Ομαλή επιστροφή της αποστολής του 5ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης από την Κύπρο

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα και το ευρύ κοινό ότι το θέμα που ανέκυψε σχετικά με την επιστροφή της αποστολής του 5ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης «Ελένη Φιλιππίδη» από την Κύπρο έχει πλέον επιλυθεί, χάρη στην άμεση και αποτελεσματική παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη.

Η αποστολή, αποτελούμενη από 24 μαθητές και 3 συνοδούς εκπαιδευτικούς, συμμετείχε σε δράση αδελφοποίησης με το Περιφερειακό Γυμνάσιο Κιτίου στην Κύπρο, και επρόκειτο να επιστρέψει στην Ελλάδα την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025. Ωστόσο, η προγραμματισμένη πτήση ακυρώθηκε λόγω της πανελλαδικής απεργίας που είχε ανακοινωθεί για την ίδια ημέρα.

Με την καθοριστική παρέμβαση της Υπουργού, εξασφαλίστηκε η ασφαλής και έγκαιρη επιστροφή της αποστολής μέσω νέας πτήσης που ορίστηκε για την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025.

Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την Υπουργό για την άμεση ανταπόκριση και την ουσιαστική της συμβολή, που διασφάλισε την ομαλή επιστροφή των μαθητών και εκπαιδευτικών μας.




Μαθητές του γυμνασίου Αμυγδαλεώνα δημιουργούν τραγούδι για τη διαφορετικότητα

Το Γυμνάσιο Αμυγδαλεώνα δημιούργησε ένα ιδιαίτερο τραγούδι για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, που ηχογραφήθηκε στο στούντιο Nemesis από τον Τάσο Καραπαπάζογλου, με τη βοήθεια του Γιάννη Βογιατζή από την YV Productions για το βίντεο.

Το τραγούδι αναδεικνύει μηνύματα ενότητας και κατανόησης, ενθαρρύνοντας την αποδοχή της διαφορετικότητας και την υποστήριξη ίσων ευκαιριών.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος των δράσεων για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος εντός και εκτός σχολείου.




Καβάλα | Εγκαίνια της ανακαινισμένης σχολικής μονάδας Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων

Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια της ανακαινισμένης και ενεργειακά αναβαθμισμένης Σχολικής Μονάδας Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Κρηνίδων.

Η τελετή έλαβε χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, παρουσία σημαντικών τοπικών αξιωματούχων και παραγόντων της περιοχής.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο και Περιφερειακούς Συμβούλους της Π.Ε. Καβάλας. Την ευλογία της ανακαινισμένης σχολικής μονάδας έκανε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, ενώ στην τελετή παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θεόδωρος Μουριάδης, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας κ. Δανιήλ Εμμανουηλίδης, καθώς και συνεργάτες και φίλοι του σχολείου.

Η ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση της σχολικής μονάδας αποτελεί ένα σημαντικό έργο για την τοπική κοινωνία, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες εκπαίδευσης και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα του κτιρίου. Το νέο σχολικό συγκρότημα παρέχει πλέον ένα σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον χώρο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, συμβάλλοντας παράλληλα στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια γιορτή για την τοπική κοινότητα, με τους παρευρισκόμενους να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για το έργο και τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ανακαινισμένη σχολική μονάδα.




Στην τελική ευθεία οι εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης του Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων

Οι εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης του Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων μπήκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα στην τελική τους ευθεία και μετά τις δρομολογημένες παρεμβάσεις στους εσωτερικούς χώρους, την οροφή του σχολείου και στο κλειστό γυμναστήριο, οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς.

Το πρωί της Τετάρτης 12 Ιουνίου, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Αλέξη Γούλα, ενημερώθηκε από τα στελέχη της αναδόχου εταιρείας για την πρόοδο των εργασιών σε όλους τους τομείς, καθώς και για την τοποθέτηση νέου εξοπλισμού και τις ενέργειες ευπρεπισμού του περιβάλλοντος χώρου.

Το συγκεκριμένο έργο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τις εξής εργασίες:

  • Αντικατάσταση κουφωμάτων με νέα πιστοποιημένα υψηλής ενεργειακής απόδοσης
  • Μόνωση των εξωτερικών τοίχων όλων των κτηρίων και του Γυμναστηρίου
  • Αντικατάσταση δαπέδου Γυμναστηρίου με ξύλινο
  • Προσθήκη μόνωσης στο δώμα
  • Προσθήκη εξωτερικών σταθερών σκίαστρων στα ανοίγματα της νότιας και της βόρειας πλευράς του κτηρίου, καθώς και στον εξωτερικό χώρο
  • Διαμόρφωση του αίθριου, ως χώρο συνάθροισης μαθητών
  • Κατασκευή μεγάλου παρτεριού με παγκάκια, δένδρα και αρωματικά φυτά
  • Κατασκευή κερκίδων στην αυλή
  • Κατασκευή πράσινης περίφραξης στα σύνορα με το οικόπεδο του Δημοτικού Σχολείου
  • Κατασκευή νέας ράμπας ΑμεΑ και αναδιαμόρφωση της υπάρχουσας, προκειμένου να τηρεί τις σύγχρονες προδιαγραφές
  • Χρωματισμό των γραμμών του Γηπέδου Μπάσκετ-Βόλεϊ

Η ταυτότητα του έργου: Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης 2014-2020, Προϋπολογισμός 1.513.380 ευρώ.

Δήμος Καβάλας




Η Δήμαρχος Σερρών θα τιμήσει την μαθήτρια του 4ου Γυμνασίου Σερρών Μαριάνθη Μαυρουδή

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα θα τιμήσει την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Σερρών, Μαριάνθη Μαυρουδή, η οποία απέσπασε το 1ο βραβείο Ποίησης Γυμνασίου στον 12ο λογοτεχνικό διαγωνισμό εφηβικού διηγήματος και ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» με το ποίημα “Όνειρα εφηβικά”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ. στο γραφείο της Δημάρχου Σερρών. 

 




Πέλλα | Μαθητής Γυμνασίου έσβησε το τσιγάρο στο πρόσωπο συμμαθητή του

Περιστατικό ακραίας βίας σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες έξω από γυμνάσιο του Δήμου Σκύδρας, όταν μαθητής έσβησε τσιγάρο στο πρόσωπο συμμαθητή του.

Πώς έγινε το συμβάν

Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρει το karatzova.com, σύμφωνα με καταγγελία που βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης, μαθητής της Β’ τάξης γυμνασίου του Δήμου Σκύδρας δέχθηκε επίθεση από έναν άλλο μαθητή, της Γ’ Τάξης, ο οποίος επιχείρησε να βάλει μέσα στο μάτι του συμμαθητή του αναμμένο τσιγάρο. Το θύμα αντιστάθηκε και τελικά ο καταγγελλόμενος έσβησε το τσιγάρο στο πρόσωπο του συμμαθητή του προκαλώντας του εγκαύματα, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Το θύμα κατήγγειλε αμέσως το γεγονός στην αστυνομία, η οποία παρέπεμψε τον καταγγελλόμενο στον ανακριτή προκειμένου να σχηματιστεί δικογραφία. 

Το περιστατικό συνέβη μετά τη λήξη των μαθημάτων και εκτός σχολικού περιβάλλοντος, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν και προηγούμενες καταγγελίες για το ίδιο πρόσωπο με περιστατικά εντός σχολείου.

Πηγή: ethnos.gr




Καβάλα | Εκτός σχολικών αιθουσών οι μαθητές του 2ου Λυκείου και του 7ου Γυμνασίου

Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί, καθηγητές και μαθητές του 2ου Λυκείου και του 7ου Γυμνασίου.

Όλες οι εξώπορτες και των δύο σχολικών κτιρίων είχαν σιλικόνη στις κλειδαριές, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανοίξουν. Οι μαθητές παραμένουν στις αυλές και περιμένουν κλειδαρά για να τις ανοίξει προκειμένου να μπούνε στις αίθουσες

proininews.gr




Γυναίκα μπήκε την ώρα του μαθήματος στην τάξη και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια Γυμνασίου

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες στο Γυμνάσιο Εμπεσού Αιτωλοακαρνανίας, όταν μία 25χρονη, αδερφή – κηδεμόνας μαθητή της Γ΄ Γυμνασίου, μπήκε στην αίθουσα σε ώρα μαθήματος και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια η οποία φέρεται ότι κορόιδευε τον αδερφό της.

Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου τραυματίστηκε στο κεφάλι και διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου όπου έλαβε και την απαραίτητη ιατρική φροντίδα.

Η 25χρονη συνελήφθη, ενώ ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αιτωλοακαρνανίας, είπε, μιλώντας στην ΕΡΤ Πάτρας πως το επεισόδιο θα διερευνηθεί σε βάθος ενώ αύριο στο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα βρεθεί και ψυχολόγος.

Πηγή: Newsbeast.gr




Συμμετοχή του 7ου Γυμνασίου Καβάλας στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία,  στις 3 Δεκεμβρίου, το 7ο Γυμνάσιο Καβάλας οργάνωσε σχετικές δράσεις όπως και συμμετείχε σε δράσεις άλλων φορέων.

Οι μαθητές του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να νιώσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη καθημερινότητά του ένα άτομο με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία. Έτσι, με τη βοήθεια του γυμναστή του σχολείου κ. Παραγεωργίου Ιωάννη στήθηκε χαμηλά ένα φιλέ βόλεϊ ώστε να παίξουν οι μαθητές/τριες μας στηριζόμενοι στα γόνατα, έχοντας με αυτόν τον τρόπο περιορίσει την κινητικότητά τους. 

Η καθηγήτρια εικαστικών του 7ου Γυμνασίου, κα. Κουκμά Ευθυμία έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να ζωγραφίσουν χρησιμοποιώντας το στόμα ή το αντίθετο χέρι από αυτό που χρησιμοποιούν για να γράψουν, ώστε να κατανοήσουν τη δυσκολία της ενέργειας αυτής. 

Οι καθηγήτριες της ειδικής αγωγής έδεσαν τα μάτια μαθητών με μαντήλι και δίνοντάς τους ένα μπαστούνι, τους άφησαν να περιηγηθούν στον χώρο της τάξης τους για να διαπιστώσουν τη δυσκολία ελεύθερης κίνησης σε τυφλά άτομα.  Όλοι οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν υλικό με βίντεο που είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση τους σε θέματα αναπηρίας. Μετά την προβολή είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους συμμαθητές/τριες τους και τους καθηγητές/τριες τους σχετικά με το θέμα αυτό και να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τις σκέψεις τους.

Όσον αφορά τις δράσεις άλλων φορέων, ένα τμήμα μαθητών με συνοδούς τις καθηγήτριες ειδικής αγωγής του σχολείου, κα. Γερμανού Γεωργία φιλόλογο και κα. Χατζηβαρύτη Δανάη Μαθηματικό, πήραν μέρος στη Δράση της Νομαρχίας, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και του ΚΕΔΑΣΥ Καβάλας στη Κεντρική Πλατεία, όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε πλήθος βιωματικών δραστηριοτήτων με θέμα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και τον τρόπο που ανταπεξέρχονται σε αυτές.

Στη εκδήλωση εξέθεσαν τα έργα-κολλάζ που είχαν ετοιμάσει με θέμα την αναπηρία. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον σύλλογο Τυφλών Καβάλας για την εκπαίδευση κινητικότητας και αυτονομίας των τυφλών ατόμων , από τον σύλλογο Κωφών Βορείου Ελλάδος για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τον σύλλογο Γονέων Παιδιών με Αυτισμό για τις ιδιαιτερότητες των αυτιστικών ατόμων και τέλος να θαυμάσουν το ταλέντο των μαθητών του Ειδικού Σχολείου Καβάλας στη μουσική, ως ακροατές της συναυλίας τους. Τέλος, οι ίδιες εκπαιδευτικοί συνόδευσαν μαθητές/τριες του τμήματος ένταξης του σχολείου και παρακολούθησαν την συναυλία του ΕΝΕΕΓΥΛ Καβάλας μαζί με την ορχήστρα του Μουσικού Σχολείου Καβάλας που ήταν αφιερωμένη στην αναπηρία. 

Συνολικά, το 7ο Γυμνάσιο Καβάλας συμμετείχε ενεργά σε πολλές δράσεις σχετικές με τις ειδικές ανάγκες και κατάφερε να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να συγκινήσει τους μαθητές του σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, ελπίζοντας να τους κάνει πολίτες που διεκδικούν ίσα δικαιώματα για όλους.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων




Βράβευση μαθητών του 1ου Γυμνασίου Καβάλας απο τον Δήμο Καβάλας

Τους μαθητές και τους καθηγητές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό “Cinema…διάβασες;” και διακρίθηκα σε αυτό, βράβευσε το πρωί της Παρασκευής 15 Δεκεμβρίου ο Δήμος Καβάλας, απονέμοντας τους βραβεία αλλά και δώρα για την προσπάθεια και την διάκρηση.




Βράβευση μαθητών του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη

Σε μία σεμνή τελετή στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, με τη συμμετοχή των συμμαθητών τους, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, για τις διακρίσεις τους το προηγούμενο χρονικό διάστημα, οι μαθητές του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, Βασίλης Ζοπόγλου και Θόδωρος Γκίκας.

Ο Βασίλης Ζοπόγλου έλαβε το πρώτο βραβείο στον 11ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και ο Θοδωρής Γκίκας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Αστροφυσικής.

Χαιρετισμοί

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ: “Καταρχάς, θέλω να συγχαρώ τον Βασίλη και τον Θοδωρή για τις πρόσφατες επιτυχίες τους. Μας έκαναν όλους υπερήφανους. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι τόσο οι καθηγητές τους, όσο και οι γονείς τους, διότι όλο αυτό το διάστημα ήταν στο πλευρό τους. Εύχομαι το ταξίδι τους στον κόσμο της γνώσης να συνεχιστεί, να αποκτήσουν νέες εμπειρίες και να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρα τους”.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΟΥΜΤΣΑΚΗΣ: “Οι διακρίσεις των δύο μαθητών του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης καταδεικνύουν πως έχουν πολύ μεγάλη θέληση και ιδιαίτερη έφεση στη Φυσική και την Αστρονομία. Φανερώνουν ακόμη και την εξαιρετική δουλειά που γίνεται από τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Άλλωστε για να ξεχωρίσεις, πρέπει να έχει κακές βάσεις. Συγχαρητήρια σε όλους”.

Με κολακευτικά λόγια για τον Βασίλη Ζοπόγλου και τον Θόδωρο Γκίκα μίλησαν επίσης ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Ε. Καβάλας, Δανιήλ Εμμανουηλίδης, η Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλας, Ανθή Χατζηφραντζή, η Διευθύντρια του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, Δήμητρα Καποδίστρια και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Νέας Καρβάλης, Νίκος Καρακεΐσογλου.

Δηλώσεις

ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΟΠΟΓΛΟΥ: “Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν σημάδια από πολύ μικρή ηλικία που πρόδιδαν πως έχει ιδιαίτερη έφεση στις θετικές επιστήμες. Όνειρο μου είναι να γίνω καθηγητής Φυσικής. Μέχρι να συμβεί αυτό θα συνεχίσω να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς Φυσικής”.

ΘΟΔΩΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: “Ξεκίνησα την Αστρονομία από Δ’ Δημοτικού με την παρότρυνση ενός οικείου προσώπου. Άρχισα με τα μαθήματα της σχολής Αστρονομίας που υπάρχει στο Βόλο και με τη βοήθεια του Ομίλου Αστρονομίας της Πάτρας, κατάφερα να προκριθώ στον διαγωνισμό και να περάσω στην Ολυμπιάδα. Επόμενος στόχος μου είναι να εισαχθώ σε κάποια σχολή που να έχει σχέση με την Αστρονομία”.

https://youtu.be/9qFg_IE7WK0