείξει ότι, χειριζόμενοι βαρύτατες υποθέσεις, επιτελούν το έργο τους, με βαθιά αίσθηση του καθήκοντος, με σθένος, ανεξαρτησία, αμεροληψία, αντικειμενικότητα και με απόλυτο σεβασμό των αρχών του κράτους δικαίου, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα, οι κανόνες δικαίου της ημεδαπής έννομης τάξης και το ενωσιακό δίκαιο».

Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση της ηγεσίας του Αρείου Πάγου αναφέρει:

Η Πρόεδρος και η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ως εκπροσωπούσες τους Έλληνες δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς, θεωρούν υποχρέωσή τους, κατά τον δεδομένο, κρίσιμο για τον θεσμό της Δικαιοσύνης, χρόνο, να δηλώσουν τα εξής:

Δημοσιεύματα και ανακοινώσεις, που είδαν το φως της δημοσιότητας, μέσω των Μ.Μ.Ε., στρέφονται κατά της Ελληνικής Δικαιοσύνης και των λειτουργών της, προσάπτοντας αδιαφορία και πλημμέλειες στη δικαστική αντιμετώπιση της «τραγωδίας των Τεμπών». Στα πιο πρόσφατα, μάλιστα, η Ελληνική Δικαιοσύνη φέρεται να μην ενεργεί αυτοβούλως, αλλά να «σύρεται» να πράξει το χρέος της ως προς το πολύνεκρο αυτό δυστύχημα από την Ευρωπαία Γενική Εισαγγελέα, η οποία κάλεσε, δήθεν εσπευσμένα, στο Στρασβούργο τον Έλληνα Εντεταλμένο Ευρωπαίο Εισαγγελέα, Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για την πορεία της σχετικής έρευνας. Στην υποτιθέμενη αυτή κίνησή της αποδόθηκε, μάλιστα, ως αποτέλεσμα των υποδείξεών της, η ποινική δίωξη που άσκησε ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Λάρισας σε υπόθεση σχετική με την πιο πάνω τραγωδία. Το ψευδές των ανωτέρω δηλώσεων, που αποκλειστικό σκοπό έχουν να κλονίσουν την εμπιστοσύνη των παθόντων και πενθούντων εκ του ως άνω τραγικού ατυχήματος, αλλά και του συνόλου των πολιτών στην Ελληνική Δικαιοσύνη, συνάγεται από το γνωστό στους ασχολούμενους με τη νομική επιστήμη δεδομένο ότι η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ασχολείται με την έρευνα και δίωξη σοβαρών εγκλημάτων, που στρέφονται, αποκλειστικά και μόνον, κατά των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Των ανωτέρω δηλώσεων και δημοσιευμάτων προηγήθησαν άλλα, τα οποία επιχείρησαν να «παραποιήσουν» την εικόνα και το έργο της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου και να την εμφανίσουν, επιεικώς, ως «αφελή», που αδυνατεί να κατανοήσει τη σοβαρότητα της υποθέσεως και δεν ενδιαφέρεται για την απονομή της Δικαιοσύνης σε μια υπόθεση, η οποία έχει συγκλονίσει και συνεχίζει να συγκλονίζει το Πανελλήνιο.

Αποκρούοντας, με όλη μας τη δύναμη, τα ανωτέρω παραπειστικά δημοσιεύματα, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν τους θεσμούς της Χώρας μας, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα, τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς επιτελούν το έργο τους, έργο τιτάνιο, με απόλυτη αφοσίωση, μη φειδόμενοι κόπου και προσωπικών θυσιών, κατά τρόπο ανεπίληπτο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται, σύντομα, η κυρία ανάκριση, ένα χρόνο περίπου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, στο πλαίσιο της οποίας, έχουν καταστεί κατηγορούμενοι 31 άτομα, μέχρι στιγμής και να διαφαίνεται η σε σύντομο χρόνο εκδίκαση της υπόθεσης, ενώπιον του αρμόδιου ποινικού δικαστηρίου. Η πολυσυζητημένη ποινική ή άλλη ευθύνη των πολιτικών προσώπων ερευνάται από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ενώπιον της οποίας έχει διαβιβαστεί η δικογραφία, σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης Υπουργών, όπως ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας.

Διαβεβαιώνουμε τους παθόντες και τους συγγενείς των θυμάτων του πολύνεκρου δυστυχήματος, αλλά και το σύνολο των πολιτών ότι οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς έχουν αποδείξει ότι, χειριζόμενοι βαρύτατες υποθέσεις, επιτελούν το έργο τους, με βαθιά αίσθηση του καθήκοντος, με σθένος, ανεξαρτησία, αμεροληψία, αντικειμενικότητα και με απόλυτο σεβασμό των αρχών του κράτους δικαίου, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα, οι κανόνες δικαίου της ημεδαπής έννομης τάξης και το ενωσιακό δίκαιο.

πηγή: Newsbeast.gr




Αγροτικοί και Κτηνοτροφικοί Σύλλογοι ΑΜΘ | Ζητούν συνάντηση με τον Περιφερειάρχη και την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης

Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη στην Κομοτηνή και την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ζητεί η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των Αγροτικών και Κτηνοτροφικών Συλλόγων της ΑΜ-Θ, όπως αποφάσισε στην συνάντηση που έγινε την περασμένη Κυριακή.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Νέστου, Σάββας Αργυράκης, ανέφερε πως αυτή την εβδομάδα θα γίνουν  συνελεύσεις σε Αγροτικούς και Κτηνοτροφικούς Συλλόγους και πως θα περιμένουν να ορισθούν τα ραντεβού προκειμένου να συζητηθούν τα αιτήματα του και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αν δεν πάρουν τις απαντήσεις που επιθυμούν, θα καθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα κινητοποιηθούν.

ertnews.gr
https://youtu.be/DuvujBU2nck



Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Σερρών για τις αλλαγές στην ηγεσία των ένοπλων δυνάμεων

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σημαδεύτηκαν από προκλήσεις για τις Ένοπλες Δυνάμεις του Έθνους μας, τόσο στον επιχειρησιακό τομέα, στο πεδίο, όσο και στον τομέα της αναδιοργάνωσής τους.

Ο αποχωρών Α/ΓΕΕΘΑ έδωσε το παράδειγμα πρώτος, «πειθόμενος» στα ρήματα της μακραίωνης παράδοσης του Έθνους μας, εμπνέοντας σε όλους μας την απαραίτητη εμπιστοσύνη στην Ηγεσία τους. Και τον ευχαριστούμε γι’ αυτό.

Ο νέος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, ο συμπατριώτης μας, αντιστράτηγος κ. Δημήτριος Χούπης, είμαστε βέβαιοι ότι θα ακολουθήσει στα βήματα του προκατόχου του, ώστε η Πατρίδα μας να παραμείνει απρόσβλητη έναντι οιασδήποτε απειλής. Τον συγχαίρουμε για την ανάληψη των καθηκόντων του και ευελπιστούμε ότι η πρώτη του επίσκεψη υπό την νέα ιδιότητά του, θα είναι στη γενέτειρά του.




Καβάλα | Συνεχίζεται η εκλογική διαδικασία για την ηγεσία τουΣΥΡΙΖΑ

Συνεχίζεται η εκλογική διαδικασία για τον Β γύρο και για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική συμμαχία στα εκλογικά τμήματα της Καβάλας.

Η συμμετοχή μέχρι στιγμής για τον Β γύρο είναι ικανοποιητική ενώ Ακόμη και παλιά στελέχη που δεν ψήφισαν στο πρώτο γύρο Φαίνεται πως έχουν προσέλθει στην κάλπη.




Κασσελάκης: Την επόμενη μέρα της εκλογής μου στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, το 41% τελειώνει

Το μήνυμα ότι «την επόμενη μέρα της εκλογής μου στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, το 41% τελειώνει. Ως άλλοθι και ως πραγματικότητα. Την επόμενη μέρα της εκλογής μου ξεκινάει ο ΣΥΡΙΖΑ της Σύγχρονης Αριστεράς. Ανοιχτός στα μέλη του. Στην κοινωνία. Στη νέα γενιά. Μέσα στα κινήματα», έστειλε ο υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος, Στέφανος Κασσελάκης, στην ομιλία του στο Διαρκές Συνέδριο.

Μίλησε για έναν ΣΥΡΙΖΑ της σύγχρονης Αριστεράς «ενάντια στην αδικία και τις ανισότητες, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων, για την βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος, για τον κόσμο της εργασίας αλλά και της υγιούς επιχειρηματικότητας, για την υπεράσπιση της εθνικής ακεραιότητας, αλλά και των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων με βάση το διεθνές δίκαιο».

Ο κ. Κασσελάκης είπε ότι «αν θέλετε να γυρίσει ο ΣΥΡΙΖΑ στο ασφαλές λιμάνι της αριστερής καθαρότητας, μάλλον δεν είμαι η κατάλληλη υποψηφιότητα. Αν θέλετε ένα κόμμα που θα είναι μεταξύ 10% και 15% για να συνεργάζεται – προσφέροντας την αριστερή του καθαρότητα- με το κεντροδεξιό ΠΑΣΟΚ, ώστε να φτιάξουμε μια δήθεν κεντρώα κυβέρνηση, μάλλον δεν είμαι εγώ ο καταλληλότερος».

Υποστήριξε ότι υπάρχει μόνο ο δρόμος της αυτοδύναμης νίκης. Είπε ότι «ο Αλέξης έκανε τον ΣΥΡΙΖΑ μεγάλο, μιλώντας για κυβέρνηση της Αριστεράς, όταν όλοι γελάγανε» και «ίσως ούτε κάποιοι από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν το πίστευαν και ίσως να μην το ήθελαν κιόλας». Σημείωσε ότι τώρα «λοιπόν και πάλι πρέπει να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο, να μιλήσουμε για κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, για αυτοδύναμη σύγχρονη Αριστερά, που θα καταλαμβάνει όλο το χώρο από την αριστερά ως το δημοκρατικό κέντρο». Είπε ότι «η “πρώτη φορά Αριστερά” έκανε το πρώτο βήμα. Συναντήθηκε με την Ιστορία, χτυπήθηκε λυσσαλέα, λαβώθηκε. Η “νέα φορά” Αριστερά είναι στις δικές μας πλάτες. Και αυτή τη φορά δε θα ηττηθεί. Θα νικήσει».

Ο υποψήφιος για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε ότι «τα μεγάλα συμφέροντα» της χώρας έχουν «λυσσάξει» μαζί του, γιατί «δεν μπορούν να καταλάβουν πώς ένας άνθρωπος που επιφανειακά έπρεπε να ανήκει σε αυτούς, αποφασίζει να επιστρέψει από το εξωτερικό για να τους εκθέσει και να τους κερδίσει». Είπε ότι τον εκφράζουν πλήρως οι αξίες της Αριστεράς, «μια στάση ζωής για δικαιοσύνη, ανεκτικότητα, και προστασία στον αδύναμο».

Είπε ότι στην Ελλάδα δεν δίνονται ευκαιρίες στους ανθρώπους της και οι νέοι παίρνουν το δρόμο της ξενιτιάς. Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα δεν είναι συντηρητική κοινωνία και πως «οι Έλληνες στο σύνολό τους είναι ανοιχτόκαρδοι άνθρωποι, με αγάπη για την ιστορία του τόπου τους και τον πλησίον». Ο κ. Κασσελάκης σημείωσε ότι κατεβαίνει για πρόεδρος «γιατί οι Ελληνίδες και οι Έλληνες δικαιούνται μια ευκαιρία στο δικό τους Ελληνικό Όνειρο». Ανέφερε ότι «έχουμε απέναντί μας ένα σάπιο κράτος και ένα δεξιό παρακράτος, μια Λερναία Ύδρα και όσο άλλοι χαϊδεύουν τα κεφάλια της, εμείς μπορούμε και πρέπει να κάψουμε το κτήνος». Υποστήριξε ότι «δεν υπάρχει τίποτα πιο πατριωτικό από το να προστατεύεις τις ζωές στον τόπο σου. Και να τους δίνεις έμπρακτα ένα έντιμο, ξεκάθαρο μονοπάτι στο Ελληνικό Όνειρο» και πως «μόνο έτσι οι αγώνες της Αριστεράς θα μετουσιωθούν σε χειραφέτηση της κάθε Ελληνίδας, του κάθε Έλληνα». Μίλησε για τον «ελληνικό εφιάλτη», σχολιάζονας πως «το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη αυτόν τον ρόλο επιτελεί, να κάνει τον κοινωνικό τροχονόμο, με διαφορετικά όρια ταχύτητας για τους πάνω και τους κάτω, με διαφορετικούς κώδικες κυκλοφορίας για τους πάνω και τους κάτω, με μετατροπή των δικαιωμάτων σε κάτι που δεν είναι αυτονόητο αλλά διαπραγματεύσιμο».

«Εμείς θέλουμε προοδευτικές, ριζοσπαστικές, μαζικές λεωφόρους», είπε ο κ. Κασσελάκης καλώντας όλους μέσα από το κόμμα να συστρατευτούν μαζί του στο όραμα του.

Μιλώντας για τη λειτουργία του κόμματος υποστήριξε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν έχει θέμα κανόνων, αλλά εσωτερικής δημοκρατίας. Είπε ότι η μεγαλύτερη τομή που θα κάνει «ως πρόεδρος, θα είναι η άμεση επαφή με τα μέλη, τις Ομάδες Μελών, που «θα γίνουν άμεσα εργοστάσια παραγωγής πολιτικής και αναμεταδότες πολιτικής σκέψης». «Αρχίζοντας από τα προκριματικά ψηφοδέλτια παντού – να είναι τα ίδια τα μέλη που θα αποφασίζουν ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι βουλευτές, δήμαρχοι και περιφερειάρχες τους», είπε, προσθέτοντας ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάψει να είναι το κόμμα του lobbying, το κόμμα των εσωκομματικών ανταγωνισμών, των προσωπικών εγωισμών, και θα γίνει το κόμμα της κοινωνίας παντού». Πρόσθεσε ότι τα μέλη θα επικοινωνούν και θα λαμβάνουν απάντηση από την ηγεσία του κόμματος. Τόνισε ότι «εσείς θα μου δώσετε την εξουσιοδότηση, τη δύναμη, εσείς θα με ελέγχετε» και πως εκείνος «στο όνομα των λαϊκών αγώνων της Αριστεράς και του καινούριου λαϊκού αγώνα που ξεκινάμε τώρα ενάντια στους μηχανισμούς, δεν θα ανεχτώ καμία κηδεμονία και καμία υπονόμευση από κανέναν».

Ο κ. Κασσελάκης είπε ότι μετά τη χρεοκοπία της χώρας από τα κόμματα «του άλλοτε κραταιού δικομματισμού», άφησαν στην Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ και σε έναν νέο ηγέτη, τον Αλέξη Τσίπραμ να διαχειριστούν τη χρεοκοπημένη χώρα, «τους έστησαν την παγίδα της αριστερής παρένθεσης, όμως εκείνοι κατάφεραν να επιβιώσουν» και να βγάλουν τη χώρα από τα μνημόνια. Πρόσθεσε ότι «το παλιό πολιτικό σύστημα ανέκαμψε» και πως ο ίδιος «μετά την πρώτη οδυνηρή ήττα, στάθηκα δίπλα στον Αλέξη». Σχολίασε ότι «είδα από πρώτο χέρι ποιοι του στάθηκαν και ποιοι αντιδρούσαν στο άνοιγμα στην κοινωνία, θεωρώντας το ‘δεξιά απόκλιση’. Σχολίασε και σήμερα ότι οι ίδιοι θεωρούν δεξιά απόκλιση τη δική του υποψηφιότητα, προσθέτοντας ότι ο ίδιος είναι το ακριβώς αντίθετο. «γιατί δεξιά απόκλιση είναι τελικά ό,τι συμφέρει τη δεξιά του κυρίου Μητσοτάκη. Δεξιά απόκλιση είναι ό,τι θα κρατήσει τον Μητσοτάκη στην εξουσία και τον ΣΥΡΙΖΑ ακίνδυνο κομπάρσο. Ακίνδυνο για το σύστημα». Σημείωσε ότι «αριστερή – ριζοσπαστική απόκλιση δεν είναι ό,τι εξυπηρετεί την ορθοδοξία της αριστεράς, αλλά ό,τι μπορεί να νικήσει τη δεξιά. Ιδεολογικά και πολιτικά».

Ανέφερε ότι ο ίδιος κατηγορείται ότι είναι στοιχείο της μεταπολιτικής όμως δεν έχει ακούσει παρά ελάχιστα για την ουσία. «Η δική μου πολιτική ουσία λοιπόν είναι πρώτα από όλα ότι δεν έκανα καμία συμφωνία για να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος. Με κανέναν». Είπε ότι κατηγορήθηκε ότι είναι πράκτορας των Αμερικάνων, φυτευτός του καπιταλισμού, εκπρόσωπος της μεταδημοκρατίας, για να σχολιάσει ότι «μάλλον φοβούνται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αναστηθεί, ότι μπορεί να κερδίσει ξανά τη δεξιά του Κυριάκου Μητσοτάκη, ότι θα πάψει το μονότονο επιχείρημα των καταστροφέων: «Τι διαμαρτύρεστε; 41%…».