Δράμα | Γυναίκα καταγγέλλει γιατρό για ασέλγεια στο ιατρείο του

Σοκ προκαλεί η καταγγελία μίας 41χρονης στη Δράμα περί ασέλγειας από πνευμονολόγο, την ώρα που βρισκόταν στο ιατρείο του.

Η 41χρονη δεν είναι η μοναδική γυναίκα που κατηγορεί τον συγκεκριμένο πνευμονολόγο για ασέλγεια, καθώς προέκυψε και άλλες καταγγελίες.




Φρίκη στη Λάρισα με γιατρό που συνελήφθη για ασέλγεια στην 3,5 ετών κόρη του μέσα στο αμάξι

Φρίκη προκαλεί μια νέα υπόθεση που βλέπει το φως της δημοσιότητας και αφορά έναν γιατρό, ο οποίος συνελήφθη για ασέλγεια στην 3,5 ετών κόρη του, την οποία φέρεται να είχε βάλει μέσα στο αμάξι και να διενήργησε γενετήσια πράξη μαζί της.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική προανάκριση, κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης από τη ΜΚΟ «Χαμόγελο του παιδιού», ο κατηγορούμενος, ευρισκόμενος μόνος στο αυτοκίνητο με την ανήλικη κόρη του, η οποία έχει γεννηθεί τον Νοέμβριο 2020 στη Λάρισα, φέρεται να διενήργησε γενετήσια πράξη μαζί της. Ειδικότερα, φέρεται να χρησιμοποίησε το χέρι της ανήλικης κόρη του επί του ανδρικού του μορίου μέχρι την εκσπερμάτωσή του, σύμφωνα με πληροφορίες.

Από τη μητέρα της ανήλικης και πρώην σύζυγό του, υποβλήθηκε σε βάρος του δράστη έγκληση διότι επέστρεψε την ανήλικη στις 14:00 αντί για τις 10:00 της 27ης Φεβρουαρίου 2024, ώρα που ορίζει η πράξη συναινετικής λύσης γάμου και ρύθμισης επιμέλειας και διατροφής τέκνου.

Ο κατηγορούμενος εντοπίστηκε από αστυνομικούς στο Στόμιο Λάρισας, εκτός της οικίας του με την ανήλικη κόρη του, προσήχθη και συνελήφθη και με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κατερίνης.

Η μικρή εξετάσθηκε παρουσία παιδοψυχολόγου η οποία διορίσθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 227 ΚΠΔ, για τη διενέργεια παιδιατρικής πραγματογνωμοσύνης. Παράλληλα, παραγγέλθηκε διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης της ανήλικης.

Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε προκειμένου να ερευνηθεί για βιολογικό υλικό.

Στην κατοχή του άντρα βρέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο κατασχέθηκε προκειμένου αποσταλεί για εργαστηριακή εξέταση.

Πηγή: newsbeast.gr




“Καταπέλτης” το βούλευμα για τον γιατρό που προχωρούσε σε επεμβάσεις τοποθέτησης γαστρικών δακτυλίων

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα καθίσει ο γιατρός που προχωρούσε σε επεμβάσεις τοποθέτησης γαστρικού δακτυλίου.

Μετά από αυτές τις επεμβάσεις μάλιστα τρία άτομα έχασαν την ζωή τους και ένα άτομο εμφάνισε κινητικά προβλήματα.

Το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης είναι καταπέλτης για τον γιατρό, ο οποίος παραπέμπεται σε δίκη ενώπιον του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου γιατί από τις επεμβάσεις που έκανε προκλήθηκαν και οι θάνατοι.

Ανάμεσα σε αυτούς τους θανάτους ήταν και ένας 24χρονος από την Κεραμωτή Καβάλας με τον αδερφό του να μιλά στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel και να ζητά να υπάρξει δικαιοσύνη στις συγκεκριμένες υποθέσεις.