Συνελήφθη ιδιοκτήτης γυμναστηρίου που παρενοχλούσε 17χρονη

Στη σύλληψη ενός 31χρονου ιδιοκτήτη γυμναστηρίου, μετά από καταγγελία ανήλικης για πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα σε βάρος της, προχώρησαν το Σάββατο αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων σε περιοχή του δήμου Ωραιοκάστρου.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο 31χρονος, κατά το χρονικό διάστημα από 27-09-2024 έως και 11-10-2024, σε γραφείο γυμναστηρίου ιδιοκτησίας του, προέβη κατ’ επανάληψη σε πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα σε βάρος της 17χρονης ημεδαπής, ενώ φέρεται να αυνανιζόταν παρουσία της.

Ο 31χρονος, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Δράμα: Τραγωδία σε αποθήκη εταιρείας με εκρηκτικά – Νεκρός ο ιδιοκτήτης από έκρηξη

Τραγωδία εκτυλίχθηκε σε περιοχή της Δράμας με έναν άνθρωπο να χάνει τη ζωή του.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες έγινε έκρηξη σε νόμιμη αποθήκη εταιρείας με εκρηκτικά για λατομεία στην περιοχή Κορύλοβος στην Δράμα.

Από την έκρηξη έπεσε νεκρός ο ιδιοκτήτης της αποθήκης.

Πυροσβεστική και Αστυνομία βρίσκονται στο σημείο, ενώ ζημιές δεν προκλήθηκαν πουθενά αλλού.

proinos-typos.gr




Αράχωβα | Συγκλονίζει ο ιδιοκτήτης του χάσκι «Όλιβερ» – «Κλαίει όλο το χωριό, ήταν ο φίλος, η παρέα μου»

Σοκαρισμένος και θλιμμένος είναι ο ιδιοκτήτης του χάσκι «Όλιβερ», το οποίο κακοποιήθηκε και πέθανε στην Αράχωβα.

Ο Μιχάλης, όπως είναι το όνομα του ιδιοκτήτη, μίλησε για το σκυλί του στο Mega, τονίζοντας ότι ακόμη προσπαθεί να συνειδητοποιήσει την κακοποίηση που υπέστη.

«Προσπαθούσαμε επί μία ώρα να ηρεμήσουμε τον σκύλο και δεν μπορούσαμε. Μου λέει η κτηνίατρος ”έχει πάθει τόσο στρες, είναι τόσο σοκαρισμένο το σκυλάκι σου που δεν το πιάνει το ηρεμιστικό”», είπε αρχικά.

«Ήταν άνθρωπος και τον ήξερε όλο το χωριό. Όλο το χωριό κλαίει. Όλα τα παιδιά, Γυμνασίου, Λυκείου και Δημοτικού, τον ξέρανε τον Όλιβερ. Όχι μόνο τα παιδάκια, τον ήξερε όλη η Αράχωβα» συμπλήρωσε συντετριμμένος ο ιδιοκτήτης του Χάσκι, σημειώνοντας πως ο Όλιβερ ήταν «κάτι παραπάνω από ένα κατοικίδιο. Ο φίλος, η παρέα μου».

Σοκαρισμένη η κτηνίατρος

Ο ιδιοκτήτης του χάσκι περιέγραψε πώς βρήκε τον σκύλο του: «Είχε αιμορραγία, ήταν ημιλιπόθυμο. Τον πήρα αγκαλιά, τον έβαλα στο αυτοκίνητο. Έφυγα εκτάκτως για την κτηνίατρό μου. Όταν αντίκρισε η γιατρός μου το περιστατικό έμεινε άναυδη» πρόσθεσε, σημειώνοντας πως «ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Πονούσε φριχτά, είχε πολλά τραύματα», κάτι που επιβεβαίωσε και η κτηνίατρος.

Ο Μιχάλης απευθύνει έκκληση προς όλους για να βρεθεί ο δράστης της πρωτοφανούς κακοποίησης και να τιμωρηθεί παραδειγματικά.

Η κτηνίατρος που το παρέλαβε περιέγραψε: «Ο Όλιβερ ήρθε σε μένα την περασμένη Δευτέρα (27/11) το βράδυ και είχε χαθεί από την Κυριακή (26/11). Οι κηδεμόνες του έψαχναν απεγνωσμένα να τον βρουν και τον βρήκαν το απόγευμα της Δευτέρας και μου τηλεφώνησαν, με αποτέλεσμα να έρθω εκτάκτως. Το σκυλάκι το μετέφερα ζωντανό στο ιατρείο, σε πολύ κακή κατάσταση, με αφόρητους πόνους και με αιμορραγία. Όταν διαπίστωσα τι συμβαίνει, τράβηξα φωτογραφίες, πήρα γενετικό υλικό και κάλεσα την αστυνομία. Εγώ από την πλευρά μου έκανα ό,τι μπορούσα για να σταματήσω την αιμορραγία. Το σκυλάκι κατέληξε ύστερα από 11-12 ώρες. Έγινε και νεκροτομή στη συνέχεια», ανέφερε.

Η υπόθεση προκάλεσε την παρέμβαση εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, με τον δράστη που βίασε και σκότωσε τον Όλιβερ να απειλείται με κάθειρξη έως 10 χρόνια και πρόστιμο 50.000 ευρώ.

«Αυτός ο άνθρωπος κυκλοφορεί ανάμεσα στους κατοίκους της Αράχωβας. Δεν ξέρουμε αν είναι ντόπιος, αλλά σίγουρα το βράδυ της Κυριακής ήταν εκεί», δήλωσε η επικεφαλής της Πανελλήνιας Ομάδας για την κακοποίηση των ζώων.

Καταγγέλλουν «προσπάθεια συγκάλυψης»

Την ίδια στιγμή, σε μια πρωτοφανή καταγγελία προέβη η Μάρθα Πουλτίδου, επικεφαλής της Πανελλήνιας Ομάδας για την κακοποίηση των ζώων, η οποία επί της ουσίας καταγγέλλει προσπάθεια συγκάλυψης.

«Είναι συγκλονιστικό. Εγώ έχω ξαναντιμετωπίσει περιστατικό με βιασμό, αλλά αυτό που είδα είναι τρομερό. Είμαι εκνευρισμένη με αυτό που γίνεται με την κακοποίηση. Υπάρχει προσπάθεια συγκάλυψης. Μίλησα με τον κ. Δούκα και μου είπε πως η γνωμάτευση της κτηνιάτρου είναι αδιαμφισβήτητη. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η κτηνίατρος. Υπήρχαν κάμερες, αλλά το υλικό δεν δόθηκε. Σήμερα ξηλώθηκαν. Πρέπει να γίνει παρέμβαση εισαγγελέα για τις κάμερες αλλά και για τους κτηνιάτρους της περιφέρειας», δήλωσε στο Mega και την εκπομπή «Live News».>