Σωματείο ιδιοκτητών ταξί Δήμου Νέστου | Δωρεάν μετακινήσεις για τις εκδηλώσεις μνήμης

Το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Δήμου Νέστου ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει τρίωρη στάση εργασίας, την ίδια ημέρα, από τις 10:00 έως τις 13:00, συμμετέχοντας ενεργά στις εκδηλώσεις μνήμης που θα λάβουν χώρα στην Πλατεία Ηρώων στη Χρυσούπολη.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, τα ταξί του Δήμου Νέστου θα προσφέρουν δωρεάν μετακίνηση σε όλους τους πολίτες που επιθυμούν να παρευρεθούν στις εκδηλώσεις, είτε προέρχονται από τη Χρυσούπολη είτε από τα γύρω χωριά.

Εξαίρεση για ιατρικές μετακινήσεις

Παρόλο που θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας, οι οδηγοί ταξί θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν περιστατικά που σχετίζονται με την υγεία. Συγκεκριμένα, οι μετακινήσεις προς κέντρα υγείας και νοσοκομεία δεν θα επηρεαστούν, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες.

Ενημέρωση και επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Σωματείο στα εξής τηλέφωνα:
6977882689
6972487500
25910 22755, 22644

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αναδεικνύει τη κοινωνική ευαισθησία και το αίσθημα αλληλεγγύης των ιδιοκτητών ταξί, οι οποίοι στηρίζουν τη συμμετοχή των πολιτών σε σημαντικά γεγονότα μνήμης, διασφαλίζοντας παράλληλα τις βασικές μετακινήσεις υγείας.




Για τρίτη χρονιά με δικό της περίπτερο στην ΔΕΘ η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου

Η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου είχε μια εξαιρετική παρουσία στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με το δικό της περίπτερο.

Στην καρδιά της έκθεσης, η Ένωση ανέδειξε τη σημασία του επαρχιακού τύπου και τον ρόλο του στην ενημέρωση και την ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων.




Καθαρισμός απο τον Δήμο Θάσου ιδιόκτητων οικοπέδων του στην περιοχή του Πρίνου.

Ο Δήμος Θάσου προχώρησε σε εκτεταμένες εργασίες καθαρισμού των ιδιόκτητων οικοπέδων του στην περιοχή του Πρίνου, ακολουθώντας τις οδηγίες του νέου αντιπυρικού κανονισμού και τις πυροσβεστικές διατάξεις. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν καθαρισμοί στην Σκάλα Πρίνου και κλαδεύσεις γύρω από το Κάμπινγκ Πρίνου και τον δρόμο από τον οικισμό του Πρίνου μέχρι την Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος.

Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακί δης, δήλωσε ότι ο Δήμος συνεχίζει τις δράσεις για την αντιπυρική προστασία και ότι στοχεύει σε παρόμοιες ενέργειες και σε άλλες περιοχές. Προέτρεψε επίσης τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών οικοπέδων να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Δήμου, όπως ορίζει η νομοθεσία, τονίζοντας ότι η αντιπυρική προστασία είναι ευθύνη όλων.




«Βραβεία Μπότση»: Στην Εύβοια το φετινό βραβείο της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου

Η 38η απονομή των δημοσιογραφικών βραβείων και τιμητικών διακρίσεων του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας «Αθανασίου Β. Μπότση», πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 20 Μαΐου 2024 στο περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Στην ειδική τελετή απονεμήθηκαν βραβεία και τιμητικές διακρίσεις, σε δημοσιογράφους που διακρίθηκαν σε διάφορους τομείς πνευματικής και κοινωνικής προσφοράς.

Ανάμεσα στους βραβευθέντες, ο συνάδελφος, μέλος της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου, Άκης Θεοφανίδης, ιδιοκτήτης – εκδότης της εφημερίδας «Ευβοϊκή Γνώμη», καθώς και ο ιδρυτής της εφημερίδας Ιωάννης Θεοφανίδης, στους οποίους απονεμήθηκε το βραβείο «Δικαία Ζαμπούνη»* που απονέμει από το 2019 η Ένωση μας.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν εκ μέρους της Ε.Ι.Ε.Τ., ο Πρόεδρος Αντώνης Μουντάκης (που έκανε και την απονομή) και ο Ταμίας Άγγελος Βασίλαινας.

Ανάμεσα στους δημοσιογράφους που βραβεύτηκαν ήταν οι:

Γιώργος Λιάνης, Κώστας Χαρδαβέλας, Δημήτρης Κωνσταντάρας, Μανώλης Κωστίδης, Απόστολος Μαγγηριάδης, Μένιος Σακελλαρόπουλος κ.α.

Την εκδήλωση προσφώνησε ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας, «Αθανασίου Μπότση» Πάνος Καραγιάννης, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν η Πρόεδρος τη ΠΟΕΣΥ Σωτήρης Τριανταφύλλου και η Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Μαρία Αντωνιάδου.

Η φετινή εκδήλωση είχε δύο ιδιαίτερα στοιχεία. Το πρώτο ήταν η απονομή ενός συλλογικού βραβείου στους δημοσιογράφους που κάλυψαν τις πλημμύρες που προκάλεσε η καταστροφική επέλαση του «Ντάνιελ» στη Θεσσαλία καθώς και τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Το δεύτερο ήταν η απονομή τιμητικών πλακετών στους δύο πιλότους που έφυγαν από τη ζωή στις 25 Ιουλίου 2023, κατά τη διάρκεια αεροπυρόσβεσης στον Πλατανιστό Ευβοίας. Τις πλακέτες για τον σμηναγό Χρήστο Μουλά και τον ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη απένειμε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας σε ανώτατο αξιωματικό του στρατού και στον πατέρα του Π. Στεφανίδη.

*Με απόφαση του Δ.Σ. της Ε.Ι.Ε.Τ. το βραβείο της Ε.Ι.Ε.Τ., που θεσμοθετήθηκε από το 2019 στα πλαίσια Βραβείων των Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας «Αθανασίου Β. Μπότση», ονομάστηκε «Δικαία Ζαμπούνη», τιμώντας μ’ αυτόν τον τρόπο τη μεγάλη δωρήτρια από την Σάμο, στην οποία οφείλουμε τα ιδιόκτητα γραφεία της Ε.Ι.Ε.Τ. στην Αθήνα (Ακαδημίας 71-73).




Επιθεώρηση ιδιόκτητων κτιρίων Περιφέρειας ΑΜΘ στην Ξάνθη

Την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης επισκέφθηκε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, το πρωί της Παρασκευής 22/03. Κύριος στόχος της επίσκεψης ήταν η επιθεώρηση κτιρίων που είναι ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με απώτερο στόχο την αξιοποίηση όσων από αυτά δεν είναι λειτουργικά.

Ο κ. Περιφερειάρχης δήλωσε σχετικά: «Είδαμε σήμερα μαζί με τους συναδέλφους από την ΠΕ Ξάνθης μία σειρά από κτίρια, που ανήκουν στην Περιφέρεια μας. Δυστυχώς, διαπιστώνουμε ότι κάποια από αυτά παρέμειναν επί σειρά ετών αναξιοποίητα και χωρίς φροντίδα, παρά το γεγονός ότι αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η δική μας διοίκηση, ωστόσο, εκκινεί άμεσα τις διαδικασίες, ώστε τα κτίρια αυτά να καταστούν και πάλι ασφαλή και κατάλληλα για να αποδοθούν προς  χρήση για τις ανάγκες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και των πολιτών της».

Στην επιθεώρηση των κτιρίων, τον Περιφερειάρχη συνόδευσαν η Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης κ. Πολυξένη Μπρίκα, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Καλών πρακτικών για την εξυπηρέτηση των πολιτών κ. Ιρφάν Χατζηγκενέ, ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα ψηφιακής μετάβασης, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και πολιτικής γης Ριτβάν Μολλά Ισά, η Περιφερειακή Σύμβουλος κ. Βάσω Παυλακάκη  και υπάλληλοι της ΠΕ Ξάνθης