Ηλεκτρονικά όλα τα ραντεβού με γιατρούς ΕΟΠΥΥ

Από την 1η Απριλίου 2025, τέθηκε σε εφαρμογή η υποχρεωτική χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας finddoctors.gov.gr για τον προγραμματισμό ραντεβού με ιδιώτες γιατρούς συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ. Η νέα διαδικασία στοχεύει στη βελτίωση της πρόσβασης των ασφαλισμένων σε ιατρικές υπηρεσίες και στην αποδοτικότερη διαχείριση των ραντεβού.

Διαδικασία Κλεισίματος Ραντεβού:

  • Πρόσβαση στην Πλατφόρμα: Οι ασφαλισμένοι εισέρχονται στην πλατφόρμα μέσω της διεύθυνσης finddoctors.gov.gr, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς Taxisnet ή τους κωδικούς ΑΗΦΥ που έχουν εκδοθεί μέσω του προσωπικού τους γιατρού.

  • Επιλογή Ιατρού: Μετά την είσοδο, επιλέγουν τον νομό ενδιαφέροντος και την επιθυμητή ιατρική ειδικότητα. Στη συνέχεια, εμφανίζεται λίστα με τους διαθέσιμους συμβεβλημένους γιατρούς, από την οποία μπορούν να επιλέξουν τον γιατρό της προτίμησής τους.

  • Προγραμματισμός Ραντεβού: Οι ασφαλισμένοι επιλέγουν την ημερομηνία και ώρα που επιθυμούν, σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του γιατρού, και επιβεβαιώνουν το ραντεβού τους.

Υποχρεώσεις και Δικαιώματα Ιατρών:

  • Ανάρτηση Διαθεσιμότητας: Οι συμβεβλημένοι γιατροί οφείλουν να αναρτούν το πρόγραμμα διαθεσιμότητάς τους στην πλατφόρμα, καθορίζοντας τη διάρκεια κάθε ραντεβού και τις διαθέσιμες ώρες.​Διαχείριση Ραντεβού: Έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για τους ασθενείς τους και να επικοινωνούν μαζί τους για τυχόν τροποποιήσεις ή ακυρώσεις.

  • Αποζημίωση: Η αποζημίωσή τους από τον ΕΟΠΥΥ θα αφορά αποκλειστικά τα ραντεβού που έχουν προγραμματιστεί μέσω της πλατφόρμας.

Αντιδράσεις και Παρατάσεις: Η εφαρμογή της πλατφόρμας είχε αρχικά προγραμματιστεί για την 1η Ιανουαρίου 2025, αλλά μετά από αντιδράσεις των ιατρικών συλλόγων και αιτήματα για περισσότερη προετοιμασία, η έναρξη της υποχρεωτικής χρήσης της αναβλήθηκε για την 1η Απριλίου 2025.

Στόχοι της Νέας Διαδικασίας: Η υποχρεωτική χρήση της πλατφόρμας αποσκοπεί στη βελτίωση της πρόσβασης των ασφαλισμένων σε ιατρικές υπηρεσίες, στην αποδοτικότερη διαχείριση των ραντεβού και στην ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία αποζημίωσης των γιατρών.




Θεσμικά κίνητρα για τους γιατρούς του Άγονου Νοσοκομείο Δράμας

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ γνωστό, το Νοσοκομείο της Δράμας, έχει ενταχθεί στα Άγονα Α΄ Τύπου, όπως μαζί και τα Κέντρα Υγείας Κ. Νευροκοπίου και Παρανεστίου, ενώ το Κέντρο Υγείας Προσοτσάνης στα Άγονα Β΄ κατηγορίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το Νοσοκομείο Δράμας ως Άγονο Α’, παίρνει κάποια κίνητρα τα οποία βοηθούν γενικά στην πρόσληψη ιατρών, ενώ όσον αφορά στους μισθούς, αυτά εμφανίζονται να είναι κατά 7.200 ευρώ το χρόνο αυξημένοι (για τους ιατρούς).

Παρ’ όλα και η πρώτη προκήρυξη για Παθολόγους που έγινε απέβη άγονη καθώς κανένας δεν δήλωσε ενδιαφέρον, ενώ αντίθετα ενδιαφέρον υπήρξε για τη ΜΕΘ Δράμας.

Στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που ψηφίστηκε προχθές, υπήρξαν και ορισμένα θεσμικά κίνητρα τα οποία δεν είχαν ενταθεί στο πρώτο νομοσχέδιο. Παρ’ όλα αυτά, η Δράμα περιμένει επίσης να δει και τα θεσμικά κίνητρα τα οποία θα παρέχονται προς τους Δήμου, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιδοτούν χρηματικά την στέγη γιατρών που θα έρθουν στη Δράμα.

Σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα νέα θεσμικά κίνητρα από το μόλις ψηφισθέν σχέδιο νόμου, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριαζίδης, αναφέρεται σ’ αυτά επισημαίνοντας ότι γίνεται επικαιροποίηση της διάταξης περί δυνατότητας μετάθεσης: Δίδεται η δυνατότητα στους ειδικευμένους γιατρούς και οδοντίατρους του ΕΣΥ που είτε έχουν συμπληρώσει 3 έτη πραγματικής υπηρεσίας σε υγειονομικές δομές σε προβληματικές και άγονες περιοχές κατηγορίας Α’, είτε έχουν συμπληρώσει 5 έτη σε περιοχές κατηγορίας Β’, να μετατίθενται ταχύτερα, εντός 6 μηνών, αντί ενός έτους, σε οποιαδήποτε περιφερειακή ενότητα της χώρας, προσφέροντας τους ευελιξία στην επιλογή του τόπου συνέχισης της επαγγελματικής τους καριέρα

Επίσης, απλούστευση της κινητικότητας: Διευκολύνονται οι μετακινήσεις γιατρών από και προς άγονες περιοχές, ενισχύοντας τη στελέχωση των υγειονομικών δομών.

Ταχύτερη επαγγελματική εξέλιξη: Αυξάνεται ο συντελεστής υπολογισμού υπηρεσίας σε 1,3 για όσους εργάζονται σε περιοχές κατηγορίας Α’, επιταχύνοντας την ανέλιξή τους στον επόμενο βαθμό.

Επιπλέον εκπαιδευτική άδεια: Παρέχεται 1 επιπλέον μήνας άδειας για συνεχιζόμενη επιστημονική εξέλιξη, ενισχύοντας τη δια βίου μάθηση.

Διεύρυνση του μέτρου της συνυπηρέτησης: Επεκτείνεται η δυνατότητα συνυπηρέτησης για τους συζύγους και συμβιούντες των γιατρών του ΕΣΥ, προωθώντας τη στήριξη των οικογενειών τους.

Όπως αναφέρει ο κ. Κυριαζίδης, «η συνδυαστική εφαρμογή οικονομικών και μη κινήτρων στοχεύει στην προσέλκυση και παραμονή γιατρών του ΕΣΥ στις προβληματικές και άγονες περιοχές. Επιπρόσθετα, η ένταξη της Δράμας στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α’ αποτελεί κομβική εξέλιξη, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής μας κοινωνίας».

Πηγή: proinos-typos




Εντατικοί έλεγχοι σε φαρμακεία και γιατρούς για παράνομες συνταγογραφήσεις

Την έναρξη εκτεταμένων ελέγχων σε φαρμακεία ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τις αποκαλύψεις για παράνομες συνταγογραφήσεις στις οποίες φέρεται να εμπλέκονται τουλάχιστον 1.200 γιατροί. Οι έλεγχοι αφορούν το σύστημα συνταγογράφησης και τη διακίνηση φαρμάκων, με στόχο την πάταξη της υπερσυνταγογράφησης και άλλων παράνομων πρακτικών. Ο Υπουργός υπογράμμισε ότι η υπόθεση των φαρμακείων είναι πιο περίπλοκη, καθώς οι φαρμακοποιοί είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να εκτελούν συνταγές, ανεξαρτήτως της προέλευσής τους.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης έστειλε αυστηρό μήνυμα σε όσους εμπλέκονται σε αυτές τις πρακτικές, τονίζοντας: «Θα βάλουμε τάξη, θα σας πιάσουμε. Σταματήστε το». Οι δηλώσεις αυτές αποσκοπούν στην άμεση διακοπή των παράνομων δράσεων και στην πρόληψη περαιτέρω παραβάσεων στο σύστημα υγείας.Σύμφωνα με τον Υπουργό, οι έλεγχοι στους γιατρούς θα επεκταθούν πέρα από το 2024, με σκοπό να ανακαλυφθούν όλες οι παράνομες συνταγογραφήσεις των προηγούμενων ετών. «Διενεργούμε τον πιο εκτεταμένο έλεγχο παράνομων συνταγογραφήσεων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης, επισημαίνοντας ότι «τα ηλεκτρονικά ίχνη δεν διαγράφονται», και γι’ αυτό οι έλεγχοι θα προχωρήσουν και σε προηγούμενα έτη, όπως το 2023 και το 2022.Πέραν των γιατρών, οι φαρμακοποιοί βρίσκονται στο μικροσκόπιο λόγω της αναγκαστικής εκτέλεσης των συνταγών, παρότι δεν έχουν πάντα τη δυνατότητα να ελέγξουν την αυθεντικότητα των συνταγογραφήσεων. Ωστόσο, ο Υπουργός διαβεβαίωσε ότι οι γιατροί που έχουν ήδη εντοπιστεί να εμπλέκονται στην υπόθεση έχουν εξαιρεθεί από το σύστημα συνταγογράφησης, και οι κυρώσεις θα είναι αυστηρές.Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές κυρώσεις, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε σε πρόστιμο ύψους 800.000 ευρώ που επιβλήθηκε σε έναν γιατρό, σημειώνοντας ότι η δυνατότητα πληρωμής του προστίμου θα κριθεί από την εφορία, αναλόγως των περιουσιακών του στοιχείων. «Ο νόμος είναι σαφής και πρέπει να πάρουμε πίσω το παράνομο κέρδος», τόνισε, υπογραμμίζοντας τη βούληση της κυβέρνησης να εξαλείψει το φαινόμενο της παράνομης συνταγογράφησης.Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για τη διασφάλιση της διαφάνειας και της νομιμότητας στον τομέα της υγείας, με την κυβέρνηση να δείχνει αποφασιστικότητα στην πάταξη των παραβατικών συμπεριφορών.




Πανελλαδική 24ωρη απεργία σήμερα για γιατρούς και νοσοκόμους

Με βασικά αιτήματα μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ανθρώπινα ωράρια, ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, δωρεάν υγεία για όλο το λαό, η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) και η Πανελλήνιας Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) πραγματοποιούν σήμερα πανελλαδική πανυγειονομική κινητοποίηση. Οι Ομοσπονδίες έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 9.30 στο υπουργείο Υγείας.

«Για να έχει μέλλον η Δημόσια Υγεία πρέπει να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες παθογένειες της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης», τονίζει η ΠΟΕΔΗΝ.

Η ΟΕΝΓΕ αναφέρει ότι οι πολίτες έχουν πληρώσεις από την τσέπη τους 5,9 δις ευρώ και τα φάρμακα αυξήθηκαν έως 480 %.

Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ στα Νοσοκομεία υπάρχουν 45.000 κενές οργανικές θέσεις.

Η ΟΕΝΓΕ από την πλευρά της περιγράφει την κατάσταση στα νοσοκομεία ως εξής: «Συνεχή “εντέλλεσθε” για μετακινήσεις για να καλύπτονται όπως όπως τα κενά, υπερεφημέρευση, απλήρωτες υπερωρίες και εφημερίες, αγροτικοί και ειδικευόμενοι σε burnout πριν καν ξεκινήσουν να εργάζονται. Tριτοκοσμικές συνθήκες μετά από κάθε γενική εφημερία σε μεγάλα νοσοκομεία του λεκανοπεδίου και αλλού».

«Δεν υπάρχει διαθέσιμη συνταγή που μπορεί να επιλύσει τα σοβαρά προβλήματα του ΕΣΥ εάν δεν αντιμετωπισθεί η γενεσιουργός αιτία που είναι το χαμηλότατο ύψος των Δημοσίων δαπανών υγείας το οποίο βρίσκεται στο 5,5% του ΑΕΠ, την ώρα που ο μέσος όρος των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 7,5% του ΑΕΠ», αναφέρει η ΠΟΕΔΗΝ.

newsbomb.gr




ΕΣΥ: «Ανακωχή» προς το παρόν για Γεωργιάδη και ιδιώτες γιατρούς

Ανενεργή, τουλάχιστον για το επόμενο διάστημα, θα παραμείνει η διάταξη που υποχρεώνει τους ιδιώτες γιατρούς να κάνουν εφημερίες σε περιφερειακά νοσοκομεία της χώρας. Η ένταση που επικράτησε δύο εβδομάδες μεταξύ του υπουργού Υγείας, Αδωνη Γεωργιάδη, και των ιδιωτών γιατρών εκτονώθηκε προς το τέλος της εβδομάδας, όταν οι ιδιώτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των εννέα προβληματικών περιοχών που απαιτείται η συνδρομή τους.

Με αυτά τα δεδομένα, ο υπουργός Υγείας δήλωσε ότι δεν θα εκδώσει Υπουργική Απόφαση για την εφαρμογή της προωθούμενης ρύθμισης που περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο της Ψυχιατρικής Μεταρρύθμισης. Η ρύθμιση, ωστόσο, παραμένει κανονικά στο νομοσχέδιο και αναμένεται να ψηφιστεί τη Δευτέρα, απλώς δεν θα εφαρμοστεί προς το παρόν. Οι ιδιώτες γιατροί θεωρούν πως η σημερινή εξομάλυνση της κατάστασης θα έχει διάρκεια 2-3 μήνες και αρκετά περιφερειακά νοσοκομεία θα παραμείνουν μετά από λίγο διάστημα με τα ίδια κενά. Αλλωστε, όπως λένε, τα νέα κίνητρα που ετοιμάζει το υπουργείο Υγείας χρειάζονται αρκετό χρόνο για να αποδώσουν και κανείς δεν γνωρίζει εάν τελικά θα προσελκύσουν γιατρούς στο ΕΣΥ.

Οι ιδιώτες γιατροί ζητούν την απόσυρση της επίμαχης διάταξης από το νομοσχέδιο. Αυτός είναι και ο λόγος που απέχουν από την ηλεκτρονική συνταγογράφηση για διάστημα δύο ημερών, την Παρασκευή και την ερχόμενη Δευτέρα. Η αποχή σημαίνει ότι οι πολίτες που χρειάζονται συνταγογράφηση πληρώνουν κανονικά για φάρμακα και εξετάσεις. Ωστόσο, οι ιδιώτες γιατροί εξυπηρετούν κανονικά έκτακτα περιστατικά και άτομα με αναπηρία. Επίσης, χορηγούν χειρόγραφες συνταγές, δεν αφήνουν δηλαδή τους πολίτες χωρίς τη δυνατότητα επίσκεψης σε γιατρό.




Βουλή | Κατατέθηκε και αποσύρθηκε η ρύθμιση για τους ιδιώτες γιατρούς και την είσοδό τους στο ΕΣΥ

Νομοτεχνική βελτίωση κατέθεσε το υπουργείο Υγείας, για την παροχή δυνατότητας σε ιδιώτες γιατρούς να ασκούν έργο στο δημόσιο σύστημα υγείας – Μετά από αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης, αποσύρθηκε προσωρινά

Αναβολή παίρνει η ρύθμιση με την οποία ανοίγει ο δρόμος για να ασκούν έργο στο ΕΣΥ και ιδιώτες γιατροί. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης απέσυρε προσωρινά τη ρύθμιση για την παροχή έργου από ιδιώτες γιατρούς στο ΕΣΥ, μετά από αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης. «Δέχομαι τη Βουλή ως πεδίο διαλόγου και όχι αντιπαράθεσης. Δεν θέλω μια σημαντική μεταρρύθμιση να κρυφτεί πίσω από ένα διαδικαστικό ζήτημα», είπε ο κ. Γεωργιάδης που επισήμανε ωστόσο ότι η ρύθμιση ήταν αίτημα και του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και άλλων φορέων του ιατρικού κόσμου.

Νωρίτερα, τη σχετική ρύθμιση εισήγαγε στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία και το Εθνικό Σύστημα Υγείας, η κυβέρνηση. Η ρύθμιση ανακοινώθηκε, με τη μορφή νομοτεχνικής βελτίωσης, από την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Σύμφωνα με την ίδια, στο άρθρο 7 που αφορά τη δυνατότητα παροχής ιδιωτικού έργου στους γιατρούς του ΕΣΥ, προστίθεται ένα ακόμη εδάφιο που θα δίνει τη δυνατότητα στους ιδιώτες ιατρούς να ασκούν έργο στο ΕΣΥ, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι περαιτέρω προϋποθέσεις και προδιαγραφές θα καθορίζονται με Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Στόχος της νέας ρύθμισης είναι να επιτρέπεται σε ιδιώτες ιατρούς όλων των ειδικοτήτων να συνεργάζονται με τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, συμμετέχοντας στη λειτουργία εξωτερικών ιατρείων, στη διενέργεια διαγνωστικών, θεραπευτικών και επεμβατικών πράξεων, πέραν του τακτικού ωραρίου, και να διενεργούν χειρουργικές επεμβάσεις ή άλλες επεμβατικές πράξεις που απαιτούν παραμονή στο νοσοκομείο, πέραν της ημερήσιας νοσηλείας. Οι ιδιώτες γιατροί κατά τη συνεργασία τους με τα νοσοκομεία του ΕΣΥ θα πρέπει να καλύπτουν κάθε είδους δαπάνες του νοσοκομείου που θα προκύπτουν από τη συμμετοχή τους σε αυτό, όπως λειτουργικές δαπάνες και δαπάνες αποδοχών και κάθε είδους αποζημιώσεων του πάσης φύσεως προσωπικού.

Επίσης με νομοτεχνική βελτίωση, το ιδιωτικό έργο των γιατρών του ΕΣΥ δεν θα αφορά μόνο τους γιατρούς στα νοσοκομεία αλλά και τους γιατρούς της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Θα διασφαλιστεί, όμως, ότι όσοι είναι προσωπικοί γιατροί το πρωί στις δημόσιες δομές, δεν θα ασκούν ιδιωτικό έργο στα συγκεκριμένα ΑΜΚΑ τα οποία έχουν χρεωθεί ως προσωπικοί γιατροί, για να αποτρέπονται πελατειακές καταστάσεις.

newsbomb.gr (Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

 




24ωρη απεργία στις 17 Απριλίου για τους νοσοκομειακούς γιατρούς

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία πουέχει προκηρύξει για τις 17 Απριλίου η ΓΣΕΕ ανακοίνωσε η ΕΙΝΑΠ που συνδικαλιστικά καλύπτει τους νοσοκομειακούς γιατρούς της Αθήνας και του Πειραιά.

Ειδικότερα στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: «Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ προκηρύσσει 24ωρη απεργία στις 17/04/24, μέρα γενικής απεργίας των σωματείων των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα.

Διεκδικούμε:

  • Να σταματήσει η λειτουργία των απογευματινών χειρουργείων.
  • Διπλασιασμός μισθών.
  • Διπλασιασμός προσωπικού, μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
  • Διπλασιασμός της χρηματοδότησης των νοσοκομείων.
  • Δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους.
  • Καλούμε την ΑΔΕΔΥ και την ΟΕΝΓΕ να προκηρύξει 24ωρη απεργία στις 17/04/24».

Πηγή: newsbeast.gr




Στάση εργασίας από τους νοσοκομειακούς γιατρούς | Αντιδρούν στα απογευματινά χειρουργεία

Την έντονη αντίδρασή τους στα απογευματινά χειρουργεία εκφράζουν οι νοσοκομειακοί γιατροί οι οποίοι πραγματοποιούν στάση εργασίας σήμερα Πέμπτη 14/3 από τις 13:00 έως τις 15:00 και συγκέντρωση έξω από το νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΕΙΝΑΠ: «Καλούμε τους συναδέλφους να μη δηλώσουν συμμετοχή στα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία!

Η κυβέρνηση της ΝΔ απογειώνει την πολιτική της εμπορευματοποίησης και της ιδιωτικοποίησης της υγείας. Αντί να προσλάβει όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό για να λειτουργήσουν οι κλειστές χειρουργικές αίθουσες (σε όλη την Αττική λειτουργούν οι 130 στις 200) και να μπορούν όλοι οι ασθενείς να χειρουργούνται έγκαιρα, χωρίς να αναγκάζονται να ξανά πληρώσουν, επιβάλλει νόμιμο κρατικό «φακελάκι» στα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία.

Οι υπόλοιποι ασθενείς καταδικάζονται να περιμένουν στις ψηφιακές λίστες αναμονής. Ξέρουμε καλά ότι η απογευματινή λειτουργία θα γίνει εις βάρος της πρωινής.

Όπως ξεκαθάρισε πολλές φορές ο υπουργός Υγείας, δεν σκοπεύει να προσλάβει το αναγκαίο προσωπικό για να λειτουργήσουν οι κλειστές χειρουργικές αίθουσες. Αντί γι’ αυτό δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες να μπαίνουν στο νοσοκομείο και να φέρνουν ή να βρίσκουν “πελατεία”.

Δεν θα επιτρέψουμε να εφαρμοστεί αυτό το έκτρωμα! Δεν πρόκειται να γίνουμε συνένοχοι στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.

Απαιτούμε:

  • Αποκλειστικά Δημόσια & Δωρεάν Υγεία για όλους με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
  • Αύξηση του κρατικού προϋπολογισμού για την Υγεία.
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων και μονιμοποίηση
  • των συμβασιούχων συναδέλφων.
  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς μας.
  • Αξιοπρεπείς και ασφαλείς συνθήκες εργασίας. Ένταξη στα ΒΑΕ.

Οι νοσοκομειακοί γιατροί δεν θα αντιμετωπίσουμε ποτέ τον ασθενή ως πελάτη και την υγεία ως εμπόρευμα».

«Τιμοκατάλογος δεν μπαίνει στην υγεία και τη ζωή» λέει η ΟΕΝΓΕ

Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) που καλεί «στη στάση εργασίας 13:00 με 15:00 και στην κινητοποίηση στο νοσοκομείο του Ευαγγελισμού στις 14:30, ενάντια στη φιέστα της ντροπής που ετοιμάζει το υπουργείο υγείας», επισημαίνει: «Τιμοκατάλογος δεν μπαίνει στην υγεία και τη ζωή.

Δωρεάν υγεία για όλους.

Μαζί με τους ασθενείς και όλο το λαό να τους σταματήσουμε!

Δε θα επιτρέψουμε στον Υπουργό Υγείας να αντιμετωπίζει τους ασθενείς σα λάφυρα!

Δε θα γίνουμε οι γιατροί “κυνηγοί κεφαλών” για να κάνει μπίζνες το δημόσιο νοσοκομείο επιχείρηση».

πηγή: newsbeast.gr




Αυξάνονται οι αποζημιώσεις για εφημερίες και το ανώτατο όριο αποδοχών για τους γιατρούς του ΕΣΥ

Αυξάνονται αναδρομικά από 1ης Ιανουαρίου 2024 κατά 20% οι αποζημιώσεις για τις εφημερίες των γιατρών του ΕΣΥ, σύμφωνα με διάταξη που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές, που τέθηκε σήμερα σε δημόσια διαβούλευση.

Με την ίδια ρύθμιση προβλέπεται ότι:

  •  Η αποζημίωση για τις εφημερίες θα καταβάλλεται και στους νόμιμους αναπληρωτές των δικαιούχων.
  • Αυξάνεται επίσης κατά 20%, από 530 σε 636 ευρώ, το μηνιαίο ποσό που καταβάλλεται στους διευθυντές γιατρούς που απαλλάσσονται από τις εφημερίες.
  • Αυξάνεται κατά 5 % το ανώτατο όριο αποδοχών για τους γιατρούς του ΕΣΥ.

   Ειδικότερα το νέο πλαίσιο αποδοχών διαμορφώνεται ως εξής:

  Το ωρομίσθιο για κάθε εφημερία, ανάλογα με τη διάρκειά της, προσδιορίζεται ως εξής:

  •  Για εφημερία ημέρας καθημερινής μέχρι την 22η ώρα το ωρομίσθιο επί τις αντίστοιχες ώρες απασχόλησης.
  •  Για νυκτερινή εφημερία καθημερινής, από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή, το ωρομίσθιο αυξημένο κατά 15% επί τις αντίστοιχες ώρες νυκτερινής απασχόλησης.
  •   Για εφημερία ημέρας Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών, από 6η πρωινή μέχρι 22η, το ωρομίσθιο αυξημένο κατά 25% επί τις αντίστοιχες ώρες απασχόλησης.
  •  Για νυκτερινή εφημερία Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών, από 22η μέχρι 6η πρωινή, το ωρομίσθιο αυξημένο κατά 30% επί τις αντίστοιχες ώρες απασχόλησης.

 Τα ανωτέρω προκύπτοντα συνολικά ποσά αμοιβής δεκαεπτάωρης ή εικοσιτετράωρης ενεργού εφημερίας, κατά περίπτωση, προσαυξάνονται κατά 31,80 ευρώ.

  Το ωρομίσθιο των εφημεριών ορίζεται, ανά βαθμό ή βαθμίδα, ως εξής:

  •   Συντονιστής Διευθυντής και Καθηγητής Πανεπιστημίου, 8,90 ευρώ.
  •   Διευθυντής και Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου, οκτώ ευρώ και σαράντα έξι λεπτά (8,46 )
  • Επιμελητής Α΄ και Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου, 8,08 ευρώ.
  • Επιμελητής Β’, Λέκτορας και ειδικευμένοι ιατροί που αμείβονται με ενιαίο μισθολόγιο, 7,06 ευρώ.
  • Έμμισθος ειδικευόμενος, 5,38 ευρώ.

   ε. Στους ιατρούς που υπηρετούν με βαθμό Συντονιστή Διευθυντή σε Νοσοκομεία της Α΄ Ζώνης και στους Διευθυντές των πανεπιστημιακών κλινικών εργαστηρίων και μονάδων, σε όσους ιατρούς υπηρετούν με το βαθμό του Διευθυντή και απαλλάσσονται από την υποχρέωση συμμετοχής στο πρόγραμμα εφημεριών, καθώς και σε όσους ιατρούς νομίμως αναπληρώνουν ελλείποντες Συντονιστές Διευθυντές και Διευθυντές που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων αυτών, αντί αποζημίωσης εφημεριών καταβάλλεται μηνιαίο ποσό 636 ευρώ. Η απουσία των Διευθυντών και των νόμιμων αναπληρωτών τους για υπηρεσιακούς λόγους, εφόσον δεν υπερβαίνει τις δεκαπέντε ημέρες μηνιαίως, δεν επηρεάζει την καταβολή της αποζημίωσης των εφημεριών. Σε περίπτωση απουσίας για οποιονδήποτε άλλο λόγο η αποζημίωση αυτή μειώνεται αναλόγως.»

Ως ανώτατο όριο αποδοχών για τους ιατρούς του Ε.Σ.Υ. ορίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στον εκάστοτε καταληκτικό βασικό μισθό (Μ.Κ. 16) του Συντονιστή Διευθυντή, πολλαπλασιαζόμενο με συντελεστή 2,163 (έως τώρα το ποσό πολλαπλασιαζόταν με συντελεστή 2,06). Στα ανώτατα όρια αποδοχών δεν συνυπολογίζονται οι αμοιβές των ιατρών από τη συμμετοχή τους σε ερευνητικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων των Ε.Λ.Κ.Ε.Α. των Υγειονομικών Περιφερειών».

πηγή: newsbeast.gr




Πιλοτικό πρόγραμμα για τον επαναπατρισμό γιατρών – Κίνητρα για παθολόγους και γενικούς γιατρούς

Ένα πλέγμα κινήτρων για να παραμείνουν οι νέοι γιατροί στην Ελλάδα, να ενισχυθούν οι ειδικότητες της Παθολογίας και της Γενικής Ιατρικής, αλλά και να επιστρέψουν Έλληνες γιατροί από το εξωτερικό, ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας.

«Η Ελλάδα χάνει ιατρικό προσωπικό. Παρόλο που βγαίνουν προκηρύξεις για την κάλυψη θέσεων, καταλήγουν άγονες. Σήμερα, κάνουμε ένα βήμα με παροχή ισχυρών κινήτρων, όχι μόνο οικονομικών, για να παραμείνουν οι νέοι γιατροί στην Ελλάδα και να επιλέξουν δύο ειδικότητες που σπανίζουν, της Παθολογίας και της Γενικής Ιατρικής» τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, σε συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Υγείας, την Παρασκευή (20/10/2023).

Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκεται η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ) και ο θεσμός του προσωπικού γιατρού, στον οποίο θα ενταχθεί η υπηρεσία υπαίθρου, το γνωστό «αγροτικό». Οι απόφοιτοι των Ιατρικών Σχολών, μετά την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος και πριν από την ειδικότητα, θα υπηρετούν ως προσωπικοί γιατροί με υποχρεωτική θητεία, ενώ θα υπάρχουν κίνητρα για να επιλέξουν στη συνέχεια Παθολογία ή Γενική Ιατρική. Οι προς πλήρωση θέσεις θα βγαίνουν σε επίπεδο Δήμου, με βάση τον πληθυσμό. Με βάση αυτό το μοντέλο, τους επόμενους μήνες θα ανοίξουν 1.270 θέσεις προσωπικών γιατρών, ενώ υπολογίζεται ότι μέσα στο 2024, συνολικά 2.500 νέοι προσωπικοί γιατροί θα ενταχθούν σταδιακά στο σύστημα. Έτσι, το υπουργείο Υγείας φιλοδοξεί να ξεπεράσει το σκόπελο της απροθυμίας των ιδιωτών γιατρών να ενταχθούν στο σύστημα, με αποτέλεσμα να μένει μεγάλο τμήμα των δικαιούχων πολιτών -κυρίως στα αστικά κέντρα- ακάλυπτο.

Οι νέοι γιατροί που θα ακολουθήσουν την ειδικότητα της Παθολογίας και της Γενικής Ιατρικής, θα έχουν ετήσια αποζημίωση 30.000 ευρώ (45.000 ευρώ μεικτά). Κατά τη διάρκεια της ειδικότητας, θα μπορούν να συνεχίσουν να είναι προσωπικοί γιατροί. Μάλιστα, σε συνεννόηση με το υπουργείο Παιδείας, θα επιχειρηθεί μια αναμόρφωση της ειδικότητας της Παθολογίας σε σχέση με την ΠΦΥ, με την ίδρυση πανεπιστημιακών μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Στόχος είναι να αυξηθεί το ποσοστό των αποφοίτων που επιλέγουν αυτές τις δύο ειδικότητες, το οποίο σήμερα είναι 6% και να φτάσει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο στο 26%.

Σημειώνεται ότι τα κίνητρα που έχουν ήδη θεσμοθετηθεί, για παράδειγμα για τους γιατρούς των νησιών, θα συνεχίσουν να ισχύουν.

Η νέα φιλοσοφία του θεσμού του προσωπικού γιατρού απομακρύνεται από το σύστημα των «ποινών» -που άλλωστε δεν εφαρμόστηκε- και συνδέεται με την πρόληψη αλλά και την κοινωνική φροντίδα. Για παράδειγμα, θα προβλέπονται μπόνους για τους γιατρούς που θα παραπέμπουν δικαιούχους πολίτες στα προληπτικά προγράμματα (πχ. το πρόγραμμα «Φώφη Γεννηματά» κατά του καρκίνου του μαστού). Σε αυτό το οργανωμένο δίκτυο παραπομπών, ρόλο-κλειδί θα παίζει ο βοηθός συντονιστής φροντίδας, ο οποίος θα δρα υποστηρικτικά, δίπλα σε κάθε προσωπικό γιατρό στην καθημερινή του εργασία και θα διευκολύνει τους ασθενείς στην πλοήγηση τους στο εθνικό σύστημα υγείας. Επίσης, θα διασφαλίζει την ολιστική κάλυψη των αναγκών τους, μέσω της διασύνδεσής τους με τις κοινωνικές υπηρεσίες, όπως είναι η κατ’ οίκον φροντίδα.

Παράλληλα, θα ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα επαναπατρισμού Ελλήνων γιατρών, οι οποίοι εργάζονται στην Κύπρο ή τη Μεγάλη Βρετανία. Οι γιατροί που θα επιστρέψουν, θα έχουν μειωμένη φορολόγηση και οι ετήσιες απολαβές τους θα κυμαίνονται μεταξύ 100.000 και 150.000 ευρώ. Και σε αυτήν την περίπτωση, οι ειδικότητες που θα επιλεγούν θα έχουν σχέση με την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

Σύμφωνα με την Ειρήνη Αγαπηδάκη, το σχετικό νομοσχέδιο θα κατατεθεί στη Βουλή μέχρι το τέλος του έτους. Πάντως, πολλά θέματα -τεχνικά και μη- μένουν να συγκεκριμενοποιηθούν στην πορεία.




Γάζα: «Kραυγή» αγωνίας από γιατρούς νοσοκομείων – «Τα μισά μηχανήματα θα βγουν εκτός λειτουργίας»

Δραματική η κατάσταση στα νοσοκομεία της Γάζας με τους γιατρούς να είναι σε απόγνωση – «Είναι μια ανθρωπιστική καταστροφή»

Καθώς οι κάτοικοι στη Γάζα ετοιμάζονται για τη χερσαία επίθεση των Ισραηλινών, ύστερα από ημέρες σφοδρών αεροπορικών επιθέσεων και αποκλεισμού, ως απάντηση στην επίθεση της παλαιστινιακής ισλαμιστικής οργάνωσης Χαμάς, ο αξιωματούχος του υπουργείου Υγείας Ασράφ αλ-Κίντρα διερωτάται πώς θα τα βγάλουν πέρα τα νοσοκομεία.

Οι γιατροί πασχίζουν να βοηθήσουν ένα ολοένα και αυξανόμενο αριθμό ασθενών, συμπεριλαμβανομένων παιδιών που τραυματίστηκαν στις αεροπορικές επιθέσεις, σε υπερπλήρη νοσοκομεία που βρίσκονται αντιμέτωπα με ελλείψεις φαρμάκων και καυσίμων λόγω του αποκλεισμού. Μόνο οι πιο σοβαρές περιπτώσεις καταλήγουν στα χειρουργεία διότι δεν υπάρχουν αρκετοί πόροι, δήλωσαν γιατροί.

Τα αποθέματα καυσίμων σε όλα τα νοσοκομεία στη Λωρίδα της Γάζας προβλέπεται πως θα διαρκέσουν για μόλις 24 ώρες ακόμη, προειδοποίησε σήμερα το Γραφείο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων (OCHA) των Ηνωμένων Εθνών.

Τουλάχιστον 2.750 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν και 9.700 τραυματίστηκαν από τις 7 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας. Άλλοι 1.000 άνθρωποι αγνοούνται και εκτιμάται ότι βρίσκονται εγκλωβισμένοι κάτω από τα ερείπια.

Ο Κίντρα έκανε έκκληση στον κόσμο να μεταβεί στο νοσοκομείο Σίφα, το μεγαλύτερο από τις 13 ιατρικές υποδομές του θύλακα, για αιμοδοσία.

«Εάν το νοσοκομείο σταματήσει να λειτουργεί, ολόκληρος ο κόσμος θα είναι υπεύθυνος για τις ζωές εκατοντάδων και χιλιάδων ασθενών που βασίζονται στα αποθέματά μας, ιδιαίτερα από το Σίφα», δήλωσε ο Κίντρα.

Το νοσοκομείο Σίφα εξυπηρετεί ολόκληρη τη Λωρίδα της Γάζας αλλά πιο άμεσα τους περίπου 800.000 ανθρώπους που ζουν στην πόλη της Γάζας.

Το Ισραήλ έχει εξαπολύσει τα πιο σφοδρά αεροπορικά πλήγματα που έχει πραγματοποιήσει ποτέ και αναμένεται να προχωρήσει σε χερσαία επίθεση στη Γάζα, μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές του κόσμου με 2,3 εκατ. ανθρώπους.

Έχει δεσμευθεί να εξαφανίσει τη Χαμάς ως απάντηση στην επίθεση μαχητών της σε ισραηλινές πόλεις πριν από εννέα ημέρες, στην οποία οι μαχητές πυροβόλησαν άνδρες, γυναίκες και παιδιά και πήραν ομήρους στην χειρότερη επίθεση σε βάρος αμάχων στην ιστορία της χώρας.

Κάποιοι Παλαιστίνιοι εγκατέλειψαν τα σπίτια τους στην πόλη της Γάζας αφού ο ισραηλινός στρατός τους προειδοποίησε να μετακινηθούν προς τα νότια.

Αλλά ορισμένοι δήλωσαν ότι κινδυνεύουν από ισραηλινά αεροπορικά πλήγματα κατά τη μετακίνησή τους και άλλοι επιστρέφουν προς τα βόρεια λόγω ανασφάλειας και έλλειψης καταλύματος σε μια περιοχή που γεμίζει ολοένα και περισσότερο με κόσμο.

Ο ισραηλινός στρατός δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο.

Οι Παλαιστίνιοι στη Γάζα δήλωσαν ότι η ισραηλινή βομβιστική επίθεση κατά τη διάρκεια της νύχτας ήταν η σφοδρότερη από τότε που το Ισραήλ ξεκίνησε τα αντίποινα.

Ο βομβαρδισμός ήταν ιδιαίτερα σφοδρός στην πόλη της Γάζας, με αεροπορικά πλήγματα σε περιοχές γύρω από τα δύο βασικά νοσοκομεία της πόλης, δήλωσαν οι ίδιοι.

Ο Σαΐντ Αλ-Αμπντάλα βρίσκεται ξαπλωμένος σε κρεβάτι νοσοκομείου, συνδεδεμένος με μηχάνημα αιμοκάθαρσης. Γλίτωσε από βομβαρδισμό στο σπίτι του στη Χαν Γιουνίς. «Κάνω αιμοκάθαρση, και αυτή η διαδικασία είναι πολύ δύσκολη, υποφέρουμε πολύ. Δυσκολευόμαστε από τη μεταφορά και τις μετακινήσεις», δήλωσε.

«Και τώρα είμαστε σε πόλεμο, ο πόλεμος είναι καταστροφή και θάνατος και βασανιστήρια. Μας έδιωξαν από τα σπίτια μας και δεν είμαστε πλέον στα σπιτικά μας. Είναι τόσο δύσκολο».

Στο νοσοκομείο Νάσερ στη Χαν Γιουνίς, στη νότια Λωρίδα της Γάζας, όπου τα ασθενοφόρα που μεταφέρουν θύματα συνεχίζουν να φθάνουν, οι ασθενείς με χρόνια νοσήματα βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιθανότητα τα μηχανήματα να σταματήσουν να λειτουργούν.

«Έχουμε 220 νεφροπαθείς. Τα μισά από τα μηχανήματα θα βγουν εκτός λειτουργίας σήμερα το βράδυ και δεν μπορούμε να προσφέρουμε αιμοκάθαρση σε όλους», δήλωσε ο γιατρός Μοχάμεντ Ζακαούτ. «Είναι μια ανθρωπιστική καταστροφή».

Ο νεφροπαθής Ναχίντ Αλ-Χουζουντάρ που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μαζί με την οικογένειά του στην πόλη της Γάζας για τη Χαν Γιουνίς, δήλωσε ότι έκανε αιμοκάθαρση τρεις φορές την εβδομάδα αλλά έως τώρα δεν έχει κάνει καμία.

«Τα πόδια μου άρχισαν να πρήζονται, νιώθω να ασφυκτιώ, χρειάζομαι άμεσα αιμοκάθαρση», δήλωσε ο Χουζουντάρ στο Reuters καθώς περίμενε έξω από το τμήμα νεφρού στο νοσοκομείο της Χαν Γιουνίς, ενώ κατέφθαναν δεκάδες τραυματίες μαζί με τα άψυχα σώματα των νεκρών.




Η Αναστασία Ιωσηφίδου για τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας

Η δημοτική παράταξη  Ώρα Δημιουργίας  και η υποψήφια δημαρχος Καβαλας Αναστασία Ιωσηφίδου   συγχαίρει τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας για την άμεση ανταπόκριση τους στο κάλεσμα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης για διακομιδή των νεογνών και των ασθενών σε κλίνες

Σε άμεση επικοινωνία της κ. Ιωσηφιδου με τον διοικητή του νοσοκομείου κ. Γερόπουλο , η ίδια ενημερώθηκε πλήρως για την κατάσταση που επικρατεί αυτή την ώρα στο ίδρυμα, και πληροφορήθηκε πως αναμένεται πλοίο από Αλεξανδρούπολη με 70 ασθενείς  τους οποίους θα διακομίζουν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ με επανδρωμένο πλήρωμα στο νοσοκομείο Καβαλας.

Ο κ. Γερόπουλος αναφερόμενος στα νεογνά , την διαβεβαίωσε  πως και τα 11 είναι καλά στην υγεία τους,  ενώ ένα μεταφέρθηκε με διασωλήνωση στην Θεσσαλονίκη.

Η Ώρα δημιουργίας ,  σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που διέρχεται όλη η Περιφέρεια μας,  βρίσκεται δίπλα στο νοσηλευτικό προσωπικό και τους γιατρούς,  προσφέροντας όταν χρειαστεί εμπράκτως χείρα βοηθείας, και αποδίδει όπως οφείλει,  τα εύσημα και την ευγνωμοσύνη της στους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και βεβαίως τους εθελοντές που δρουν σε περιοχές υψηλού κινδύνου στην περιοχή μας μεταξύ των οποίων και μέλη της δημοτικής μας παράταξης .

Ήδη σε συνεννόηση με την Πυροσβεστική Υπηρεσία Χρυσουπόλεως , στάλθηκε μία μπαλέτα εμφιαλωμένα νερά και 4 κιβώτια στιγμιαίων ροφημάτων,  ως ελάχιστο δείγμα συμπαράστασης στο έργο των ανθρώπων αυτών,  που δίνουν μάχη με τον πύρινο εφιάλτη που έχει ενσκήψει για μια φορά ακόμα πάνω από την περιοχή μας.

Ο Θεός να τους έχει όλους γερούς και ασφαλείς.




ΣΥΡΙΖΑ: Ανακαίνιση ΤΕΠ χωρίς γιατρούς

Στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “Πρωινή του Κιλκίς” ο κ. Γεωργαντάς ανακοινώσε την  δημοπράτηση για την ανακαίνιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Γ.Ν.Κιλκίς

Ως εδώ όλα καλά. Προφανώς είναι μια αναγκαιότητα ετών η ανακαίνιση των επειγόντων του νοσοκομείου του Κιλκίς.

Αλλά για ποιο ακριβώς Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών μιλάμε;

Οι πολίτες του Κιλκίς δικαιούνται να γνωρίζουν την πραγματικότητα.

Ο βουλευτής Κιλκίς, Πέτρος Παππάς, ως επειγοντολόγος, που έχει διατελέσει Διευθυντής του εν λόγω τμήματος τα τελευταία 4 χρόνια, τονίζει πως η κυβέρνηση ανακαινίζει ένα τμήμα το οποίο δεν έχει ούτε έναν γιατρό στη οργανική δύναμη του, αυτή τη στιγμή.

Η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει.

Πότε θα προκυρηχθούν οι κενές θέσεις του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου Κιλκίς;

Ποια λύση σκοπεύει να δώσει στην υποστελέχωση της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Κιλκίς, που αναγκάζει το Τμήμα Επειγόντων, να στηρίζεται στους ειδικευόμενους γιατρούς, οι οποίοι είναι παντελώς αναρμόδιοι να υποδέχονται επείγοντα περιστατικά χωρίς την συνεχή επίβλεψη ειδικού ιατρού;

Πότε θα λειτουργήσει ο Αξονικός Τομογράφος του νοσοκομείου Κιλκίς 24ωρες το 24ωρο και όλες τις ημέρες του μήνα,  όπως είναι επιτακτικό να γίνεται σε κάθε δευτοβάθμιο νοσοκομείο;  Ειδικά μάλιστα τη στιγμή που υπάρχει εφημερεύων ακτινολόγος σε καθημερινή βάση;

Ανακαινίζεται λοιπόν το ΤΕΠ του νοσοκομείου Κιλκίς, στο οποίο δεν προκυρήχθηκε καμία  θέση γιατρού τα τελευταία 4 χρόνια.

Με ευθύνη ποιού;

Με ευθύνη της Διοίκησης του Νοσοκομείου;

Με ευθύνη της Διοίκησης της 4ης ΥΠΕ;

Οι πολίτες του Κιλκίς δικαιούνται να ξέρουν.